In de zin dat ik een ervaring rijker ben, uiteraard. Die vallen echter in het niet bij andere ervaringen. En dat is waar ik op doel: er is zoveel meer uit het leven te halen dan hetgeen je op blijft hangen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:33 schreef Sturmic het volgende:
[..]
Wat fijn, dat je die mooie ervaringen op hebt mogen doen! Hebben die je tot een rijker mens gemaakt?
Wat erkennen? Wat is een non-FA'er?quote:[..]
Hè hè... hij zat er verstandelijk toch in!![]()
Weet je dat je de eerste bent die dit durft te erkennen (althans, van de non-FA'ers)?
Niet Forever Alone.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 01:17 schreef Gray het volgende:
[..]
In de zin dat ik een ervaring rijker ben, uiteraard. Die vallen echter in het niet bij andere ervaringen. En dat is waar ik op doel: er is zoveel meer uit het leven te halen dan hetgeen je op blijft hangen.
[..]
Wat erkennen? Wat is een non-FA'er?
Die meisjes waren wel gemeen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.
Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.
Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Wat een nonsens. We zijn mensen, geen leeuwen of wolven. Dat alpha/beta is ook onzin.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 22:33 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Dat moet ook wel. Laatst nog belaagd door een groep jongeren in een hostel die het leuk vonden om mij wakker te maken en te beledigen, terwijl ik gewoon rustig met ze in gesprek wilde gaan.
Dat ligt wel aan mij. Ik ben alleen en fysiek zwak: uitstekend voer voor de leeuwen. Stel dat ik iemand in elkaar had geslagen: dan hadden ze naar het politiebureau kunnen gaan om aangifte te doen en kan ik mijn VOG verliezen.
Alfa's en beta's, zebra's en leeuwen. Het is de natuur. Dan mag je overigens blij zijn dat ik zelfmoordgedachten heb, want als het externaliseert heb je een Columbine te pakken. Misschien niet de juiste bewoording, ik bedoel, stel ik zou terugvechten, dan weet ik niet of ik nog kan stoppen als iemand op de grond ligt.
Oh, zo. Bedankt voor de uitleg. Echter ben ik dat wel, maar dat is een bewuste keuze. Daarentegen zeg ik nooit nooit, want ik kan de toekomst niet voorspellen. Voor hetzelfde geld eindig ik met een droomvrouw en 10 kleinkinderen.quote:
Is dat... lullik bedoeld?quote:
Mensen doen lullig, omdat ze zich niet kwetsbaar willen voelen en zelf onderaan de ranking willen eindigen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Er schoot me nog iets te binnen... Mijn eerste dag op de middelbare school kwam een klasgenoot naar me toe: "we hebben met alle jongens overlegd, je bent niet de lelijkste van de klas, alleen [naam] is nog lelijker". De rest van de jongens keek verderop toe. Ik voelde me enorm vernederd.
Ook jongens kunnen eikels zijn, en niet alle vrouwen zijn populair.
Als dit je sociale capaciteiten zijn dan is het niet vreemd dat je na 25 jaar nog droog staat.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:
[..]
Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...
Die hele man/vrouw discussie is ook totaal niet nuttig. Vraag me telkens weer af waarom die de kop op blijft steken in dit soort topics. Dan kun je wel zogenaamd de schuld bij jezelf zoeken, maar het komt gewoon over als een slachtofferrol. Niets minder.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Er schoot me nog iets te binnen... Mijn eerste dag op de middelbare school kwam een klasgenoot naar me toe: "we hebben met alle jongens overlegd, je bent niet de lelijkste van de klas, alleen [naam] is nog lelijker". De rest van de jongens keek verderop toe. Ik voelde me enorm vernederd.
Beauty is in the eye of the beholderquote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Ja, en dat. Theorie vs praktijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die hele man/vrouw discussie is ook totaal niet nuttig. Vraag me telkens weer af waarom die de kop op blijft steken in dit soort topics. Dan kun je wel zogenaamd de schuld bij jezelf zoeken, maar het komt gewoon over als een slachtofferrol. Niets minder.
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.quote:Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend. Als je een achterstand hebt opgelopen terwijl anderen wel ervaring hebben kunnen opdoen, kan je daar in blijven hangen of net zo lang aan jezelf werken tot je denkt: ja, ik denk dat ik nu wel leuk en aantrekkelijk gezelschap kan zijn voor iemand. Bovendien, echt afstotelijk hoef je tegenwoordig niet te zijn met alle hulpmiddelen die er zijn. Sociaal wordt het lastiger, maar goed... genoeg sociaal ongemakkelijke mensen. Tenzij iemand echt grote psychische problemen heeft, denk ik dat er op het gebied van verandering/persoonlijke groei veel mogelijk is. Voor optimisten dan, niet voor cynische zwelgers.
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.quote:Op dinsdag 27 oktober 2015 20:08 schreef 0o0o0 het volgende:
[..]
Door mijn huidig 2 meter lange fok!-vriendje vind ik tegenwoordig kleinere mannen (< 2M) minder aantrekkelijk, terwijl ik zelf 1.58 cm lang (of eerder kort) ben. Lange mannen hebben een voordeel op de markt van dating en seks. Als kleine vrouw is het fijn om een lange man te hebben.Lekker beschermend gevoel.
Ah! Dat is echt iets voor pubers. Je bent nu duizend keer mooier en leuker natuurlijk.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 00:41 schreef LadyOracle het volgende:
Ik was ook echt een trutje om te zien hoor. Maar ja, dat hoort ook als je elf bent.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ah! Dat is echt iets voor pubers. Je bent nu duizend keer mooier en leuker natuurlijk.
Dat zegt toch niemand? Ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe rot je je erdoor kunt voelen. En dat je daarover je hart moet luchten af en toe is ook begrijpelijk. Maar er zit wel een verschil tussen "ik voel me rot omdat ik word afgewezen" en "alle vrouwen zijn arrogant en je kunt het nooit goed doen en dat ligt aan hun".quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.
Mijn oma is langer dan mijn opa en ik heb dus nooit stilgestaan bij het feit dat lengteverschil een issue was tussen mannen en vrouwen. Pas toen ik mijn eerste vriendje kreeg en hakken droeg, ging hij klagen dat hij dat vervelend vond en wilde hij dat ik dan op straat liep en hij op de stoeprand.quote:Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 12:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet vanzelfsprekend. Als je een achterstand hebt opgelopen terwijl anderen wel ervaring hebben kunnen opdoen, kan je daar in blijven hangen of net zo lang aan jezelf werken tot je denkt: ja, ik denk dat ik nu wel leuk en aantrekkelijk gezelschap kan zijn voor iemand. Bovendien, echt afstotelijk hoef je tegenwoordig niet te zijn met alle hulpmiddelen die er zijn. Sociaal wordt het lastiger, maar goed... genoeg sociaal ongemakkelijke mensen. Tenzij iemand echt grote psychische problemen heeft, denk ik dat er op het gebied van verandering/persoonlijke groei veel mogelijk is. Voor optimisten dan, niet voor cynische zwelgers.
Veel vrouwen, niet alle. En daar kun je aan werken. Ook nog eens fijn voor jezelf, zelfverzekerder in het leven staan. Win/win.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:29 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef habitue het volgende:
[..]
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.
Net als dat mooie vrouwen beter in de markt liggen dan lelijke vrouwen.
Ja de wereld is oneerlijk, sommige mensen worden geboren met de jackpot qua genen.
Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten. `
Nee, aan de persoon. Als niemand je wil is er maar een constante factor: jij.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.
quote:
Mijn ervaringen waren alleen negatief, daarom uitte ik mij zo. Natuurlijk zullen niet alle vrouwen zo zijn. Ook al lijkt het misschien zo, ik haat vrouwen niet, maar Ik weet het verder ook gewoon niet meer, weet je.quote:Dat zegt toch niemand? Ik denk dat iedereen hier wel snapt hoe rot je je erdoor kunt voelen. En dat je daarover je hart moet luchten af en toe is ook begrijpelijk. Maar er zit wel een verschil tussen "ik voel me rot omdat ik word afgewezen" en "alle vrouwen zijn arrogant en je kunt het nooit goed doen en dat ligt aan hun".
Wtf, dat snap ik dan ook weer niet. Ik zou mij dan om zoiets totaal niet druk maken, wat een figuur die gast.quote:Mijn oma is langer dan mijn opa en ik heb dus nooit stilgestaan bij het feit dat lengteverschil een issue was tussen mannen en vrouwen. Pas toen ik mijn eerste vriendje kreeg en hakken droeg, ging hij klagen dat hij dat vervelend vond en wilde hij dat ik dan op straat liep en hij op de stoeprand.![]()
Ik snap dat soort gezeur niet, niet van mannen en niet van vrouwen, maar ik herken het ook, ja. Ik kijk toch voornamelijk naar mannen tot 1m80 (ik ben 1m68).
Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:39 schreef habitue het volgende:
[..]
En toch kun je als kleinere man ook prima vrouwen krijgen hoor. Ja mannen van 1.90/2.00 hebben een voordeel, evenals intelligente zelfverzekerde mannen.
Net als dat mooie vrouwen beter in de markt liggen dan lelijke vrouwen.
Ja de wereld is oneerlijk, sommige mensen worden geboren met de jackpot qua genen.
Dan kun je kiezen om daarover te zaniken of gewoon accepteren en je richten op andere kwaliteiten.
Wat een zelfmedelijden en gehuil. Zoals al gezegd werd, als je jaren afgewezen wordt en dat je depressief maakt is er maar 1 constante factor: jijzelf.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.
[..]
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.
[..]
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Er is al meerdere keren gevraagd om concrete voorbeelden over hoe jij vrouwen aanspreekt, waar je dit doet etc. Voor zover heb ik hier nog geen antwoord op gezien en blijf je maar zwelgen in je 10+ jaar kutleven gezeik.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 14:53 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Waar staat, dat ik het een probleem vind? Mij boeit mijn lengte totaal niet, want ik kan het niet veranderen. Ik zeg alleen, dat vele vrouwen dat zoeken. Ergo, zij zoeken niet iemand van mijn lengte.
Dit, en dit geldt ook voor TS.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 15:15 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er is al meerdere keren gevraagd om concrete voorbeelden over hoe jij vrouwen aanspreekt, waar je dit doet etc. Voor zover heb ik hier nog geen antwoord op gezien en blijf je maar zwelgen in je 10+ jaar kutleven gezeik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |