Lekker kortzichtig weer...quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wel, ja. Als de seks enorm tegenvalt is dat voor veel vrouwen een dealbreaker.
Begeleiden.. Alsof je het over een patiënt hebt. Ik kan me voorstellen dat de gemiddelde vrouw direct droogklapt bij het idee.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:24 schreef CRW het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer...Je kunt iemand met weinig ervaring natuurlijk ook de kans geven om beter te worden en eventueel diegene daar bij begeleiden!
Of het gemakkelijk oplosbaar is is het tweede, en of het andere persoon wel zin heeft om daarop te wachten is het 3e.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:49 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan lijkt het me handig eens een seksuoloog te bezoeken. Dat is namelijk en vrij simpel oplosbaar problem.
quote:Op donderdag 5 november 2015 21:46 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat nou als seks steeds verkeerd gaat en je het daarop verneukt bij vrouwen.
Dat is een heel ander topic.quote:
Voor mannen ook.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Vanaf een bepaalde leeftijd wel, ja. Als de seks enorm tegenvalt is dat voor veel vrouwen een dealbreaker.
Dat is klopt.quote:Op donderdag 5 november 2015 21:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst leren kruipen voordat je kunt lopen.
Zelfs al ben je beiden spetters in bed, soms mengt het niet.quote:Op donderdag 5 november 2015 22:53 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Seks moet je toch vooral in de praktijk ervaren en leren? Als er geen klik is werkt het niet en je kan niet zoals een theorie-examen voor je rijbewijs alle regeltjes uit je kop leren. Elk lichaam is anders en de omstandigheid (slap/stijf/nat/droog/klein) ook..
Het scheelt wanneer die ander daarvan op de hoogte is en daarmee instemt. Anders kan het een (onaangename) verrassing zijn.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:24 schreef CRW het volgende:
[..]
Lekker kortzichtig weer...Je kunt iemand met weinig ervaring natuurlijk ook de kans geven om beter te worden en eventueel diegene daar bij begeleiden!
Het grotendeel van de vrouwen zit daar niet op te wachten helaas. Die hebben liever een man met ervaring. Mijn advies is daarom dat als het zover komt, het niet te vertellen dat je maagd bent. Daarmee heb je grote kans je eigen glazen in te gooien. Lees en kijk ondertussen zoveel mogelijk over seks, zodat je onervarenheid minder opvalt. Lees je vooral in hoe je haar kunt plezieren.quote:Op donderdag 5 november 2015 23:24 schreef CRW het volgende:
[..]
Inlezen? Het is geen exacte wetenschap hoor. Elke vrouw is anders. Luister anders eens goed naar haar, dus ook naar haar lichaamstaal. Daar leer je veel meer van dan je inlezen op internet. Jullie benaderen dit allemaal veel te theoretisch.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:08 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Het grotendeel van de vrouwen zit daar niet op te wachten helaas. Die hebben liever een man met ervaring. Mijn advies is daarom dat als het zover komt, het niet te vertellen dat je maagd bent. Daarmee heb je grote kans je eigen glazen in te gooien. Lees en kijk ondertussen zoveel mogelijk over seks, zodat je onervarenheid minder opvalt. Lees je vooral in hoe je haar kunt plezieren.
Per ongeluk het verkeerde gat kiezen wordt ook niet op prijs gesteld.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:47 schreef LadyOracle het volgende:
In mijn ervaring merk je er niet per se iets van of iemand maagd is of niet. Ook mannen met ervaring zijn niet helderziend en moet je dus vertellen wat wel of niet werkt.
Als het zo ver komt moet je er niet over stressen. De eerste keer is nooit de beste, maar seks verprutsen is vrijwel onmogelijk, tenzij je per ongeluk probeert haar in haar neusgat te penetreren, dat kan wat pijnlijk zijn.
Ik had het over posities. Natuurlijk komt er meer bij kijken, maar het neuken zelf is moeilijker voor de man dan de vrouw schat ik zo in.quote:Op vrijdag 6 november 2015 04:50 schreef Libertarisch het volgende:
Mwoa, 'de meeste posities vragen het meeste kunnen van de man' aldus Strawberry.
Een vrouw moet wel lekker kunnen pijpen, een goede handjob kunnnen geven, een goede massage kunnen geven, goed kunnnen rijden en goed kunnen bewegen met het neuken.
quote:Liggen en je benen spreiden is echt niet voldoende, dan ben je als vrouw gewoon kut in bed (lol). Er is echter niks mis mee een vrouw af te richten naar jouw smaak.
quote:Voor de maagden: seks is heel makkelijk. De meeste vrouwen komen niet eens klaar door neuken, dus je hoeft je pener niet eens te gebruiken. En als ze vindt dat je een kleintje het kun je een grote zwarte dildo in haar poes stoppen en tegelijkertijd haar anus vingeren.
Geloof me, het kan. De juiste opening niet kunnen vinden, de juiste houding, hem er niet in krijgen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 08:47 schreef LadyOracle het volgende:
De eerste keer is nooit de beste, maar seks verprutsen is vrijwel onmogelijk, tenzij je per ongeluk probeert haar in haar neusgat te penetreren, dat kan wat pijnlijk zijn.
Moeilijkste is om niet binnen een minuut te komen natuurlijkquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik had het over posities. Natuurlijk komt er meer bij kijken, maar het neuken zelf is moeilijker voor de man dan de vrouw schat ik zo in.
Nog niet eens aan gedacht.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:06 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Moeilijkste is om niet binnen een minuut te komen natuurlijk
Waarom moet ik daar zin in hebben?quote:Op donderdag 5 november 2015 23:24 schreef CRW het volgende:
[..]
Dat kan ook allemaal als je wel ervaring hebt, zelfs na een jaar met dezelfde persoon. Die dingen gebeuren, soms heb je je dag niet, zit je elders met je gedachten of heb je een borrel te veel op. Tja. Lekker boeiend.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:04 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Geloof me, het kan. De juiste opening niet kunnen vinden, de juiste houding, hem er niet in krijgen.
Kan ook iedereen gebeuren. Zolang je na die minuut niet je kleren aantrekt en naar huis gaat, is het niet zo erg. Later een poging twee, of iets met handen, ook leuk.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:06 schreef Casiotone het volgende:
[..]
Moeilijkste is om niet binnen een minuut te komen natuurlijk
Het is ook heus niet zo 'hard' als het nu misschien klinkt. Er mag genoeg fout gaan.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:11 schreef LadyOracle het volgende:
[..]
Dat kan ook allemaal als je wel ervaring hebt, zelfs na een jaar met dezelfde persoon. Die dingen gebeuren, soms heb je je dag niet, zit je elders met je gedachten of heb je een borrel te veel op. Tja. Lekker boeiend.
Nee zolang je een beetje weet hoe de andere sekse in elkaar zit qua lichaam en oplet en plezier hebt in wat je doet komt het wel goedquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:11 schreef LadyOracle het volgende:
Anyway, beetje offtopic, ik bedoel alleen dat dit echt nooit iets moet zijn om je druk om te maken.
Troost je, omgekeerd kunnen mannen ook zo een vergelijkbare mening over vrouwen hebben. Of het is alleen maar neuken en verder 0 interesse, iets wat ook onzekerheid en verdriet kan veroorzaken. Seks is ook niet zaligmakend voor iedereen..quote:Op donderdag 5 november 2015 23:24 schreef CRW het volgende:
[..]
En dan obsessief aan de borsten van een vrouw gaan zitten omdat je gelezen hebt dat 'ze' dat lekker vindenquote:Op vrijdag 6 november 2015 08:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Inlezen? Het is geen exacte wetenschap hoor. Elke vrouw is anders. Luister anders eens goed naar haar, dus ook naar haar lichaamstaal. Daar leer je veel meer van dan je inlezen op internet. Jullie benaderen dit allemaal veel te theoretisch.
Dit dus, ik vind dat er door de maagden hier alleen maar wordt gekeken naar mogelijke problemen ipv oplossingen.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:23 schreef Wimperkruller het volgende:
Er zijn genoeg vrouwen die het niet erg vinden als iemand weinig tot geen ervaring heeft. Ik vind dat je daar niet bij stil moet staan als maagd, dan denk je erg negatief. Als je een leuk persoon tegenkomt en het klikt dan is het geen wereldprobleem dat je geen ervaring hebt.
Dat is wel de teneur jaquote:Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef Kompart het volgende:
[..]
Dit dus, ik vind dat er door de maagden hier alleen maar wordt gekeken naar mogelijke problemen ipv oplossingen.
Maar dat is misschien ook wel de crux van al het gedoe, er wordt veel te moeilijk gedaan terwijl de echte clues onder de neus volkomen gemist worden. Want men is veel te druk met theorie van hoe het zou moeten (werken) in het algemeen, dat het persoonlijk niveau in het bijzonder compleet genegeerd lijkt te worden.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:27 schreef miss_sly het volgende:
[..]
En dan obsessief aan de borsten van een vrouw gaan zitten omdat je gelezen hebt dat 'ze' dat lekker vinden
Ja, op elk gebied. En de theorie is zelden toepasbaar op de praktijk, omdat 'de mens met de standaard handleiding op elk gebied' niet bestaat.quote:Op vrijdag 6 november 2015 09:33 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Maar dat is misschien ook wel de crux van al het gedoe, er wordt veel te moeilijk gedaan terwijl de echte clues onder de neus volkomen gemist worden. Want men is veel te druk met theorie van hoe het zou moeten (werken) in het algemeen, dat het persoonlijk niveau in het bijzonder compleet genegeerd lijkt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |