Hear hear. Je kan er over zeggen wat je wilt, maar in de praktijk draait het om gevoel en de klik. Het intiem zijn met de ander, elkaar aanraken en opgaan in elkaar. Is die klik er, ook in bed, dan kun je samen lachen als er iets fout gaat zonder dat het een afknapper is.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dat is misschien ook wel de crux van al het gedoe, er wordt veel te moeilijk gedaan terwijl de echte clues onder de neus volkomen gemist worden. Want men is veel te druk met theorie van hoe het zou moeten (werken) in het algemeen, dat het persoonlijk niveau in het bijzonder compleet genegeerd lijkt te worden.
quote:Op vrijdag 6 november 2015 04:50 schreef Libertarisch het volgende:
Voor de maagden: seks is heel makkelijk. De meeste vrouwen komen niet eens klaar door neuken, dus je hoeft je pener niet eens te gebruiken. En als ze vindt dat je een kleintje het kun je een grote zwarte dildo in haar poes stoppen en tegelijkertijd haar anus vingeren.
Precies. Ik ben ook maagd, maar ik ga me niet druk meer maken over wat jongens daar eventueel van vinden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind dat er door de maagden hier alleen maar wordt gekeken naar mogelijke problemen ipv oplossingen.
Zo moeilijk is dat niet, het is mij althans nog nooit gebeurd. Sowieso is seks echt geen rocket science. Ik doe meestal maar iets en tot nu toe is dat eigenlijk vrijwel altijd het goede geweest. Goede seks is vooral de juiste intuïtie, gevoel hebben voor de ander en communicatie. En natuurlijk ook zorgen dat de ander het naar haar zin heeft. Neem uitgebreid de tijd voor elkaar en ontdek hoe en wat de ander fijn vind. Natuurlijk blijft iedere eerste keer spannend, zeker als maagd, maar laat je daar niet teveel door leiden en ontspan gewoon is de beste tip die ik kan geven.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:06 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Moeilijkste is om niet binnen een minuut te komen natuurlijk
Ja eh...quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:52 schreef yats het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat niet, het is mij althans nog nooit gebeurd.
Ok, oneerlijke vergelijking wellicht. Point taken...quote:
Beste tip mbt seks, niet teveel nadenken en vooral op je instinct afgaan. Bij flirten hetzelfde.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:12 schreef -Strawberry- het volgende:
De eerste keer zoenen kan je ook enorm technisch benaderen, maar uiteindelijk draait het om gevoel. Je moet juist niet teveel nadenken.
Nou, dat instinct van jou met zwarte dildo's en vinger in de anus lijkt me toch niet heel sterk. Zoiets zou ik zeker niet 'op instinct' doen, maar wel even navragen of dat geapprecieerd wordt.quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:20 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Beste tip mbt seks, niet teveel nadenken en vooral op je instinct afgaan. Bij flirten hetzelfde.
Dan moet je er (nog) niet aan beginnen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef Wimperkruller het volgende:
En wat als je instinct altijd: NEE schreeuwt?
Dan moet je jezelf misschien eens gaan afvragen wat het is dat je tegenhoudt..quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:31 schreef Wimperkruller het volgende:
En wat als je instinct altijd: NEE schreeuwt?
quote:Op vrijdag 6 november 2015 10:29 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, dat instinct van jou met zwarte dildo's en vinger in de anus lijkt me toch niet heel sterk. Zoiets zou ik zeker niet 'op instinct' doen, maar wel even navragen of dat geapprecieerd wordt.
Is dat mogelijk?quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan obsessief aan de borsten van een vrouw gaan zitten omdat je gelezen hebt dat 'ze' dat lekker vinden
En toch willen de vrouwen je niet? Verrassend...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:15 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Is dat mogelijk?
Ik heb persoonlijk alleen maar positieve reacties gehad, met likken / zuigen aan de tepels, terwijl ik tussendoor de borsten zachtjes masseer.
Wtf, heeft dat er mee te maken. Logica is niet je sterkste kant.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:34 schreef yats het volgende:
[..]
En toch willen de vrouwen je niet? Verrassend...
Tot nu toe heb ik hier alleen maar klagende posts van jou gezien waarin je aangeeft dat vrouwen jou niet willen. Dat kan, dat is het meest vervelend voor jou zelf en ik heb ook geen verklaring waarom dat zo is voor je (buiten dat klagen niet sexy is). En dan nu ineens lijkt het alsof je aangeeft vrij ervaren te zijn met vrouwen. Die omslag snap ik niet en heb ik mijn vraagtekens bij...quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:49 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Wtf, heeft dat er mee te maken. Logica is niet je sterkste kant.
Daarnaast zeg ik niet obsessief te zijn, maar dat ik uit mijn ervaringen kan aangeven, dat er degelijk vrouwen zijn, die dat wel lekker vinden.
Hoeren zijn toch ook vrouwen?quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:53 schreef yats het volgende:
[..]
Tot nu toe heb ik hier alleen maar klagende posts van jou gezien waarin je aangeeft dat vrouwen jou niet willen. Dat kan, dat is het meest vervelend voor jou zelf en ik heb ook geen verklaring waarom dat zo is voor je (buiten dat klagen niet sexy is). En dan nu ineens lijkt het alsof je aangeeft vrij ervaren te zijn met vrouwen. Die omslag snap ik niet en heb ik mijn vraagtekens bij...
Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Hoeren zijn toch ook vrouwen?
Nou, ja ik ben weer genoeg vrouwen verder zullen we maar zeggen en dat was ook zo toen ik klaagde. Alleen mijn insteek waarom en waarover ik klaagde ging zich over iets anders, dat voor mij veel belangrijker is.
Natuurlijk is dat mogelijk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 12:15 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Is dat mogelijk?
Ik heb persoonlijk alleen maar positieve reacties gehad, met likken / zuigen aan de tepels, terwijl ik tussendoor de borsten zachtjes masseer.
Ze laten ook gewoon over zich heenlopenquote:Op vrijdag 6 november 2015 13:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
. Over het algemeen zijn [..] tegels aardig gevoelig,
quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:52 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Ze laten ook gewoon over zich heenlopen
Gebruik je nou prostituees als referentiekader?quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:03 schreef Red-Pill het volgende:
[..]
Hoeren zijn toch ook vrouwen?
Nou, ja ik ben weer genoeg vrouwen verder zullen we maar zeggen en dat was ook zo toen ik klaagde. Alleen mijn insteek waarom en waarover ik klaagde ging zich over iets anders, dat voor mij veel belangrijker is.
Ja, dit dus.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:56 schreef Kompart het volgende:
[..]
Gebruik je nou prostituees als referentiekader?
Pluff/MLIG all over again.quote:Op vrijdag 6 november 2015 13:28 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoeren vinden alles lekker als je er maar voor dokt. Ze moeten je t gevoel geven dat je de bom bent anders kom je niet terug.
Jezus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |