Nee ook alweer zo traag en een tikkeltje zeurderig, dan liever een beetje tempoquote:
Heb je mijn link ook geklikt Elfje?quote:
Oh zijn het zulke.quote:
Klinkt wel okéquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:15 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heb je mijn link ook geklikt Elfje?
Nee dat deprimerende tempo kan ik echt helemaal niks meequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Klinkt wel oké
Misschien vind je dit dan ook wel aardig:
En voor LTVDK niet het origineel, maar deze remix:
Ja ik was toch al niet te reddenquote:
Heerlijk hè? Zo'n groei heeft hij doorgemaaktquote:
Maar hij snapt ook hoe dat werkt met schoenenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:44 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heerlijk hè? Zo'n groei heeft hij doorgemaakt.
Tja, als je groeit, heb je steeds nieuwe schoenen nodig.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar hij snapt ook hoe dat werkt met schoenen
Ook als je niet groeitquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tja, als je groeit, heb je steeds nieuwe schoenen nodig.
Ik heb vandaag nog nieuwe schoenen gekochtquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar hij snapt ook hoe dat werkt met schoenen
Catchy liedje wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 00:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik heb vandaag nog nieuwe schoenen gekocht.
Dit is mijn muzikale toevoeging overigens:
Ik vind dit ook een erg leuk, fris, vrolijk nieuw liedje. De clip staat net twee uur op YouTube, dus je kunt bij de eerste 200 kijkers horen:quote:
Eens luisteren.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:00 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een erg leuk, fris, vrolijk nieuw liedje. De clip staat net twee uur op YouTube, dus je kunt bij de eerste 200 kijkers horen:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |