abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157160430
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 14:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Dit is juist de kern van het probleem. Voor veel vrouwen staat zelfverzekerdheid op nummer 1 van wat zij aantrekkelijk vinden in een man. Sociale onhandigheid is het tegenovergestelde van zelfverzekerdheid, waardoor veel vrouwen al bij voorbaat op je afknappen.
Nee. Je kunt er namelijk ook gewoon vrede mee hebben dat je bijvoorbeeld een beetje stil of juist zenuwachtig druk of juist klungelig bent op een eerste date, of leren om met dat soort dingen om te gaan. En dan ben je misschien wel onhandig, maar je bent er niet heel onzeker meer over, of in ieder geval niet onzeker over jezelf als geheel.

Twee voorbeelden: Ik herken slecht gezichten, dus ik heb een aantal manieren bedacht om erachter te komen wie iemand is zonder het direct te hoeven vragen ('wat was jouw mailadres ook alweer, heb je een kaartje toevallig?'). Of als ik weet dat ik iemand vaker ga ontmoeten, waarschuw ik diegene: 'ik herken niet goed gezichten, dus mocht ik je volgende maand voorbij lopen, dan is dat niet persoonlijk bedoeld'. Dat accepteren mensen dan. En ik weet bijvoorbeeld dat ik op een eerste date niet moet gaan eten, want ik tril en laat alles vallen, dus dan eindigt mijn eten in mijn bh of in mijn haar, en bovendien valt het veel meer op als je een vork vast moet houden in een felverlicht restaurant dan in een café met sfeerverlichting. En ik waarschuw ze van tevoren dat ik echt heel erg nerveus word van eerste dates (tot het punt dat ik ze verzet omdat ik me er ziek van voel).
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157160625
Eerlijkgezegd vind ik het nu ook wel weer heel erg anti-Red-Pill worden hier en dat vind ik ook niet erg constructief. Volgens mij waren zijn laatste reacties gewoon inhoudelijk en over lichaamslengte heeft ie imho gelijk. Ik ken meer korte mannen die het probleem hebben, en dat heeft weinig te maken met onzekerheid. En ik ken ook zat vrouwen die alleen een lange man willen, of het nu is vanwege 'bescherming' of sociale druk dat een man langer moet zijn.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157161046
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 15:40 schreef LadyOracle het volgende:
Eerlijkgezegd vind ik het nu ook wel weer heel erg anti-Red-Pill worden hier en dat vind ik ook niet erg constructief. Volgens mij waren zijn laatste reacties gewoon inhoudelijk en over lichaamslengte heeft ie imho gelijk. Ik ken meer korte mannen die het probleem hebben, en dat heeft weinig te maken met onzekerheid. En ik ken ook zat vrouwen die alleen een lange man willen, of het nu is vanwege 'bescherming' of sociale druk dat een man langer moet zijn.
Het is een nadeel. Je vist in een kleinere vijver. Maar kansloos natuurlijk geenszins op basis van lengte alleen.
  woensdag 28 oktober 2015 @ 16:38:16 #54
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157161622
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 12:45 schreef Dven het volgende:

[..]

Als dit je sociale capaciteiten zijn dan is het niet vreemd dat je na 25 jaar nog droog staat.
Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157162709
Tja, erover blijven jankeballen helpt ook niet echt. Accepteren dát je niet gewenst bent en move on!
pi_157162955
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef yats het volgende:

[..]

Gast, hij heeft een punt. Dat jij je niet voor kunt stellen hoe het is om zoals TS te zijn en geen liefde/intimiteit te kennen, daardoor je ongewenst en klote te voelen en het daardoor nog moeilijker maken voor jezelf is jouw probleem en zegt meer over jou dan over hem. Al had ik van jou eigenlijk niet anders verwacht.
En daarom moet je maar een topic openen om te jammeren.
pi_157163211
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:47 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

En daarom moet je maar een topic openen om te jammeren.
Je relatie wordt ook niet beter van op Fok zitten, toch wordt dat zelden gezegd bij het zoveelste topic over slechte relaties. Mensen willen gewoon hun ei kwijt en misschien even een bemoedigend woord of een handige tip, lijkt me normaal.

Al vind ik sommige dingen overtrokken, ik heb wel respect voor het feit dat TS en anderen er voor uit durven te komen hoe dit ze raakt.
pi_157163963
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 18:03 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Je relatie wordt ook niet beter van op Fok zitten, toch wordt dat zelden gezegd bij het zoveelste topic over slechte relaties. Mensen willen gewoon hun ei kwijt en misschien even een bemoedigend woord of een handige tip, lijkt me normaal.

Al vind ik sommige dingen overtrokken, ik heb wel respect voor het feit dat TS en anderen er voor uit durven te komen hoe dit ze raakt.
Laten we een FAQ maken en R&P sluiten.

Partner gaat vreemd? -> uitmaken
Partner slaat je? -> uitmaken
Twijfel relatie? -> uitmaken
Geen seks? -> partner is homo of gaat vreemd
Eetstoornis? -> Schijf van vijf
Depressief? -> Psycholoog en zoek een hobby
Maagd? -> Niet zeuren, hoeren, uitgaan, autisme behandelen
Bad day? -> het is wat meid
  woensdag 28 oktober 2015 @ 19:26:06 #59
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157165182
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 16:38 schreef yats het volgende:

[..]

Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.

Hoe jij het mijn probleem noemt dat ik mijzelf niet in een klootzak met zelfmedelijden kan plaatsen, dat is een opmerking waar ik dan ook maar weinig mee kan en is meer een sneer naar mij omdat jij mij niet zo aardig vindt dan dat het daadwerkelijk hout snijdt.

Maar 'gast', hoe lang zijn jullie samen eigenlijk al maagd?
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_157165603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 17:33 schreef Sturmic het volgende:
Tja, erover blijven jankeballen helpt ook niet echt. Accepteren dát je niet gewenst bent en move on!
wahahaha Sjezus
pi_157166935
Het kan altijd erger.
Mijn vader was op z'n 50ste nog maagd, toen hebben we hem naar zo'n ontknaapservice gebracht op z'n verjaardag.
Hij heeft daarna heel de week met een dikke grijns rondgelopen.
pindazakje
pi_157166973
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 13:44 schreef Red-Pill het volgende:
Precies, je kunt beter nog 10+ jaar, gewoon blijven incasseren zonder geen enkele progressie, terwijl je eenzaam, klote, afgewezen voelt, hierdoor aan jezelf twijfelt, zelfs psychische problemen van krijgt en ondertussen gewoon blij moeten zijn en voor niet klagen. Het is allemaal makkelijk praten.
Als je je geluk zo van een ander laat afhangen, heb je een heel ander probleem.

quote:
Dus het ligt weer automatisch aan de man, dat hij niet verder komt. Je kunt ook psychische problemen oplopen door jaren afgewezen te worden, zonder enige reden gegeven te worden. 13+ jaar later en daar sta je dan in je 32ste, waar je al een paar jaar bezig bent met een behandeling, omdat je geen enkele vrouw meer durft te benaderen.
Nee, eerder aan de persoon, in de zin dat die persoon de enige is die wat kan veranderen aan zichzelf.

quote:
Hier is mijn realiteit, waar zelfs de kleinere vrouwen, voor veel langere mannen gaan. Opmerkelijk is het wat ze in de laatste regel zegt. De Voornaamste reden van vrouwen, naast dat ze hoge hakken kunnen aandoen. Je mag het als een slachtoffer rol zien, voor mij een realiteit, waar ik niks aan kan veranderen.
Tja, als vrouw 's nachts op straat ben je onveiliger dan als man, nog steeds. Dus dat zij meer behoefte hebben aan bescherming is begrijpelijk. Een lange man heeft tov de gemiddelde vrouw een natuurlijk overwicht, waardoor dat gevoel van bescherming kan ontstaan.
pi_157167034
quote:
14s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:21 schreef Hyaenidae het volgende:
Het kan altijd erger.
Mijn vader was op z'n 50ste nog maagd, toen hebben we hem naar zo'n ontknaapservice gebracht op z'n verjaardag.
Hij heeft daarna heel de week met een dikke grijns rondgelopen.
Heb je het nou over jezelf?
pi_157167088
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:40 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wahahaha Sjezus
Wat lach je? Wat moet iemand in die positie anders doen?
pi_157167119
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Wat lach je? Wat moet iemand in die positie anders doen?
gewoon normaal doen, meer niet
pi_157167149
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:24 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Heb je het nou over jezelf?
Over mezelf, mijn broer en in de hoofdrol m'n vader.
pindazakje
pi_157167158
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

gewoon normaal doen, meer niet
Wat een dooddoener :').
pi_157167363
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:27 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Over mezelf, mijn broer en in de hoofdrol m'n vader.
toppie!
pi_157167392
Denken dat seks zo bijzonder is dat t niet weggelegd is voor sommige mensen

Only @ fok!
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:33:34 #70
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_157167412
17 jaar ontmaagd zijn door je droomvrouw _O_!
Waar gaat het toch heen met de wereld....
pi_157167414
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Verrassend dat deze post juist van jou moet komen. Anyway. Ik kan me inderdaad niet inbeelden dat ik zoals TS ben. Gelukkig maar. Overal zo vijandig en afstandelijk op reageren, dat doet het bij andere mensen over het algemeen niet zo goed. Laat staan bij de dames. Kijk eventjes naar hoe TS zich in het topic profileert. Als dat zijn wijze van met mensen omgaan is dan is het niet vreemd dat hij op z'n 25e nog maagd is en zal het niet meer of minder vreemd zijn wanneer hij dat met 20 jaar nog is.

Hoe jij het mijn probleem noemt dat ik mijzelf niet in een klootzak met zelfmedelijden kan plaatsen, dat is een opmerking waar ik dan ook maar weinig mee kan en is meer een sneer naar mij omdat jij mij niet zo aardig vindt dan dat het daadwerkelijk hout snijdt.

Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...

Donder toch lekker even een heel end op... :')
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:34:47 #72
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157167458
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef CRW het volgende:

[..]

Gast, ik word hier uitgescholden en beledigd in mijn eigen topic, maar als ik daar wat van zeg ben ik ineens een klootzak en afstandelijk en autist en weet ik veel wat nog meer...

Bedankt voor de bevestiging.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  woensdag 28 oktober 2015 @ 20:39:10 #73
448296 BaardHagrid
Waar de zon nimmer schijnt
pi_157167594
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 20:33 schreef CRW het volgende:

[..]

Dven is de grootste autist van FOK!, moet je gewoon niet zo op letten. Doet niemand eigenlijk. :N
Waar gaat het toch heen met de wereld....
  woensdag 28 oktober 2015 @ 22:48:15 #74
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157172769
quote:
1s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 19:26 schreef Dven het volgende:

[..]

Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...

En dat laatste? Dat je zoiets zegt, zegt genoeg over jou. Ik ben al 15 jaar geen maagd meer, dat ik geen vaste relatie heb betekent ook niet dat ik nooit seks heb. Ik ken TS verder niet en heb ook geen interesse in mannen op die manier dus kan en wil ik hem ook niet met zijn issue helpen buiten mogelijk advies geven.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  woensdag 28 oktober 2015 @ 23:00:38 #75
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_157173130
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 22:48 schreef yats het volgende:

[..]

Gast, anders reageer je even normaal. Dat TS aan een aantal dingen moet werken lijkt me evident, ik ga ook nergens ontkennen dat dat niet zo is. En zelfmedelijden is inderdaad niet aantrekkelijk, dat heb ik regelmatig tegen een aantal andere fokkers gezegd die daar nog erger in zijn dan TS. Ik ben het wat dat betreft echt wel met je eens, alleen vind ik de manier waarop jij het brengt van weinig inlevingsvermogen in anderen getuigen. Het kan mij verder geen moer interesseren hoe jij bent, ik hoef niet met jou samen te leven, maar ik probeer in mijn posts wel een beetje rekening te houden met de gevoelens van anderen en het zou je sieren dat ook eens te proberen...

En dat laatste? Dat je zoiets zegt, zegt genoeg over jou. Ik ben al 15 jaar geen maagd meer, dat ik geen vaste relatie heb betekent ook niet dat ik nooit seks heb. Ik ken TS verder niet en heb ook geen interesse in mannen op die manier dus kan en wil ik hem ook niet met zijn issue helpen buiten mogelijk advies geven.
Inlevingsvermogen in TS? Rekening houden met zijn gevoelens? Hij moet gewoon eens in de spiegel kijken en ook eens zien waarom geen enkele griet hem wil. Dat is alles wat ik zei. Hard? Misschien. Maar voornamelijk eerlijk en vooral ook waar. Al twee topics lang is het één zielige bedoeling van zelfmedelijden, agressie en denigrerend gedrag. Compassie heeft zijn grenzen, zeker bij iemand die zelf niets wil veranderen. Behalve zijn maagdelijke status dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')