Huh wat? Ik heb ooit een Fok date gehad met een van die Fok!stersquote:Op woensdag 28 oktober 2015 22:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik krijg hier een sterk JoepiePoepie-gevoel bij.
Ja de geestelijke rijpheid straalt van je OP af.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:47 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Eerste date was inderdaad via fok!. Was niks geworden. Tweede wel. Ondertussen wel gedate met schoolgenoten, maar ach, jongetjes van 16/17... Ik was geestelijk wat rijper, dus fok! was toen een leuke plek om oudere jongens te ontmoeten (en natuurlijk blijf je heel lang anoniem, want je weet nooit of je met een psycho/stalker te maken hebt).
Haha dit dusquote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de geestelijke rijpheid straalt van je OP af.wsl gewoon daddy issues. Fijn dat het goed is uitgepakt.
Nou... Fragiel zou ik het absoluut niet noemen. Eerder iemand onder invloed van xtc met een errug roze bril.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:56 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]Ah zo, ik snap het! Super nice!
Hoewel men kennelijk vindt dat ik fragiel schrijf (vergeef mijn wijntjes gisteren)
Leuk ingedekt, maar wel bijzonder dat je alleen op deze post reageert qua "gegok". Ook ineens een totaal andere manier van schrijven.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 00:33 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Nope, geen flauw idee wie die user is.
Wel leuk dat gegok, maar ik denk dat jullie het niet gaan raden, en zo relevant is mijn ware fok!-identiteit ook niet voor mijn verhaal.
Daddy issues. Onzin.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja de geestelijke rijpheid straalt van je OP af.wsl gewoon daddy issues. Fijn dat het goed is uitgepakt.
Hehe, witte wijn.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:34 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nou... Fragiel zou ik het absoluut niet noemen. Eerder iemand onder invloed van xtc met een errug roze bril.
Al die zeemzoetigheid. Mijn verbitterde hersenen verschrompelen er gewoon van ;-)
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 15:50 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Leuk ingedekt, maar wel bijzonder dat je alleen op deze post reageert qua "gegok". Ook ineens een totaal andere manier van schrijven.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:22 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Waarom is dat? Weet je, dat "
" ons favo emoticon is? Toen wij met elkaar zaten te chatten (msn), toen gebruikte wij "
" ook voor alles. Wij zijn cynisch ingestelde mensen, en ook erg sarcastisch. "
" is ons emoticon. Mijn toekomstig kind, over 3-5 jaar (als wij op een natuurlijke wijze kinderen kunnen krijgen natuurlijk - you never know), zal leren wat "
" betekent voor ons.
"" is het beste emoticon dat bestaat. Mijn reacties op de wereld kunnen worden uitgedrukt met simpelweg "
".
Ik las in de sc dat jij TS was en las het toen alsof hij het schreef. Dat kaartje over je ontmaagding past perfect bij jequote:Op donderdag 29 oktober 2015 12:44 schreef Chai het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |