Erectie, dat is het hardste woordquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Sorry seems to be the hardest word
Het is gewoon een gezellig no nonsense liedje.quote:
Meh, niet echt bijzonder (clip doet trouwens denken aan Macarenaquote:
Meerdere wel, maar er zijn wel een aantal nummers die altijd opduiken in mijn lijstjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie allemaal favoriete nummers.
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dan
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie allemaal favoriete nummers.
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dan
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete liedje momenteel.ook wel een beetje Adele achtig eigenlijk.
Dit blijf ik heel erg mooi vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik luister de laatste tijd weer veel Ellie Goulding (wel de oude nummers)
Flume, Chet Faker, Jamie T (_O_) De jeugd, Kendrick Lamar, Kyteman, De Staat
Denk dat dat momenteel wel mn top is
Boaz.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoor al heel de week deze 600x per dag, stiekem wel leuk nummer
Boaz sowiesoquote:
* d4v1d toevoegen aan Spotify Playlist doetquote:
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boaz sowiesoDe beats zijn tof, die stem van MŘ is alleen wel irritant.
Afrojack en David Guettaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook de enige met talent op die foto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.
[ afbeelding ]
David Guetta vind ik als persoon echt geweldig, door hem ben ik een andere baan gaan zoeken, als ik hem tegen zou komen zou ik hem bedankenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Afrojack en David Guetta![]()
. Is de middelste Boaz? Die daarnaast ken ik niet en Martin Garrix(?) is wel oke
Maar zijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
David Guetta vind ik als persoon echt geweldig, door hem ben ik een andere baan gaan zoeken, als ik hem tegen zou komen zou ik hem bedanken
Die daarnaast is Giorgio Tuinfort , de man achter de hits van David Guetta en nog talloze andere artiesten, zoals deze bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Afrojack en David Guetta![]()
. Is de middelste Boaz? Die daarnaast ken ik niet en Martin Garrix(?) is wel oke
Echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die daarnaast is Giorgio Tuinfort , de man achter de hits van David Guetta en nog talloze andere artiesten, zoals deze bijvoorbeeld.
Nee die muziek boeit me niet heel veel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar zijn muziek
Persoonlijkheid ken ik niet.
En dit vraagt om een iets uitgebreider verhaal dan die ene zin
En nu ben je vrachtwagenchauffeur in Zaltbommel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die muziek boeit me niet heel veel.
Nou vorig jaar was ik niet heel erg gelukkig in mijn werk en toen was hij bij Humberto, als een soort hysterische blije eikel dat hij zijn werk zo geweldig vindt. En toen dacht ik, zo ging ik vroeger naar mijn werk (iets minder blije eikelig overigens) en besloot ik een andere baan te zoeken.
Ja en gelukkig dat ik ben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En nu ben je vrachtwagenchauffeur in Zaltbommel?
Ziet dit er uit als een man die zijn werk leuk vindt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou vorig jaar was ik niet heel erg gelukkig in mijn werk en toen was hij bij Humberto, als een soort hysterische blije eikel dat hij zijn werk zo geweldig vindt. En toen dacht ik, zo ging ik vroeger naar mijn werk (iets minder blije eikelig overigens) en besloot ik een andere baan te zoeken.
Zo keek hij niet in dat interviewquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als een man die zijn werk leuk vindt?
Drank en drugs.quote:
Heyheyheyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Paxlie het volgende:
D4v1d heeft zijn leven aan niets gewijd, dat is ook een prestatie.
En hij heeft nog vele jaren aan niets te wijden tegoed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Paxlie het volgende:
D4v1d heeft zijn leven aan niets gewijd, dat is ook een prestatie.
Ik zal me eens aan jou wijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En hij heeft nog vele jaren aan niets te wijden tegoed.
Ik heb mijn leven ook nergens aan toegewijd, ja of je moet loonslaaf zijn als toewijding zien.quote:
Ik moet bij hem altijd hieraan denken:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als een man die zijn werk leuk vindt?
een filmpje van /r/videos plukken en in DPS zetten was altijd al een levensdoel van mij toen ik nog als klein Davidje net kennismaakte met een computer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HeyheyheyIk heb een hele tijd weblogjes geschreven.
Stank voor dank dit
Als je weer toffe blogjes komt maken ben ik weer positief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HeyheyheyIk heb een hele tijd weblogjes geschreven.
Stank voor dank dit
Jemoederquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je weer toffe blogjes komt maken ben ik weer positief.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toch, voor mij uiit hele onverwachte hoek, maar toch heeft het geholpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
hij heeft je geďnspireerd, mooi
Ik nam je moe..quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toch, voor mij uiit hele onverwachte hoek, maar toch heeft het geholpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Redelijk nummer. Het is best luisterbaar, maar er is betere muziek in dit genre.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:44 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat Elfletterig hier van vindt.
Ronnie Flex, Lil' Kleine en al die andere meuk die riazop dagelijks plugt op FOK!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:50 schreef Mani89 het volgende:
En Henk en ik zijn helemaal verslaafd aan dit liedje.
hatenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ronnie Flex, Lil' Kleine en al die andere meuk die riazop dagelijks plugt op FOK!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En wat vind je hiervan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ronnie Flex, Lil' Kleine en al die andere meuk die riazop dagelijks plugt op FOK!
Alsof die jongen alle knopjes kan vinden...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan over 9 maanden zeker een tastbaar resultaat?
he bah, doe niet zo viesquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:56 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
En dan over 9 maanden zeker een tastbaar resultaat?
Flume maakt goede, originele, eigenzinnige muziek. Prima dus.quote:
Wat is dit nou weer, jij hoort alles wat ik geweldig vind gierend kut te vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:58 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Flume maakt goede, originele, eigenzinnige muziek. Prima dus.
Nee hoor. Dat is jouw verzinsel. Jij hebt een bepaalde smaak, ik heb een bepaalde smaak. En dat overlapt elkaar voor een klein gedeelte.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer, jij hoort alles wat ik geweldig vind gierend kut te vinden
Waar smaakt hij naar?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is jouw verzinsel. Jij hebt een bepaalde smaak
Om het dan maar weer op te heffen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee hoor. Dat is jouw verzinsel. Jij hebt een bepaalde smaak, ik heb een bepaalde smaak. En dat overlapt elkaar voor een klein gedeelte.
Vind je dit wel leuk Elfje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Helaas voor jou vind ik Jamie XX ook wel aardig.quote:
Ondanks diepgaande teksten als:quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:08 schreef Elfletterig het volgende:
Helaas voor jou vind ik Jamie XX ook wel aardig.
Beetje lafjes en saai.quote:
Ja, daar ben ik vrij goed in.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:08 schreef Specularium het volgende:
Henk doet weer zijn beroemde Boldface-imitatie.
Meefeesten, ze hebben vaak goed eten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:11 schreef Fokker89 het volgende:
De Marokkaan naast mij heeft een feestje
Maar ook messen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Meefeesten, ze hebben vaak goed eten.
Nee ook alweer zo traag en een tikkeltje zeurderig, dan liever een beetje tempoquote:
Heb je mijn link ook geklikt Elfje?quote:
Oh zijn het zulke.quote:
Klinkt wel okéquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je mijn link ook geklikt Elfje?
Nee dat deprimerende tempo kan ik echt helemaal niks meequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel oké
Misschien vind je dit dan ook wel aardig:
En voor LTVDK niet het origineel, maar deze remix:
Ja ik was toch al niet te reddenquote:
Heerlijk hč? Zo'n groei heeft hij doorgemaaktquote:
Maar hij snapt ook hoe dat werkt met schoenenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heerlijk hč? Zo'n groei heeft hij doorgemaakt.
Tja, als je groeit, heb je steeds nieuwe schoenen nodig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar hij snapt ook hoe dat werkt met schoenen
Ook als je niet groeitquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, als je groeit, heb je steeds nieuwe schoenen nodig.
Ik heb vandaag nog nieuwe schoenen gekochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar hij snapt ook hoe dat werkt met schoenen
Catchy liedje wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog nieuwe schoenen gekocht.
Dit is mijn muzikale toevoeging overigens:
Ik vind dit ook een erg leuk, fris, vrolijk nieuw liedje. De clip staat net twee uur op YouTube, dus je kunt bij de eerste 200 kijkers horen:quote:
Eens luisteren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een erg leuk, fris, vrolijk nieuw liedje. De clip staat net twee uur op YouTube, dus je kunt bij de eerste 200 kijkers horen:
Kloptquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
Valt me zeker niet tegen Elf. Vooral de saxofoon, ja toch?, vind ik een leuke toevoeging.
Als de NWS-SC te klef wordt, dan gaat timmmmm steigeren. Dat weet je hč?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon lief, net als moemoe, moemoe is ook lief
Wat timmmmm doet boeit me niet. Dat weet je hč?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de NWS-SC te klef wordt, dan gaat timmmmm steigeren. Dat weet je hč?
Beetje saai en huilerig.quote:
Ga je loombandjes maken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Is sowieso rustig op FOK!. Heb vanochtend een topic geopend in CRE, is nog niet echt het stormlooptopic geworden dat ik verwachtte.
Ja en kleurplaten voor volwassenen.quote:
Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja en kleurplaten voor volwassenen.
Het enige leuke levensvatbare aan CRE is Moiraquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Is sowieso rustig op FOK!. Heb vanochtend een topic geopend in CRE, is nog niet echt het stormlooptopic geworden dat ik verwachtte.
Niks mis met Moiraquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het enige leuke levensvatbare aan CRE is Moira
Bij ons op de basisschool was destijds een jongetje ziek toen de lootjes voor de surprises werden getrokken. Hij deed wel mee aan surprises maken, maar wist dus niet voor wie. Hij had een heel mooi cadeau gemaakt met een grote vraagteken erop. Dus wij alles uitpakken. Aan het einde bleef uiteraard één cadeau over; die met het vraagteken. Er bleef ook één leerling over. Dat was hij zelf....quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool was destijds een jongetje ziek toen de lootjes voor de surprises werden getrokken. Hij deed wel mee aan surprises maken, maar wist dus niet voor wie. Hij had een heel mooi cadeau gemaakt met een grote vraagteken erop. Dus wij alles uitpakken. Aan het einde bleef uiteraard één cadeau over; die met het vraagteken. Er bleef ook één leerling over. Dat was hij zelf....
Tot zover deze surprise-anekdote.
Goed opgelost toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wij hadden op de basisschool eens dat er voor een leerling twee surprises waren, en voor iemand anders geen een. Had iemand zich ergens vergist. Toen kreeg dat kind dat geen surprise had de surprise die voor die ander bedoeld was als (schrale) troost
Zat ook niet veel anders op natuurlijkquote:
Kinderportie bestellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef Uccie het volgende:
Ik wil chinees bestellen, maar ik wil niet de komende 3 weken chinees eten.
Hebben ze niet.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef Uccie het volgende:
Ik wil chinees bestellen, maar ik wil niet de komende 3 weken chinees eten.
Ok, ik zal er een postzegel op plakkenquote:
Ik moest toch weer een beetje grinnikenquote:
Okquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, ik zal er een postzegel op plakken
Sws niet het lijstje waar ik blij van word.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Verstappen gaat lekker in Vrije Training 3, die waarschijnlijk als kwalificatie gaat tellen
[ afbeelding ]
Ondersteboven lezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sws niet het lijstje waar ik blij van word.
Daar zou ik blij van wordenquote:
Ja precies, meteen naar #5, ben wel realistisch, hij rijdt in een McLaren.quote:
Dus je hoort een toontje, en denkt, goh, een toontje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:31 schreef Uccie het volgende:
Boze moeder aan de telefoonblijkbaar heeft ze al 4x gebeld maar ik nam niet op.
Heb sinds 2 weken nieuwe vaste telefoon en ik herken het toontje niet als de telefoon over gaat
Misschien lijkt het op getjirp.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus je hoort een toontje, en denkt, goh, een toontje?
Ik dacht dat het bij de buren wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus je hoort een toontje, en denkt, goh, een toontje?
Die kan zo in een boyband.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk me nu ook ineens dat Voorschurft alweer een tijdje niet langsgeweest is.
Die is nog bezig om het nieuws van Tofik Dibi te verwerken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk me nu ook ineens dat Voorschurft alweer een tijdje niet langsgeweest is.
Het is ook niet direct mijn type, al zou ik overwegen mijn principes te laten vallen mocht hij zich ooit aanbieden.quote:
Ik ben blij dat nu bevestigd is dat hij één van hen is, al zijn er denk ik geen vrouwen die daar op vallen.....hoop ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is nog bezig om het nieuws van Tofik Dibi te verwerken.
Als je dan maar mooie kaartjes voor me regelt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is ook niet direct mijn type, al zou ik overwegen mijn principes te laten vallen mocht hij zich ooit aanbieden.
[..]
Ik ben blij dat nu bevestigd is dat hij één van hen is, al zijn er denk ik geen vrouwen die daar op vallen.....hoop ik.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je dan maar mooie kaartjes voor me regelt!
Misschien toch mijn werkgever eens aansporen weer wat te gaan sponsoren in de F1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel eens interessant doen in de paddock.
Ja, bepaalde teams zitten tegenwoordig in het begin van het seizoen nog zonder sponsor, kun je dat voor een prikkie doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien toch mijn werkgever eens aansporen weer wat te gaan sponsoren in de F1.
Ik heb wat schoongemaakt en toen liet ik iets vallen, toen ben ik na het vloeken en schelden maar weer gaan stofzuigen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik verveel me al de hele dag de pleuris
Schoonmakenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wat schoongemaakt en toen liet ik iets vallen, toen ben ik na het vloeken en schelden maar weer gaan stofzuigen.
We kunnen ook namens Gutter wat sponsoren, Manor is met 2 tientjes al blij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, bepaalde teams zitten tegenwoordig in het begin van het seizoen nog zonder sponsor, kun je dat voor een prikkie doen.
Niemand doet het voor me.quote:
Stickers maken is duurderquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
We kunnen ook namens Gutter wat sponsoren, Manor is met 2 tientjes al blij.
Ik print wel wat met zo'n labelprinter.quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik print wel wat met zo'n labelprinter.
En nu niet meerquote:
Wat voor brunch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Uccie, jij hebt vast leuke ideeën voor een brunch
Jij bent een vrouw en hoort zulke dingen binnen een minuut te kunnen bedenkenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat voor brunch?
Nou niet echt, verse broodjes, croissant, quiche, soep, taart of cake, kleine pannekoekjes, roerei met spek
Ik had anderhalve minuut nodig om dit te bedenken en te typen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jij bent een vrouw en hoort zulke dingen binnen een minuut te kunnen bedenken
Het is voor morgen?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:08 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga wel naar de supermarkt en hoop dat er nog een geniaal idee te binnen schiet.
Anders gewoon standaard met broodjes enzo
Ik zag wel iets van Coolwrap. Soort witte kool ofzo waar je wraps mee kan maken. Lijkt me wel tof. Jam neem ik ook wel meequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is voor morgen?
Neem verschillende soorten jam mee, altijd lekker.
Je kan ook gewone wraps maken met roomkaas, gerookte zalm en bieslook.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik zag wel iets van Coolwrap. Soort witte kool ofzo waar je wraps mee kan maken. Lijkt me wel tof. Jam neem ik ook wel mee
Heb ik vanmiddag ook gedaan, in een actionversie van zo'n addidasjoggingbroek die 10 jaar oud is.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:10 schreef d4v1d het volgende:
Als een eckte Tokkie / MBO'er in een joggingsbroek naar de supermarkt
Als ik coolwrap niet kan vinden pak ik normale wraps jaquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan ook gewone wraps maken met roomkaas, gerookte zalm en bieslook.
Ben jij thuis achter de PC?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
Voor wie ga jij een brunch maken?
niet voor jouquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:26 schreef Specularium het volgende:
Voor wie ga jij een brunch maken?
Of tunnbrot, dat is nog 20200202x lekkerder.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je kan ook gewone wraps maken met roomkaas, gerookte zalm en bieslook.
Dat hebben ze bij de IKEA toch? Of is dat wat anders?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Of tunnbrot, dat is nog 20200202x lekkerder.
Klopt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat hebben ze bij de IKEA toch? Of is dat wat anders?
Ohquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn laptop hangt nu aan de tv aan de andere kant van de kamer.
Wat moet jij met Harry's pc?quote:
Oh, nou ik kan dat niet, dus ik ga weer eens hipsterthee makenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zoek gewoon even een mod die mij kan helpen met een OP.
Welke OP?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:37 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zoek gewoon even een mod die mij kan helpen met een OP.
Van Gutter, maar er zijn kennelijk ook geen onz mods.quote:
Jij zit natuurlijk lekker degelijk de bijbelquiz te doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn laptop hangt nu aan de tv aan de andere kant van de kamer.
Geef die streamlink dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van Gutter, maar er zijn kennelijk ook geen onz mods.
Gaat om de streamlink die veranderd moet worden.
Heb je er een screen van gemaaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg ik ook een keer een DM.
Ah nog een deelnemer aan de bijbelkquiz?quote:
Is volgens mij de meest bekende ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die had ik ook net opgezocht.
Klöpt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is volgens mij de meest bekende ook
Ik vind het er wel knus uitzien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
Spannende kwalificatie wel van de F1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij RTL zenden ze nu duitse x-factor ofzo uit. DIe hebben nhet al opgegeven.quote:
Die zonden het sowieso al niet uit, omdat prime time.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij RTL zenden ze nu duitse x-factor ofzo uit. DIe hebben nhet al opgegeven.
Nee joh, dat zijn volgens mij een stel mietjes bij elkaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik dacht altijd dat die coureurs stoere mannen waren,
Ja precies, zie bovenstaandequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn volgens mij een stel mietjes bij elkaar
Er moet ook ergens rugby zijn, die zijn wat dtoerder.
kut duitsers, BBC ook niet, maar die hebben dr. who. Ik loop alleen achter dus ik ga van dde week even bingekijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zonden het sowieso al niet uit, omdat prime time.
wowquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga toch niks eten waar jij met je smerige chipsvingers aan hebt gezeten.
Ricciardoquote:
Was de cake wel lekker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het was een heftige crematie. Maar mijn tante heeft het zelfs tot in (de Rotterdamse versie van) het AD geschopt, dat was dan weer mooi
Ik heb me tonnetje rond gegeten aan de Chinees. Gisteren waren er vieze koekjes bij de koffiequote:
Dat laatste klinkt wel als een topshow en hopelijk was de crematie zoals je tante het zelf wilde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het was een heftige crematie. Maar mijn tante heeft het zelfs tot in (de Rotterdamse versie van) het AD geschopt, dat was dan weer mooi
Uccie ook alquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me tonnetje rond gegeten aan de Chinees.
Waarom was het zo heftig?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond die Red Bull troep altijd al vergif, maar dat je er homo van werd had ik niet kunnen bedenken.quote:
Je moet ook voor het C-merk gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond die Red Bull troep altijd al vergif, maar dat je er homo van werd had ik niet kunnen bedenken.
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.quote:
Ik had een kleine maaltijd en nu nog voor 2 dagen eten, idioterie.quote:
Vooral dat laatste lijkt me best heftig, ik heb dat nog nooit meegemaakt bij een uitvaartdienst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.
Hij hakte er goed in
Gecondoleerd. Het is op zich altijd wel "mooi" als mensen hun eigen uitvaart goed hebben voorbereid. Mijn tante had dat ook gedaan, ook al kwam ze onverwacht (door een verkeersongeluk) om het leven. Er werden bepaalde dingen gezegd die ze zelf had opgeschreven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.
Hij hakte er goed in
UIteraard, al proef je het wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Kun je een omelet in olijfolie bakken???
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.
Oh, wordt het weer zo'n avond?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Oh, wordt het weer zo'n avond?
En dan is ie ook nog een uur langer.
Wow, heftig idd. Wel mooi dat ze zelf ook wat had voorbereid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij hakte er goed in
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.
Welke soort moet ik hebben dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.
Gewoon normale gele 'ongerijpte'. Al ben ik niet zo'n fan van dingen in olijfolie bakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Welke soort moet ik hebben dan?
Als er geen extra vierge op staat ňf als er "om te bakken" op staat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Welke soort moet ik hebben dan?
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon normale gele 'ongerijpte'. Al ben ik niet zo'n fan van dingen in olijfolie bakken.
Rijstoliequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?
Gewoon lekkere vette bakboterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?
Waarom geklaarde boter?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, dat heb ik bijna nooit in huisquote:
Ja die kan ook, sowieso heb ik op mijn brood ook alleen maar gewone boter.quote:
Rooie vrouwenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
http://www.grootnissewaar(...)-jan-campertpenning-
Toch een mooi artikel, zo iets stond dus ook in het Rotterdams Dagblad
Die kan je wat heter stoken zonder dat je van die zwarte stukjes krijgt.quote:
Bak daar eigenlijk alles in, behalve pannenkoeken, die bak ik in zonnebloemolie. En een goed stuk vlees van de slager in de roomboter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, dat heb ik bijna nooit in huis
ja, ghee bij de tokoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, kost alleen weer zoveel werk, of kan je het tegenwoordig ook zo kopen?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, kost alleen weer zoveel werk, of kan je het tegenwoordig ook zo kopen?
Ik kom nooit bij de groothandel, moet je daar niet van die passen voor hebben enzo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of gewoon een fles bij de groothandel
Hier heb je genoeg concurrentie dat het wel meevalt.quote:
Waarschijnlijk roert ze dan ook met een pollepel van 86 euroquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel lekker bakken in een braadpan van 180 euro.
ja, lekkere stoofschotel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel lekker bakken in een braadpan van 180 euro.
Nee ik heb niet van die cheapo pollepelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk roert ze dan ook met een pollepel van 86 euro
Goeie foto.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zit er in deze auto?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk lekker degelijk de bijbelquiz te doen
Wist je dat gewoon normale houten pollepels bijna nergens te koop zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb niet van die cheapo pollepels
Volgens mij zijn de mijne van de Xenos ofzo, geen idee ik heb ze al zo lang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat gewoon normale houten pollepels bijna nergens te koop zijn
Nee, ik zie een kruisje. Maar als ik quote kan ik wel ergens op klikken.quote:
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mijne van de Xenos ofzo, geen idee ik heb ze al zo lang.
Hij werkt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zie een kruisje. Maar als ik quote kan ik wel ergens op klikken.
Oh daar heb ik niet eens gekeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenAlleen maar van die 'hippe' plastic dingen
Vierendelen en de restjes deporteren naar de krochten van de hel inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, en mensen die hier in bakken moeten ze afschieten:
[ afbeelding ]
Dat probleem heb ik dus ook altijd. Ik breek altijd zo'n 2 pollepels per oud en nieuw op de oliebollen maar je kan nergens fatsoenlijke pollepels meer vinden sinds een jaar of 2, 3quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenAlleen maar van die 'hippe' plastic dingen
Vandaag een fles gekocht omdat het in de aanbieding was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bak zelfs in de halvarine als de boter op isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weleens met die croma vloeibaar moeten koken, dat spul is van zichzelf al zoutquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |