Erectie, dat is het hardste woordquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
Sorry seems to be the hardest word
Het is gewoon een gezellig no nonsense liedje.quote:
Meh, niet echt bijzonder (clip doet trouwens denken aan Macarenaquote:
Meerdere wel, maar er zijn wel een aantal nummers die altijd opduiken in mijn lijstjes.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie allemaal favoriete nummers.
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dan
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef d4v1d het volgende:
Hebben jullie allemaal favoriete nummers.
Ik weet echt niet wat ik moet kiezen dan
Ik vind het mooiquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:48 schreef Mani89 het volgende:
Dit is mijn favoriete liedje momenteel.ook wel een beetje Adele achtig eigenlijk.
Dit blijf ik heel erg mooi vindenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:54 schreef d4v1d het volgende:
Ik luister de laatste tijd weer veel Ellie Goulding (wel de oude nummers)
Flume, Chet Faker, Jamie T (_O_) De jeugd, Kendrick Lamar, Kyteman, De Staat
Denk dat dat momenteel wel mn top is
Boaz.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Ik hoor al heel de week deze 600x per dag, stiekem wel leuk nummer
Boaz sowiesoquote:
* d4v1d toevoegen aan Spotify Playlist doetquote:
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boaz sowiesoDe beats zijn tof, die stem van MŘ is alleen wel irritant.
Afrojack en David Guettaquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.
[ afbeelding ]
Dat is dan ook de enige met talent op die foto.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Boaz hangt nu alleen nog met de groten der aarde. Wat een baas.
[ afbeelding ]
David Guetta vind ik als persoon echt geweldig, door hem ben ik een andere baan gaan zoeken, als ik hem tegen zou komen zou ik hem bedankenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Afrojack en David Guetta![]()
. Is de middelste Boaz? Die daarnaast ken ik niet en Martin Garrix(?) is wel oke
Maar zijn muziekquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
David Guetta vind ik als persoon echt geweldig, door hem ben ik een andere baan gaan zoeken, als ik hem tegen zou komen zou ik hem bedanken
Die daarnaast is Giorgio Tuinfort , de man achter de hits van David Guetta en nog talloze andere artiesten, zoals deze bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Afrojack en David Guetta![]()
. Is de middelste Boaz? Die daarnaast ken ik niet en Martin Garrix(?) is wel oke
Echt nog nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die daarnaast is Giorgio Tuinfort , de man achter de hits van David Guetta en nog talloze andere artiesten, zoals deze bijvoorbeeld.
Nee die muziek boeit me niet heel veel.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:00 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Maar zijn muziek
Persoonlijkheid ken ik niet.
En dit vraagt om een iets uitgebreider verhaal dan die ene zin
En nu ben je vrachtwagenchauffeur in Zaltbommel?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee die muziek boeit me niet heel veel.
Nou vorig jaar was ik niet heel erg gelukkig in mijn werk en toen was hij bij Humberto, als een soort hysterische blije eikel dat hij zijn werk zo geweldig vindt. En toen dacht ik, zo ging ik vroeger naar mijn werk (iets minder blije eikelig overigens) en besloot ik een andere baan te zoeken.
Ja en gelukkig dat ik ben.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En nu ben je vrachtwagenchauffeur in Zaltbommel?
Ziet dit er uit als een man die zijn werk leuk vindt?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou vorig jaar was ik niet heel erg gelukkig in mijn werk en toen was hij bij Humberto, als een soort hysterische blije eikel dat hij zijn werk zo geweldig vindt. En toen dacht ik, zo ging ik vroeger naar mijn werk (iets minder blije eikelig overigens) en besloot ik een andere baan te zoeken.
Zo keek hij niet in dat interviewquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als een man die zijn werk leuk vindt?
Drank en drugs.quote:
Heyheyheyquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Paxlie het volgende:
D4v1d heeft zijn leven aan niets gewijd, dat is ook een prestatie.
En hij heeft nog vele jaren aan niets te wijden tegoed.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef Paxlie het volgende:
D4v1d heeft zijn leven aan niets gewijd, dat is ook een prestatie.
Ik zal me eens aan jou wijdenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:10 schreef Uccie het volgende:
[..]
En hij heeft nog vele jaren aan niets te wijden tegoed.
Ik heb mijn leven ook nergens aan toegewijd, ja of je moet loonslaaf zijn als toewijding zien.quote:
Ik moet bij hem altijd hieraan denken:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:04 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ziet dit er uit als een man die zijn werk leuk vindt?
een filmpje van /r/videos plukken en in DPS zetten was altijd al een levensdoel van mij toen ik nog als klein Davidje net kennismaakte met een computer.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HeyheyheyIk heb een hele tijd weblogjes geschreven.
Stank voor dank dit
Als je weer toffe blogjes komt maken ben ik weer positief.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
HeyheyheyIk heb een hele tijd weblogjes geschreven.
Stank voor dank dit
Jemoederquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als je weer toffe blogjes komt maken ben ik weer positief.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja toch, voor mij uiit hele onverwachte hoek, maar toch heeft het geholpen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 23:29 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]![]()
hij heeft je geďnspireerd, mooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |