iets leuks iemand.quote:
Iets leuks iemand.quote:
Ja, kreeg te weinig aandacht.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Gaat zeker weer over vluchtelingen.
quote:Welk nieuws viel op en welke gebeurtenis kreeg te weinig aandacht? Deze week is dat Katja Schuurman. De actrice opende haar eigen winkel en ging in gesprek met vluchtelingen.
Ik dacht dat je dat laatste er bewust had neergezet, maar dat staat er gewoon echtquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, kreeg te weinig aandacht.
[..]
quote:Wat is het effect van 1 miljard euro voor opvang vluchtelingen?
Precies één maand geleden stelde de EU 1 miljard euro beschikbaar voor een betere opvang van vluchtelingen in de buurlanden van Syrië. Wat is daar van te merken? Pauw spreekt er vanavond over met Midden Oosten-correspondent Sander van Hoorn.
Zou ik nooit doen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat laatste er bewust had neergezet, maar dat staat er gewoon echt
Manisch depressief, borderline. Dikke tieten.quote:
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Manisch depressief, borderline. Dikke tieten.
quote:
Hopelijk hebben ze er ook een paar van die meubilair gooiende downers bij uitgenodigd, is de aflevering tenminste een beetje spannend.quote:Programma’s over ‘Downies’ schetsen een verkeerd beeld van de werkelijkheid, zegt Ilona Oskam in een open brief op Facebook. Volgens de hulpverleenster wordt in de programma’s de werkelijkheid veel mooier voorgespiegeld dan de realiteit. Zo heeft zij te maken met dwarse downers, die regelmatig slaan en schoppen, maar ook met meubilair gooien. Vanavond is ze te gast bij Pauw en gaat ze in gesprek met Barbara van der Klis, zelf moeder van een kind met down en Chris Zegers, die volgende week met een nieuwe serie ‘Down Voor Dummies’ begint.
Ja, ze hebben het wel altijd over moslims enzo, maar die downies zijn ook geen lieverdjes hoor.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk hebben ze er ook een paar van die meubilair gooiende downers bij uitgenodigd, is de aflevering tenminste een beetje spannend.
quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 21:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Unglaublich. Maar ik log weer uit, morgen drukke dag. Morgenavond ga ik zelfs helemaal naar buiten, met allemaal mensen en zo. Super spannond.
Hamburger?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga voor morgenochtend mijn wekker zetten want ik ga ontbijt halen bij McDonalds.
Die zijn altijd supersterk als ze kwaad worden.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hopelijk hebben ze er ook een paar van die meubilair gooiende downers bij uitgenodigd, is de aflevering tenminste een beetje spannend.
Ik snap alleen niet waarom het zo nodig is om dat negatieve ook te willen benadrukken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die zijn altijd supersterk als ze kwaad worden.
Hopelijk slopen ze die hele studio.
Ziet er uit als de spullen die ik vroeger in mijn plastic speelkeukentje had.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet uit.
[ afbeelding ]
Zo zal het ook wel smaken inderdaad ja.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ziet er uit als de spullen die ik vroeger in mijn plastic speelkeukentje had.
Is het wat met die nieuwe? Vond die ene over de islam met deze gozer toen niet zo denderend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens Njos, een nieuwe Snijtafel van 51 minuten.
Dat wil ze ook duidelijk maken, dat het amusement is en niks met de realiteit te maken heeft.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik snap alleen niet waarom het zo nodig is om dat negatieve ook te willen benadrukken.
In een docu misschien, maar die programma's met downies zijn toch gewoon amusement.
Ik ben net begonnen, maar op Geenstijl waren ze heel positief! Voor wat het waard is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Is het wat met die nieuwe? Vond die ene over de islam met deze gozer toen niet zo denderend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |