Komt het tienermeisje in jou weer naar boven?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ok..ik vind het nieuwe nummer van Justin Bieber best leuk.
Ik ga mezelf verhangen nu.
Oh ok, dan begreep ik het verkeerd. Aan de andere kant was het ook wel eens goed dat downies bij het grote publiek bekend werden als iets anders dan kwijlende bandleden van de jostiband.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat wil ze ook duidelijk maken, dat het amusement is en niks met de realiteit te maken heeft.
Mag ook wel eens in plaats van dat aapjes kijken de hele tijd.
Moet ik eerst die Tegenlicht gaan kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:33 schreef Mani89 het volgende:
Trouwens Njos, een nieuwe Snijtafel van 51 minuten.
Banaanvraag gedaan.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Ik heb liever een kiwi.quote:
Welke? Die met Diplo en Skrillex?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:36 schreef Uccie het volgende:
Oh misschien begin ik aan mijn midlifecrisis...gelukkig heb ik ook Adele's nieuwe album ge-pre-ordered als tegenhanger.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Komt het tienermeisje in jou weer naar boven?
Misschien kun je ook nog met Fylax kussen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh misschien begin ik aan mijn midlifecrisis...gelukkig heb ik ook Adele's nieuwe album ge-pre-ordered als tegenhanger.
Weet ik dat, ik hoorde een leuk liedje, bleek het Bieber te zijn.quote:
Nou...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien kun je ook nog met Fylax kussen.
Deze:quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Weet ik dat, ik hoorde een leuk liedje, bleek het Bieber te zijn.
Hoorde vandaag dat nieuwe nummer van adrle op de radio, was nummer van dr week ofzo bij 3FM. Wat een klereherrie zeg.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Oh misschien begin ik aan mijn midlifecrisis...gelukkig heb ik ook Adele's nieuwe album ge-pre-ordered als tegenhanger.
Dat nummer klinkt een beetje als de vogels van Uccie 's morgens.quote:
Nou, dat belooft veel goeds.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben net begonnen, maar op Geenstijl waren ze heel positief! Voor wat het waard is.
Ik ben benieuwd wat Elfletterig hier van vindt.quote:
Nee, maar dit vind ik ook goedquote:
Nee, ik vind het echt geweldig. Al 5x gehoord vandaag.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hoorde vandaag dat nieuwe nummer van adrle op de radio, was nummer van dr week ofzo bij 3FM. Wat een klereherrie zeg.
Vind deze stiekem ook leukquote:
Deze of deze.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind deze stiekem ook leukMaar wat is de nieuwe dan?
ff luisterenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 22:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik vind het echt geweldig. Al 5x gehoord vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |