Jij zit natuurlijk lekker degelijk de bijbelquiz te doenquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mijn laptop hangt nu aan de tv aan de andere kant van de kamer.
Geef die streamlink dan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Van Gutter, maar er zijn kennelijk ook geen onz mods.
Gaat om de streamlink die veranderd moet worden.
Heb je er een screen van gemaaktquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Krijg ik ook een keer een DM.
Ah nog een deelnemer aan de bijbelkquiz?quote:
Is volgens mij de meest bekende ookquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Die had ik ook net opgezocht.
Klöpt.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is volgens mij de meest bekende ook
Ik vind het er wel knus uitzien.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:50 schreef Fokker89 het volgende:
Spannende kwalificatie wel van de F1
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bij RTL zenden ze nu duitse x-factor ofzo uit. DIe hebben nhet al opgegeven.quote:
Die zonden het sowieso al niet uit, omdat prime time.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Bij RTL zenden ze nu duitse x-factor ofzo uit. DIe hebben nhet al opgegeven.
Nee joh, dat zijn volgens mij een stel mietjes bij elkaarquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:53 schreef Fokker89 het volgende:
Ik dacht altijd dat die coureurs stoere mannen waren,
Ja precies, zie bovenstaandequote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee joh, dat zijn volgens mij een stel mietjes bij elkaar
Er moet ook ergens rugby zijn, die zijn wat dtoerder.
kut duitsers, BBC ook niet, maar die hebben dr. who. Ik loop alleen achter dus ik ga van dde week even bingekijken.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zonden het sowieso al niet uit, omdat prime time.
wowquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik ga toch niks eten waar jij met je smerige chipsvingers aan hebt gezeten.
Ricciardoquote:
Was de cake wel lekker?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het was een heftige crematie. Maar mijn tante heeft het zelfs tot in (de Rotterdamse versie van) het AD geschopt, dat was dan weer mooi
Ik heb me tonnetje rond gegeten aan de Chinees. Gisteren waren er vieze koekjes bij de koffiequote:
Dat laatste klinkt wel als een topshow en hopelijk was de crematie zoals je tante het zelf wilde.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Jongens, het was een heftige crematie. Maar mijn tante heeft het zelfs tot in (de Rotterdamse versie van) het AD geschopt, dat was dan weer mooi
Uccie ook alquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb me tonnetje rond gegeten aan de Chinees.
Waarom was het zo heftig?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:55 schreef timmmmm het volgende:
Ik vond die Red Bull troep altijd al vergif, maar dat je er homo van werd had ik niet kunnen bedenken.quote:
Je moet ook voor het C-merk gaan.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 20:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik vond die Red Bull troep altijd al vergif, maar dat je er homo van werd had ik niet kunnen bedenken.
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.quote:
Ik had een kleine maaltijd en nu nog voor 2 dagen eten, idioterie.quote:
Vooral dat laatste lijkt me best heftig, ik heb dat nog nooit meegemaakt bij een uitvaartdienst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.
Hij hakte er goed in
Gecondoleerd. Het is op zich altijd wel "mooi" als mensen hun eigen uitvaart goed hebben voorbereid. Mijn tante had dat ook gedaan, ook al kwam ze onverwacht (door een verkeersongeluk) om het leven. Er werden bepaalde dingen gezegd die ze zelf had opgeschreven.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zeer emotionele muziek, mijn oom die 5 minuten lang probeerde tussen het onbedaarlijke snikken een toespraak te houden, het was niet bepaald onverwacht dus zij had ook waar voorbereid, vanuit de kist toegesproken worden is ook wat heftig.
Hij hakte er goed in
UIteraard, al proef je het wel.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Kun je een omelet in olijfolie bakken???
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:03 schreef Peunage het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jawel, maar je moet wel olijfolie om te bakken hebben, niet die groenige voor de sla.
Oh, wordt het weer zo'n avond?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je extra vierge gebruikt, dan moet je het niet te hoog verhitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |