quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Oh, wordt het weer zo'n avond?
En dan is ie ook nog een uur langer.
Wow, heftig idd. Wel mooi dat ze zelf ook wat had voorbereid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.
Hij hakte er goed in
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.
Welke soort moet ik hebben dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.
Gewoon normale gele 'ongerijpte'. Al ben ik niet zo'n fan van dingen in olijfolie bakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Welke soort moet ik hebben dan?
Als er geen extra vierge op staat òf als er "om te bakken" op staat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Welke soort moet ik hebben dan?
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon normale gele 'ongerijpte'. Al ben ik niet zo'n fan van dingen in olijfolie bakken.
Rijstoliequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?
Gewoon lekkere vette bakboterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?
Waarom geklaarde boter?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, dat heb ik bijna nooit in huisquote:
Ja die kan ook, sowieso heb ik op mijn brood ook alleen maar gewone boter.quote:
Rooie vrouwenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
http://www.grootnissewaar(...)-jan-campertpenning-
Toch een mooi artikel, zo iets stond dus ook in het Rotterdams Dagblad
Die kan je wat heter stoken zonder dat je van die zwarte stukjes krijgt.quote:
Bak daar eigenlijk alles in, behalve pannenkoeken, die bak ik in zonnebloemolie. En een goed stuk vlees van de slager in de roomboter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, dat heb ik bijna nooit in huis
ja, ghee bij de tokoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, kost alleen weer zoveel werk, of kan je het tegenwoordig ook zo kopen?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, kost alleen weer zoveel werk, of kan je het tegenwoordig ook zo kopen?
Ik kom nooit bij de groothandel, moet je daar niet van die passen voor hebben enzo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of gewoon een fles bij de groothandel
Hier heb je genoeg concurrentie dat het wel meevalt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |