Spannond!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is net aan het appen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.
Ga eens weg met je Russische propaganda.quote:
Context :0quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Russische propaganda.
Nou we zijn aan het bepalen welke siersteken er waar moeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
@uccie: nee is niet keramisch die pan, hadden ze volgens mij ook niet daar van Tefal, althans niet afgeprijsd.
Hoe is het met de jurk?
Wat zijn siersteken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou we zijn aan het bepalen welke siersteken er waar moeten.
Die krijg je van een kansenjongere met een creatieve achtergrond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijg je van een kansenjongere met een creatieve achtergrond.
Moet ik je opvegen?quote:
Nee, maar dan doe ik er wel wat langer over.quote:
Pas wel op voor je rug.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan doe ik er wel wat langer over.
Die is net ingesmeerd met spierbalsem, dus dat komt goed.quote:
Wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is net aan het fappen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.
Dat was er ook al met de oude lay-out.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]\
Wat is dit nou weer voor rare feature.
Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was er ook al met de oude lay-out.
Ja, zo goed is ze, dat kan ze ook.quote:
Werkt ook bij het reactieveld, waarschijnlijk voor van die figuren die graag tl;dr's maken.quote:
Beetje nutteloos lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt ook bij het reactieveld, waarschijnlijk voor van die figuren die graag tl;dr's maken.
Ik moet altijd zo lachen als hij los gaatquote:
Gieren en brullen.quote:
Bedtijd dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat LTKDV het topic weer verneuken met Youtube spetterpoep.
De specialiteit van het huisquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat LTKDV het topic weer verneuken met Youtube spetterpoep.
Dezequote:
Flume godquote:
Oino is geweldig jaquote:
Ah ik luister echt nooit radio eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oino is geweldig jaDraaiden ze een half jaar geleden gelukkig helemaal plat op StuBru
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zit echt wel mee te gluren hoor, maar die doet waarschijnlijk net of hij druk is/een leven heeft.
StuBru is dan ook de enige zender die ik tolereerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah ik luister echt nooit radio eigenlijk
Ik ontdek alles via Spotify
Haha, ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik op donderdagavond zelden thuis ben.
Dat maken wij wel uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Specularium for FA kan trouwens niet. De kleur blauw die zijn naam dan krijgt, kleurt niet mooi bij zijn UI.
Als Specularium FA wordt, wie moet er dan NWS modden?quote:
Dat is eigenlijk nog iets zo'n gek idee.quote:
Yvonne regelt dat wel even.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog iets zo'n gek idee.
Oké, we zijn eruit. Specularium wordt FA, Fokker89 wordt NWS-mod. Wie stuurt Danny even een PM?
Ik stem voorquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk nog iets zo'n gek idee.
Oké, we zijn eruit. Specularium wordt FA, Fokker89 wordt NWS-mod. Wie stuurt Danny even een PM?
Ging hij weer naar een bruiloft?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:55 schreef LTVDK het volgende:
Volgens mij zijn we Arno trouwens weer kwijt ...
Hij heeft in ieder geval niks laten weten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ging hij weer naar een bruiloft?
Misschien weer ruzie met de TLC-kijkende vrouw.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval niks laten weten.
Alweer een ex dus ...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 00:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Misschien weer ruzie met de TLC-kijkende vrouw.
Is hij er in de winkel ook niet meer?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 09:22 schreef Uccie het volgende:
Nou is ook mijn salaris nog gestort...kut Bijenkorf
Geen idee maar ik heb geen tijd om te kijken vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 11:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is hij er in de winkel ook niet meer?
Laat mij eens met rust.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom is je naam nog niet donkerblauw? Wanneer krijg je je nieuwe tagje?
Niet moeilijk gaan doen nu. Zo vaak word je niet gelokquotet. We willen gewoon graag weten of we al een felicitatietopic kunnen openen. Ik moet nog geschikte gifjes bij elkaar zoeken en zo.quote:
Ik krijg nu steeds deze advertentiequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen idee maar ik heb geen tijd om te kijken vandaag.
ER bedoel je?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:46 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Waarom is je naam nog niet donkerblauw? Wanneer krijg je je nieuwe tagje?
SpecuFAaliumquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, FA. Hij gaat straks ook SpecuFArium heten.
Maakt niet uit, dit geeft timmmm de reden om pizza te bestellen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:40 schreef Specularium het volgende:
Jongens, wat heeft dit met pizza te maken?
[ afbeelding ]
Ik kan hem zo op mijn fietsje ophalen. Wat woon ik hier toch mooi.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:43 schreef Yasmin23 het volgende:
Hopelijk gaan ze die pizza frikandel ook in Den Haag maken.
Ga je em halen dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik kan hem zo op mijn fietsje ophalen. Wat woon ik hier toch mooi.
Denk niet dat die dan nog zo lekker is. Ik wacht wel af totdat die hier ook te krijgen is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet zo dol op frikandellen, maar wil hem best voor je opsturen hoor.
Je kan het natuurlijk ook zelf maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:48 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk niet dat die dan nog zo lekker is. Ik wacht wel af totdat die hier ook te krijgen is.
Ik ben op weg naar een herdenkingsdienst dus even niet. Helaasquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 17:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt niet uit, dit geeft timmmm de reden om pizza te bestellen.
Laat je hem gewoon daar bezorgen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben op weg naar een herdenkingsdienst dus even niet. Helaas
Ik zie inderdaad mogelijkheden om het nog een beetje leuk te maken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat je hem gewoon daar bezorgen.
Mag ik ook een keer? Ben al 26 man!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Omdat fokker ook wel eens ontmaagd wil worden.
Hoop dat hij iemand vindtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:51 schreef Tem het volgende:
[..]
Omdat fokker ook wel eens ontmaagd wil worden.
Dat lijkt mij een beetje ongemakkelijk eigenlijk.quote:
Die jongen vind het anders aardig leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een beetje ongemakkelijk eigenlijk.
Zou het nog ff moeten kijken. Heb het geloof ik wel een keer gezien.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:55 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die jongen vind het anders aardig leuk
Veeg me...nee niet eens.quote:
Nee hoor, het werkt echt goed!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:54 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een beetje ongemakkelijk eigenlijk.
Wil je mij niet bij je stomme grapjes betrekken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 19:24 schreef Specularium het volgende:
Het is wel leuker dan alles wat Yasmin typt.
quote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 13:47 schreef LTVDK het volgende:
Gewoon even je bek dicht houden d1v4d, met je kutgrappen.
Moet je Nederland 2 even kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wil je mij niet bij je stomme grapjes betrekken.
Wat is er te zien?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Nederland 2 even kijken.
Is leuk.
Natuur op 2quote:
Waar dan? Je zegt alleen ned 2.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:12 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch net joh, gare greppel.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Moet je Nederland 2 even kijken.
Is leuk.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:15 schreef Yasmin23 het volgende:
WAAR STAAT DAN GODVERDOMME WELK PROGRAMMA HET IS KUTKNEUS?
Je kan toch godverdomme zelf ook kijken joh.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:17 schreef Yasmin23 het volgende:
Alleen LTVDK zegt welk programma het is.
Waarom zou ik dat doen als ik vraag wel programma het is?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:17 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Je kan toch godverdomme zelf ook kijken joh.
Wat mot jij nu weer?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
Ok, dit is teveel LTS Zwakstroom voor mij..ik ga thee maken.
ja tweequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Wat mot jij nu weer?
Heb je al een braadpan?
We hebben samen nu de helft. Misschien crowdfunding?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Yas, heb jij nog wat geld over
[ afbeelding ]
Jullie hebben EUR 5mln liggenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben samen nu de helft. Misschien crowdfunding?
Ja Uccie zei laatst dat ze er geld voor over had mij weg te hebben?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We hebben samen nu de helft. Misschien crowdfunding?
Misschien moet je haar even vragenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Uccie zei laatst dat ze er geld voor over had mij weg te hebben?
Dit hadden ze toch al een keer eerder gedaan, won een of ander meisje die er niks mee kon en het eiland voor 100,- had doorverkocht aan een of andere ondernemerquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:26 schreef LTVDK het volgende:
Yas, heb jij nog wat geld over
[ afbeelding ]
3 denk ikquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh nulletje teveel :p 2 trouwens...
Nah net met Specu had ik wel gelijk hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
3 denk ik
Jij hebt niet je scherpste avond geloof ik.
Absoluut, maar met mijn budget wordt het gewoon enkele reis Syrie ofzo.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Uccie zei laatst dat ze er geld voor over had mij weg te hebben?
Uh, nee.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nah net met Specu had ik wel gelijk hoor.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:18 schreef Yasmin23 het volgende:
Beetje bij mij uitschelden voor gare greppel terwijl je niet eens wat je zei. Hahaahahahahah
Jawel. Ik vroeg welk programma. Dat heeft hij niet gezegd. Alleen Ned 2. Dat is geen programma.quote:
Wat is het dan??quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Ik vroeg welk programma. Dat heeft hij niet gezegd. Alleen Ned 2. Dat is geen programma.
Ik ga serieus die discussie niet voerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Ik vroeg welk programma. Dat heeft hij niet gezegd. Alleen Ned 2. Dat is geen programma.
Lees maar terug.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga serieus die discussie niet voeren
Hoeveel programma's worden er bij jou dan tegelijk op Ned 2 uitgezonden?quote:
Heeft Syrië eilanden in de Middellandse zee eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Absoluut, maar met mijn budget wordt het gewoon enkele reis Syrie ofzo.
Ja jullie gaan er vanuit dat ik mijn tv ga aanzetten omdat iemand dat hier zegt. Niet mijn fout....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeveel programma's worden er bij jou dan tegelijk op Ned 2 uitgezonden?
Het was gewoon een kansloos overbodige vraag.
neequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Syrië eilanden in de Middellandse zee eigenlijk?
Nog niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Syrië eilanden in de Middellandse zee eigenlijk?
Oh, nu is het weer iets anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jullie gaan er vanuit dat ik mijn tv ga aanzetten omdat iemand dat hier zegt. Niet mijn fout....
Nee je zei ga maar kijken. Heb ik niet gedaan. Ben niet naar de tv gelopen om hem aan te zetten omdat jij niet wilde zeggen waar het over ging...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, nu is het weer iets anders.
Het werd niet verteld met de intentie het later terug te kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
ALs ik het dus wil terug kijken is het handig als ik het programma weet mensen...... ..........
Dat doet er niet toe. Hoef ik ook niet bij voorbaat duidelijk te maken. Jullie gaan er vanuit dat de tv aan stond. Heb ik nergens gezegd....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het werd niet verteld met de intentie het later terug te kijken.
Je zou eens van je dikke reet komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je zei ga maar kijken. Heb ik niet gedaan. Ben niet naar de tv gelopen om hem aan te zetten omdat jij niet wilde zeggen waar het over ging...
....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou eens van je dikke reet komen.
Met LVKTD zit ik ook nooit op 1 lijn dus op zich zegt dat genoegquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
LTVDK is de enige die de vraag gewoon kan lezen en antwoord geven...
Ja ligt niet aan hem in dit geval.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met LVKTD zit ik ook nooit op 1 lijn dus op zich zegt dat genoeg
Nee, de opmerking was NU op Ned 2...als je dan 3 dagen later gaat zitten terugkijken is het moment voorbij.quote:
Voor wie? Kan het dan ook leuk vinden om terug te kijken. Dat is het mooie aan uitzendingemist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:39 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, de opmerking was NU op Ned 2...als je dan 3 dagen later gaat zitten terugkijken is het moment voorbij.
Nee hoor, jij moet gewoon luisteren als ik iets zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:37 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
....
Geef nou maar gewoon toe dat je fout zat
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, jij moet gewoon luisteren als ik iets zeg.
We zijn hier niet in Saoedi-Arabië.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee hoor, jij moet gewoon luisteren als ik iets zeg.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:39 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Voor wie? Kan het dan ook leuk vinden om terug te kijken. Dat is het mooie aan uitzendingemist.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Mijn tv staat ook andere kant van de kamer...
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zou eens van je dikke reet komen.
Ik match er niet zo goed mee.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:37 schreef Specularium het volgende:
LTKDV moet gewoon even zijn bek houden.
Niet zoveel tochquote:
Is toch nooit anders geweest.quote:
Heeft iemand die gelezen dan?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elfletterig heeft laatst nog een hele lange post getypt over moslims.
Ik, nee man, ik ga niet met een Indiër trouwenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
Ben jij nou al met een dokter uit India getrouwd ?
Welk topic?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
in een of ander topic had ik een reactie op zo een post van hem geplaatst, die werd vervolgens verwijderd
Dit stond eerst in NWS.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:22 schreef Peunage het volgende:
Ik heb het even geprobeerd, maar geen enkel topic in NWS boeit mij.
Niet geklikt, maar gad-ver-damme.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dit stond eerst in NWS.
CUL / Nieuw: pizza frikandel speciaal
nee, ik heb geen Sport 1quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zit jij ook zo leuk F1 te kijken?
Oeeeh nice...zondag dan, niet die regenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zondag op Veronica!
FP2 is nu al 35 minuten uitgesteld.
[ afbeelding ]
20:00 begint hetquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oeeeh nice...zondag dan, niet die regen
Oh dan ben ik wel thuisquote:
Nee, maar op zondag eet ik bij mijn oudersquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij doet natuurlijk net of je de rest van de dag een leven hebt.
Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
Jezus Christus, wat heb ik net allemaal zitten lezen..
Nee, ik doelde op deze SC.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.
quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.quote:
Succes!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.
Deze SC is mijn bijbel. Het boek waar ik dagelijks zoveel onheil en naarheid lees dat de wereld daarbuiten er gelijk weer rooskleuriger uitzietquote:
Yasmin snapt het vast wel.quote:
Toch wel fijn, een vrouw die me begrijptquote:
Lekker kruimelen boven de kist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat je hem gewoon daar bezorgen.
Ik ben toch niet opeens de rechtse tokkie aan het uithangen?quote:
Hebben we het nou weer over fylax?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch niet opeens de rechtse tokkie aan het uithangen?
Is die weer met zijn ouders weg of ben ik er gewoon op andere tijden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nou weer over fylax?
Fylax doet stiekem vrijwilligerswerk bij Stichting Vluchteling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is die weer met zijn ouders weg of ben ik er gewoon op andere tijden?
Of misschien hebben zijn ouders zijn internet aan een asielzoeker gegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax doet stiekem vrijwilligerswerk bij Stichting Vluchteling.
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nou weer over fylax?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'
[ afbeelding ]
Je bent erg goed in gifjes verkeerd gebruiken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'
[ afbeelding ]
Was meer om de juichende NEC supporters, want Nijmegen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent erg goed in gifjes verkeerd gebruiken.
Beetje zoals Henk.
Komt omdat je licht(blauw)getint bent denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg net dat je op Henk lijkt, zou het niet pikken hoor.
HA HA HA HAquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat je licht(blauw)getint bent denk ik.
iets leuks iemand.quote:
Iets leuks iemand.quote:
Ja, kreeg te weinig aandacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat zeker weer over vluchtelingen.
quote:Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Deze week is dat Katja Schuurman. De actrice opende haar eigen winkel en ging in gesprek met vluchtelingen.
Ik dacht dat je dat laatste er bewust had neergezet, maar dat staat er gewoon echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, kreeg te weinig aandacht.
[..]
quote:Wat is het effect van 1 miljard euro voor opvang vluchtelingen?
Precies één maand geleden stelde de EU 1 miljard euro beschikbaar voor een betere opvang van vluchtelingen in de buurlanden van Syrië. Wat is daar van te merken? Pauw spreekt er vanavond over met Midden Oosten-correspondent Sander van Hoorn.
Zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat laatste er bewust had neergezet, maar dat staat er gewoon echt
Manisch depressief, borderline. Dikke tieten.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Manisch depressief, borderline. Dikke tieten.
quote:
Hopelijk hebben ze er ook een paar van die meubilair gooiende downers bij uitgenodigd, is de aflevering tenminste een beetje spannend.quote:Programma’s over ‘Downies’ schetsen een verkeerd beeld van de werkelijkheid, zegt Ilona Oskam in een open brief op Facebook. Volgens de hulpverleenster wordt in de programma’s de werkelijkheid veel mooier voorgespiegeld dan de realiteit. Zo heeft zij te maken met dwarse downers, die regelmatig slaan en schoppen, maar ook met meubilair gooien. Vanavond is ze te gast bij Pauw en gaat ze in gesprek met Barbara van der Klis, zelf moeder van een kind met down en Chris Zegers, die volgende week met een nieuwe serie ‘Down Voor Dummies’ begint.
Ja, ze hebben het wel altijd over moslims enzo, maar die downies zijn ook geen lieverdjes hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk hebben ze er ook een paar van die meubilair gooiende downers bij uitgenodigd, is de aflevering tenminste een beetje spannend.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.
Hamburger?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga voor morgenochtend mijn wekker zetten want ik ga ontbijt halen bij McDonalds.
Die zijn altijd supersterk als ze kwaad worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk hebben ze er ook een paar van die meubilair gooiende downers bij uitgenodigd, is de aflevering tenminste een beetje spannend.
Ik snap alleen niet waarom het zo nodig is om dat negatieve ook te willen benadrukken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn altijd supersterk als ze kwaad worden.
Hopelijk slopen ze die hele studio.
Ziet er uit als de spullen die ik vroeger in mijn plastic speelkeukentje had.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit.
[ afbeelding ]
Zo zal het ook wel smaken inderdaad ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ziet er uit als de spullen die ik vroeger in mijn plastic speelkeukentje had.
Is het wat met die nieuwe? Vond die ene over de islam met deze gozer toen niet zo denderend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens Njos, een nieuwe Snijtafel van 51 minuten.
Dat wil ze ook duidelijk maken, dat het amusement is en niks met de realiteit te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het zo nodig is om dat negatieve ook te willen benadrukken.
In een docu misschien, maar die programma's met downies zijn toch gewoon amusement.
Ik ben net begonnen, maar op Geenstijl waren ze heel positief! Voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het wat met die nieuwe? Vond die ene over de islam met deze gozer toen niet zo denderend.
Komt het tienermeisje in jou weer naar boven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ok..ik vind het nieuwe nummer van Justin Bieber best leuk.
Ik ga mezelf verhangen nu.
Oh ok, dan begreep ik het verkeerd. Aan de andere kant was het ook wel eens goed dat downies bij het grote publiek bekend werden als iets anders dan kwijlende bandleden van de jostiband.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wil ze ook duidelijk maken, dat het amusement is en niks met de realiteit te maken heeft.
Mag ook wel eens in plaats van dat aapjes kijken de hele tijd.
Moet ik eerst die Tegenlicht gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens Njos, een nieuwe Snijtafel van 51 minuten.
Banaanvraag gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb liever een kiwi.quote:
Welke? Die met Diplo en Skrillex?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Oh misschien begin ik aan mijn midlifecrisis...gelukkig heb ik ook Adele's nieuwe album ge-pre-ordered als tegenhanger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt het tienermeisje in jou weer naar boven?
Misschien kun je ook nog met Fylax kussen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh misschien begin ik aan mijn midlifecrisis...gelukkig heb ik ook Adele's nieuwe album ge-pre-ordered als tegenhanger.
Weet ik dat, ik hoorde een leuk liedje, bleek het Bieber te zijn.quote:
Nou...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog met Fylax kussen.
Deze:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik hoorde een leuk liedje, bleek het Bieber te zijn.
Hoorde vandaag dat nieuwe nummer van adrle op de radio, was nummer van dr week ofzo bij 3FM. Wat een klereherrie zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh misschien begin ik aan mijn midlifecrisis...gelukkig heb ik ook Adele's nieuwe album ge-pre-ordered als tegenhanger.
Dat nummer klinkt een beetje als de vogels van Uccie 's morgens.quote:
Nou, dat belooft veel goeds.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, maar op Geenstijl waren ze heel positief! Voor wat het waard is.
Ik ben benieuwd wat Elfletterig hier van vindt.quote:
Nee, maar dit vind ik ook goedquote:
Nee, ik vind het echt geweldig. Al 5x gehoord vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat nieuwe nummer van adrle op de radio, was nummer van dr week ofzo bij 3FM. Wat een klereherrie zeg.
Vind deze stiekem ook leukquote:
Deze of deze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze stiekem ook leukMaar wat is de nieuwe dan?
ff luisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt geweldig. Al 5x gehoord vandaag.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze stiekem ook leukMaar wat is de nieuwe dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |