abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157049130
~O>.
pi_157049146
(ง'̀-'́)ง
pi_157049216
8}
pi_157049245
Gaat echt nooit meer ergens over.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:53:07 #205
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157049358
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat echt nooit meer ergens over.
Is toch nooit anders geweest.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157049422
Ben jij nou al met een dokter uit India getrouwd ?
pi_157049434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat echt nooit meer ergens over.
Elfletterig heeft laatst nog een hele lange post getypt over moslims.
pi_157049454
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef Specularium het volgende:

[..]

Elfletterig heeft laatst nog een hele lange post getypt over moslims.
Heeft iemand die gelezen dan?
pi_157049469
in een of ander topic had ik een reactie op zo een post van hem geplaatst, die werd vervolgens verwijderd
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 20:56:03 #210
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157049493
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:54 schreef arjan1112 het volgende:
Ben jij nou al met een dokter uit India getrouwd ?
Ik, nee man, ik ga niet met een Indiër trouwen _O-
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157049782
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:55 schreef arjan1112 het volgende:
in een of ander topic had ik een reactie op zo een post van hem geplaatst, die werd vervolgens verwijderd
Welk topic?
pi_157050714
Ik heb het even geprobeerd, maar geen enkel topic in NWS boeit mij.
pi_157050864
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:22 schreef Peunage het volgende:
Ik heb het even geprobeerd, maar geen enkel topic in NWS boeit mij.
Dit stond eerst in NWS.
CUL / Nieuw: pizza frikandel speciaal
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:26:13 #214
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157050879
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:25 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dit stond eerst in NWS.
CUL / Nieuw: pizza frikandel speciaal
Niet geklikt, maar gad-ver-damme.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157051273
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:26 schreef Uccie het volgende:

[..]

Niet geklikt, maar gad-ver-damme.
Zit jij ook zo leuk F1 te kijken?
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:35:12 #216
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157051334
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:33 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zit jij ook zo leuk F1 te kijken?
nee, ik heb geen Sport 1
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157051370
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:35 schreef Uccie het volgende:

[..]

nee, ik heb geen Sport 1
Zondag op Veronica!

FP2 is nu al 35 minuten uitgesteld.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:37:23 #218
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157051431
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:36 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Zondag op Veronica!

FP2 is nu al 35 minuten uitgesteld.
[ afbeelding ]
Oeeeh nice...zondag dan, niet die regen
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157051460
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:37 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oeeeh nice...zondag dan, niet die regen
20:00 begint het :P
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:38:23 #220
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157051474
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

20:00 begint het :P
Oh dan ben ik wel thuis
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157051489
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:38 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh dan ben ik wel thuis
Jij doet natuurlijk net of je de rest van de dag een leven hebt.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:40:06 #222
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157051544
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:38 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Jij doet natuurlijk net of je de rest van de dag een leven hebt.
Nee, maar op zondag eet ik bij mijn ouders
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157051567
Jezus Christus, wat heb ik net allemaal zitten lezen..
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:41:40 #224
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157051605
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:40 schreef YokiKater het volgende:
Jezus Christus, wat heb ik net allemaal zitten lezen..
Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157051755
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.
Nee, ik doelde op deze SC.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:45:06 #226
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157051774
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nee, ik doelde op deze SC.
Oh dat.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:48:50 #227
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157051937
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:44 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Nee, ik doelde op deze SC.
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:41 schreef Uccie het volgende:

[..]

Op basis van die zin, de Bijbel vermoed ik.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157052079
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:48 schreef LTVDK het volgende:

[..]


[..]

Dat slaat nergens op jongen.
pi_157052101
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:

[..]

Oh dat.
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:52:31 #230
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157052117
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:

[..]

Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.
Succes!!
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:53:06 #231
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157052143
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op jongen.
Deze SC is mijn bijbel. Het boek waar ik dagelijks zoveel onheil en naarheid lees dat de wereld daarbuiten er gelijk weer rooskleuriger uitziet :)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:53:15 #232
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157052153
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:

[..]

Dat slaat nergens op jongen.
Yasmin snapt het vast wel.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 21:58:33 #233
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157052418
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 21:53 schreef Uccie het volgende:

[..]

Yasmin snapt het vast wel.
Toch wel fijn, een vrouw die me begrijpt :Y
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157052573
Geen F1 vandaag meer dus :(
pi_157052679
Zit LTKDV in een psychose?
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:03:42 #236
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_157052682
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 18:34 schreef Specularium het volgende:

[..]

Laat je hem gewoon daar bezorgen.
Lekker kruimelen boven de kist.
Laffe huichelaar
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:05:28 #237
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157052757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:03 schreef Specularium het volgende:
Zit LTKDV in een psychose?
Ik ben toch niet opeens de rechtse tokkie aan het uithangen?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:07:02 #238
221644 crew  timmmmm
sp3c lives matter
pi_157052812
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Ik ben toch niet opeens de rechtse tokkie aan het uithangen?
Hebben we het nou weer over fylax?
Laffe huichelaar
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:08:19 #239
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157052846
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hebben we het nou weer over fylax?
Is die weer met zijn ouders weg of ben ik er gewoon op andere tijden?
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
pi_157052882
quote:
3s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:08 schreef Uccie het volgende:

[..]

Is die weer met zijn ouders weg of ben ik er gewoon op andere tijden?
Fylax doet stiekem vrijwilligerswerk bij Stichting Vluchteling.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:10:40 #241
211040 Uccie
The bells...the bells....
pi_157052913
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:09 schreef Specularium het volgende:

[..]

Fylax doet stiekem vrijwilligerswerk bij Stichting Vluchteling.
Of misschien hebben zijn ouders zijn internet aan een asielzoeker gegeven.
Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:11:02 #242
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157052930
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:07 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Hebben we het nou weer over fylax?
'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157052978
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'

[ afbeelding ]
:D
pi_157053021
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:11 schreef LTVDK het volgende:

[..]

'waar is dat tentenkamp' 'hier is dat tentenkamp'

[ afbeelding ]
Je bent erg goed in gifjes verkeerd gebruiken.
Beetje zoals Henk.
pi_157053035
Ik zeg net dat je op Henk lijkt, zou het niet pikken hoor.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:14:07 #246
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157053048
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:

[..]

Je bent erg goed in gifjes verkeerd gebruiken.
Beetje zoals Henk.
Was meer om de juichende NEC supporters, want Nijmegen.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Redactie Frontpage vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:14:46 #247
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_157053073
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg net dat je op Henk lijkt, zou het niet pikken hoor.
Komt omdat je licht(blauw)getint bent denk ik.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_157053093
quote:
9s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 22:14 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Komt omdat je licht(blauw)getint bent denk ik.
HA HA HA HA
pi_157053120
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2015 20:50 schreef arjan1112 het volgende:
Gaat echt nooit meer ergens over.
  vrijdag 23 oktober 2015 @ 22:17:42 #250
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157053171
Zeg eens iets leuks iemand.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')