Die kan zo in een boyband.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk me nu ook ineens dat Voorschurft alweer een tijdje niet langsgeweest is.
Die is nog bezig om het nieuws van Tofik Dibi te verwerken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bedenk me nu ook ineens dat Voorschurft alweer een tijdje niet langsgeweest is.
Het is ook niet direct mijn type, al zou ik overwegen mijn principes te laten vallen mocht hij zich ooit aanbieden.quote:
Ik ben blij dat nu bevestigd is dat hij één van hen is, al zijn er denk ik geen vrouwen die daar op vallen.....hoop ik.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:38 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die is nog bezig om het nieuws van Tofik Dibi te verwerken.
Als je dan maar mooie kaartjes voor me regelt!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het is ook niet direct mijn type, al zou ik overwegen mijn principes te laten vallen mocht hij zich ooit aanbieden.
[..]
Ik ben blij dat nu bevestigd is dat hij één van hen is, al zijn er denk ik geen vrouwen die daar op vallen.....hoop ik.
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Als je dan maar mooie kaartjes voor me regelt!
Misschien toch mijn werkgever eens aansporen weer wat te gaan sponsoren in de F1.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik wil ook wel eens interessant doen in de paddock.
Ja, bepaalde teams zitten tegenwoordig in het begin van het seizoen nog zonder sponsor, kun je dat voor een prikkie doen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien toch mijn werkgever eens aansporen weer wat te gaan sponsoren in de F1.
Ik heb wat schoongemaakt en toen liet ik iets vallen, toen ben ik na het vloeken en schelden maar weer gaan stofzuigen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:42 schreef d4v1d het volgende:
Ik verveel me al de hele dag de pleuris
Schoonmakenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb wat schoongemaakt en toen liet ik iets vallen, toen ben ik na het vloeken en schelden maar weer gaan stofzuigen.
We kunnen ook namens Gutter wat sponsoren, Manor is met 2 tientjes al blij.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, bepaalde teams zitten tegenwoordig in het begin van het seizoen nog zonder sponsor, kun je dat voor een prikkie doen.
Niemand doet het voor me.quote:
Stickers maken is duurderquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
We kunnen ook namens Gutter wat sponsoren, Manor is met 2 tientjes al blij.
Ik print wel wat met zo'n labelprinter.quote:
Ik zie mogelijkheden.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik print wel wat met zo'n labelprinter.
En nu niet meerquote:
Wat voor brunch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:05 schreef d4v1d het volgende:
Uccie, jij hebt vast leuke ideeën voor een brunch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |