Kloptquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:05 schreef moemoe het volgende:
Valt me zeker niet tegen Elf. Vooral de saxofoon, ja toch?, vind ik een leuke toevoeging.
Als de NWS-SC te klef wordt, dan gaat timmmmm steigeren. Dat weet je hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gewoon lief, net als moemoe, moemoe is ook lief
Wat timmmmm doet boeit me niet. Dat weet je hè?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 01:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als de NWS-SC te klef wordt, dan gaat timmmmm steigeren. Dat weet je hè?
Beetje saai en huilerig.quote:
Ga je loombandjes maken?quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Is sowieso rustig op FOK!. Heb vanochtend een topic geopend in CRE, is nog niet echt het stormlooptopic geworden dat ik verwachtte.
Ja en kleurplaten voor volwassenen.quote:
Gaaf zeg!quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:49 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja en kleurplaten voor volwassenen.
Het enige leuke levensvatbare aan CRE is Moiraquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
Is sowieso rustig op FOK!. Heb vanochtend een topic geopend in CRE, is nog niet echt het stormlooptopic geworden dat ik verwachtte.
Niks mis met Moiraquote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Het enige leuke levensvatbare aan CRE is Moira
Bij ons op de basisschool was destijds een jongetje ziek toen de lootjes voor de surprises werden getrokken. Hij deed wel mee aan surprises maken, maar wist dus niet voor wie. Hij had een heel mooi cadeau gemaakt met een grote vraagteken erop. Dus wij alles uitpakken. Aan het einde bleef uiteraard één cadeau over; die met het vraagteken. Er bleef ook één leerling over. Dat was hij zelf....quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 16:42 schreef Njosnavelin het volgende:
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 17:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij ons op de basisschool was destijds een jongetje ziek toen de lootjes voor de surprises werden getrokken. Hij deed wel mee aan surprises maken, maar wist dus niet voor wie. Hij had een heel mooi cadeau gemaakt met een grote vraagteken erop. Dus wij alles uitpakken. Aan het einde bleef uiteraard één cadeau over; die met het vraagteken. Er bleef ook één leerling over. Dat was hij zelf....
Tot zover deze surprise-anekdote.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |