Goed opgelost toch?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:05 schreef Njosnavelin het volgende:
Wij hadden op de basisschool eens dat er voor een leerling twee surprises waren, en voor iemand anders geen een. Had iemand zich ergens vergist. Toen kreeg dat kind dat geen surprise had de surprise die voor die ander bedoeld was als (schrale) troost
Zat ook niet veel anders op natuurlijkquote:
Kinderportie bestellen.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef Uccie het volgende:
Ik wil chinees bestellen, maar ik wil niet de komende 3 weken chinees eten.
Hebben ze niet.quote:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:10 schreef Uccie het volgende:
Ik wil chinees bestellen, maar ik wil niet de komende 3 weken chinees eten.
Ok, ik zal er een postzegel op plakkenquote:
Ik moest toch weer een beetje grinnikenquote:
Okquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ok, ik zal er een postzegel op plakken
Sws niet het lijstje waar ik blij van word.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:24 schreef Fokker89 het volgende:
Verstappen gaat lekker in Vrije Training 3, die waarschijnlijk als kwalificatie gaat tellen
[ afbeelding ]
Ondersteboven lezenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Sws niet het lijstje waar ik blij van word.
Daar zou ik blij van wordenquote:
Ja precies, meteen naar #5, ben wel realistisch, hij rijdt in een McLaren.quote:
Dus je hoort een toontje, en denkt, goh, een toontje?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:31 schreef Uccie het volgende:
Boze moeder aan de telefoonblijkbaar heeft ze al 4x gebeld maar ik nam niet op.
Heb sinds 2 weken nieuwe vaste telefoon en ik herken het toontje niet als de telefoon over gaat
Misschien lijkt het op getjirp.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus je hoort een toontje, en denkt, goh, een toontje?
Ik dacht dat het bij de buren wasquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dus je hoort een toontje, en denkt, goh, een toontje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |