Erectie, dat is het hardste woordquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Sorry seems to be the hardest word
Het is gewoon een gezellig no nonsense liedje.quote:
Meh, niet echt bijzonder (clip doet trouwens denken aan Macarenaquote:
Meerdere wel, maar er zijn wel een aantal nummers die altijd opduiken in mijn lijstjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie allemaal favoriete nummers.
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dan
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie allemaal favoriete nummers.
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dan
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete liedje momenteel.ook wel een beetje Adele achtig eigenlijk.
Dit blijf ik heel erg mooi vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik luister de laatste tijd weer veel Ellie Goulding (wel de oude nummers)
Flume, Chet Faker, Jamie T (_O_) De jeugd, Kendrick Lamar, Kyteman, De Staat
Denk dat dat momenteel wel mn top is
Boaz.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoor al heel de week deze 600x per dag, stiekem wel leuk nummer
Boaz sowiesoquote:
* d4v1d toevoegen aan Spotify Playlist doetquote:
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boaz sowiesoDe beats zijn tof, die stem van MØ is alleen wel irritant.
Afrojack en David Guettaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook de enige met talent op die foto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.
[ afbeelding ]
David Guetta vind ik als persoon echt geweldig, door hem ben ik een andere baan gaan zoeken, als ik hem tegen zou komen zou ik hem bedankenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Afrojack en David Guetta![]()
. Is de middelste Boaz? Die daarnaast ken ik niet en Martin Garrix(?) is wel oke
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |