Blijkbaar...nu heb ik uit pure verveling weer teveel gegeten.quote:
Ben je inmiddels al breder dan dat je lang bent?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Blijkbaar...nu heb ik uit pure verveling weer teveel gegeten.
Bijna..ik moet nog een week ofzo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:42 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben je inmiddels al breder dan dat je lang bent?
Oh vertel! Beetje leuk prijsje?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:44 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben bij de bijenkorf een leuke braadpan, wist je dat?
Moet ik ff over nadenken, is wel een heel bedrag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Toch nog 170 euro. Maar wel goedkoper dan anders.
twitter:Spacyfiek twitterde op donderdag 22-10-2015 om 19:32:31KWIK: oom Donald wij…KWEK: willen echt geen…KWAK: *gooit blik schultenbräu stuk* "AZC IN DUCKSTAD EIGEN VOLK EERST VOL IS VERDOMME VOL" reageer retweet
Het was anders behoorlijk stilquote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
Even niet doen als grote mensen aan het praten zijn David.
Je was toch met mij aan het praten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
Even niet doen als grote mensen aan het praten zijn David.
Jij bent in de breedte vast ook geen kleintje meer, met je eetverhalen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je was toch met mij aan het praten.
Ik eet gezonde dingen hč.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 19:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij bent in de breedte vast ook geen kleintje meer, met je eetverhalen.
Nee, ik zag er pas ergens eentje, maar die vond ik wat aan de dure kant.quote:
Ik zou er maximaal 175 voor uitgeven, maar wie ben ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, ik zag er pas ergens eentje, maar die vond ik wat aan de dure kant.
En geen cent meer...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:27 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik zou er maximaal 175 voor uitgeven, maar wie ben ik.
Rozequote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
En geen cent meer...
http://www.debijenkorf.nl(...)9634-db7389dc21aa%2c
Die prijs...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
En geen cent meer...
http://www.debijenkorf.nl(...)9634-db7389dc21aa%2c
voor een LeCreuset valt het wel mee, maar ik had gehoopt dat hij net onder de ¤150 zou zitten.quote:
Je gaat hem nu niet kopen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
voor een LeCreuset valt het wel mee, maar ik had gehoopt dat hij net onder de ¤150 zou zitten.
Nee, misschien dat ik cadeaubonnen van de kookwinkel (die in de passage) vraag, dan koop ik hem later. Ik vind dit nčt iets te duur.quote:
Daar hebben ze mooie espressomachinesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, misschien dat ik cadeaubonnen van de kookwinkel (die in de passage) vraag, dan koop ik hem later. Ik vind dit nčt iets te duur.
En kitchenaid-apparaten...er stond iets geksquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:47 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Daar hebben ze mooie espressomachines
Alleen in de keuken ja.quote:
Hoe kan ik hier zoeken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik wou het eigenlijk zelf niet zeggen.
Je weet dat er een zoekfunctie is.quote:
Heb ik gedaan, zal nog wel poging wagen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Google en dan zoekwoorden gebruik in combinatie met "fok forum"
Wat zoek je dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, zal nog wel poging wagen.
Ja maar die vind ik dus nietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je weet dat er een zoekfunctie is.
Boven in de blauwe balkquote:
NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:53 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat fok awards topic van El Matador.
Thnx.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / [NWS-verkiezingen] - wees niet ontstemd
Weet niet precies hoe ik dit moet opvatten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef Specularium het volgende:
Yasmin kan gewoon niet goed zoeken.
Vraag mij af hoe dat gaat wanneer Kermit zijn hoedje kwijt is.
Dat is maar goed ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 20:55 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Weet niet precies hoe ik dit moet opvatten.
Nou, ik dacht dus ook dat hij weg was.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Was wel echt een leuk topic. Jammer dat El Mata weg is.
Waarom zou je daar willen zitten?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus ook dat hij weg was.
Zat hij in plaats van hier de hele dag op de FP.
Omdat hij natuurlijk niet helemaal gaat stoppen maar wel een dramatisch afscheidstopic had.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:13 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar willen zitten?
Ja maar bedoel de frontpage. Waarom zou je bij die idioten willen zitten?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:14 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat hij natuurlijk niet helemaal gaat stoppen maar wel een dramatisch afscheidstopic had.
Zit 'ie daar nog steeds?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nou, ik dacht dus ook dat hij weg was.
Zat hij in plaats van hier de hele dag op de FP.
Vanwege de hoogstaande artikelen natuurlijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar bedoel de frontpage. Waarom zou je bij die idioten willen zitten?
Raar allemaal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanwege de hoogstaande artikelen natuurlijk.
pssst...ik wil niet stoken, maar moet jij de FP niet verdedigen?quote:
Het forum is er ook niet beter op geworden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Vanwege de hoogstaande artikelen natuurlijk.
Wij willen jou ook niet hoor, met je zure steegquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:15 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar bedoel de frontpage. Waarom zou je bij die idioten willen zitten?
Nee waarom?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
pssst...ik wil niet stoken, maar moet jij de FP niet verdedigen?
Is LWPFJMEO geen redactie meer dan?quote:
Wie denk je dat ik bedoel?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij willen jou ook niet hoor, met je zure steeg
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wij willen jou ook niet hoor, met je zure steeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar heb het niet over de nieuwsberichten zelf.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Is LWPFJMEO geen redactie meer dan?
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:07 schreef Yasmin23 het volgende:
Was wel echt een leuk topic. Jammer dat El Mata weg is.
quote:Op vrijdag 12 december 2014 02:30 schreef El_Matador het volgende:
De Jeroen Pauweveer - voor beste solo nieuwkomer in NWS - gaat naar LTDVK, een frisse verschijning, scherp en grappig en intelligent.
Reacties vallen anders ook best mee hoor, niet anders dan op elke andere nieuwssite of facebook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heb het niet over de nieuwsberichten zelf.
Ik won toen bijna de trollaward, die goede oude tijd.quote:
Ja hij stond wel een tikkie buiten de werkelijkheid.quote:
Ik denk dat je de FP bedoelt. Vooral omdat je het over de FP hebt, heel gek dat ik dat zo denk.quote:
Misschien. Ik kom er niet meer. Behalve laatst om LTVDK zijn reactie te upvoten :pquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Reacties vallen anders ook best mee hoor, niet anders dan op elke andere nieuwssite of facebook.
Het is maar net waar je op wil letten natuurlijk.
Ja maar technisch valt dit gewoon onder FP-bash, dus doe maar niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:25 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar heb het niet over de nieuwsberichten zelf.
Zooo is er eentje op zijn pik getrapt zeg.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik denk dat je de FP bedoelt. Vooral omdat je het over de FP hebt, heel gek dat ik dat zo denk.
Gewoon je besnorde toet over de FP houden jij
:pquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Misschien. Ik kom er niet meer. Behalve laatst om LTVDK zijn reactie te upvoten :p
Ja Djeez...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Fokker89 het volgende:
Ik zou eerder een afkeur hebben voor sommige nieuwsschrijvers.
Ik mag niet zeggen dat ik de mensen die daar reageren over het algemeen idioten vind?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar technisch valt dit gewoon onder FP-bash, dus doe maar niet.
Nopes....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Fantaseer jij nooit over paarse genotsknotsen?
Ga maar lekker verder met FOK! slopen dan joh, veel plezier ermeequote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zooo is er eentje op zijn pik getrapt zeg.
Nee, dan moet je de reacties waar je je aan stoort gaan melden in het topic in FB.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik mag niet zeggen dat ik de mensen die daar reageren over het algemeen idioten vind?
Dat is geen doen. Ben ik morgen nog bezig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:28 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, dan moet je de reacties waar je je aan stoort gaan melden in het topic in FB.
Dan meld jeje aan om de frontpage te modereren, er is onlangs een plekje vrijgekomen hoorde ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat is geen doen. Ben ik morgen nog bezig.
Kost teveel tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan meld jeje aan om de frontpage te modereren, er is onlangs een plekje vrijgekomen hoorde ik.
Ohja, ik hoorde dat ze er één of andere randdebiel hadden die eruit getrapt is.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dan meld jeje aan om de frontpage te modereren, er is onlangs een plekje vrijgekomen hoorde ik.
Nee maar de woorden die hij gebruikt gaan echt nergens over. Wel knap dat die ze weet te verzinnen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je van de hete vrouwenliefde dan?
Ja, dat was ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik hoorde dat ze er één of andere randdebiel hadden die eruit getrapt is.
Als ie paars is, zou ik me ook zorgen maken hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben je van de hete vrouwenliefde dan?
wat een loser danquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ohja, ik hoorde dat ze er één of andere randdebiel hadden die eruit getrapt is.
Wordt een korte sollicitatieprocedure, denk ik zo. Geloof het of niet, maar we zijn vooral op zoek naar mensen die iets bij willen dragen ipv af willen breken. Een beetje affiniteit met de FP kan ook al geen kwaadquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Oh...dan zijn het er zelfs twee.quote:
Nouja, ze maakt het voor de rest wel makkelijk. 98% van de reacties verdwijnen dan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wordt een korte sollicitatieprocedure, denk ik zo. Geloof het of niet, maar we zijn vooral op zoek naar mensen die iets bij willen dragen ipv af willen breken. Een beetje affiniteit met de FP kan ook al geen kwaad
Was niet van plan mij aan te melden hoor...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wordt een korte sollicitatieprocedure, denk ik zo. Geloof het of niet, maar we zijn vooral op zoek naar mensen die iets bij willen dragen ipv af willen breken. Een beetje affiniteit met de FP kan ook al geen kwaad
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja, ze maakt het voor de rest wel makkelijk. 98% van de reacties verdwijnen dan.
Wel van plan je gezeik voor je te houden? Je feedback voor de FP mag daar waar het thuishoort. Daar hebben we een apart forum voor. Je kan wellicht raden hoe het heet...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Was niet van plan mij aan te melden hoor...
Waarom waardeer je iets waar je toch niet naar kijkt en belachelijk maakt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:33 schreef Yasmin23 het volgende:
Al waardeer ik echt wel de tijd die er in word gestoken door de mensen die er schrijven. Daar heb ik behalve dan die ene niks over gezegd.
Wat zit je nou te miepen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel van plan je gezeik voor je te houden? Je feedback voor de FP mag daar waar het thuishoort. Daar hebben we een apart forum voor. Je kan wellicht raden hoe het heet...
KLB?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wel van plan je gezeik voor je te houden? Je feedback voor de FP mag daar waar het thuishoort. Daar hebben we een apart forum voor. Je kan wellicht raden hoe het heet...
Omdat ik vind dat de toon in de reacties de nieuwsberichten verpesten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:34 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Waarom waardeer je iets waar je toch niet naar kijkt en belachelijk maakt?
Komt omdat het een Virotopic isquote:
Ik zit niet te miepen, ik vertel je dat je dit soort gedoe daar moet doen waar het thuis hoort. En zelfs daar hebben we hélemaal niks aan dit zure gedoequote:
We mogen hier alleen maar over dingen hebben die jij leuk vindt?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik zit niet te miepen, ik vertel je dat je dit soort gedoe daar moet doen waar het thuis hoort. En zelfs daar hebben we hélemaal niks aan dit zure gedoe
Nou, dan ben je snel klaar.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We mogen hier alleen maar over dingen hebben die jij leuk vindt?
We mogen het hier alleen over dingen hebben die FOK! niet schaden. Lijkt me niet heel lastig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
We mogen hier alleen maar over dingen hebben die jij leuk vindt?
Kloptquote:
Om maar in de woorden van de GBL te spreken 'ik heb niks tegen moslims, ik heb iets tegen de islam'.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Nogmaals het gaat niet om de mensen die stukken schrijven. Zei ik net ook al.
Vreemde vergelijking.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Om maar in de woorden van de GBL te spreken 'ik heb niks tegen moslims, ik heb iets tegen de islam'.
Nu schaad het zelfs fok....quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
We mogen het hier alleen over dingen hebben die FOK! niet schaden. Lijkt me niet heel lastig.
[..]
Klopt
Klopt. Of denk jij dat het goed voor FOK! is wanneer men de eigen site af loopt te zeiken?quote:
Ja het klonk logischer in mijn hoofd denk ik.quote:
Ik heb het over de mensen die reageren op de nieuwsberichten. Wat begrijp je hier niet aan? Overigens ben ik niet de enige die dit vind. Vaak genoeg worden achterlijke opmerkingen als voorbeeld gegeven in de topics hier.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Klopt. Of denk jij dat het goed voor FOK! is wanneer men de eigen site af loopt te zeiken?
Van die theorie van Einstein blijkt ook al niks te kloppen, dus roep dat niet te snel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:39 schreef timmmmm het volgende:
Het is allemaal geen hogere wiskunde jongens
Dat heb ik nou nog nooit gezien.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die reageren op de nieuwsberichten. Wat begrijp je hier niet aan? Overigens ben ik niet de enige die dit vind. Vaak genoeg worden achterlijke opmerkingen als voorbeeld gegeven in de topics hier.
Als het goed is, en gelukkig ken ik speculamzak een beetje dus weet ik dat dat gebeurt, wordt al dat gedoe gewoon weggehaaldquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:40 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik heb het over de mensen die reageren op de nieuwsberichten. Wat begrijp je hier niet aan? Overigens ben ik niet de enige die dit vind. Vaak genoeg worden achterlijke opmerkingen als voorbeeld gegeven in de topics hier.
Ik heb hier ook genoeg users gezien die heel hard riepen hoe kut NWS wel niet was, terwijl je ze nooit in feedback zag.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:35 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Omdat ik vind dat de toon in de reacties de nieuwsberichten verpesten.
Ja dat is wel zo maar het is wel de toon. Dat was mijn hele punt. En daarom kom ik daar niet. Ik heb niks negatiefs over de mensen gezegd die vrijwillig hun tijd en energie steken om fok draaiende te houden. Behalve die ene dan... Snap niet waarom je het zo persoonlijk opvat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als het goed is, en gelukkig ken ik speculamzak een beetje dus weet ik dat dat gebeurt, wordt al dat gedoe gewoon weggehaald
Ik ga ook niet voor elke opmerking naar feedback. Eigenlijk vrijwel nooit. Zitten we met zn allen de hele dag in feedback te klagen :pquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik heb hier ook genoeg users gezien die heel hard riepen hoe kut NWS wel niet was, terwijl je ze nooit in feedback zag.
Vond ik altijd maar van die matige zaadstengels.
Kunnen we daar tenminste ook gewoon een SC van maken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik ga ook niet voor elke opmerking naar feedback. Eigenlijk vrijwel nooit. Zitten we met zn allen de hele dag in feedback te klagen :p
Omdat het mijn FP is. Die van mij en die van alle andere FP-crew. Ja, ook Djeez, die in zijn eentje misschien wel de meeste views trekt zodat de andere 95% van de berichten er ook op kunnen. Jij bent nu eigenlijk gewoon tegen mensen aan het vertellen waarom ze weg moeten blijven op de FP.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:42 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo maar het is wel de toon. Dat was mijn hele punt. En daarom kom ik daar niet. Ik heb niks negatiefs over de mensen gezegd die vrijwillig hun tijd en energie steken om fok draaiende te houden. Behalve die ene dan... Snap niet waarom je het zo persoonlijk opvat?
Wat zit je nou mijn gifjes te postenquote:
Waarom zijn mannentepels wel toegestaan en vrouwentepels niet, discriminatiequote:
Ik probeer de sfeer er hier een beetje in te houden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Wat zit je nou mijn gifjes te postendat was toch tussen jou en mij!
En daarom is dit topic gemaakt: FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is mijn punt dus dat mensen hun tijd en energie steken in nieuwsberichten omdat ze dat leuk vinden en graag hun steentje komen bijdragen voor fok en dan komen er van die idioten zon hele bericht verpesten.
Ja dat laatste wil ik ook. Maar als k al niet eens mag aangeven dat zijn berichten een verschrikking zijn om te lezen...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:44 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Omdat het mijn FP is. Die van mij en die van alle andere FP-crew. Ja, ook Djeez, die in zijn eentje misschien wel de meeste views trekt zodat de andere 95% van de berichten er ook op kunnen. Jij bent nu eigenlijk gewoon tegen mensen aan het vertellen waarom ze weg moeten blijven op de FP.
Je mag hier van mij heel veel dingen afzeiken en vrijwel alles kut vinden, maar het lijkt me niet zo heel gek om te verwachten dat we hier niet andere delen van FOK! af gaan lopen zeiken want we willen allemaal dat FOK! blijft bestaan.
Maar dat geldt op het forum ook, mensen maken een OP en dan binnen 20 pagina's is het hele topic zaad.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Eigenlijk is mijn punt dus dat mensen hun tijd en energie steken in nieuwsberichten omdat ze dat leuk vinden en graag hun steentje komen bijdragen voor fok en dan komen er van die idioten zon hele bericht verpesten.
Dan schrijf je dat allemaal behoorlijk kut op, want eerst is de hele FP kut volgens jou, daarna is een van zijn posters kut en daarna zijn de reacties kutquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
waar baseer je dat op als je er nooit komt? Verhalen natuurlijk, want jij bent nogal naīef om dat soort dingen te geloven.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ja, dat klopt wel aardig helaas.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat geldt op het forum ook, mensen maken een OP en dan binnen 20 pagina's is het hele topic zaad.
Ik heb nooit de schrijvers bedoeld Tim. Weet je zelf ook.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan schrijf je dat allemaal behoorlijk kut op, want eerst is de hele FP kut volgens jou, daarna is een van zijn posters kut en daarna zijn de reacties kut
Binnen 20 pagina's zijn er al twee topics volquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar dat geldt op het forum ook, mensen maken een OP en dan binnen 20 pagina's is het hele topic zaad.
Denk je dat ik er nooit heb gelezen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
waar baseer je dat op als je er nooit komt? Verhalen natuurlijk, want jij bent nogal naīef om dat soort dingen te geloven.
20 pagina's is wel erg veel hoor.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
posts bedoelde ik...denk ik...en anders was het gewoon een stormlooptopic.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Binnen 20 pagina's zijn er al twee topics vol
En ben je gelijk een gutmensch als je wat nuance wilt aanbrengenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:45 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar wat is er anders aan dan op bijvoorbeeld Nujij? En Facebook? dat lees je toch ook?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:46 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Denk je dat ik er nooit heb gelezen?
Neuh, dat vinden mensen van jou sowieso wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En ben je gelijk een gutmensch als je wat nuance wilt aanbrengen
Daar heb ik dus nog nooit op gelet, ook niet als mod.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Yasmin23 het volgende:
Verschil met hier is wel het plus en min systeem op de frontpage.
Ja maar daar heb ik toch geen contact met de redacteurs? Sowieso gaf ik alleen aan dat ik de reacties idioot vind daar en gelijk ben ik er mee bezig om fok af te breken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat is er anders aan dan op bijvoorbeeld Nujij? En Facebook? dat lees je toch ook?
Nou laten we nujij er niet bijhalen, teringjantje dat zit qua niveau ver beneden ééncellig.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maar wat is er anders aan dan op bijvoorbeeld Nujij? En Facebook? dat lees je toch ook?
Ja waarom is datquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Neuh, dat vinden mensen van jou sowieso wel.
Nujijquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Omdat je altijd de policor-idioot uithangt denk ik.quote:
Nee toch.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Omdat je altijd de policor-idioot uithangt denk ik.
Wil je een samenvatting?quote:
Nee hoor dankje, ik denk dat ik het wel ongeveer kan invullen allemaal.quote:
Lijkt me een goed plan, ik overweeg inmiddels crowdfunding.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
Zullen we het dan maar weer gewoon over de pan van Uccie hebben.
Welke pan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, ik overweeg inmiddels crowdfunding.
Een LeCreuset, bij de 3 dolle dwaze dagen, is nu ¤180,- maar ik twijfel.quote:
Gewoon, omdat jij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Waarom zou ik dat moeten hebben?
Voor wat die pan kost kun je een maand eten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, ik overweeg inmiddels crowdfunding.
Dus pan kopen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Voor wat die pan kost kun je een maand eten.
Alleen heb je dan weer geen pan om het in klaar te maken ...
Theoretisch wel....maar Fokker gaat nu zeggen dat ik daar 1 avond van eet.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Uccie eet daar 1 avond van.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die kun je gewoon voor 30 euro bij de Blokker halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus geen etenquote:
Krijg je geen spijt van. Ik heb er vorig jaar twee gekocht, een koekenpan en een casserole. Zijn echt topquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een LeCreuset, bij de 3 dolle dwaze dagen, is nu ¤180,- maar ik twijfel.
Kijk, eindelijk een reactie waar ik iets mee kan.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:01 schreef Tem het volgende:
[..]
Krijg je geen spijt van. Ik heb er vorig jaar twee gekocht, een koekenpan en een casserole. Zijn echt top
Pannenreviews, dat mist daar gewoon.quote:
Exact.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:02 schreef Uccie het volgende:
[..]
Pannenreviews, dat mist daar gewoon.
Maar dan heb je een maand geen eten, en jij hebt altijd na een uur alweer honger ...quote:
Beetje zoals Uccie dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je een maand geen eten, en jij hebt altijd na een uur alweer honger ...
Ik zou ook nooit zo'n pan kopen natuurlijk :pquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan heb je een maand geen eten, en jij hebt altijd na een uur alweer honger ...
Zo'n zwarte met blauwe binnenkant? Dat is mijn gehaktballenpan, ik weet niet waarom, maar in andere pannen krijg ik die niet lekker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Fokker89 het volgende:
Ik heb trouwens een BK braadpan, was ook wel 50 euro, maar jongens wat zijn die stoofpotten lekker er in zeg.
Ja zal wel iets met dat lichtgetinte en/of Den Haag te maken hebben ...quote:
Toevallig, heb ook net een pan bij de dolle dwaze dagen gekocht. Van Tefal, 25 euroquote:Op donderdag 22 oktober 2015 21:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Een LeCreuset, bij de 3 dolle dwaze dagen, is nu ¤180,- maar ik twijfel.
Ja die ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met blauwe binnenkant? Dat is mijn gehaktballenpan, ik weet niet waarom, maar in andere pannen krijg ik die niet lekker.
Nee wat wil je er mee doen, in de kast laten staan en er naar kijken zeker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou ook nooit zo'n pan kopen natuurlijk :p
Die keramische? Ik ben wel benieuwd of die fijn zijn.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Toevallig, heb ook net een pan bij de dolle dwaze dagen gekocht. Van Tefal, 25 euro
Zoiets dan ja.... Geen idee wat ik er mee moet doen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee wat wil je er mee doen, in de kast laten staan en er naar kijken zeker.
Zo eentje moet ik nog steeds kopenquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:03 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zo'n zwarte met blauwe binnenkant? Dat is mijn gehaktballenpan, ik weet niet waarom, maar in andere pannen krijg ik die niet lekker.
Misschien is sinterklaas dit jaar wel lievquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zo eentje moet ik nog steeds kopen
Nou je googled een recept, koopt de ingrediënten en dan maak je er eten mee.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zoiets dan ja.... Geen idee wat ik er mee moet doen?
Een magnetron kan hetzelfde?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou je googled een recept, koopt de ingrediënten en dan maak je er eten mee.
Het is allemaal geen kernfysica...ja of misschien wel, maar moleculair koken zou ik nog even links laten liggen.
Het enige recept dat wat voor haar is is een 'recipe for disaster'quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:06 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou je googled een recept, koopt de ingrediënten en dan maak je er eten mee.
Het is allemaal geen kernfysica...ja of misschien wel, maar moleculair koken zou ik nog even links laten liggen.
Dat ligt eraan wat hij van zwarte piet vindt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Misschien is sinterklaas dit jaar wel liev
Die policor..... Zeg maar niks.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat hij van zwarte piet vindt.
quote:
Waarom probeer ik het ook nogquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het enige recept dat wat voor haar is is een 'recipe for disaster'
Had een beetje langzame start.quote:
Zwarte Pietquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:07 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat ligt eraan wat hij van zwarte piet vindt.
Vond het altijd een beetje onzin maar vorig jaar met mijn verjaardag bonnen voor Kookpunt gehad en ze toen gekocht. En ben wel een beetje om, echt geweldig spul.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Kijk, eindelijk een reactie waar ik iets mee kan.
HAHAquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nein, ik kijk met een half oog voetbal en rouw nog een beetje om de dood van mijn Sim.
Mijn oma had er ook eentje, maar mijn moeder heeft hem ingepikt en die gaat voorlopig nog niet dood. Dus ik heb er wel eerder mee gekookt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:08 schreef Tem het volgende:
[..]
Vond het altijd een beetje onzin maar vorig jaar met mijn verjaardag bonnen voor Kookpunt gehad en ze toen gekocht. En ben wel een beetje om, echt geweldig spul.
Trappetje bij het zwembad weggehaald zeker?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Nein, ik kijk met een half oog voetbal en rouw nog een beetje om de dood van mijn Sim.
Ike?quote:
Zijn homo vriend kookte en toen vloog alles in de fik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Trappetje bij het zwembad weggehaald zeker?
Nooooo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:14 schreef Uccie het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee hij is uitverkocht in de kleur die ik wil
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:16 schreef moemoe het volgende:
[..]
What happens inside the Simmansion stays in the Simmansion.
ja ik wil felblauw of lime.quote:
Nee dat past niet bij mijn keuken.quote:
Zo hoop ik 5 november niet mis te grijpen als deze collectie uitkomt: http://www.vogue.nl/galle(...)tie/balmain-x-h-m-16quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo hoop ik 5 november niet mis te grijpen als deze collectie uitkomt: http://www.vogue.nl/galle(...)tie/balmain-x-h-m-16.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zo hoop ik 5 november niet mis te grijpen als deze collectie uitkomt: http://www.vogue.nl/galle(...)tie/balmain-x-h-m-16.
Wat wil je daar van hebben dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:22 schreef moemoe het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit joh, is dat zo'n broek die Trijntje aanhad op het songfestival?
Zij had meer type pofbroek aan volgens mij.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is dit joh, is dat zo'n broek die Trijntje aanhad op het songfestival?
Lijk je op Michael Jackson?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit zou mij erg leuk staan.
Die is wel tof ja. Maar die dooie vogels die er tussen staan snap ik dan weer helemaal niks van ...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat was meer een design by komo.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:25 schreef moemoe het volgende:
[..]
Zij had meer type pofbroek aan volgens mij.
300 euro...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee ik heb wel gewoon een neus.quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Het is echt leer hč.quote:
Picsquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef Uccie het volgende:
[..]dat zou erg tegenvallen kan ik je vertellen.
Stuur jij mij zo'n set, maak ik de foto.quote:
Als ik er niet 3 dagen van te voren voor de deur van de H&M zou moeten wonen zou ik het wel gaan passen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:27 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja maar toch :p Het is wel een vet jasje trouwens.
Deal.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stuur jij mij zo'n set, maak ik de foto.
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Wat wil je daar van hebben dan?
Kan je dan ook online bestellen?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hoe het valt moet nog even blijven natuurlijk.
Alleen waar dit op slaatquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
Er zitten mooie dingen tussen hé?
Mijn figuur kennende...kan ik meteen in films gaan spelen die Fylax nog niet mag bekijken.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]
Hoe het valt moet nog even blijven natuurlijk.
Die jurk werd onlangs geveild bij Rtl Late Night. Er bleken een soort diamantachtige steentjes aan de binnenzijde te zitten.quote:
Nee, daar heb je veel aan, aan de binnenkantquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Die jurk werd onlangs geveild bij Rtl Late Night. Er bleken een soort diamantachtige steentjes aan de binnenzijde te zitten.
Je moet nog wel het plastic eraf halen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Dit is mijn braadpan
[ afbeelding ]
Fantastisch ding!
Oh jee...quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Stuur jij mij zo'n set, maak ik de foto.
Veel gebruikt zie ik.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef YokiKater het volgende:
Dit is mijn braadpan
[ afbeelding ]
Fantastisch ding!
Zeg ik ergens dat hij die foto ook krijgt danquote:
Oooooh!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je moet nog wel het plastic eraf halen.
Die kleur staat moemoe en mij veel beter.quote:
Zul je zien, kookt/braadt een stuk makkelijker.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oooooh!. Volgende week eens proberen.
Ik denk dat ik meer geluk heb als ik ergens ga posten voor een H&M.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:29 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Kan je dan ook online bestellen?
I love our colour.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die kleur staat moemoe en mij veel beter.
Ik vind verborgen dingen bij sommige kledingstukken/accessoires wel leuk.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, daar heb je veel aan, aan de binnenkant
ja een felgekleurde voering ofzo, maar diamantsteentjes aan de binnenkant ljkt me niet de bedoeling.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:37 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik vind verborgen dingen bij sommige kledingstukken/accessoires wel leuk.
AAAAAAAHHHHHHHquote:
Tja, ik zou de jurk ook niet kopen, grappig vond ik het wel.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:38 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja een felgekleurde voering ofzo, maar diamantsteentjes aan de binnenkant ljkt me niet de bedoeling.
Nou mijn moeder is net aan het appen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Tem het volgende:
Bijna klaar met passion for fashion hier.
Jammer dat Elflettering er niet is, had hij enig gevonden.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is net aan het appen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.
Nuejjquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is net aan het appen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.
Die zit echt wel mee te gluren hoor, maar die doet waarschijnlijk net of hij druk is/een leven heeft.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat Elflettering er niet is, had hij enig gevonden.
Ja ik krijg voorbeelden van siersteken en allesquote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jammer dat Elflettering er niet is, had hij enig gevonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |