quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:05 schreef Uccie het volgende:
[..]
[..]
Oh, wordt het weer zo'n avond?
En dan is ie ook nog een uur langer.
Wow, heftig idd. Wel mooi dat ze zelf ook wat had voorbereid.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.
Hij hakte er goed in
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.
Welke soort moet ik hebben dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.
Gewoon normale gele 'ongerijpte'. Al ben ik niet zo'n fan van dingen in olijfolie bakken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Welke soort moet ik hebben dan?
Als er geen extra vierge op staat òf als er "om te bakken" op staat.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
[..]
Welke soort moet ik hebben dan?
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon normale gele 'ongerijpte'. Al ben ik niet zo'n fan van dingen in olijfolie bakken.
Rijstoliequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?
Gewoon lekkere vette bakboterquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik waag het erop, ik bak in geklaarde boter, zonnebloemolie of kokosolie....wat gebruik jij dan?
Waarom geklaarde boter?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, dat heb ik bijna nooit in huisquote:
Ja die kan ook, sowieso heb ik op mijn brood ook alleen maar gewone boter.quote:
Rooie vrouwenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
http://www.grootnissewaar(...)-jan-campertpenning-
Toch een mooi artikel, zo iets stond dus ook in het Rotterdams Dagblad
Die kan je wat heter stoken zonder dat je van die zwarte stukjes krijgt.quote:
Bak daar eigenlijk alles in, behalve pannenkoeken, die bak ik in zonnebloemolie. En een goed stuk vlees van de slager in de roomboter.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
gelukkig, dat heb ik bijna nooit in huis
ja, ghee bij de tokoquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, kost alleen weer zoveel werk, of kan je het tegenwoordig ook zo kopen?
Uiteraard.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:11 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Tjah, kost alleen weer zoveel werk, of kan je het tegenwoordig ook zo kopen?
Ik kom nooit bij de groothandel, moet je daar niet van die passen voor hebben enzo?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:12 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Of gewoon een fles bij de groothandel
Hier heb je genoeg concurrentie dat het wel meevalt.quote:
Waarschijnlijk roert ze dan ook met een pollepel van 86 euroquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel lekker bakken in een braadpan van 180 euro.
ja, lekkere stoofschotel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef Fokker89 het volgende:
Zou wel lekker bakken in een braadpan van 180 euro.
Nee ik heb niet van die cheapo pollepelsquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk roert ze dan ook met een pollepel van 86 euro
Goeie foto.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:14 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie zit er in deze auto?
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij zit natuurlijk lekker degelijk de bijbelquiz te doen
Wist je dat gewoon normale houten pollepels bijna nergens te koop zijnquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:14 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb niet van die cheapo pollepels
Volgens mij zijn de mijne van de Xenos ofzo, geen idee ik heb ze al zo lang.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wist je dat gewoon normale houten pollepels bijna nergens te koop zijn
Nee, ik zie een kruisje. Maar als ik quote kan ik wel ergens op klikken.quote:
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mijne van de Xenos ofzo, geen idee ik heb ze al zo lang.
Hij werkt gewoon hoor.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:16 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zie een kruisje. Maar als ik quote kan ik wel ergens op klikken.
Oh daar heb ik niet eens gekeken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenAlleen maar van die 'hippe' plastic dingen
Vierendelen en de restjes deporteren naar de krochten van de hel inderdaad.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
Oh, en mensen die hier in bakken moeten ze afschieten:
[ afbeelding ]
Dat probleem heb ik dus ook altijd. Ik breek altijd zo'n 2 pollepels per oud en nieuw op de oliebollen maar je kan nergens fatsoenlijke pollepels meer vinden sinds een jaar of 2, 3quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja heb ik ze geloof ik uiteindelijk ook gekocht, maar bij de Ikea en de grootshandels waren ze nergens te krijgenAlleen maar van die 'hippe' plastic dingen
Vandaag een fles gekocht omdat het in de aanbieding was.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bak zelfs in de halvarine als de boter op isquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb weleens met die croma vloeibaar moeten koken, dat spul is van zichzelf al zoutquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:18 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |