En anders trek je plateauzolen aan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat dus. Dat hele afschuiven op lengte is wel zo triest. Maar ja, je kunt dat wel lekker op een forum passief roeptoeteren hoe kut en oneerlijk het wel niet is, zonder zelf eens kritisch naar jezelf te kijken en concreet iets te doen. Veilig en zo.
Ik ben eens met een griet van tegen de 1.90 gegaan. Ik heb niets met vrouwen die een stuk langer zijn dan dat ik ben. Zij heeft niets met mannen die een pak korter zijn dan dat zij is. Maar goed, je wil wat he.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Als ik de dramaqueens mag geloven. Je kunt als 1.70'er nog steeds een vrouw/meisje van 1.80m versieren.
hahaha. Precies.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:04 schreef Dven het volgende:
Nu nog even noemen dat vrouwen op bad guys vallen. Dan hebben we alles gehad.
Poeh. Aanstellerquote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijd"
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:13 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het is geen aanstellerij. En zou het dat wel zijn, dan moet er een overtreffend nieuw woord worden uitgevonden voor jouw besognes: "O, god hij heeft na twee weken een seksuele toespeling gemaakt. Waarom gebeurt mij dit altijd"
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:46 schreef Westerling het volgende:
[..]
Zoveel argumenten kan ik niet tegenop hoor
Dan heb je niet goed gelezen. Maar is goed, ga er maar niet tegenin. Ik verwacht weinig inhoudelijks van je.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Medestander gevonden ja?
Nu nog een vrouw.
Ach onzin, je vind heel veel in dit topic zonder enige onderbouwing.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Heb geen zin om er tegenin te gaan. Ik vind het wel sneu om alles af te schuiven op lengte.
Als ik geld neer leg heb ik zo een vrouw, maar waarom betalen, als ik gratis over je moeder kan.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Medestander gevonden ja?
Nu nog een vrouw.
1.75m klein noemen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:53 schreef Dven het volgende:
Het scheelt dat kleine mannen dat vaak overcompenseren met een enorme lul.
Ikzelf toch ieder geval
Die is 1.75. Das te hoog gegrepen voor je.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:54 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Als ik geld neer leg heb ik zo een vrouw, maar waarom betalen, als ik gratis over je moeder kan.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:00 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die is 1.75. Das te hoog gegrepen voor je.
Letterlijk.
Kijkende naar gemiddeldes ben ik niet veel groter dan de gemiddelde Japanner. Klein dus.quote:
Geen inhoudelijke tegenargumenten kunnen verzinnen en alleen maar met drogredennaties aankomen verwarren met 'geen zin'.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 16:48 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als hij gelukkig is, is het dan settelen voor minder?
Toegegeven, hoe hij het zegt klinkt het wel een beetje zo. Een gevalletje 'als er iets beters voorbij komt dan ga ik daarvoor, maar nu heb ik in ieder geval een vriendin'. Spreekt weinig liefde en veel oppervlakkigheid uit.
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 13:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nee, ik niet. Maar de meeste mensen wel.
Toch zou ik dit nooit hardop tegen haar zeggen als ik jou was. Dan kwets je haar enorm.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:23 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ik bedoelde met mijn post(s) alleen aan te geven dat als een vrouw scoren je niet lukt, je gewoon water bij de wijn moet doen.
Ik heb mijzelf als voorbeeld genomen omdat ik (al dan niet onbewust) alleen keek naar mooie vrouwen. Het type vrouw die aan aandacht niets tekort komt. Nu heb ik "gewoon" een normaal uitziende vrouw, niet lelijk maar ook niet bijzonder aantrekkelijk. Kwa interesses matchen wij goed en daarom ben ik nu onderhand al paar jaar met haar.
En ik richtte met mijn posts alleen op MOOIE vrouwen. en MOOIE vrouwen kunnen en willen een man al op iets kleins als (bijvoorbeeld!) lengte afschrijven, waarom? Waarom niet. Ik geef ze groot gelijk, want er zijn genoeg mannen die voor zo'n vrouw in de rij staan (in NL) met wel het uiterlijk wat ze zoekt.
Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.quote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:44 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Toch zou ik dit nooit hardop tegen haar zeggen als ik jou was. Dan kwets je haar enorm.
Ja lekker alleen blijven je hele leven en lekker blijven rukken op geile wijvenquote:Op donderdag 29 oktober 2015 17:52 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Klopt, want ze zal nooit toegeven dat zij ook met minder genoegen neemt en aan die grote stoere knappe kerel denkt die ze toevallig een keer op straat heeft zien lopen, iedere keer als ze seks hebben.
Dan kun je maar beter alleen blijven.
Is dat wat jij jezelf elke avond wijs maakt?quote:Op donderdag 29 oktober 2015 18:23 schreef Snepar het volgende:
[..]
Ja lekker alleen blijven je hele leven en lekker blijven rukken op geile wijven
Ik heb geleerd minder naar het uiterlijk te kijken, prima toch? Genoeg anderen mensen doen dat ook. Bevalt prima, en voel ook geen behoefte (meer) naar een andere vrouw ofzo.
Tsja en misschien heeft ze die fantasie wel jaMaar dat kun je van iedereen vermoeden natuurlijk. Ik ben zelf ook geen gespierde fotomodel van 190+, maar de meeste mannen zijn te trots om dat toe te geven (en uiteindelijk toch eindigen met 1 of andere zeug).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |