Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.
Jezus
Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Kompart het volgende:
[..]
Gebruik je nou prostituees als referentiekader?
Haha dat is waar maar kzou een prostituee niet gebruiken aangezien ze per dag wel meer dan 20 mannen ziet. Is nog steeds een zakelijke transactie voor haar.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:05 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ik moet toch ergens mijn referentiekader trekken, als vrouwen zo te oppervlakkig zijn, voor contact.
Ik denk dat je minder moet af gaan op wat je denkt te weten en zon meid meer dan genoeg ervaring heeft om overtuigend over te komen. Ik denk dus dat een dergelijke meid niet het allerbeste referentiekader is om aan op te hangen of vrouwen iets wel of niet lekker vinden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 14:00 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Ach voorspelbaar weer, denk je dat ik niet het verschil kan zien van een vrouw, die echt geniet of faked? Ik heb ook fakers gehad, die je geforceerd kreunen, ook als ze je afrukken, maar je kunt het verschil degelijk zien en merken, aan hoe een vrouw op je acties reageert.
Je hebt ook genoeg locaties, waar ze gewoon open en oprecht zijn en niks geforceerd is. Als een vrouw het bed nat maakt, terwijl je aan het neuken bent, op het einde bloost, op adem moet komen en haar handen voor het gezicht waait, dan is dit echt niet fake.
Maar goed, ik verwacht weer een bekrompen reactie terug, om weer aan te geven dat ik bullshit praat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 18:46 schreef Deezertje het volgende:
Voor alle maagden: het is vrijdagavond! En je wilt seks... hoe krijg je dat nou eens eindelijk voor elkaar?
Joh die mensen heb je ook. Plannen hun hele leven, opzich niks mis mee mja dan wel klagen dat dingen niet gaan. Zie me eht zo n Sheldon voor me van The bigbang theoryquote:Op maandag 2 november 2015 09:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Getderrie, en dus laat je de potentiële liefde van je leven lopen op basis van baankans.
En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:05 schreef syndroom het volgende:
Ik ben al een tijdje bezig met wat ideeën uit te werken om toch eens wat vooruitgang te boeken. Plan is om voor komend jaar een groot offensief op te starten waarin ik alles uit de kast ga trekken om een ontmaagding te realiseren. Heb inmiddels het nodige budget al vrijgemaakt, als het dan niet lukt gaat het nooit meer lukken.
Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.quote:Op zaterdag 7 november 2015 00:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
En wat ben je met de budget van plan? Letterlijk en figuurlijk seks kopen is niet gezond, zeker niet als je na de daad weer met lege handen achterblijft..
Dit. Een plan aan t uitwerken en het nodige budget aan t vrij maken. Godskolere zeg.quote:
Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Plan van aanpak? Budget? Groot offensief?
Ook een autist, dus tja.quote:Op zaterdag 7 november 2015 09:10 schreef Groepfunder het volgende:
[..]
Ik lees mee. Wie weet kan ik er nog iets van leren. Het budget-deel snap ik wel. Ik heb een maandelijks netwerk-budget. Daar ben ik mee begonnen toen ik actief naar werk moest zoeken, maar nadien heb ik het behouden en het woord netwerk iets breder opgevat. Dat budget gebruik ik nu ook om cadeautjes te kopen voor verjaardagen van vriend(inn)en, te borrelen e.d. Vooral het "plan van aanpak" en het "grote offensief" intrigeren mij. Het klinkt erg klinisch theoretisch. Het doet me ergens denken aan het vriendschapsalgoritme van Sheldon.
Hij pakt het tenminste groots aan!quote:Op zaterdag 7 november 2015 08:07 schreef rosalinde93 het volgende:
Plan van aanpak? Budget? Groot offensief?
Hoe plan je zoiets?quote:Op zaterdag 7 november 2015 10:25 schreef Wimperkruller het volgende:
Ik begrijp het wel. Hij heeft op de planning om ontmaagd te worden. Heb ik ook hoor.
School-shooter gespotquote:Op zaterdag 7 november 2015 00:36 schreef syndroom het volgende:
[..]
Het budget dient uitsluitend ter ondersteuning, het is niet de bedoeling dat ik ermee letterlijk seks ga kopen. Ik heb eerder aangegeven dat ik afstand neem van prostitutie en elke vorm van betaalde seks. Ik wil echt op vrouwen kunnen jagen en zelfstandig zonder te smokkelen een vrouw in bed weten te krijgen.
Ik besef me heel goed dat het 5 voor 12 is, daarom dat ik met dit plan kom om het maximale eruit te halen.
Mocht het slagen zou dit wel een enorme boost zijn voor mijn zelfvertrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |