abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157255977
Originele OP

quote:
8s.gif Op zondag 11 oktober 2015 23:12 schreef CRW het volgende:
Ik ben inmiddels 25 en nog steeds maagd, ik heb zelfs nog nooit gezoend!
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, het maakt niet uit wat ik doe, het heeft toch geen zin. Meiden hebben mij nog nooit zien staan. }:| Aan mijn uiterlijk ligt het denk ik niet, op datingsites wordt mijn foto goed beoordeeld. Ik moet toegeven, ik ben introvert en heb geen grote vriendenkring. Dat zal het wat moeilijker maken, maar er zijn ook genoeg dames die ook zo zijn. Dus dat kan niet het hele probleem zijn lijkt mij.

Ik ben al 1,5 jaar bezig met online daten maar dat heeft echt nog niks opgeleverd. Meestal nemen ze niet eens de moeite om het gesprek gaande te houden. Ik heb in die tijd 3 dates gehad, om vervolgens na de date nooit meer iets te vernemen. Tinder werkt ook niet, daar zitten alleen maar hoeren en popi-jopi types op. :N

Heeft iemand nog tips? Ik weet het even niet meer... |:(
Deel 5

Deel 1: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 2: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 3: R&P / 25 jarige maagd zijn
Deel 4: R&P / 25 jarige maagd zijn
pi_157256027
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:55 schreef CRW het volgende:

[..]

Bij het uitgaan zijn dat vaak wel de types die er met een dame vandoor gaan.
Uitgaan is ten eerste al niet de enige plek waar dit soort dingen. En ten tweede, belangrijker, het is maar net hoe je het formuleert; goed uit je woorden komen en de juiste dingen weten te zeggen en ook niet bang zijn om wat te zeggen of aanwezig te zijn klinkt al een stuk positiever dan luidruchtig met gladde praatjes. Dan wordt het al wat begrijpelijker dat die er met de dames vandoor gaan.
pi_157256037
Alweer een deel?
pi_157256087
quote:
10s.gif Op zondag 1 november 2015 21:09 schreef melissa_girl_1998 het volgende:
Alweer een deel?
Ik zwaai naar dieren.
pi_157256195
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:08 schreef Westerling het volgende:

[..]

Uitgaan is ten eerste al niet de enige plek waar dit soort dingen. En ten tweede, belangrijker, het is maar net hoe je het formuleert; goed uit je woorden komen en de juiste dingen weten te zeggen en ook niet bang zijn om wat te zeggen of aanwezig te zijn klinkt al een stuk positiever dan luidruchtig met gladde praatjes. Dan wordt het al wat begrijpelijker dat die er met de dames vandoor gaan.
En als dat dus niet je sterkste punt is word je gelijk afgewezen en geven de meeste (niet iedereen is zo, dat weet ik!) vrouwen je geen kans.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:12:55 #6
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256198
Deel 5? Doe het gewoon.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_157256206
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:01 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Het grappige is inderdaad dat ik hier wel eens aan heb gedacht. Soms word ik helemaal verliefd op vrouwen door alleen maar hun LinkedIn profiel te bekijken, terwijl dat de enige info en foto is die ik heb, want op Facebook zijn ze niet altijd te vinden. Gelukkig werken e-matching e.d. ook op opleiding, dus daten via LinkedIn doe ik niet.
Maar ook door andere zakelijk dingen raak ik verliefd, zoals Marieke Blom die bij nieuwsuur wordt uitgenodigd. Ook ga ik binnen enkele weken naar een congres en daar komt een minister die best wel schattig vind. Wie dat is, verklap ik niet anders ben ik niet meer anoniem.
Ik wens je veel succes, maar geef het weinig kans.

Vind het ook eigenlijk krankzinnig. Je eisen gaan totaal over datgene waar je met haar mee te maken krijgt, of alleen maar een klein deel daarvan. Persoonlijkheid en voor mijn part uiterlijk lijken me toch ook wel enigszins relevant.

Ik heb absoluut het tegenovergestelde. Het zal me roesten wat een vrouw gestudeerd heeft. Als ze maar redelijk slim is (niet hoe slimmer hoe beter, maar gewoon slim genoeg), vind ik het wat dat betreft prima. En qua geld al helemaal. Maar ieder zn meug.
pi_157256252
quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef Renesite het volgende:
Deel 5? Doe het gewoon.
Oke, regel jij even een dame?
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 21:18:09 #9
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157256462
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:14 schreef CRW het volgende:

[..]

Oke, regel jij even een dame?
Neem een plork of zo. Die zijn wel in trek. Leg die standaarden wat lager. Gewoon flink wat alcohol in de mik en gaan.
pi_157256469
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef CRW het volgende:

[..]

En als dat dus niet je sterkste punt is word je gelijk afgewezen en geven de meeste (niet iedereen is zo, dat weet ik!) vrouwen je geen kans.
Het helpt niet mee nee.

Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat je dan dus wat goede eigenschappen mist, en niet zoals jij deed voorkomen slechte eigenschappen. Dat is gewoon je frustratie en verbitterdheid, die ik begrijp maar waar je niks aan hebt.

Bovendien als je die dingen die zij wel hebben die jij niet hebt ziet als positieve dingen, heb je wellicht wat meer succes in het nastreven ervan. Leuke interessante gesprekken of verhalen zonder awkwardness houden (wat jij dus gladde praatjes noemt), is namelijk heel goed te leren. Maar als jij het gladde praatjes noemt gaat dat niet gebeuren. Een andere, wat meer open mindset zou dus wel helpen.
pi_157256783
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:48 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ik kan me dus niet voorstellen dat er überhaupt knappe maagden zijn (serious) :P
Een knappe jongen die erg verlegen is of psychische problemen heeft en daardoor geen actie onderneemt kan anders erg lang maagd blijven.
pi_157256934
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:24 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Een knappe jongen die erg verlegen is of psychische problemen heeft en daardoor ging actie onderneemt kan anders erg lang maagd blijven.
En zelfs zonder dat, ik was zelf ook nog best laat maagd maar besefte me dat gewoon heel laat. Voor die tijd dus ook zeker nooit onzeker over geweest :P .
  zondag 1 november 2015 @ 21:34:50 #13
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157257267
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:05 schreef rosalinde93 het volgende:

[..]

Jouw eisenlijstje _O_

Blijf maar lekker je hele leven maagd anders.
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:13 schreef Westerling het volgende:

[..]

Ik wens je veel succes, maar geef het weinig kans.

Vind het ook eigenlijk krankzinnig. Je eisen gaan totaal over datgene waar je met haar mee te maken krijgt, of alleen maar een klein deel daarvan. Persoonlijkheid en voor mijn part uiterlijk lijken me toch ook wel enigszins relevant.

Ik heb absoluut het tegenovergestelde. Het zal me roesten wat een vrouw gestudeerd heeft. Als ze maar redelijk slim is (niet hoe slimmer hoe beter, maar gewoon slim genoeg), vind ik het wat dat betreft prima. En qua geld al helemaal. Maar ieder zn meug.
Ja, uiterlijke eisen heb ik ook al in het vorig deel beschreven. Zeer relevant is dat inderdaad wat mij betreft. Daar ben ik vergeten toe te voegen dat ik roken, drugs, overgewicht en tattoos niet wenselijk vind.

Jullie gaan waarschijnlijk gelijk krijgen dat mijn kansen gering zijn.

Qua uiterlijk zie ik er mbt mijn gezicht uit als een mix tussen Oscar Emboaba, Gary Lineker (jongere jaren minus dikke neus) en Paolo Savoldelli (jongere jaren plus zijn krullen). Zonder hun fiets- of voetbalkwaliteiten.
pi_157257562
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:34 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Ja, uiterlijke eisen heb ik ook al in het vorig deel beschreven. Zeer relevant is dat inderdaad wat mij betreft. Daar ben ik vergeten toe te voegen dat ik roken, drugs, overgewicht en tattoos niet wenselijk vind.

Jullie gaan waarschijnlijk gelijk krijgen dat mijn kansen gering zijn.

Qua uiterlijk zie ik er mbt mijn gezicht uit als een mix tussen Oscar Emboaba, Gary Lineker (jongere jaren minus dikke neus) en Paolo Savoldelli (jongere jaren plus zijn krullen). Zonder hun fiets- of voetbalkwaliteiten.
Heb je dat zelf vastgesteld of anderen? Over je uiterlijk?

Maargoed ik geef het dus inderdaad belachelijk weinig kans. Ik bedoel als je al iemand vind die aan al die criteria voldoet en je wil, moet ze er ook nog maar mee kunnen leven dat ze op die criteria geselecteerd.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een broertje dood aan vrouwen die op mn opleiding afkomen. Bleeh.
  zondag 1 november 2015 @ 21:45:33 #15
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157257711
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:41 schreef Westerling het volgende:

[..]

Heb je dat zelf vastgesteld of anderen? Over je uiterlijk?

Maargoed ik geef het dus inderdaad belachelijk weinig kans. Ik bedoel als je al iemand vind die aan al die criteria voldoet en je wil, moet ze er ook nog maar mee kunnen leven dat ze op die criteria geselecteerd.

Ikzelf heb bijvoorbeeld een broertje dood aan vrouwen die op mn opleiding afkomen. Bleeh.
Ikzelf heb dit geopperd, anderen bevestigden dat ik inderdaad op die lieden lijk. Je hebt gelijk dat het allemaal rigide overkomt en dat mogelijk niet elke vrouw daarvan gediend is.
pi_157258427
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Westerling het volgende:

[..]

Het helpt niet mee nee.

Maar wat ik duidelijk probeer te maken is dat je dan dus wat goede eigenschappen mist, en niet zoals jij deed voorkomen slechte eigenschappen. Dat is gewoon je frustratie en verbitterdheid, die ik begrijp maar waar je niks aan hebt.

Bovendien als je die dingen die zij wel hebben die jij niet hebt ziet als positieve dingen, heb je wellicht wat meer succes in het nastreven ervan. Leuke interessante gesprekken of verhalen zonder awkwardness houden (wat jij dus gladde praatjes noemt), is namelijk heel goed te leren. Maar als jij het gladde praatjes noemt gaat dat niet gebeuren. Een andere, wat meer open mindset zou dus wel helpen.
Het is mij in 25 jaar nog niet gelukt om dat onder de knie te krijgen dus dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar ik zou het wel graag willen kunnen ja.
pi_157258932
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:01 schreef CRW het volgende:

[..]

Het is mij in 25 jaar nog niet gelukt om dat onder de knie te krijgen dus dat zal denk ik ook niet meer gebeuren. Maar ik zou het wel graag willen kunnen ja.
Nja, met negativiteit kom je sowieso nergens, hoewel ik ook die begrijp.

Het is alleen goed je te realiseren dat die dingen waarbij er vertrouwen in het spel is, er een barriere zit. Heb je die eenmaal overwonnen (paar positieve ervaringen) en je kan met sprongen vooruit. Maargoed, hoe dat te bereiken is hier al veelvuldig behandeld. Wat ik je mee kan geven is dus dat je die eigenschappen van mensen die wel vrouwen krijgen, niet als negatief moet zien. Dan gaat het sowieso niet lukken. Dat is gewoon frustratie en jaloezie.
  zondag 1 november 2015 @ 22:19:37 #18
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157259192
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:18 schreef Renesite het volgende:

[..]

Neem een plork of zo. Die zijn wel in trek. Leg die standaarden wat lager. Gewoon flink wat alcohol in de mik en gaan.
Slechte tip. Krijg je spijt van, veel liever een mooi ding dan maar iets langer wachten.
Fade to Black
pi_157259296
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:19 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Slechte tip. Krijg je spijt van, veel liever een mooi ding dan maar iets langer wachten.
Zo werkt het alleen helaas niet.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 22:27:00 #20
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157259536
quote:

[..]

eerst doen. Ervaring opdoen en dan verbereren.
  zondag 1 november 2015 @ 22:28:22 #21
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157259585
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:27 schreef Renesite het volgende:

[..]

eerst doen. Ervaring opdoen en dan verbereren.
Alsof een vrouw aan jou kan zien dat je het al hebt gedaan met lelijkerds en dus zal weten dat je al wat ervaring hebt. :') Waarom zou je seks hebben met iemand waar je je lichamelijk niet eens tot aangetrokken voelt?
Fade to Black
pi_157259647
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

Alsof een vrouw aan jou kan zien dat je het al hebt gedaan met lelijkerds en dus zal weten dat je al wat ervaring hebt. :') Waarom zou je seks hebben met iemand waar je je lichamelijk niet eens tot aangetrokken voelt?
Het begint niet in bed he. Daar moet je eerst nog zien te komen, en in dat proces is ervaring toch zeker handig.
  Moderator zondag 1 november 2015 @ 22:36:01 #23
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_157259857
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:28 schreef Achterhoker het volgende:

[..]

jij stapte in een auto en reed gelijk goed? Mijn eerste auto, na mijn rijbewijs al gehaald te hebben, heb ik een deuk in gereden!!
pi_157260053
CRW, schreef jij nou dat je geen moeite had met werk vinden en dat je daar geen sociale skills voor nodig had? Ik ben ondanks goede opleiding en hersens jaren afgewezen voor functies waar ik echt wel voor geschikt was, deels gewoon pech omdat er meerdere sollicitanten waren en je het nu eenmaal niet allemaal kan worden, maar ook omdat ik al mijn gesprekken verklootte van de zenuwen. Solliciteren kon ik echt totaal niet, ik raakte helemaal de draad kwijt. En je uiterlijk speelt daar ook mee. Dus ik vind het wel heel bijzonder dat je dat wel kan en daten niet.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
  zondag 1 november 2015 @ 22:54:16 #25
448036 Achterhoker
Hauptsache Alkohol
pi_157260469
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 22:36 schreef Renesite het volgende:

[..]

jij stapte in een auto en reed gelijk goed? Mijn eerste auto, na mijn rijbewijs al gehaald te hebben, heb ik een deuk in gereden!!
Ik vertikte het om in te stappen toen de instructeur met een Wagon R+ kwam voorgereden.
Fade to Black
pi_157260592
quote:

[..]

Gotta slay some dragons to get to the princess.
pi_157260623
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2015 20:58 schreef BeeGees het volgende:

[..]

okay begrijpelijk!! Denk t niet want je innerlijk Is al redelijk zuur! :( Jij was van dat verhaal met dat je alleen uitgaat en mensen je pesten toch?
Waar slaat dit op, BeeGees? Je kent me niet. Je leest een paar berichten waarmee ik de slechtste kanten van mezelf laat zien. Denk je daarmee te kunnen oordelen over mijn hele zijn?

Als ik stel me open, eerlijk en kwetsbaar opstel, verwacht ik geen persoonlijke aanval.

Overigens, is zuur zijn een mens kwalijk te nemen? Wie is zuur geboren en wie kiest ervoor om zuur te zijn? Hoe denk je dat mensen zuur worden en hoe denk je dat mensen blij worden? Misschien moet je eens feedback vragen aan je omgeving hoe je bent als je net geneukt bent door je vriend in vergelijking met als je vriend het heeft uitgemaakt om hier wat meer over te leren.
pi_157261182
Als ervaringsdeskundige op het gebied van zuur zijn: het heeft veel meer te maken met hoe je omgaat met wat er gebeurt dan met wat er feitelijk gebeurt. En dan komen we toch weer bij zelfvertrouwen en vrede met jezelf sluiten. Mijn leven is pas beter geworden toen ik stopte met boos zijn op waar ik geen invloed op had en alles ging doen waar ik wel invloed op had om uit een moeilijke situatie te komen. Tevreden zijn kwam eerst, daarna de situatie, niet andersom.
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
pi_157261293
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:42 schreef LadyOracle het volgende:
CRW, schreef jij nou dat je geen moeite had met werk vinden en dat je daar geen sociale skills voor nodig had? Ik ben ondanks goede opleiding en hersens jaren afgewezen voor functies waar ik echt wel voor geschikt was, deels gewoon pech omdat er meerdere sollicitanten waren en je het nu eenmaal niet allemaal kan worden, maar ook omdat ik al mijn gesprekken verklootte van de zenuwen. Solliciteren kon ik echt totaal niet, ik raakte helemaal de draad kwijt. En je uiterlijk speelt daar ook mee. Dus ik vind het wel heel bijzonder dat je dat wel kan en daten niet.
Dat klopt ja, ik heb tot nu toe nooit lang hoeven zoeken naar werk. Maar ik solliciteer ook niet op banen waar goede sociale vaardigheden belangrijk zijn, en ik zal ook best een hele hoop geluk gehad hebben op dat gebied.
pi_157261333
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:58 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Waar slaat dit op, BeeGees? Je kent me niet. Je leest een paar berichten waarmee ik de slechtste kanten van mezelf laat zien. Denk je daarmee te kunnen oordelen over mijn hele zijn?

Als ik stel me open, eerlijk en kwetsbaar opstel, verwacht ik geen persoonlijke aanval.

Overigens, is zuur zijn een mens kwalijk te nemen? Wie is zuur geboren en wie kiest ervoor om zuur te zijn? Hoe denk je dat mensen zuur worden en hoe denk je dat mensen blij worden? Misschien moet je eens feedback vragen aan je omgeving hoe je bent als je net geneukt bent door je vriend in vergelijking met als je vriend het heeft uitgemaakt om hier wat meer over te leren.
Rustig maar! Ze had het over mij, niet over jou.
pi_157261431
Ghe, hoe langer ik dit topic lees, hoe... vervelender ik het zie worden. De hele discussie polariseert, en waar de TS eerst best genuanceerd en optimistisch was, zie ik hem nu steeds door een paar succesvolle mensen neergesabeld worden en daarmee zelf steeds meer uithalen. De toon verruwd. Jammer.

Anderszijds... ik zie kansen voor een FA-topic :)

Voor iedereen (met name voor de maagden) die het interessant vindt om je leven over 20/30 jaar alvast voor je te zien... this is a good read.
pi_157262149
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:32 schreef CRW het volgende:

[..]

Rustig maar! Ze had het over mij, niet over jou.
nee ik had het dus wel over hem :P niet over jou. Maar ff:

Datingsites als lexa niet iets voor jou?

Vind t niet lieff hoe je de mensen op Tinder omschrijft btw
pi_157262363
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 23:23 schreef LadyOracle het volgende:
Als ervaringsdeskundige op het gebied van zuur zijn: het heeft veel meer te maken met hoe je omgaat met wat er gebeurt dan met wat er feitelijk gebeurt. En dan komen we toch weer bij zelfvertrouwen en vrede met jezelf sluiten. Mijn leven is pas beter geworden toen ik stopte met boos zijn op waar ik geen invloed op had en alles ging doen waar ik wel invloed op had om uit een moeilijke situatie te komen. Tevreden zijn kwam eerst, daarna de situatie, niet andersom.
Eens, als je je kapot schaamt en daardoor stilvalt dan ehm, maak je het alleen maar lastig voor iedereen.

Schijt hebben, geniaal middel, maakt je een leuke toffe peer. w/
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 00:31 schreef BeeGees het volgende:
En hoe is dat?...
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_157263761
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 00:31 schreef BeeGees het volgende:

[..]

nee ik had het dus wel over hem :P niet over jou. Maar ff:

Datingsites als lexa niet iets voor jou?

Ah oke.
Lexa heb ik geprobeerd maar was niks.
En tja, misschien niet lief, maar op een enkele uitzondering na helaas wel de waarheid.
  maandag 2 november 2015 @ 09:07:29 #35
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157263786
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:42 schreef LadyOracle het volgende:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 12:11 schreef LadyOracle het volgende:
Ik heb overigens een talenstudie gedaan. ... Al had ik niet verwacht dat werk vinden er zo moeilijk mee zou zijn.
Dit is waarom ik deze afbakening van mijn eisenpakket hanteer:
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 20:36 schreef -f0k- het volgende:
Ik val op hoog opgeleid (liefst MSc, LL.M fiscaal recht, MA kunstgeschiedenis mits uitstekend netwerk met kans op goedbetaalde baan of PhD)
pi_157263979
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Leg eens uit als je wilt? Dit volg ik niet helemaal.
pi_157264015
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:07 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Zodat jij niet hoeft te werken? Anders zie ik het voordeel van zo'n harde eis niet, laat staan het nut.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 09:37:06 #38
5428 crew  miss_sly
pi_157264074
Daar vist hij al een tijdje naar, dat er naar zijn argumenten wordt gevraagd.
Ik gok dat hij zelf vindt dat hij heel intelligent is, en dus een vrouw moet hebben die zijn gelijke is, voor zover dat kan, maar toch in ieder geval zo close als mogelijk. Daarnaast gok ik dat hij geld heeft of vermoed te gaan verdienen en dus wil dat zij zichzelf goed kan bedruipen zodat hij niet voor haar hoeft te betalen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  maandag 2 november 2015 @ 09:38:56 #39
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157264096
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 09:30 schreef CRW het volgende:

[..]

Leg eens uit als je wilt? Dit volg ik niet helemaal.
quote:
7s.gif Op maandag 2 november 2015 09:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zodat jij niet hoeft te werken? Anders zie ik het voordeel van zo'n harde eis niet, laat staan het nut.
Talenstudies vind ik persoonlijk interessant en nuttig, maar de arbeidsmarkt denkt daar anders over. Het lijkt me vervelend voor de vrouw maar ook voor de partner dat iemand in relatief grote baanonzekerheid leeft, zowel financieel als psychologisch gezien.
pi_157264115
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:38 schreef -f0k- het volgende:

[..]

[..]

Talenstudies vind ik persoonlijk interessant en nuttig, maar de arbeidsmarkt denkt daar anders over. Het lijkt me vervelend voor de vrouw maar ook voor de partner dat iemand in relatief grote baanonzekerheid leeft, zowel financieel als psychologisch gezien.
Getderrie, en dus laat je de potentiële liefde van je leven lopen op basis van baankans.
  maandag 2 november 2015 @ 09:53:07 #41
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157264258
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:37 schreef miss_sly het volgende:
Daar vist hij al een tijdje naar, dat er naar zijn argumenten wordt gevraagd.
Ik gok dat hij zelf vindt dat hij heel intelligent is, en dus een vrouw moet hebben die zijn gelijke is, voor zover dat kan, maar toch in ieder geval zo close als mogelijk. Daarnaast gok ik dat hij geld heeft of vermoed te gaan verdienen en dus wil dat zij zichzelf goed kan bedruipen zodat hij niet voor haar hoeft te betalen.
Ik zoek inderdaad mijn gelijke. Wat intelligentie betreft, schat ik mezelf hooguit gemiddeld slim in. Aangezien zelfs iemand als ik in staat is geweest om aan een uni te studeren (geen pretstudie), ga ik op zoek naar iemand die minstens zo slim is als ik.
pi_157264314
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:53 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Ik zoek inderdaad mijn gelijke. Wat intelligentie betreft, schat ik mezelf hooguit gemiddeld slim in. Aangezien zelfs iemand als ik in staat is geweest om aan een uni te studeren (geen pretstudie), ga ik op zoek naar iemand die minstens zo slim is als ik.
Waarom benader je liefde zo rationeel? Wie zegt dat je niet sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor iemand die wat minder hoogopgeleid is? Een klik is altijd belangrijk, maar je kunt niet rationeel afbakenen voor wie je wel en niet kunt vallen. Althans, ik niet. Knap als je dat wel kunt, maar ik zie vooral je kansen inperken. Het feit dat je liever maagd blijft dan contact legt met een vrouw met HBO vind ik een compleet wereldvreemde benadering van het datingspelletje. Bovendien hoef je er niet direct oud mee te worden.
pi_157264411
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Waarom benader je liefde zo rationeel? Wie zegt dat je niet sterke gevoelens kunt ontwikkelen voor iemand die wat minder hoogopgeleid is? Een klik is altijd belangrijk, maar je kunt niet rationeel afbakenen voor wie je wel en niet kunt vallen. Althans, ik niet. Knap als je dat wel kunt, maar ik zie vooral je kansen inperken. Het feit dat je liever maagd blijft dan contact legt met een vrouw met HBO vind ik een compleet wereldvreemde benadering van het datingspelletje. Bovendien hoef je er niet direct oud mee te worden.
Vind het te lachwekkend dat hij zullke hoge eisen heeft, maar durf te wedden dat hij zelf niet aan zijn eisen voldoet. En zoals Dr Phil zou zeggen: If you're so smart, how come you cant fix this problem?
pi_157264482
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 09:57 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Zal wel als een soort verklaring voor z'n maagdelijkheid moeten dienen. "Ik heb te hoge eisen, het ligt niet aan mij als persoon. ;)"
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_157264549
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 10:15 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zal wel als een soort verklaring voor z'n maagdelijkheid moeten dienen. "Ik heb te hoge eisen, het ligt niet aan mij als persoon. ;)"
Zelfsabotage uit zelfbescherming, inderdaad. :)
pi_157264613
quote:

[..]

Ik denk dat je het hiermee bijna onmogelijk maakt om iemand te vinden maar goed... Je moet het zelf weten!
pi_157264677
Ben ik de enige die denkt dat hij trollt?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_157264765
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef habitue het volgende:
Nee.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 10:42:18 #49
5428 crew  miss_sly
pi_157264783
Nee hoor, ik denk dat dat zeker een optie is.
Ik wilde dan ook eigenlijk niet op hem reageren, niet met de beschuldiging van troll en niet op zijn statements :)
pi_157264843
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 22:57 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gotta slay some dragons to get to the princess.
Sowwy, but the pwincess is in anothew cassle.
pi_157264847
quote:

[..]

Dat zie je wel vaker ja. Dat mensen een onrealistisch doel nastreven om het eventuele falen al bij voorbaat buiten zichzelf te kunnen leggen.
pi_157264874
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2015 21:12 schreef CRW het volgende:

[..]

Maar dat werkt alleen maar zo in die uitgaansgelegenheden, waar vrouwen ook niet komen om mensen echt te leren kennen. Daar is onmiddelijk plezier hebben van de interactie hoe het werkt, bij zowel mannen als vrouwen. Is dat niet aan de orde dan wordt het contact afgewezen.

Mensen gaan uit om een avondje plezier te hebben, dat gaat veel meer om instant gratification dan om kwalitatief contact opbouwen met iemand.
Zoek andere plaatsen op waar sociaal contact plaats vind op andere manieren en je zal zien dat contact anders verloopt. Er wel degelijk kans is om contact te maken met mensen (ook vrouwen).
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  maandag 2 november 2015 @ 10:51:23 #53
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157264910
quote:

[..]

Het ligt zeker ook aan mij als persoon. Nergens beweer ik het tegendeel.
pi_157264925
quote:
9s.gif Op maandag 2 november 2015 10:32 schreef habitue het volgende:
Er was nog zo'n gekkie die te pas en te onpas opmerkte dat hij die eisen stelde, die is geloof ik onlangs gestopt met posten, zal ook wel één van zijn kloons zijn.

Gevonden, Gijlebeer was het.
know'm sayin?
word? word.
pi_157267065
Uitgaan, en openstaan voor alles.
Geen dingen geforceerd doen en zeker niet te snel.
Alleen hoe jij het prettig vind en het wilt.
  maandag 2 november 2015 @ 14:35:39 #56
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157269055
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:52 schreef alors het volgende:

[..]

Er was nog zo'n gekkie die te pas en te onpas opmerkte dat hij die eisen stelde, die is geloof ik onlangs gestopt met posten, zal ook wel één van zijn kloons zijn.

Gevonden, Gijlebeer was het.
Klopt, dat ben ik. Ook bekend als Zeikbeer.
pi_157269467
quote:

[..]

Die zijn er zat, en nog slimmer ook.

Het is echter makkelijk te verwarren met een gelijke persoonlijkheid.
pi_157274885
Ik heb maar een paar reacties gelezen. Maar TS, ik denk toch dat voor jou de oplossing juist een hoer kan zijn. Lekker anoniem. Je legt de situatie uit, dus dat je nog maagd bent, zelfs nog nooit hebt gezoend en graag wat ervaring op wilt doen. Dat kan je beter niet op een datingsite doen, maar dus een serieus betalend meisje opzoekt, hetzij op internet, hetzij in het echte leven.

Of wilde je je hele leven maagd blijven of mogelijk het meisje waar je mogelijk verliefd op bent als proefkonijn gaan gebruiken? Lijkt mij niet zo'n goede.

Nog wat. Je bent echt niet de enige die als 25-jarige nog maagd is. En je moet seks niet als prestatiegericht zien. Al doende leert men, alhoewel sommigen het nooit leren, hahaha.
pi_157275593
Vanavond begint Sex Academy weer op RTL 5! Volgens mij schept dit best een realistisch beeld over de gemiddelde relatie in Nederland, lang niet altijd vliegen de vonken er vanaf.
pi_157275769
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:11 schreef Non-Tokkie het volgende:
Ik heb maar een paar reacties gelezen. Maar TS, ik denk toch dat voor jou de oplossing juist een hoer kan zijn. Lekker anoniem. Je legt de situatie uit, dus dat je nog maagd bent, zelfs nog nooit hebt gezoend en graag wat ervaring op wilt doen. Dat kan je beter niet op een datingsite doen, maar dus een serieus betalend meisje opzoekt, hetzij op internet, hetzij in het echte leven.

Of wilde je je hele leven maagd blijven of mogelijk het meisje waar je mogelijk verliefd op bent als proefkonijn gaan gebruiken? Lijkt mij niet zo'n goede.

Nog wat. Je bent echt niet de enige die als 25-jarige nog maagd is. En je moet seks niet als prestatiegericht zien. Al doende leert men, alhoewel sommigen het nooit leren, hahaha.
Kom op man, een beetje zelfrespecterende gezonde vent van 25 gaat zich toch niet laten ontmaagden door een hoer. Dan zou ik me juist echt een loser voelen.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:38 schreef Deezertje het volgende:
Vanavond begint Sex Academy weer op RTL 5! Volgens mij schept dit best een realistisch beeld over de gemiddelde relatie in Nederland, lang niet altijd vliegen de vonken er vanaf.
RTL :') Allemaal gescripte rotzooi. Dat is ongeveer net zo'n realistische weerspiegeling van de realiteit als the sims.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  Moderator maandag 2 november 2015 @ 19:55:25 #61
5428 crew  miss_sly
pi_157276017
quote:

De originele TS heeft al aangegeven dat hij dat dus juist niet wil. Hij wil niet per se seks, maar de intimiteit en gewild zijn die horen bij seks met iemand waar je niet voor betaald, maar die je graag ziet.
pi_157276880
[..]

Kom op man, een beetje zelfrespecterende gezonde vent van 25 gaat zich toch niet laten ontmaagden door een hoer. Dan zou ik me juist echt een loser voelen.

[..]

Ik ben geen man, maar een vrouw ;) TS zal toch wat met zijn onzekerheid moeten als het op een andere manier niet lukt. Hij is daar toch anoniem. Of aanpappen met een wat oudere vrouw rond een jaar of 35/40, die hebben vaak wat meer inlevingsvermogen, ervaring, zijn vaak wat liever voor een jonge vent etc.etc.. Of een meisje van 18 met geen tot weinig ervaring, kunnen ze op elkaar oefenen :) Probeer gewoon even mee te denken, anders ligt TS op zijn 80e tussen 6 plankjes en is hij nog steeds maagd :( Tja, het ging hem er per slot om dat hij nog maagd is en dan zal ik als ik hem was niet te veeleisend zijn. Uiteraard moet het wel iemand zijn waar hij seksueel opgewonden van raakt. Hij moet gewoon even in die grote vijver gaan vissen :)

Mijn eerste seksbeleving/-ervaring was met een vast vriendje. Die had al genoeg ervaring en dat was wel prettig.
pi_157276930
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

De originele TS heeft al aangegeven dat hij dat dus juist niet wil. Hij wil niet per se seks, maar de intimiteit en gewild zijn die horen bij seks met iemand waar je niet voor betaald, maar die je graag ziet.
Ja,dat weet ik, maar dan denk ik, gezien zijn persoonlijkheid, dat hij daar erg lang op zal moeten wachten.
pi_157277938
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:44 schreef habitue het volgende:
als je 25 en nog maagd bent is de kans klein dat het de komende jaren nog gaat gebeuren, if ever
pi_157278300
Ik ben zelf wel maagd, ben ook nog jonger dan 20. Maar ik heb meestal wel sjans met meisjes, en zelfs een keer in een disco kwamen er 2 Meisjes naar me toe om te zeggen dat ze mij knap vinden. Maar ik kan maar geen vriendin krijgen misschien komt het ook wel omdat ik in Drenthe woon,ik wil geen boerin of pauper nou daar zijn hier veel van...
pi_157279070
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 19:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe de originele ts denkt erover, maar bij de anderen lees ik best veel frustratie over mannen die in het uitgaansleven scoren.
Maar dat gaat over seks zonder andere zaken erbij. Lol hebben er misschien ook nog bij, maar geen liefde/intimiteit.

Ik begrijp dan ook nog steeds niet goed hoe die personen het aan de ene kant over die intimiteit kunnen hebben en aan de andere kant steeds voorbeelden van het scoren voor seks aanhalen. Het vlotjes vrouwen aanspreken om ze in bed te krijgen.
Als het intimiteit is die je zoekt is het uitgaansleven e.d. niet de meest geschikte plek ervoor. Wel voor het snelle scoren, een nachtje lol, maar minder voor een relatie en de rest van dat menselijke contact wat erbij komt kijken.

[ Bericht 0% gewijzigd door erodome op 02-11-2015 21:47:13 ]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_157279364
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 21:02 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

als je 25 en nog maagd bent is de kans klein dat het de komende jaren nog gaat gebeuren, if ever
Dat is echt bullshit. Tot 25 maagd zijn is helemaal niet abnormaal. Tussen de 25 en de 30 is ook niet verschrikkelijk apart. Pas daarboven wordt het wel een beetje anders, 30+ dus.

Als jongeling kan het lijken alsof je heel erg anders bent als je 20+ bent en nog maagd, maar in de praktijk komt dat meer voor als je denkt.
Het is alleen zo dat daar over niet zoveel over gepraat wordt. Mede dankzij drugs heb ik dingen van mensen gehoord die ze normaliter niet vertellen en zelfs onder de 'seksgoden' zitten heel wat mensen die laat begonnen zijn. Tussen de 18 en 25 is geen extreme uitzondering, alleen boven de 30 ben ik persoonlijk niet tegen gekomen.
  maandag 2 november 2015 @ 22:21:21 #68
449340 -f0k-
Gijlebeer & Zeikbeer
pi_157280485
quote:
1s.gif Op maandag 2 november 2015 21:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Dat is echt bullshit. Tot 25 maagd zijn is helemaal niet abnormaal. Tussen de 25 en de 30 is ook niet verschrikkelijk apart. Pas daarboven wordt het wel een beetje anders, 30+ dus.

Als jongeling kan het lijken alsof je heel erg anders bent als je 20+ bent en nog maagd, maar in de praktijk komt dat meer voor als je denkt.
Het is alleen zo dat daar over niet zoveel over gepraat wordt. Mede dankzij drugs heb ik dingen van mensen gehoord die ze normaliter niet vertellen en zelfs onder de 'seksgoden' zitten heel wat mensen die laat begonnen zijn. Tussen de 18 en 25 is geen extreme uitzondering, alleen boven de 30 ben ik persoonlijk niet tegen gekomen.
Op OkCupid kan je vragen invullen om te kijken of je matcht met een ander. Handig om een indicatie over ambities, opleidingsniveau, inkomen etc. te krijgen. Ook staan er enkele vragen tussen mbt maagdelijkheid. Zodra ik deze vragen beantwoord, zie je ook het antwoord van de ander en als de ander het niet eens is en mijn antwoord afkeurt, wordt deze rood gemarkeerd. Het is hun goed recht, maar vrijwel elke vrouw (zelfs een vrouw waar ik wat berichtjes over en weer stuurde) had mijn antwoorden rood gemarkeerd:

Would you date somebody who was a virgin at the age of 25?
Zij: No
Ik: Yes, definitely (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Are you a virgin?
Ik: Yes (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

In terms of sex, how experienced would your ideal mate be (with people other than you)?
Zij: Slightly experienced / Moderately experienced / Very experienced (zij kiest één van de drie antwoorden)
Ik: Innocent (virgin) (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Ik ben midden 20 en kijk bij voorkeur naar doorsnee brunettes (20-30 jaar) zonder een teveel aan makeup, piercings etc. die hoogopgeleid zijn en een fatsoenlijke baan hebben, maar ik word dus vrijwel altijd afgekeurd gezien de antwoorden op seksgerelateerde vragen.
pi_157280813
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 22:21 schreef -f0k- het volgende:

[..]

Op OkCupid kan je vragen invullen om te kijken of je matcht met een ander. Handig om een indicatie over ambities, opleidingsniveau, inkomen etc. te krijgen. Ook staan er enkele vragen tussen mbt maagdelijkheid. Zodra ik deze vragen beantwoord, zie je ook het antwoord van de ander en als de ander het niet eens is en mijn antwoord afkeurt, wordt deze rood gemarkeerd. Het is hun goed recht, maar vrijwel elke vrouw (zelfs een vrouw waar ik wat berichtjes over en weer stuurde) had mijn antwoorden rood gemarkeerd:

Would you date somebody who was a virgin at the age of 25?
Ik: Yes, definitely (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Are you a virgin?
Ik: Yes (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

In terms of sex, how experienced would your ideal mate be (with people other than you)?
Zij: Slightly experienced / Moderately experienced / Very experienced (zij kiest één van de drie antwoorden)
Ik: Innocent (virgin) (rood gemarkeerd, afgekeurd door haar)

Ik ben midden 20 en kijk bij voorkeur naar doorsnee brunettes (20-30 jaar) zonder een teveel aan makeup, piercings etc. die hoogopgeleid zijn en een fatsoenlijke baan hebben, maar ik word dus vrijwel altijd afgekeurd gezien de antwoorden op seksgerelateerde vragen.
Dat is dan ook een zeer oppervlakkige manier van kijken. Gericht op instant gratifacition ipv op elkaar duurzaam leren kennen.
Zodra je niet richt op die soort punten en elkaar gewoon leert kennen is tot 30 niet echt een probleem.
Pas als er naar absolute voorkeuren wordt gevraagd om een snelle en eerste selectie te kunnen maken ga je tegen dat soort punten aanlopen.
pi_157281538
Uhmzz begin wel aardig dicht in de buurt van de 30 te komen misschien toch maar eens maar buiten ofzo
Ik zwaai naar dieren.
pi_157281812
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 10:48 schreef erodome het volgende:

[..]

Maar dat werkt alleen maar zo in die uitgaansgelegenheden, waar vrouwen ook niet komen om mensen echt te leren kennen. Daar is onmiddelijk plezier hebben van de interactie hoe het werkt, bij zowel mannen als vrouwen. Is dat niet aan de orde dan wordt het contact afgewezen.

Mensen gaan uit om een avondje plezier te hebben, dat gaat veel meer om instant gratification dan om kwalitatief contact opbouwen met iemand.
Zoek andere plaatsen op waar sociaal contact plaats vind op andere manieren en je zal zien dat contact anders verloopt. Er wel degelijk kans is om contact te maken met mensen (ook vrouwen).
Dit is bruikbare informatie! Dankjewel!

quote:

Dan wacht ik toch liever nog even. Als ik een vriendin krijg dan zal ze dat aspect van mij moeten accepteren. Kan ze dat niet, dan past ze toch niet zo heel goed bij mij.

quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:06 schreef Geerd het volgende:
Uhmzz begin wel aardig dicht in de buurt van de 30 te komen misschien toch maar eens maar buiten ofzo
Was jij niet diegene die het al opgegeven had om met vrouwen in contact te komen?

quote:
9s.gif Op zondag 1 november 2015 23:38 schreef Sturmic het volgende:
Ghe, hoe langer ik dit topic lees, hoe... vervelender ik het zie worden. De hele discussie polariseert, en waar de TS eerst best genuanceerd en optimistisch was, zie ik hem nu steeds door een paar succesvolle mensen neergesabeld worden en daarmee zelf steeds meer uithalen. De toon verruwd. Jammer.

Anderszijds... ik zie kansen voor een FA-topic :)

Voor iedereen (met name voor de maagden) die het interessant vindt om je leven over 20/30 jaar alvast voor je te zien... this is a good read.
Interessant leesvoer Sturmic!
Wat mij betreft mag dit topic best veranderd worden in het FA topic. Daar gaat het toch al over en het gaat al lang niet meer alleen om mij.
Dus als een mod dit leest, ga je gang :)
pi_157282313
Haha, sorry... het werd inderdaad een beetje een topickaap (excuus voor mijn aandeeltje daarin). Laat onverlet dat het een mooie discussie was. En als dit een FA-topic gaat worden, dan wil ik dit wel even meegeven (uiteraard schaamteloos gejat ;) ):

quote:
I am so tired of having no worth outside of work.

We had a team outing today to welcome a new team member. Went out to an arcade bar for drinks. I actually managed to talk a bit about random crap. It was going well. Then the conversation veered off into relationships.

Everyone had so many stories to share about past and current relationships and flings. I just stood there silently. It's tough to wonder what they must have thought. Either they weren't curious because they'd assumed I was FA or they thought I was being reserved and decided not to disclose personal details. Both negative things.

Hearing their experiences was absolutely painful. They were talking about certain relationships that were just so-so that they dropped because they weren't fulfilling.

What the fuck.

I saw this girl at the bar waiting around for someone. When her boyfriend showed up, her face lit up. She was ecstatic. I can't fathom what it must feel like to mean that much to someone.

I somehow managed to make a couple friends at work. As in, the type of friendship where you're invited to their birthday parties and such. Managed to fuck that up too, somehow.

Sometimes, I wish I could disappear. I mostly feel invisible anyway.

I hate having responsibilities I can't abandon. I hate that I've even considered it. It's so selfish.

I am so tired.
pi_157282362
quote:
I am sometimes amazed that such wrenching cruel pain can be inflicted without the slightest hint of intent or even awareness. When that girl lit up on seeing her boyfriend, she didn't imagine it could cause anyone pain. Obviously you aleady know this, but I just find it astonishing.

The way her eyes lit up, her face, her impulsive joy...to see that, and know it can never be you. To see that, and be forced to comprehend the immense gulf between you and a normal guy, between his experience in life and yours.

And you can't say anything about it, you can't complain or even just express a quiet sorrow about it. Even here, someone will come along and bitch about you thinking you're 'entitled'. And even if they didn't, there's no point in complaining anyhow. There's no one to complain to; no one made any decision and no one can change this.

You wish someone's eyes would light up like that for you. That's all. It's very simple and sad and empty. But you can't seem to make it happen. Somehow, advice about lifting weights and being yourself falls a bit flat when 10,000 girls in a row have seen you and their eyes have remained unanimously unlit.

It isn't something you can ask for. What a bizarre conversation that would be. "Hey, would you mind having your eyes light up when you see me? Thanks". Seriously, what would be the point of that? It isn't something she could decide to do on purpose.

Such exquisite shame and hurt, inflicted in total innocence. It's just the inevitable result of being around people without really being one. Constant reminders of what you are and what you are not.

It would be easier to refute and resist such messages if they were delivered on purpose. If someone openly jeered and said you were unworthy, that might hurt but not nearly so much. When kind, decent people inadvertently show you what you are, the very fact that they didn't mean to hurt you, makes it hurt more. You know they mean it. You know full well that girl had no idea of causing you pain at all. You know full well that her eyes would never light up like that for you. She'd never say such a thing. It's just a brutal, silent truth.

No girl is ever going to have or express a conscious opinion that you don't deserve to have someone love you. If you ever asked, they'd all insist that someone will but just not them right now sorry. But conscious opinions have nothing to do with it.

She didn't see her boyfriend, muse over her options, and choose to react with joy. It just happened. And when girls react to you, there's no real deliberate choice. It just happens. And what happens is, he gets joy and love, and you don't. Other guys do, and you don't.

You can't even comfort yourself with bitterness or anger toward women, because you know they are just people reacting and feeling what they feel. You don't want someone to force themselves, to pretend, to take pity. You want someone's eyes to light up. And you have a sick horrible fear in your gut that it really might just never happen.

You came into the world as stupid and hopeful as everyone else. And you are learning the cold lesson now. You bounce up like a hopeful puppy, sure that you're a part of this, sure that you get to play like everyone else, and you slowly learn you're just not welcome. Nothing personal, you just don't get to have that kind of reaction, that kind of experience. Nothing personal, you just have to be alone, and would you mind pretending to be ok with that? You're not supposed to complain about it and make people feel bad.

Just live your life alone, don't experience love, don't hold hands, don't have sex, don't have children. And don't bitch about it, you entitled creep.
Beetje melodramatisch... maar dit is wel wat écht alleen en ongewenst zijn betekent. Hoop dat het helpt bij het beeld vormen van waar een aantal mensen in dit topic vandaan komen. :7
pi_157284519
trol

[ Bericht 98% gewijzigd door Re op 03-11-2015 07:52:09 ]
  Moderator dinsdag 3 november 2015 @ 09:16:48 #75
5428 crew  miss_sly
pi_157285832
quote:
0s.gif Op maandag 2 november 2015 23:36 schreef Sturmic het volgende:

[..]

Beetje melodramatisch... maar dit is wel wat écht alleen en ongewenst zijn betekent. Hoop dat het helpt bij het beeld vormen van waar een aantal mensen in dit topic vandaan komen. :7
- nevermind-

[ Bericht 50% gewijzigd door miss_sly op 03-11-2015 13:01:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')