quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.quote:
Succes!!quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.
Deze SC is mijn bijbel. Het boek waar ik dagelijks zoveel onheil en naarheid lees dat de wereld daarbuiten er gelijk weer rooskleuriger uitzietquote:
Yasmin snapt het vast wel.quote:
Toch wel fijn, een vrouw die me begrijptquote:
Lekker kruimelen boven de kist.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:
[..]
Laat je hem gewoon daar bezorgen.
Ik ben toch niet opeens de rechtse tokkie aan het uithangen?quote:
Hebben we het nou weer over fylax?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ben toch niet opeens de rechtse tokkie aan het uithangen?
Is die weer met zijn ouders weg of ben ik er gewoon op andere tijden?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nou weer over fylax?
Fylax doet stiekem vrijwilligerswerk bij Stichting Vluchteling.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is die weer met zijn ouders weg of ben ik er gewoon op andere tijden?
Of misschien hebben zijn ouders zijn internet aan een asielzoeker gegeven.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fylax doet stiekem vrijwilligerswerk bij Stichting Vluchteling.
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hebben we het nou weer over fylax?
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'
[ afbeelding ]
Je bent erg goed in gifjes verkeerd gebruiken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'
[ afbeelding ]
Was meer om de juichende NEC supporters, want Nijmegen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je bent erg goed in gifjes verkeerd gebruiken.
Beetje zoals Henk.
Komt omdat je licht(blauw)getint bent denk ik.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg net dat je op Henk lijkt, zou het niet pikken hoor.
HA HA HA HAquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Komt omdat je licht(blauw)getint bent denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |