abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157150799
quote:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 2

Link naar deel 1: R&P / 25 jarige maagd zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door CRW op 27-10-2015 23:58:01 ]
pi_157151014
Ben je zo lellek?
Op woensdag 21 oktober 2015 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157151046
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:42 schreef Neverknown het volgende:
Ben je zo lellek?
Doe effe normaal zeg.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_157151057
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 19:13 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Klopt. Dit topic gaat ook niet over seks. Niemand in dit topic wil seks, want iedereen kan zo naar de hoeren. Het gaat om aandacht, erkenning, gewild zijn, waardering, er toe doen, liefde. Dat is niet te koop en kan ook niet worden gegeven door een psycholoog. Die kan alleen maar zeggen:'hoe voel je je bro? Kun je er anders tegen aan kijken bro? Schrijf 10 positieve dingen over jezelf bro', 'tijd is op en doei succes bro'.

Dit is al zo vaak gezegd, maar blijkbaar aan dovemans oren gericht. *Iets over wee verschillende talen mompelt.*
Precies ja! Meer kan ik er niet aan toevoegen!

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 20:11 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Nou, in alle eerlijkheid... volgens mij legt juist Drieklank die oorzaak niet buiten zijn eigen ego. Er zijn hier inderdaad wel een aantal "rode-pillers" te vinden die dat wel doen en daar stoor ik mij ook wel een beetje aan. Dat laat onverlet dat het fijn zou zijn als je als wel-succesvolle je in zou kúnnen denken dat er mensen zijn voor wie "het" (niet eens seks, maar wederzijdse genegenheid, liefde en écht menselijk contact) niet is weggelegd, en ook NOOIT ervaren zal worden.

Probeer je eens in te denken dat dat op sommige momenten verdomde pijn kan doen: die spanning van een eerste zoen, die leuke herinnering aan dat schoolvriendinnetje, dat gave feest met je kameraden, die toffe vakantie met je vriendin, die geweldige, passionele vrijpartij na drie weken van elkaar niet gezien hebben, en hopelijk later die kleine met je soulmate. Ik weet niet precies hoe jouw situatie is, maar durf wel te gokken dat jij één van die dingen wel eens hebt mogen ervaren. En dat geldt voor het overgrote deel van de (wereld)bevolking.

En nu ben jij die ene, die mariginale, nét diegene bij wie dat niet schijnt te kunnen. Super. Iedereen, behalve jij (jaja, Calimero, I know ;) ). Het gaat er niet om dat ik dat iemand zijn of haar geluk misgun, het gaat erom dat ik een keertje niet buiten wil staan; een keertje niet gepasseerd en genegeerd wordt; eens een keer wel een echte klik heb met iemand. Niemals, niemals dat dat gebeurt.

Ik snap dat ook de kutte dingen daarbij horen: gebroken relaties, scheidingen, bedrogen worden, vriendschappen die ophouden te bestaan, kinderen met wie het niet goed gaat. Maar god, ik wilde dat ik dat een keer mee mocht maken. Want daar hangt een mooie keerzijde aan: het mens-zijn in optima forma. Het slechte én het goede.

De ene helft van ons externaliseert die frustratie... de vluchtelingen... de vrouwen... het feminisme... de 24/7-consumptiemaatschappij. De andere helft snapt heel goed dat wij het zijn met wie iets fundamenteel mis is. En ja, dan ben ik het met Drieklank eens dat dit soort topics kunnen helpen met die acceptatie.
En dit. Ik probeer er maar niet aan te denken dat ik eigenlijk dat wat de beste jaren van mijn leven hadden moeten zijn al achter me heb en deze dingen nog nooit heb mogen ervaren, want daar krijg ik acuut zelfmoordneigingen van.

quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 21:37 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Ik herinner me nog hoe een meisje zei: 'eww, ik ga niet met Drieklank in het groepje.' Of hoe ze lijstjes maakten waar ik onderaan stond en daar grapjes om maakten. Of hoe ze voor de grap deden alsof ze verliefd op mij waren en een nep telefoonnummer gaven. Of dat ze zeiden dat ik maar kleine schouders heb en geen kaaklijn en daarom niet hun type ben. Dat gebeurde zelfs nog aan de universiteit. Diezelfde meisjes stuurde geile berichten naar andere jongens en lagen op dezelfde kamer te neuken op kamp.

Dat vergeet ik niet. Nooit. Ik word nog weleens wakker van. Het spookt nog in mijn slaap, soms, onverwacht jaren later.

Die meisjes waren niet gemeen. Het zijn spiegels. Ze duwen in je gezicht wat je niet wilt zien.
Soortgelijke dingen heb ik helaas ook vaak genoeg meegemaakt. :'(

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:13 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Die meisjes waren wel gemeen. Mensen pakken je op iets omdat je onzeker bent, niet omdat het waar is. Toen ik op studiereis ging, eerste jaar aan de universiteit, gingen mensen voor één nacht op de boot proberen om van hut te ruilen omdat ze niet met mij wilden zitten. Niemand wilde met mij en hotelkamer delen. Ik werd afgezeken. De eerste dag heb ik in mijn eentje door de stad gelopen en jankend twee liter ijs opgegeten op een bankje.

Achteraf kijk ik er anders op terug. Ik was geen slecht mens, en als je niet met iemand in dezelfde ruimte wilt zijn voor één nacht en daar op die manier uiting aan geeft, ben je gewoon pathetisch en kinderachtig.
Wat een klote ervaring zeg! En je bent zo'n aardig en leuk mens :{
Mensen zijn soms echt wreed en hard naar elkaar toe...
pi_157151064
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Doe effe normaal zeg.
Uhm serieuze vraag?
Het doet mij oprecht pijn dat zo'n mooie frisse meid zo negatief is. Man je kan de koning huwen als je wilt... waarom dit niet exploiten
pi_157151082
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:44 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Uhm serieuze vraag?
Ga eens weg uit mijn topic }:|
pi_157151134
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Doe effe normaal zeg.
Is het van een ander niveau dan vrouwen op tinder hoeren noemen? :')
It's you my love, you who are the stranger
pi_157151140
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:45 schreef CRW het volgende:

[..]

Ga eens weg uit mijn topic }:|
Laat ik het zo zeggen... doe je überhaupt wel iets om er leuk uit te zien? Goed voor de dag te komen?

We leven in een wereld waar uiterlijk telt.
Spijt me hoor.
pi_157151156
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:47 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen... doe je überhaupt wel iets om er leuk uit te zien? Goed voor de dag te komen?

We leven in een wereld waar uiterlijk telt.
Spijt me hoor.
Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...
pi_157151171
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:48 schreef CRW het volgende:

[..]

Lees deel 1 eerst eens voordat je hier komt met je geneuzel...
Ik ben een vrouw hoor, ik weet niet of je het weet.
pi_157151181
quote:
10s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Ik ben een vrouw hoor, ik weet niet of je het weet.
Leuk voor je
pi_157151185
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:43 schreef CRW het volgende:

[..]

Precies ja! Meer kan ik er niet aan toevoegen!

[..]

En dit. Ik probeer er maar niet aan te denken dat ik eigenlijk dat wat de beste jaren van mijn leven hadden moeten zijn al achter me heb en deze dingen nog nooit heb mogen ervaren, want daar krijg ik acuut zelfmoordneigingen van.

Wie zegt dat dit de leukste jaren moeten zijn? En wie zegt dat als je nu geen geweldige jaren hebt, dat ze niet alsnog kunnen komen?

Mijn leven was echt kut tot mijn 25e, en daarna begon het een beetje beter te gaan. Pas vanaf mijn 30e is het echt tof. Ik was dan misschien geen maagd, maar had andere dingen die niet goed gingen.

quote:
Soortgelijke dingen heb ik helaas ook vaak genoeg meegemaakt. :'(

[..]

Wat een klote ervaring zeg! En je bent zo'n aardig en leuk mens :{
Mensen zijn soms echt wreed en hard naar elkaar toe...
Dat is lief van je. Mensen zijn soms wreed, maar ze kunnen ook onverwachts geweldig blijken te zijn. ;-)
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157151195
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef CRW het volgende:

[..]

Leuk voor je
Misschien moet je het woord respect eens opzoeken in je woordenboek.
Lompe Johannes.
pi_157151221
Met je hoeren hier en hoeren daar.
pi_157151403
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Wie zegt dat dit de leukste jaren moeten zijn? En wie zegt dat als je nu geen geweldige jaren hebt, dat ze niet alsnog kunnen komen?

Mijn leven was echt kut tot mijn 25e, en daarna begon het een beetje beter te gaan. Pas vanaf mijn 30e is het echt tof. Ik was dan misschien geen maagd, maar had andere dingen die niet goed gingen.
Dank je, dat geeft me weer wat hoop! :)

quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:49 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Dat is lief van je. Mensen zijn soms wreed, maar ze kunnen ook onverwachts geweldig blijken te zijn. ;-)
Gelukkig wel ja, dat heb ik gemerkt! ;)
pi_157151412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:50 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Misschien moet je het woord respect eens opzoeken in je woordenboek.
Lompe Johannes.
:')

Jij bent zeker ook zo'n verzuurde trut

Oke, ik zal het anders verwoorden. "Prostituees"
Zo goed??
pi_157151504
quote:
9s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:01 schreef CRW het volgende:

[..]

:')

Jij bent zeker ook zo'n verzuurde trut

Oke, ik zal het anders verwoorden. "Prostituees"
Zo goed??
Helemaal niet verzuurd. Ik snap alleen niet dat je het topic aanmaakt in Relatie en Psychologie...

Je had hem beter in ''Seks'' kunnen zetten.
pi_157151566
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:06 schreef Neverknown het volgende:

[..]

Helemaal niet verzuurd. Ik snap alleen niet dat je het topic aanmaakt in Relatie en Psychologie...

Je had hem beter in ''Seks'' kunnen zetten.
En daarom moet je zo lelijk tegen iemand doen?
Topic staat hier prima op zijn plek. En dat had jij ook geweten als je deel 1 had gelezen.
pi_157151568
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
pi_157151603
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef DaggerOne het volgende:
Heeft TS nou al gepost wat ie tegen de vrouwen op Paiq zegt? We kunnen wel oeverloos verder blijven lullen, maar zo komt het probleem nooit boven water.
Nee ik heb nog geen tijd gehad om een heel gesprek te gaan censureren.
pi_157151651
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 oktober 2015 23:29 schreef LadyOracle het volgende:

[..]

Ja, ik ben afwijkend. Maar dat geeft anderen niet het recht me zo te behandelen. Ze zijn misschien niet slecht, maar hun gedrag is dat wel. Dat mensen zoiets zeggen, betekent niet dat ze gelijk hebben, ongeacht of je gevoel zegt van wel. Het betekent alleen dat zij er niet op een volwassen manier mee om kunnen gaan dat jij iemand anders bent dan zij.

Vwb je andere reactie, who cares? Ik. En ik geloof niet dat het je zelf niet interesseert, integendeel zelfs.
Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.

Dat is ook precies de kwestie van de 25-jarige maagd. Die wijkt af en wordt niet geaccepteerd. Vrouwen kunnen er niets aan doen dat hij onaantrekkelijk is en het is begrijpelijk dat het gemene reacties kan uitlokken. Die reacties zeggen wat over je positie. Het is ook niet een kwestie van de 'juiste' mensen ontmoeten, want geen vrouw in je leven heeft je zien staan. Dat zegt wat.

Wat boeit het wat ik doe met mijn leven? Er is niemand die daar wakker van ligt. Daarom: who cares?

Ik zelf loop al een tijd rond in het vagevuur. Ik vind het leven niet leuk, nooit echt leuk gevonden trouwens, maar ik kan er geen einde aan maken. Dat is best kut, gemarteld worden als sisyphos. Psychologen vind ik kut. Als ze willen helpen, dan moeten ze een spuitje geven.

Natuurlijk had ik het leven liever anders gezien, maar beter kon ik het niet maken. Daarom interesseert het me niet.
pi_157151697
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:09 schreef CRW het volgende:

[..]

En daarom moet je zo lelijk tegen iemand doen?
Topic staat hier prima op zijn plek. En dat had jij ook geweten als je deel 1 had gelezen.
Ik wens je veel succes in je zoektocht naar een vrouw!

x0x0x
pi_157151710
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:14 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Wat je zegt is allemaal wel waar en het geeft je vast een goed gevoel om boven het onrecht te staan, maar neemt niet weg jouw onvermogen om je aan te passen, want je weet hoe mensen kunnen zijn en dat gaat niet veranderen. Dat is ook niet de schuld van die mensen, want het is de natuur om afwijkend gedrag te corrigeren.

Dat is ook precies de kwestie van de 25-jarige maagd. Die wijkt af en wordt niet geaccepteerd. Vrouwen kunnen er niets aan doen dat hij onaantrekkelijk is en het is begrijpelijk dat het gemene reacties kan uitlokken. Die reacties zeggen wat over je positie. Het is ook niet een kwestie van de 'juiste' mensen ontmoeten, want geen vrouw in je leven heeft je zien staan. Dat zegt wat.

Wat boeit het wat ik doe met mijn leven? Er is niemand die daar wakker van ligt. Daarom: who cares?

Ik zelf loop al een tijd rond in het vagevuur. Ik vind het leven niet leuk, nooit echt leuk gevonden trouwens, maar ik kan er geen einde aan maken. Dat is best kut, gemarteld worden als sisyphos. Psychologen vind ik kut. Als ze willen helpen, dan moeten ze een spuitje geven.

Natuurlijk had ik het leven liever anders gezien, maar beter kon ik het niet maken. Daarom interesseert het me niet.
Je zit in een vicieuze cirkel. Je gedraagt je negatief, waardoor mensen je ook niet aardig vinden.
pi_157151763
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:19 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Je zit in een vicieuze cirkel. Je gedraagt je negatief, waardoor mensen je ook niet aardig vinden.
Oja?

Mijn post.

IRL.

Niet hetzelfde.
pi_157151909
quote:
0s.gif Op woensdag 28 oktober 2015 00:14 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat zijn we dan niet met elkaar eens. Ik vind dat iedereen een plek verdient in de wereld, en dus acceptatie. Mensen hoeven geen vrienden met me te willen zijn, maar ze dienen me wel met respect te behandelen. Ik heb geen onvermogen om me aan te passen - ik kan het in theorie wel, en heb dat gedaan op de punten waar ik er gelukkiger van werd, maar ik word er met andere dingen alleen doodongelukkig van en zie dan niet in waarom ik het zou doen. En inmiddels ken ik megaveel mensen die dat prima vinden. Van de loser op school ben ik nu juist iemand die door veel mensen gewaardeerd wordt - misschien niet altijd aardig gevonden, maar zeker gerespecteerd.

Aantrekkelijk is voor iedereen iets anders. Stel dat de meeste vrouwen iemand niet aantrekkelijk vinden, dan kunnen die vrouwen daar inderdaad weinig aan doen. Maar dat geeft ze in mijn ogen nog steeds niet het recht om gemeen te doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')