http://www.telegraaf.nl/o(...)ndel_speciaal__.htmlquote:URK -
Het is niet bekend hoeveel calorieën erin zitten, maar het zou wel eens de nieuwe Kapsalon kunnen worden: de pizza frikandel speciaal. Een snackbar in Urk heeft de opmerkelijke specialiteit op de kaart gezet. ''We dachten, laten we eens gek doen."
Een pizza met daarop een laagje knoflooksaus, plakjes frikandel, ui, mayonaise en curry. Snack-Plaza Willem de Boer verkoopt de vette snack sinds deze week. "Het is een ideetje van een klant van ons. Die wilde wel eens proeven hoe zo'n pizza smaakt. En tot onze verrassing smaakt -ie heerlijk. We krijgen heel goede reacties van onze klanten."
Volgens De Boer is hij de enige pizzaboer in Nederland die de pizza frikandel verkoopt. Het is nog even afwachten of het een blijvertje is, maar de zaken gaan goed. "De eerste avond heb ik er al zestig verkocht'', zegt hij tegen RTL Nieuws
Ik zie mogelijkheden, ontbijt voor vluchtelingen bijvoorbeeld? Lekker aansterken na al die ontberingen.quote:Het is nog even afwachten of het een blijvertje is
quote:
Radio 538.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 13:40 schreef BaardaapAd het volgende:
Er was (is?) toch op een van die radiozenders een pizza bedenk wedstrijd? De winnende pizza komt bij Domino's op de kaart of zo iets en de winnaar krijgt er doekoe voor.
Nee.quote:Het is niet bekend hoeveel calorieën erin zitten, maar het zou wel eens de nieuwe Kapsalon kunnen worden:
Kapsalon is een prachtige combinatie.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 14:20 schreef BasEnAad het volgende:
In Duitsland zijn veel plekken waar stukken braadworst op de pizza wordt aangeboden. Ik vind het smerig, totaal geen combinatie.
Maar goed, dat is een kapsalon ook niet.
Die bestaat al in Groningenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |