Ik weet niet meer het wachtwoord plus @-adres van mijn vorige account.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:29 schreef Leandra het volgende:
Ik snap overigens niet waarom je dit niet gewoon met je eigen/originele account kunt posten....
Maar toen jullie elkaar zo'n 8 jaar geleden op FOK! ontmoet hebben stond de teller qua officiële FOK!kindertjes al op 22....
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zie het: http://wiki.fok.nl/index.php/Emo.gif
125,58 keer langer of 126,58 keer zo langquote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Een halve? De partner van TS is maar liefst 126,58 keer langer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is zo geworden door haar foklover... vast Siemen!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:28 schreef Scorpie het volgende:
TS, je komt een beetje hyper over. Praat je in het echt ook zo? Heel vermoeiend.
Dan had je ook vast meer accounts dan eentje!quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:03 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer het wachtwoord plus @-adres van mijn vorige account.
Klopt, dat weet ik!
Hehe, ik heb meerdere accounts gehad idd.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:21 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Dan had je ook vast meer accounts dan eentje!
Maar alles is terug te vragen hier hoor..als je echt wilt.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:24 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Hehe, ik heb meerdere accounts gehad idd.
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:26 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]Leuk dat je sinds gisteren weer terug bent met een nieuw account!
quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:28 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]![]()
Jouw account(naam) herinner ik mij nog vanaf de beginjaren. Oh god, wat vliegt het leven toch voorbij...![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 06:56 schreef DonDruiper het volgende:
OMFG![]()
![]()
Wat leuk zeg!!
![]()
Ook dat verhaal over je ontmaagding!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook leuk dat er FOK!kindjes in het verschiet liggen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wens jullie![]()
nog heel veel geluk samen!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doei hé!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lang verhaal inderdaadquote:
Goed verhaal. Lekker kortquote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:09 schreef Geralt het volgende:
[..]
Lang verhaal inderdaad
Ik zal mijn verhaal ook vertellen.
Ik kwam Brennie tegen op FOK! en wilde haar hebben. Dus regelde ik dat.![]()
Dankjequote:
Klinkt een beetje als mijn supermarkt avontuur. Ik kwam een zak spruiten tegen in de supermarkt en wilde haar hebben. Dus ik regelde dat.quote:
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:05 schreef SicSicSics het volgende:
Dus volgend jaar?![]()
Ik ben getrouwd met een fok!ster.Wilde ik even opscheppen. Veel plezier samen!
Precies. Gewoon regelen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:29 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als mijn supermarkt avontuur. Ik kwam een zak spruiten tegen in de supermarkt en wilde haar hebben. Dus ik regelde dat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |