abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:00:40 #201
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157358971
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.

Jezus 8)7
Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.

Je hebt ook genoeg locaties, waar ze gewoon open en oprecht zijn en niks geforceerd is. Als een vrouw het bed nat maakt, terwijl je aan het neuken bent, op het einde bloost, op adem moet komen en haar handen voor het gezicht waait, dan is dit echt niet fake.

Maar goed, ik verwacht weer een bekrompen reactie terug, om weer aan te geven dat ik bullshit praat. :')
  vrijdag 6 november 2015 @ 14:05:56 #202
448697 Red-Pill
Should've taken the Blue
pi_157359091
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Kompart het volgende:

[..]

Gebruik je nou prostituees als referentiekader? _O-
Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact. 8-)
pi_157359123
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:05 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact. 8-)
Haha dat is waar maar kzou een prostituee niet gebruiken aangezien ze per dag wel meer dan 20 mannen ziet. Is nog steeds een zakelijke transactie voor haar.
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 16:33:44 #204
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_157362461
quote:
10s.gif Op vrijdag 6 november 2015 14:00 schreef Red-Pill het volgende:

[..]

Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.

Je hebt ook genoeg locaties, waar ze gewoon open en oprecht zijn en niks geforceerd is. Als een vrouw het bed nat maakt, terwijl je aan het neuken bent, op het einde bloost, op adem moet komen en haar handen voor het gezicht waait, dan is dit echt niet fake.

Maar goed, ik verwacht weer een bekrompen reactie terug, om weer aan te geven dat ik bullshit praat. :')
Ik denk dat je minder moet af gaan op wat je denkt te weten en zon meid meer dan genoeg ervaring heeft om overtuigend over te komen. Ik denk dus dat een dergelijke meid niet het allerbeste referentiekader is om aan op te hangen of vrouwen iets wel of niet lekker vinden.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_157365096
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar? :)
pi_157366260
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar? :)
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_157366374
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
  Moderator vrijdag 6 november 2015 @ 19:57:06 #208
16180 crew  CoolGuy
pi_157366464
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2015 19:52 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom neem je niet op? :{

:P
pi_157367787
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Getderrie, en dus laat je de potentiële liefde van je leven lopen op basis van baankans.
Joh die mensen heb je ook. Plannen hun hele leven, opzich niks mis mee mja dan wel klagen dat dingen niet gaan. Zie me eht zo n Sheldon voor me van The bigbang theory
Ik ben een sukkel voor de liefde, koning in de discotheek
pi_157374107
Ik ben al een tijdje bezig met wat ideeën uit te werken om toch eens wat vooruitgang te boeken. Plan is om voor komend jaar een groot offensief op te starten waarin ik alles uit de kast ga trekken om een ontmaagding te realiseren. Heb inmiddels het nodige budget al vrijgemaakt, als het dan niet lukt gaat het nooit meer lukken.
pi_157374472
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:05 schreef syndroom het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met wat ideeën uit te werken om toch eens wat vooruitgang te boeken. Plan is om voor komend jaar een groot offensief op te starten waarin ik alles uit de kast ga trekken om een ontmaagding te realiseren. Heb inmiddels het nodige budget al vrijgemaakt, als het dan niet lukt gaat het nooit meer lukken.
En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..
pi_157374645
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:25 schreef Deezertje het volgende:

[..]

En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..
Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.

Ik besef me heel goed dat het 5 voor 12 is, daarom dat ik met dit plan kom om het maximale eruit te halen.

Mocht het slagen zou dit wel een enorme boost zijn voor mijn zelfvertrouwen.
pi_157374671
Een plan?! :') Waar gaat dit topic heen? :')
  Moderator zaterdag 7 november 2015 @ 07:42:54 #214
16180 crew  CoolGuy
pi_157376366
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:38 schreef netchip het volgende:
Een plan?! :') Waar gaat dit topic heen? :')
Dit. Een plan aan t uitwerken en het nodige budget aan t vrij maken. Godskolere zeg.
pi_157376484
Plan van aanpak? Budget? Groot offensief?
pi_157376635
_O-

A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157376900
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.
pi_157376953
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 09:10 schreef Groepfunder het volgende:

[..]

Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.

Ook een autist, dus tja.
pi_157377324
Wat een wereld.
pi_157377481
quote:
9s.gif Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Hij pakt het tenminste groots aan! _O_
pi_157377576
Ik begrijp het wel. Hij heeft op de planning om ontmaagd te worden. Heb ik ook hoor. :D
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:30:40 #222
416931 yats
(non) Average Joe
pi_157377631
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik begrijp het wel. Hij heeft op de planning om ontmaagd te worden. Heb ik ook hoor. :D
Hoe plan je zoiets?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_157377715
Een plan van aanpak op het gebied van zelfontwikkeling kan ik wel iets bij voorstellen. En zou ook een goede zaak zijn voor hem.
  zaterdag 7 november 2015 @ 10:40:32 #224
47102 Elvi
miemkwien
pi_157377770
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 november 2015 00:36 schreef syndroom het volgende:

[..]

Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.

Ik besef me heel goed dat het 5 voor 12 is, daarom dat ik met dit plan kom om het maximale eruit te halen.

Mocht het slagen zou dit wel een enorme boost zijn voor mijn zelfvertrouwen.
School-shooter gespot ;(
pi_157377839
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 november 2015 10:30 schreef yats het volgende:

[..]

Hoe plan je zoiets?
Door je ervoor open te stellen. Op die manier bedoel ik het.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')