Waarschijnlijk roert ze dan ook met een pollepel van 86 euroquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel lekker bakken in een braadpan van 180 euro.
ja, lekkere stoofschotel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel lekker bakken in een braadpan van 180 euro.
Nee ik heb niet van die cheapo pollepelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk roert ze dan ook met een pollepel van 86 euro
Goeie foto.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zit er in deze auto?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk lekker degelijk de bijbelquiz te doen
Wist je dat gewoon normale houten pollepels bijna nergens te koop zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb niet van die cheapo pollepels
Volgens mij zijn de mijne van de Xenos ofzo, geen idee ik heb ze al zo lang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat gewoon normale houten pollepels bijna nergens te koop zijn
Nee, ik zie een kruisje. Maar als ik quote kan ik wel ergens op klikken.quote:
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mijne van de Xenos ofzo, geen idee ik heb ze al zo lang.
Hij werkt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zie een kruisje. Maar als ik quote kan ik wel ergens op klikken.
Oh daar heb ik niet eens gekeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenAlleen maar van die 'hippe' plastic dingen
Vierendelen en de restjes deporteren naar de krochten van de hel inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, en mensen die hier in bakken moeten ze afschieten:
[ afbeelding ]
Dat probleem heb ik dus ook altijd. Ik breek altijd zo'n 2 pollepels per oud en nieuw op de oliebollen maar je kan nergens fatsoenlijke pollepels meer vinden sinds een jaar of 2, 3quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenAlleen maar van die 'hippe' plastic dingen
Vandaag een fles gekocht omdat het in de aanbieding was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bak zelfs in de halvarine als de boter op isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weleens met die croma vloeibaar moeten koken, dat spul is van zichzelf al zoutquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |