Waar wordt er gesuggereerd dat deze gevoelens niet echt zijn? Dat verschillende gevoelens/behoeften/wensen/verlangens andere mechinismen kunnen hebben betekend niet dat het gevoel meer of minder echt is.quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:21 schreef LadyOracle het volgende:
Een gesprek werkt echt beter als je van mensen accepteert dat hun gevoelens voor hun/hen/hullie (vergeet dat altijd) echt zijn, ongeacht of je dat terecht vindt of wat een onderzoek daarvan vindt. Dan krijg je wederzijds respect, openheid en begrip. Ook als je het niet begrijpt, zul je het moeten respecteren.
Ik vind het eigenlijk wel meevallen, de toon is een stuk minder vrouwenhatend dan in het begin van deze epiekquote:Op dinsdag 3 november 2015 13:27 schreef probeer het volgende:
Er hangt hier een beetje een misogynistisch (misogeen, misogyne?) sfeertje ...
Zou het wellicht daar aan kunnen liggen ...?
"Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden."quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:29 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Waar wordt er gesuggereerd dat deze gevoelens niet echt zijn? Dat verschillende gevoelens/behoeften/wensen/verlangens andere mechinismen kunnen hebben betekend niet dat het gevoel meer of minder echt is.
En aan de andere kant is iets wat je heel sterk ervaart niet per definitie een intrinsiek/genetisch bepaald gevoel.
Is dat geen goed nieuws voor mensen die worstelen met dergelijke gevoelens?quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:34 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
"Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden."
Dat zei ik in het eerste of 2e topic al. Het is puur dit, icm graag heel zielig willen zijn. Dat is gewoon een ach en wee ik ben zielig topic geworden waarbij het punt dat ze ECHT geen kans maken met hand en tand verdedigd wordt ipv denken "och, misschien valt het dan toch mee?"quote:Op maandag 2 november 2015 10:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel als een soort verklaring voor z'n maagdelijkheid moeten dienen. "Ik heb te hoge eisen, het ligt niet aan mij als persoon."
Nee, ik denk dat het alleen laat zien dat je ze niet serieus neemt. Verder is het heel flauw, want daarmee wordt de discussie veranderd in 'ik ben zieliger want ik kan er niks aan doen', wat niet waar is. Je kunt er dus hooguit - als dit onderzoek klopt en er niet duizend zijn die het tegendeel beweren, want ik heb het niet uitgezocht - niks aan doen dat je het gemis ervaart, maar hebt nog steeds invloed op hoe je ermee omgaat en waarschijnlijk ook op de oorzaken. (Invloed op is iets anders dan volledig veranderen, voor de duidelijkheid)quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:37 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Is dat geen goed nieuws voor mensen die worstelen met dergelijke gevoelens?
Dat iets in het DNA zit, maakt niet dat het ook tot uiting komt. Tussen DNA en fysiologie zit een wereld van verschil.quote:Op dinsdag 3 november 2015 12:09 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Misschien is het ook wel minder groot, want omdat het een van buitenaf gevormde wens is kun je hem ook van buitenaf beïnvloeden. Met een genetisch aangeboren wens of drive kan dat niet. Of je moet uit elke cel stukken dna gaan wegknippen.
quote:Op dinsdag 3 november 2015 13:15 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Je gaat iemand beledigen die jou probeert te begrijpen en probeer haar ervaring weg te rationaliseren. Serieus, als je niet begrijpt waarom dat kwetsend is, zou dat best een deel van je probleem kunnen zijn.
Doe nou niet alsof het voor iedereen even gemakkelijk is om contact te leggen met het doel diezelfde avond seks te hebben. Denk dat veel maagden hier wel stiekem over fantaseren maar door de sociale beperkingen niet weten hoe ze dit moeten aanpakken.quote:Op maandag 2 november 2015 21:37 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe de originele ts denkt erover, maar bij de anderen lees ik best veel frustratie over mannen die in het uitgaansleven scoren.
Maar dat gaat over seks zonder andere zaken erbij. Lol hebben er misschien ook nog bij, maar geen liefde/intimiteit.
Wel voor het snelle scoren, een nachtje lol, maar minder voor een relatie en de rest van dat menselijke contact wat erbij komt kijken.
Of je moet je volledig richten op datingsites en apps? Alleen snel een meisje scoren in de kroeg zal dan wat lastiger gaan.quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 13:59 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld. Ik zeg niet dat dit voor iedereen geldt maar veel 'oude maagden' hier lijken op meer vlakken sociaal aansluiting te missen. Weinig activiteiten, weinig vrienden/kennissen/sociale contacten, en ook geen contact met vrouwen. Dat hangt vaak allemaal samen.
Ik zeg niet dat dat even makkelijk is, maar dan kan je ook net zo goed een hoer neuken. Ik heb begrepen uit wat mensen hier zeggen dat het niet alleen om de daad op zichzelf gaat, maar om de hele reutemeteut van partner intimiteit en de aanloop ernaar toe.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het voor iedereen even gemakkelijk is om contact te leggen met het doel diezelfde avond seks te hebben. Denk dat veel maagden hier wel stiekem over fantaseren maar door de sociale beperkingen niet weten hoe ze dit moeten aanpakken.
[..]
Of je moet je volledig richten op datingsites en apps? Alleen snel een meisje scoren in de kroeg zal dan wat lastiger gaan.
Daar zit het probleem. Fuck de seks, leer praten.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:00 schreef syndroom het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het voor iedereen even gemakkelijk is om contact te leggen met het doel diezelfde avond seks te hebben. Denk dat veel maagden hier wel stiekem over fantaseren maar door de sociale beperkingen niet weten hoe ze dit moeten aanpakken.
Beiden kan prima, plus nog meer. Maar richt je niet per se op vrouwen, wanneer je in z'n geheel sociaal gehandicapt bent. Leer eerst zwemmen, alvorens in het diepe te duiken.quote:Of je moet je volledig richten op datingsites en apps? Alleen snel een meisje scoren in de kroeg zal dan wat lastiger gaan.
Dat is niet altijd even makkelijk als je een beperking hebt, zoals autisme of in mijn geval een zware stotter.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:06 schreef Gray het volgende:
[..]
Daar zit het probleem. Fuck de seks, leer praten.
[..]
Beiden kan prima, plus nog meer. Maar richt je niet per se op vrouwen, wanneer je in z'n geheel sociaal gehandicapt bent. Leer eerst zwemmen, alvorens in het diepe te duiken.
Roeien met de riemen die je hebt.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even makkelijk als je een beperking hebt, zoals autisme of in mijn geval een zware stotter.
Maar dan vallen ze op je dure kleren = geld.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:53 schreef Libertarisch het volgende:
Het belangrijkste is ballen tonen,
zorg dat je er niet uit ziet als zware nerd (koop mooie kleding, neem een leuk kapsel/baardje, zorg voor normaal postuur)
heb schijt aan wat zij zou kunnen denken en doe je ding. Wees direct, maak je intenties duidelijk.
Denk maar zo: er zijn gigantisch veel leuke vrouwen. Mislukt het bij 1, ga naar de volgende.
Je kunt ook een vrouw kopen uit azie of oost-europa (inb4 moreel huilie huilie)
Heb schijt, toon ballen, het is nooit te laat.
Dat zou dan de derde keer in een maand zijn dat dit filmpje met een suggestieve boodschap en titel voorbijkomt. De titel luidt You don't judge people by appearance important is the heart!. Blijkbaar vinden sommigen het nodig om anderen op te dragen of in ieder geval normatief te wezen en mij te vertellen dat ik mensen niet in eerste instantie op voorkomen moet beoordelen. Ook echt een concrete aanbeveling hoor, dat "volgen van je hart".quote:Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar dan vallen ze op je dure kleren = geld.
Wie post even dat filmpje weet niet precies hoe die ging beetje sloeber vraagt een mooie dame uit.
Wordt afgewezen stapt dan in een dikke wagen en ineens ....
Dat geeft je natuurlijk een goed gevoel, zo willen vrouwen niks van je hebben, maar zodra je genoeg neer telt, dan is alles mogelijk. Ik zie niet hoe zoiets simpeler is, als je eigenwaarde en beurs steeds verder leeglopen.quote:Op donderdag 5 november 2015 15:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat dat even makkelijk is, maar dan kan je ook net zo goed een hoer neuken. Ik heb begrepen uit wat mensen hier zeggen dat het niet alleen om de daad op zichzelf gaat, maar om de hele reutemeteut van partner intimiteit en de aanloop ernaar toe.
Als puur seks het probleem was is de oplossing simpeler.
quote:Op donderdag 5 november 2015 19:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Maar dan vallen ze op je dure kleren = geld.
Wie post even dat filmpje weet niet precies hoe die ging beetje sloeber vraagt een mooie dame uit.
Wordt afgewezen stapt dan in een dikke wagen en ineens ....
Dan lijkt het me alleen nog belangrijker om te leren praten ondanks je beperking. Je zult harder moeten werken dan anderen. Dat is niet eerlijk, maar helaas wel de realiteit.quote:Op donderdag 5 november 2015 17:01 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd even makkelijk als je een beperking hebt, zoals autisme of in mijn geval een zware stotter.
Of zo een filmpje idd,quote:
Welke advertenties bedoel je>?quote:Op donderdag 5 november 2015 21:12 schreef Red-Pill het volgende:
Overigens weer genoeg keren gereageerd op advertenties, maar weer nul respons. Ze krijgen genoeg reacties, dan even kiezen en vervolgens de advertentie verwijderen.
Als ik een advertentie plaats, krijg ik nul response. Ik kan hier ook maar het beste mee kappen, totaal zinloos.
Dat is omdat het meer dan alleen maar de seks is wat je dwars zit.quote:Op donderdag 5 november 2015 20:49 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Dat geeft je natuurlijk een goed gevoel, zo willen vrouwen niks van je hebben, maar zodra je genoeg neer telt, dan is alles mogelijk. Ik zie niet hoe zoiets simpeler is, als je eigenwaarde en beurs steeds verder leeglopen.
Het is leuk voor een paar keer, maar hoeren zijn geen oplossing, je gaat je er zelfs nog kloter over voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |