Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.
Jezus
Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Kompart het volgende:
[..]
Gebruik je nou prostituees als referentiekader?
Haha dat is waar maar kzou een prostituee niet gebruiken aangezien ze per dag wel meer dan 20 mannen ziet. Is nog steeds een zakelijke transactie voor haar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:05 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact.
Ik denk dat je minder moet af gaan op wat je denkt te weten en zon meid meer dan genoeg ervaring heeft om overtuigend over te komen. Ik denk dus dat een dergelijke meid niet het allerbeste referentiekader is om aan op te hangen of vrouwen iets wel of niet lekker vinden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:00 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.
Je hebt ook genoeg locaties, waar ze gewoon open en oprecht zijn en niks geforceerd is. Als een vrouw het bed nat maakt, terwijl je aan het neuken bent, op het einde bloost, op adem moet komen en haar handen voor het gezicht waait, dan is dit echt niet fake.
Maar goed, ik verwacht weer een bekrompen reactie terug, om weer aan te geven dat ik bullshit praat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar?
Joh die mensen heb je ook. Plannen hun hele leven, opzich niks mis mee mja dan wel klagen dat dingen niet gaan. Zie me eht zo n Sheldon voor me van The bigbang theoryquote:Op maandag 2 november 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Getderrie, en dus laat je de potentiële liefde van je leven lopen op basis van baankans.
En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:05 schreef syndroom het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met wat ideeën uit te werken om toch eens wat vooruitgang te boeken. Plan is om voor komend jaar een groot offensief op te starten waarin ik alles uit de kast ga trekken om een ontmaagding te realiseren. Heb inmiddels het nodige budget al vrijgemaakt, als het dan niet lukt gaat het nooit meer lukken.
Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..
Dit. Een plan aan t uitwerken en het nodige budget aan t vrij maken. Godskolere zeg.quote:
Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Plan van aanpak? Budget? Groot offensief?
Ook een autist, dus tja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.
Hij pakt het tenminste groots aan!quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Plan van aanpak? Budget? Groot offensief?
Hoe plan je zoiets?quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik begrijp het wel. Hij heeft op de planning om ontmaagd te worden. Heb ik ook hoor.
School-shooter gespotquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.
Ik besef me heel goed dat het 5 voor 12 is, daarom dat ik met dit plan kom om het maximale eruit te halen.
Mocht het slagen zou dit wel een enorme boost zijn voor mijn zelfvertrouwen.
Ergo: je wilde tot nu toe iets waar je zelf niet voor open stond?quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Door je ervoor open te stellen. Op die manier bedoel ik het.
Ja ik ook, alleen het gedeelte van een budget snap ik niet. Sinds wanneer kost een praatje maken geld?quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:36 schreef ElDinosaur het volgende:
Een plan van aanpak op het gebied van zelfontwikkeling kan ik wel iets bij voorstellen. En zou ook een goede zaak zijn voor hem.
Denk aan op vakantie gaan, uitgaan, een hobby uitoefenen waar je ook sociaal contact bij hebt en ga zo maar door. Heel erg veel dingen kosten gewoon geld.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:32 schreef Kompart het volgende:
[..]
Ja ik ook, alleen het gedeelte van een budget snap ik niet. Sinds wanneer kost een praatje maken geld?
Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met het schrijven van een plan van aanpak met uitgangspunt beter in de smaak te vallen bij vrouwen met als uiteindelijke doel om de eerste keer seks te kunnen hebben. Daarin heb ik verschillende ideeën en scenario's uitgewerkt met daarom heen wat ik beste kan doen om de situatie te krijgen waarin mijn kansen om succesvol te kunnen scoren het hoogst zijn. Ik zie dit plan echt als mijn stokpaardje voor 2016. De tijd van huilen en mezelf wegcijferen wil ik achter me laten, ik wil echt vol ''de aanval'' inzetten om eens een keer seks te kunnen hebben. Daar is gewoon een flink budget bij nodig om het allemaal wat gemakkelijker te maken, dan moet je bijvoorbeeld denken aan financiering voor nieuwe kleren, hotelkamer en dergelijke.quote:
de afgelopen maanden bezig geweest een plan van aanpak te schrijven... what the flying fuck... die tijd had je ook kunnen besteden aan eens niet zo godvergeten verbeten, bijna obsessief bezig zijn met kunnen neuken.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met het schrijven van een plan van aanpak met uitgangspunt beter in de smaak te vallen bij vrouwen met als uiteindelijke doel om de eerste keer seks te kunnen hebben. Daarin heb ik verschillende ideeën en scenario's uitgewerkt met daarom heen wat ik beste kan doen om de situatie te krijgen waarin mijn kansen om succesvol te kunnen scoren het hoogst zijn. Ik zie dit plan echt als mijn stokpaardje voor 2016. De tijd van huilen en mezelf wegcijferen wil ik achter me laten, ik wil echt vol ''de aanval'' inzetten om eens een keer seks te kunnen hebben. Daar is gewoon een flink budget bij nodig om het allemaal wat gemakkelijker te maken, dan moet je bijvoorbeeld denken aan financiering voor nieuwe kleren, hotelkamer en dergelijke.
Het is beter dan huilend thuiszitten, of doelloos vrouwen aanspreken. Als het slaagt zal dit echt als een grote overwinning voelen. Hoop spierballentaal maar ik vrees dat ik me nog niet rijk moet rekenen en eerst zal moeten afwachten wat de afloop van dit plan is. Als het niks wordt ben ik met een lege portemonnee weer terug bij af.
Ik kan dan hier wel achteraf met een trots gevoel zeggen dat ik echt alles geprobeerd heb en actief de strijd ben aangegaan. Als dat niet lukt zal ik gewoon die bittere pil moeten accepteren dat het echt nooit meer wat gaat worden en de handdoek in de ring gooien.
Ben wel benieuwd naar je plan van aanpak om eerlijk te zijn. "Loop macho naar de bar en zet een zwoele, tikkie verlegen blik op en bestel een Martini 'shaken, not stirred' "zoiets ?quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik ben de afgelopen maanden druk bezig geweest met het schrijven van een plan van aanpak met uitgangspunt beter in de smaak te vallen bij vrouwen met als uiteindelijke doel om de eerste keer seks te kunnen hebben. Daarin heb ik verschillende ideeën en scenario's uitgewerkt met daarom heen wat ik beste kan doen om de situatie te krijgen waarin mijn kansen om succesvol te kunnen scoren het hoogst zijn. Ik zie dit plan echt als mijn stokpaardje voor 2016. De tijd van huilen en mezelf wegcijferen wil ik achter me laten, ik wil echt vol ''de aanval'' inzetten om eens een keer seks te kunnen hebben. Daar is gewoon een flink budget bij nodig om het allemaal wat gemakkelijker te maken, dan moet je bijvoorbeeld denken aan financiering voor nieuwe kleren, hotelkamer en dergelijke.
Het is beter dan huilend thuiszitten, of doelloos vrouwen aanspreken. Als het slaagt zal dit echt als een grote overwinning voelen. Hoop spierballentaal maar ik vrees dat ik me nog niet rijk moet rekenen en eerst zal moeten afwachten wat de afloop van dit plan is. Als het niks wordt ben ik met een lege portemonnee weer terug bij af.
Ik kan dan hier wel achteraf met een trots gevoel zeggen dat ik echt alles geprobeerd heb en actief de strijd ben aangegaan. Als dat niet lukt zal ik gewoon die bittere pil moeten accepteren dat het echt nooit meer wat gaat worden en de handdoek in de ring gooien.
Het feit dat ik nog maagd ben heeft meer te maken dat ik moeite heb met aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten, dat is iets wat ik niet kan oplossen en waar geen plan tegen opgewassen is. Eigenlijk is het meer een symptoom van een probleem dat al langer speelt namelijk problemen in het leggen van contacten met anderen. Natuurlijk had ik liever ook deel uit gemaakt van een vriendengroep waarmee ik lekker sociaal kan zijn maar dit heb ik nooit gehad. Doordat ik deze hele fase eigenlijk gemist heb zit ik eigenlijk met de gebakken peren dat ik op zo'n leeftijd nog onervaren ben.quote:Op zaterdag 7 november 2015 16:37 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dit plan gaat falen. Hard. Keihard. Het is niet de aanpak die vrouwen niet aan staat, het is je hele uitstraling.
Zoiets.quote:Op zaterdag 7 november 2015 11:18 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ergo: je wilde tot nu toe iets waar je zelf niet voor open stond?
Dan zou ik dáár aan werken. Niet aan specifiek vrouwen, maar aan contacten leggen met anderen. Maar jouw ultieme doel is seks hebben met een vrouw waar je niet voor hoeft te betalen. Dat doel is fout.quote:Op zaterdag 7 november 2015 17:33 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het feit dat ik nog maagd ben heeft meer te maken dat ik moeite heb met aansluiting vinden bij leeftijdsgenoten, dat is iets wat ik niet kan oplossen en waar geen plan tegen opgewassen is. Eigenlijk is het meer een symptoom van een probleem dat al langer speelt namelijk problemen in het leggen van contacten met anderen. Natuurlijk had ik liever ook deel uit gemaakt van een vriendengroep waarmee ik lekker sociaal kan zijn maar dit heb ik nooit gehad. Doordat ik deze hele fase eigenlijk gemist heb zit ik eigenlijk met de gebakken peren dat ik op zo'n leeftijd nog onervaren ben.
Dat is sowieso een goede instelling! Zoiets gebeurd als het gebeurd. Je kunt vooraf hele scenario's bedenken maar dat heeft totaal geen nut. Gewoon ervoor open staan om een leuk iemand te treffen en dan maar zien hoe of watquote:Op zaterdag 7 november 2015 10:45 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Door je ervoor open te stellen. Op die manier bedoel ik het.
Dat klinkt leuk en sommige punten zijn ook goed (aan jezelf werken, andere kleding etc) maar dat is niet DE oplossing denk ik. Zou je me als je dat wil inkijkje (via pm) kunnen geven naar jouw gedachten in deze. Ik zeg niet dat ik een wonderdokter ofzo ben, maar het kan nooit kwaad om feedback te ontvangen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Er is sowieso niet iets als DE oplossing, maar jezelf op meerdere vlakken verbeteren kan wel tot meer kansen leiden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 18:57 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klinkt leuk en sommige punten zijn ook goed (aan jezelf werken, andere kleding etc) maar dat is niet DE oplossing denk ik. Zou je me als je dat wil inkijkje (via pm) kunnen geven naar jouw gedachten in deze. Ik zeg niet dat ik een wonderdokter ofzo ben, maar het kan nooit kwaad om feedback te ontvangen.
En dan is het alleen nog zaak kansen ook te herkennenquote:Op zaterdag 7 november 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is sowieso niet iets als DE oplossing, maar jezelf op meerdere vlakken verbeteren kan wel tot meer kansen leiden.
Er zijn natuurlijk ook zaken waar je geen invloed op hebt. Want bij het versieren zijn vooral je sociale vaardigheden erg belangrijk en dat is eigenlijk nog steeds het grootste struikelblok. Je persoonlijkheid kun je niet veranderen, ik verwacht ook niet dat ik van de een op de andere dag een echte rokkenjager wordt maar ik hoop wel mijn kansen te vergroten. Dieper zinken kan bijna niet.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Er is sowieso niet iets als DE oplossing, maar jezelf op meerdere vlakken verbeteren kan wel tot meer kansen leiden.
Je persoonlijkheid niet tot op zekere hoogte, je sociale vaardigheden wel.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:29 schreef syndroom het volgende:
[..]
Er zijn natuurlijk ook zaken waar je geen invloed op hebt. Want bij het versieren zijn vooral je sociale vaardigheden erg belangrijk en dat is eigenlijk nog steeds het grootste struikelblok. Je persoonlijkheid kun je niet veranderen, ik verwacht ook niet dat ik van de een op de andere dag een echte rokkenjager wordt maar ik hoop wel mijn kansen te vergroten. Dieper zinken kan bijna niet.
Andere problemen blijven ook nog steeds bestaan, want ik heb nog steeds geen vriendenkring.
En wat doe je wanneer een niet-ingecalculeerde situatie zich voordoet, waarvoor de mogelijkheden eindeloos zijn?quote:Op zaterdag 7 november 2015 14:57 schreef syndroom het volgende:
[..]
Inderdaad, een mens kan groeien en veranderen, maar geen ander mens worden.quote:Op zaterdag 7 november 2015 19:47 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je persoonlijkheid niet tot op zekere hoogte, je sociale vaardigheden wel.
Ik zie het wel. Kans dat een meisje me meeneemt naar haar kamer voor een ONS schat ik kleiner in. Dan kan ik beter zelf de leiding nemen en haar meenemen naar een hotelkamer (die ik van tevoren boek).quote:Op zaterdag 7 november 2015 20:25 schreef Gray het volgende:
[..]
En wat doe je wanneer een niet-ingecalculeerde situatie zich voordoet, waarvoor de mogelijkheden eindeloos zijn?
En waarom een hotelkamer? Je kan seksen ook bij haar thuis. Een dame zal best schrikken wanneer je haar mee wil nemen naar een hotel, dat je hopelijk niet van tevoren boekt. Hoe denk je dat zij zich voelt wanneer je haar mee wil nemen naar een hotel?
Het is geen strijd, geen spel dat je kan winnen, ondanks wat taalgebruik of zogenaamde 'pick-up artists' je willen doen geloven. Het is het gevolg van een interactie tussen twee mensen, met een fijn gedeeld moment als gevolg. Dat is een vloeiend, dynamisch proces, waar geen analyse geheel op toepasbaar zal zijn.
Gezien jouw situatie, kan je je beter richten op algehele sociale ontwikkeling, en jezelf onafhankelijk maken van je ouders.
[..]
Inderdaad, een mens kan groeien en veranderen, maar geen ander mens worden.
Dan zo ik maar extra grote kosten voor annulering inbegroten.quote:Op maandag 9 november 2015 01:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Kans dat een meisje me meeneemt naar haar kamer voor een ONS schat ik kleiner in. Dan kan ik beter zelf de leiding nemen en haar meenemen naar een hotelkamer (die ik van tevoren boek).
Je staat op springen omdat je depressief bent, niet klikt met de wereld door je stoornis, en je ouders je betuttelen. Ga daar aan werken, want daar heb je een leven lang profijt van, itt tot die 2 minuten opwinding.quote:De frustratie in mij is dusdanig groot dat ik echt op springen sta, vandaar dat ik met zulke grote woorden kom, omdat ik ook ervaar dat ik onder druk sta. Elke jongere streeft wel naar het hebben van een vriendin of ONS. Kan geen moment van de dag niet aan dat gemis denken want je wordt er bijna overal mee geconfronteerd. Ik ben oud en wijs genoeg om dat te kunnen temperen maar dit werkt bij mij weer internaliserend waardoor ik me alleen maar onprettig bij voel en op het randje van depressiviteit balanceer. Inmiddels al een leeftijd gepasseerd waarbij de meesten hun avontuurlijke jaren voorbij zijn en het voelt toch dat je de boot gemist hebt.
Masturbatie is ook seks, intimiteit kent vele vormen.quote:Als mens heb je nou eenmaal die basisbehoefte aan intimiteit en een seksleven, heb je dat niet zul je het moeten doen met alleen handwerk, maar na jaren ben je dat op een gegeven moment ook wel een beetje beu en wil je gewoon een echte vrouw van vlees en bloed voor je hebben. Het hebben van seks en intimiteit maakt niet voor niks deel uit van de piramide van Maslow.
Mij ook niet, maar wat me verbaast is dat niemand denkt eerst de oorzaak van hun 'probleem' aan te pakken dat leidt tot gebrek aan intimiteit, ipv verwachten dat hun frustratie wordt opgelost door seks. Als honden die hun eigen staart achtervolgen.quote:Dat dit topic ook vol zit met gefrustreerde mannen verbaast mij daarom ook niet.
O mijn god. Dit is echt zo debiel dat het geniaal had kunnen zijn. Zou mooie bluf zijn, daar aan de balie met de dame en dan doodleuk je reservering noemenquote:Op maandag 9 november 2015 01:02 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik zie het wel. Kans dat een meisje me meeneemt naar haar kamer voor een ONS schat ik kleiner in. Dan kan ik beter zelf de leiding nemen en haar meenemen naar een hotelkamer (die ik van tevoren boek).
Ja, en hoe harder en geforceerder je bezig bent hoe minder kans van slagen het heeft. Zoals her vaker gezegd, begin bij het begin. Hoe oud ben je eigenlijk?quote:De frustratie in mij is dusdanig groot dat ik echt op springen sta, vandaar dat ik met zulke grote woorden kom, omdat ik ook ervaar dat ik onder druk sta. Elke jongere streeft wel naar het hebben van een vriendin of ONS. Kan geen moment van de dag niet aan dat gemis denken want je wordt er bijna overal mee geconfronteerd. Ik ben oud en wijs genoeg om dat te kunnen temperen maar dit werkt bij mij weer internaliserend waardoor ik me alleen maar onprettig bij voel en op het randje van depressiviteit balanceer. Inmiddels al een leeftijd gepasseerd waarbij de meesten hun avontuurlijke jaren voorbij zijn en het voelt toch dat je de boot gemist hebt.
Intimiteit komt pas op de derde verdieping. Blijft naar natuurlijk.quote:Als mens heb je nou eenmaal die basisbehoefte aan intimiteit en een seksleven, heb je dat niet zul je het moeten doen met alleen handwerk, maar na jaren ben je dat op een gegeven moment ook wel een beetje beu en wil je gewoon een echte vrouw van vlees en bloed voor je hebben. Het hebben van seks en intimiteit maakt niet voor niks deel uit van de piramide van Maslow.
Dat dit topic ook vol zit met gefrustreerde mannen verbaast mij daarom ook niet.
Net als ts 25. Een leeftijd waarin toch wel verwacht wordt dat je enige ervaring hebt. Het is een leeftijd waar je toch wel ziet dat studenten hun wilde studentenleventje gaan inwisselen om een meer burgerlijk bestaan te lijden, gaan settelen en dergelijke. Dus ja, het is wel echt een overgang in levensfase.quote:Op maandag 9 november 2015 01:19 schreef Westerling het volgende:
[..]
O mijn god. Dit is echt zo debiel dat het geniaal had kunnen zijn. Zou mooie bluf zijn, daar aan de balie met de dame en dan doodleuk je reservering noemen. Jammer dat je de buit dan toch al binnen hebt, anders zou zulke bluf je nog helpen ook.
[..]
Ja, en hoe harder en geforceerder je bezig bent hoe minder kans van slagen het heeft. Zoals her vaker gezegd, begin bij het begin. Hoe oud ben je eigenlijk?
[..]
Intimiteit komt pas op de derde verdieping. Blijft naar natuurlijk.
Dat van die overgang klopt wel een beetje, maar met 25 zie ik t in beginsel niet als problematisch. Alleen die manier waarop jij het probleem te lijf gaat geeft me weinig hoop. Een of andere wanhoopscampagne met maximale inzet van middelen en effort. Zo werkt het niet; een relatie of seks is geen loon naar werken. Maar dan ook echt helemaal niet.quote:Op maandag 9 november 2015 01:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Net als ts 25. Een leeftijd waarin toch wel verwacht wordt dat je enige ervaring hebt. Het is een leeftijd waar je toch wel ziet dat studenten hun wilde studentenleventje gaan inwisselen om een meer burgerlijk bestaan te lijden, gaan settelen en dergelijke. Dus ja, het is wel echt een overgang in levensfase.
Precies dit dus.quote:Op maandag 9 november 2015 01:42 schreef Westerling het volgende:
Oke even ter voorbeeld:
Even vooropgesteld dat ik t prima doe bij de vrouwen, voor de geloofwaardigheid. Als ik in mn hoofd met vrouwen bezig ben, dan gaat het altijd minder op dat gebied. Als ik in een kroeg ben met als doel vrouwen, of mee bezig ben in mn hoofd, heb ik het minste succes. Zelfde op straat en in de supermarkt, als ik me bewust ben van de vrouwen (als in beetje checken of er knappe rondlopen) om me heen heb ik nooit de leuke momentjes van glimlachende meiden of dat ze je de weg komen vragen (soms duidelijk als soort van uitnodiging tot een gesprekje). Dat gebeurt juist altijd als ik met mn eigen shit bezig ben of met mn vrienden of wat dan ook.
En dat is dus echt een heel subtiel verschilletje in mij wat door de uitstraling al zoveel verschil maakt. Dan vrees ik dus echt voor het ergste als ik zie hoe geobsedeerd jij hierdoor bent.
Die reactie slaat nergens op, ik heb nog niks van mijn plan gepresenteerd en jij probeert mij nu al in de hoek te zetten als een gestoorde freak a la Elliot Rodger die vrouwen pijn wil gaan doen.quote:Op maandag 9 november 2015 01:48 schreef probeer het volgende:Dat zou ik als man al enorm verdacht vinden, en iig even checken of er geen zaag en flessen chloor in de badkamer liggen.
Hij zegt dat een vrouw dit kan denken. En wat ie zegt klopt ook voor mij, als ik door een vrouw op een vooraf geboekte hotelkamer wordt uitgenodigd terwijl ze niet op vakantie is, gaan bij mij de alarmbellen rinkelen. Dat is gewoon geen logisch verhaal, en ruikt naar gevaar.quote:Op maandag 9 november 2015 01:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die reactie slaat nergens op, ik heb nog niks van mijn plan gepresenteerd en jij probeert mij nu al in de hoek te zetten als een gestoorde freak a la Elliot Rodger die vrouwen pijn wil gaan doen.
Ik heb jarenlang in een hotel als nachtportier gewerkt, en nog nooit meegemaakt dat daar een leuk stelletje (of ONS) 's avonds incheckte puur en alleen om seks te hebben en 's ochtends weer weg te gaan.quote:Op maandag 9 november 2015 01:59 schreef syndroom het volgende:
[..]
Die reactie slaat nergens op, ik heb nog niks van mijn plan gepresenteerd en jij probeert mij nu al in de hoek te zetten als een gestoorde freak a la Elliot Rodger die vrouwen pijn wil gaan doen.
Naja, het is vooral wanhopig. Maar juist daarom nog steeds gedoemd te mislukken. Beetje tig reserveringskosten betalen in de hoop een keer raak te schieten.quote:Op maandag 9 november 2015 02:13 schreef probeer het volgende:
En zelfs als die vrouw niet aan gevaar denkt en zich alleen maar afvraagt waarom je die hotelkamer al geboekt hebt, gaat ze echt niet meer met je naar bed wanneer je haar vertelt over je vooropgezette plan. Zelfs al zijn je intenties goed.
Het hele 'plannen' komt over als enorm creepy. Omdat het dat is.
En hoe heb je dat geleerd? Want praktijkervaring zal het niet zijn.quote:Op maandag 9 november 2015 02:15 schreef syndroom het volgende:
Het hoeft toch niet raar te zijn als je die avond of nacht ervoor iemand in een bar of discotheek hebt leren kennen, versierd hebt om dat voort te zetten in een hotel? Lijkt me beter dan seks in het openbaar of eerst nog een half uur of langer te moeten reizen voordat je thuis bent en dan pas aan de slag kan gaan. In die tussentijd heb je kans dat ze afhaakt en dan zit je alsnog met lege handen.
Wat ik heb geleerd is dat de 'logistics' goed moet zijn dat inhoudt dat je zo dicht mogelijk op de geschikte locaties moet zitten om tussendoor reizen te voorkomen.
Nee geen praktijkervaring, ergens gelezen op een pick up blog.quote:Op maandag 9 november 2015 02:18 schreef probeer het volgende:
[..]
En hoe heb je dat geleerd? Want praktijkervaring zal het niet zijn.
Als een meisje heeft aangegeven dat ze met je mee naar huis wil, haakt ze tijdens de reis niet opeens plotseling af (of je moet iets stoms gezegd hebben). En al helemaal niet omdat de reis te lang duurt.
In Nederland, naar mijn weten, in ieder geval zeer ongebruikelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 02:21 schreef syndroom het volgende:
[..]
Nee geen praktijkervaring, ergens gelezen op een pick up blog.
Het hoeft niet raar te zijn? We zijn de wereld toch niet aan het ontwerpen hier ofzo? Het is raar. Hoe het zou kunnen zijn doet er niet toe. Wat ik al zei, in Zuid-Amerika is t uit armoe normaal, hier niet.quote:Op maandag 9 november 2015 02:15 schreef syndroom het volgende:
Het hoeft toch niet raar te zijn als je die avond of nacht ervoor iemand in een bar of discotheek hebt leren kennen, versierd hebt om dat voort te zetten in een hotel? Lijkt me beter dan seks in het openbaar of eerst nog een half uur of langer te moeten reizen voordat je thuis bent en dan pas aan de slag kan gaan. In die tussentijd heb je kans dat ze afhaakt en dan zit je alsnog met lege handen.
Wat ik heb geleerd is dat de 'logistics' goed moet zijn dat inhoudt dat je zo dicht mogelijk op de geschikte locaties moet zitten om tussendoor reizen te voorkomen. Hoe verderaf je zit hoe groter de kans dat het misloopt.
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is hier vaker gezegd. Actief opstellen is dus niet goed. Moet ik maar passief blijven en maar blijven afwachten tot ik eindelijk eens een leuke vrouw tegen het lijf loop? Ik vrees dat met deze instelling het nog lang gaat duren, tegen die tijd zit ik alweer in de volgende levensfase.quote:Op maandag 9 november 2015 01:42 schreef Westerling het volgende:
Oke even ter voorbeeld:
Even vooropgesteld dat ik t prima doe bij de vrouwen, voor de geloofwaardigheid. Als ik in mn hoofd met vrouwen bezig ben, dan gaat het altijd minder op dat gebied. Als ik in een kroeg ben met als doel vrouwen, of mee bezig ben in mn hoofd, heb ik het minste succes. Zelfde op straat en in de supermarkt, als ik me bewust ben van de vrouwen (als in beetje checken of er knappe rondlopen) om me heen heb ik nooit de leuke momentjes van glimlachende meiden of dat ze je de weg komen vragen (soms duidelijk als soort van uitnodiging tot een gesprekje). Dat gebeurt juist altijd als ik met mn eigen shit bezig ben of met mn vrienden of wat dan ook.
En dat is dus echt een heel subtiel verschilletje in mij wat door de uitstraling al zoveel verschil maakt. Dan vrees ik dus echt voor het ergste als ik zie hoe geobsedeerd jij hierdoor bent.
Het gaat niet om passief/actief maar de mindset. En die is op dit moment bij jou helemaal obsessief en daarmee contraproductief.quote:Op maandag 9 november 2015 02:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is hier vaker gezegd. Actief opstellen is dus niet goed. Moet ik maar passief blijven en maar blijven wachten tot ik eindelijk eens een leuke vrouw tegen het lijf loopt. Ik vrees dat met deze instelling het nog lang gaat duren, tegen die tijd zit ik alweer in de volgende levensfase.
Het ligt aan (de focus op) je doelstelling. Uitgaan om plezier te hebben is een stuk makkelijker, dat kan je immers helemaal zelf. En als je plezier hebt, straal je dat uit, en trekt dat anderen aan.quote:Op maandag 9 november 2015 02:26 schreef syndroom het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoeld maar dat is hier vaker gezegd. Actief opstellen is dus niet goed. Moet ik maar passief blijven en maar blijven wachten tot ik eindelijk eens een leuke vrouw tegen het lijf loopt. Ik vrees dat met deze instelling het nog lang gaat duren, tegen die tijd zit ik alweer in de volgende levensfase.
Alweer, wat deze man zegt.quote:Op maandag 9 november 2015 02:30 schreef Westerling het volgende:
[..]
Het gaat niet om passief/actief maar de mindset. En die is op dit moment bij jou helemaal obsessief en daarmee contraproductief.
Nee. En dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.quote:Op maandag 9 november 2015 03:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deel 5...
Heeft TS al geneukt of niet?
Nee, omdat jij faket dat het je NIET gaat om neuken, terwijl de realiteit is dat het je daar wel om gaat. Je kunt misschien jezelf voor de gek houden, maar vrouwen prikken daar zo doorheen.quote:Op maandag 9 november 2015 09:17 schreef CRW het volgende:
[..]
Nee. En dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.
Iedereen zegt hier wel zo mooi dat je niet wanhopig moet doen en gewoon plezier moet hebben, en dat het dan vanzelf komt. Maar dat is bij mij de afgelopen 10 jaar niet één keer gebeurd dus dat zal waarschijnlijk ook niet meer gaan gebeuren.
Als je de ware zoekt kan je nog lang wachten. Gewoon lekker zuipen en in partytenten wat leuke vrouwtjes zoeken.quote:Op maandag 9 november 2015 09:17 schreef CRW het volgende:
[..]
Nee. En dat zal voorlopig ook niet gaan gebeuren denk ik.
Iedereen zegt hier wel zo mooi dat je niet wanhopig moet doen en gewoon plezier moet hebben, en dat het dan vanzelf komt. Maar dat is bij mij de afgelopen 10 jaar niet één keer gebeurd dus dat zal waarschijnlijk ook niet meer gaan gebeuren.
Heb je de post van Gray gelezen? Lees je überhaupt posts van mensen écht?quote:Op maandag 9 november 2015 08:54 schreef syndroom het volgende:
Mocht het plan dan uiteindelijk falen zie ik weinig alternatieven meer en zal ik mijn situatie moeten accepteren zoals het is. Het is niet anders. Wel zou prostitutie dan een optie kunnen zijn, of ik dames een mooi geldbedrag voor een nachtje seks voorstel? Als je ziet in Wie is de Sjaak dat mensen soms bereid zijn om voor geld de meest smerige en bizarre opdrachten uit te voeren dan moet het hebben van een nachtje seks ook niet moeilijk te zijn?
Neenquote:Op maandag 9 november 2015 09:25 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Als je de ware zoekt kan je nog lang wachten. Gewoon lekker zuipen en in partytenten wat leuke vrouwtjes zoeken.
Overigens heb je wel eens getwijfeld of je van de mannenliefde bent?
Niet doen. Daar gaat geen enkele vrouw positief op reageren. Waarschijnlijk ga je zelfs uitgescholden en of geslagen worden.quote:Op maandag 9 november 2015 08:54 schreef syndroom het volgende:
Mocht het plan dan uiteindelijk falen zie ik weinig alternatieven meer en zal ik mijn situatie moeten accepteren zoals het is. Het is niet anders. Wel zou prostitutie dan een optie kunnen zijn, of ik dames een mooi geldbedrag voor een nachtje seks voorstel? Als je ziet in Wie is de Sjaak dat mensen soms bereid zijn om voor geld de meest smerige en bizarre opdrachten uit te voeren dan moet het hebben van een nachtje seks ook niet moeilijk te zijn?
Meen je dit nu serieus?quote:Op maandag 9 november 2015 08:54 schreef syndroom het volgende:
Maar feit blijft dat ze alleen voor t geld komen. Vrijwillige hoeren bestaan niet of nou ja dat zijn normale mensen die je in de kroeg ontmoet na een leuke avond maar dat is voor sommige onbereikbaar hier.quote:Op maandag 9 november 2015 10:29 schreef Libertarisch het volgende:
Mijn troll-alarmbellen gingen behoorlijk rinkelen na die post van syndroom over 'logistics' aangaande het meenemen van vrouwen. Ik kan mij echt niet voorstellen dat zijn laatste posts serieus waren.
On topic:
Ik ken jongens die al vanaf hun 15e regelmatige seks hebben en altijd een vriendin hebben gehad. Dat is inderdaad gewoon persoonlijkheid, en daar doe je weinig aan. Gelukkig kun je wel het een en ander leren.
Ik vind prostitutie niet zo'n rare optie, maar dan heb ik het niet over de raam prostitutie. Je kunt in principe ook een vrouw 'boeken' voor een hele nacht, en dan heb je niet alleen seks maar dan kun je ook praten en samen film kijken en wat dan ook. Dan heb je al meer de 'echte' ervaring, ook al is het betaald.
Als je dat hebt gedaan weet je in ieder geval hoe seks voelt én je hebt uren op een leuke manier doorgebracht met een lekker wijf. Dat moet helpen als opstapje naar onbetaalde seks. Maar goed, veel mensen zullen dit wel triest vinden want 'ik laat me toch niet ontmaagden door een hoer'. Hoeren zijn ook gewoon mensen
Dat zijn dus vrijwillige hoeren?quote:Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat ze alleen voor t geld komen. Vrijwillige hoeren bestaan niet of nou ja dat zijn normale mensen die je in de kroeg ontmoet na een leuke avond maar dat is voor sommige onbereikbaar hier.
Nou hoeren is misschien een groot woord, maar als je niet met iemand aan het daten bent maar wel een leuke avond hebt gehad (ONS). Die er dus vrijwillig mee instemmen en niet voor 't geld doenquote:Op maandag 9 november 2015 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zijn dus vrijwillige hoeren?
Lekker beeld van vrouwen heb je dan
Punt van seks is dat het van twee kanten moet komen, je hebt de ander dus nodig. Voor velen is dat nog best gecompliceerd, het regelen van de andere helftquote:Op maandag 9 november 2015 10:58 schreef Copycat het volgende:
Want je zou toch eens van ongecompliceerde seks kunnen genieten.
Ja, dat is jouw probleem. Het siert je echter niet om anderen op basis van jouw frustraties af te serveren op iets wat je zelf stiekem ook wel zou willen. Afgunst maakt lelijk.quote:Op maandag 9 november 2015 11:01 schreef Deezertje het volgende:
Punt van seks is dat het van twee kanten moet komen, je hebt de ander dus nodig. Voor velen is dat nog best gecompliceerd, het regelen van de andere helft
Ik haakte in op betaalde seks. Dat zou ik zelf nooit doen, simpelweg omdat het niet echt is. Ja je hebt misschien een leuke avond, maar dan? Ik geloof er niet in dat je dan heel anders in het leven staat of zelfverzekerder bent dat seks ook geen rocket science blijkt te zijn..quote:Op maandag 9 november 2015 11:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, dat is jouw probleem. Het siert je echter niet om anderen op basis van jouw frustraties af te serveren op iets wat je zelf stiekem ook wel zou willen. Afgunst maakt lelijk.
Nou èn?! Zolang ze maar voldoende toneel kan spelen om intimiteit te faken. Sommigen - ik noem geen namen - lijken zo seksueel gefrustreerd en zo obsessief iemand te zoeken om seks mee te hebben, dat het hun leven lijkt over te nemen. Meermaals is hier al geschreven dat zoiets mensen juist afstoot. Dan kun je maanden aan een strategisch plan gaan werken, wat imho alleen kan falen, óf je kunt erkennen dat dit een probleem is. Met een goede prostituee (of erotische massage) zou je in ieder geval wat druk van de ketel af kunnen halen. Dat geeft jezelf wat lucht.quote:Op maandag 9 november 2015 10:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Maar feit blijft dat ze alleen voor t geld komen.
Natuurlijk, liever geen hoeren als het niet hoeft. Denk dat niemand voor seks zou betalen als je zelf al goed kunt versieren en het dus eigenlijk gratis kunt krijgen. Ik heb ook altijd afstand genomen van prostitutie maar als je anders geen normaal seksleven kunt krijgen en heel je leven op porno moet leven kies ik liever als allerlaatste optie voor betaalde seks.quote:Op maandag 9 november 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ik haakte in op betaalde seks. Dat zou ik zelf nooit doen, simpelweg omdat het niet echt is. Ja je hebt misschien een leuke avond, maar dan? Ik geloof er niet in dat je dan heel anders in het leven staat of zelfverzekerder bent dat seks ook geen rocket science blijkt te zijn..
Dus in plaats daarvan neem jij een schimmige rol aan?quote:Op maandag 9 november 2015 11:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk, liever geen hoeren als het niet hoeft. Denk dat niemand voor seks zou betalen als je zelf al goed kunt versieren en het dus eigenlijk gratis kunt krijgen. Ik heb ook altijd afstand genomen van prostitutie maar als je anders geen normaal seksleven kunt krijgen en heel je leven op porno moet leven kies ik liever als allerlaatste optie voor betaalde seks.
Met betaalde seks bedoel ik gewone mensen, studenten een geldbedrag aanbieden voor een nachtje seks. Geen raamprostituee of dure high class escort. Sowieso ben ik niet zo van hardcore prostituees, ergens schrikt het hele schimmige circuit mij toch af.
Als je seks wil heb je dat liever met gewone studenten dan met doorgewinterde sekswerkers. Mede door de bezuinigingen op studiefinanciering zie ik wel kansen om hierop in te spelen.quote:Op maandag 9 november 2015 11:47 schreef Gray het volgende:
[..]
Dus in plaats daarvan neem jij een schimmige rol aan?
Goed plan.
Here! Here!quote:Op maandag 9 november 2015 11:58 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat zulke klappen krijgen. En terecht.
Gast ... Snap je nou zelf niet dat dat gewoon echt niet kan?quote:Op maandag 9 november 2015 11:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Natuurlijk, liever geen hoeren als het niet hoeft. Denk dat niemand voor seks zou betalen als je zelf al goed kunt versieren en het dus eigenlijk gratis kunt krijgen. Ik heb ook altijd afstand genomen van prostitutie maar als je anders geen normaal seksleven kunt krijgen en heel je leven op porno moet leven kies ik liever als allerlaatste optie voor betaalde seks.
Met betaalde seks bedoel ik gewone mensen, studenten een geldbedrag aanbieden voor een nachtje seks. Geen raamprostituee of dure high class escort. Sowieso ben ik niet zo van hardcore prostituees, ergens schrikt het hele schimmige circuit mij toch af.
Dit dus.quote:Op maandag 9 november 2015 11:58 schreef Copycat het volgende:
Jij gaat zulke klappen krijgen. En terecht.
Ja, daar is heel veel mis mee. Sorry, maar hoe begrijp je dit niet? Je snapt echt helemaal niets van sociale conventies, normen en waarden.quote:Op maandag 9 november 2015 12:04 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat prostitutie pas in beeld komt als ik echt geen andere opties meer voor handen heb. Het betalen van studenten voor seks is toch niets mis mee als ik het op een vriendelijke en open wijze vraag? Er wordt nu gedaan alsof ik de boeman ben maar als ik meisje blij kan maken met geld dan is daar toch weinig op tegen?
Ik voel eerlijk gezegd gewoon weinig bij prostitutie en vooral bij die goedkopere die vaak geassocieerd worden met misstanden. Maar ja, wat moet je als je anders geen meisje kunt krijgen?
Dat is eigenlijk best vernederend voor de meeste vrouwen. Ik zou niet op random studenten afstappen.quote:Op maandag 9 november 2015 12:04 schreef syndroom het volgende:
Ik denk dat prostitutie pas in beeld komt als ik echt geen andere opties meer voor handen heb. Het betalen van studenten voor seks is toch niets mis mee als ik het op een vriendelijke en open wijze vraag? Er wordt nu gedaan alsof ik de boeman ben maar als ik meisje blij kan maken met geld dan is daar toch weinig op tegen?
Ik voel eerlijk gezegd gewoon weinig bij prostitutie en vooral bij die goedkopere die vaak geassocieerd worden met misstanden. Maar ja, wat moet je als je anders geen meisje kunt krijgen?
Nee, je bent niet de boeman maar gedraagt je ongelofelijk naïef. Je wilt een 'schimmig crcuit' ontlopen en in ruil daarvoor kies je een nog veel schimmiger circuit als je reageert op advertenties van 'studenten' die je op internet kunt vinden. Zij zegt dat ze 18+ is? Is dat zo? (Zie casusje Valkenswaard). Zij zegt dat ze dit vrijwillig doet? Wie garandeert jou/jullie fysieke veiligheid? En als zij bereid is om voor geld seks met jou te hebben, dan is ze daar ook toe bereid (geweest) bij anderen, dus waarom is zo'n meisje een betere keuze?quote:Op maandag 9 november 2015 12:04 schreef syndroom het volgende:
Natuurlijk ligt er voor mij een enorme drempel om dit zomaar aan studenten (in het openbaar) te vragen. Ik durf al nauwelijks vrouwen aan te spreken.quote:Op maandag 9 november 2015 12:08 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, daar is heel veel mis mee. Sorry, maar hoe begrijp je dit niet? Je snapt echt helemaal niets van sociale conventies, normen en waarden.
Ik bedoel .. zelfs jij vindt prostitutie niets. En dan ben jij nog 'maar gewoon' een klant. Wat denk je dan dat random vrouwen er van vinden wanneer je ze vraagt om zichzelf te prostitueren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |