Hoe dan ook, leuk verhaalquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij is wel langer dan 2 meter, maar zijn lul is zeker niet 30 cm.
ah, er is dus nog hoop voor mequote:Op dinsdag 27 oktober 2015 19:57 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hij is wel langer dan 2 meter, maar zijn lul is zeker niet 30 cm.
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.quote:
quote:
Haha, heel begrijpelijk natuurlijk!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:10 schreef BrandX het volgende:
Altijd tof dit soort dingen
Nu ben ik wel bloedje nieuwsgierig naar je/jullie originele account(s) natuurlijk
Wow, dat scheelt een halve 0o0o0!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.Lekker beschermend gevoel.
dat kan heel goed, daar ik hier ruim 10 jaar rondhang inmiddelsquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Haha, heel begrijpelijk natuurlijk!![]()
Volgens mij was jij toen ook al actief.
Ik ben een "sterke" vrouw (goede opleiding genoten, veel diverse maatschappelijke activiteiten ontplooid, heb een morele en politieke opvatting over vrijwel alles), maar ik vind het heerlijk om thuis naar HEM (fysiek natuurlijk, want intellectueel beschouw ik hem als een gelijkwaardige persoon) op te kijken. Daarom houd ik van knuffelen in bed: dan zijn wij gelijkwaardig, ook al is er 40 cm verschil tussen ons.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef K44S het volgende:
[..]
Wow, dat scheelt een halve 0o0o0!
Lastig zoenen denk ik?
Dat zal ongetwijfeld
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:12 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat kan heel goed, daar ik hier ruim 10 jaar rondhang inmiddels
Waarom is datquote:
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Waarom is dat? Weet je, dat "
" ons favo emoticon is? Toen wij met elkaar zaten te chatten (msn), toen gebruikte wij "
" ook voor alles. Wij zijn cynisch ingestelde mensen, en ook erg sarcastisch. "
" is ons emoticon. Mijn toekomstig kind, over 3-5 jaar (als wij op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen natuurlijk - you never know), zal leren wat "
" betekent voor ons.
"" is het beste emoticon dat bestaat. Mijn reacties op de wereld kunnen worden uitgedrukt met simpelweg "
".
Weet je, in mijn studentenleven ontmoet ik elke maand wel 10 nieuwe knappe en intellectuele mannen, maar door fok! heb ik al een levenspartner gevonden. Zo fijn dat ik lekker kan focusen op vriendschappen met mannen en andere zaken in plaats van van elke avond als ik bier drink te gaan jagen op die mannen.quote:
Ehm, nee, het is een dankwoord aan de oprichter, vrijwilligers en gebruikers van het forum. Ik wilde eerst mijn topic openen in KLB, maar dan zou mijn topic mogelijk verkeerd geïnterpreteerd worden, namelijk sarcastisch.quote:
Tja, als je überhaupt post op fok!, dan geef je eigenlijk al teveel informatie over je eigen wezen, zou je kunnen stellen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:36 schreef snakelady het volgende:
Oké, beetje teveel info naar mijn idee maar eh...tja, veel geluk samen dan maar.
Vertel eens, wat is er kansloos aan mijn verhaal?quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:29 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Wat een kansloze schrijfstijl heb je. Je hele verhaal is kansloos, eigenlijk.
""
Ja, maar hoeveel hij er heeft geneukt voor jou en dat hij eerst een soa test heeft moeten doen van jou heeft niet echt veel toegevoegde waarde aan het verhaal.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:38 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Tja, als je überhaupt post op fok!, dan geef je eigenlijk al teveel informatie over je eigen wezen, zou je kunnen stellen.
Ik zocht, voordat ik dit topic opende, mijn oude accounts op, maar.... liever houd ik dat lekker privé.quote:
Heb wel een gevoel wie jij bent, maar zal dat gewoon ook voor mij houdenquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Ik zocht, voordat ik dit topic opende, mijn oude accounts op, maar.... liever houd ik dat lekker privé.
Persoonlijk vind ik het altijd leuk om dat soort details te lezen op het internet, vandaar dat ik dit soort gegevens er toe voegde. Misschien voegde ik deze details er ook wel toe, omdat ik het never nooit vertel aan mijn real life vrienden en connecties. Door de anonimiteit kun je dit soort bullshit zonder angst voor sociale consequenties vermelden. Wel grappig, vind ik dan natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ja, maar hoeveel hij er heeft geneukt voor jou en dat hij eerst een soa test heeft moeten doen van jou heeft niet echt veel toegevoegde waarde aan het verhaal.
Maar ach, jullie zijn gelukkig samen dus ik ben blij voor jullie.
Ik ben pas een half jaar geleden begonnen met het eerlijk vertellen aan vrienden en goede bekenden hoe ik mijn partner heb ontmoet (alleen als zij daar specifiek naar hebben gevraagd). Door Tinder en reclames voor datingwebsites is het thans normaler geworden om er voor uit te komen dat je de huidige partner op het internet heb ontmoet. 8 jaar geleden was dat niet echt/minder het geval.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:43 schreef snakelady het volgende:
Overigens herken ik het schaamtegevoel van elkaar op internet te hebben ontmoet wel, dat hebben mijn man en ik ook.
Maar gelukkig nooit echt nare reacties gekregen.
Lekker zegt dat ze gelijk leuk zijn, vrouwen op FOK!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Is TS niet heel lelijk? Kan me niet voorstellen dat je een lekker wijf op Fok! vindt.
Dat is natuurlijk subjectief, maar als je intelligent bent zou je dat natuurlijk wel begrijpen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:47 schreef DrDentz het volgende:
Is TS niet heel lelijk? Kan me niet voorstellen dat je een lekker wijf op Fok! vindt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |