Spannond!quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is net aan het appen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.
Ga eens weg met je Russische propaganda.quote:
Context :0quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ga eens weg met je Russische propaganda.
Nou we zijn aan het bepalen welke siersteken er waar moeten.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:47 schreef Njosnavelin het volgende:
@uccie: nee is niet keramisch die pan, hadden ze volgens mij ook niet daar van Tefal, althans niet afgeprijsd.
Hoe is het met de jurk?
Wat zijn siersteken?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou we zijn aan het bepalen welke siersteken er waar moeten.
Die krijg je van een kansenjongere met een creatieve achtergrond.quote:
quote:
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die krijg je van een kansenjongere met een creatieve achtergrond.
Moet ik je opvegen?quote:
Nee, maar dan doe ik er wel wat langer over.quote:
Pas wel op voor je rug.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar dan doe ik er wel wat langer over.
Die is net ingesmeerd met spierbalsem, dus dat komt goed.quote:
Wat?quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou mijn moeder is net aan het fappen over de jurk die ze voor me aan maken is, dus we kunnen even door.
Dat was er ook al met de oude lay-out.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]\
Wat is dit nou weer voor rare feature.
Nooit opgevallen.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was er ook al met de oude lay-out.
Ja, zo goed is ze, dat kan ze ook.quote:
Werkt ook bij het reactieveld, waarschijnlijk voor van die figuren die graag tl;dr's maken.quote:
Beetje nutteloos lijkt me.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Werkt ook bij het reactieveld, waarschijnlijk voor van die figuren die graag tl;dr's maken.
Ik moet altijd zo lachen als hij los gaatquote:
Gieren en brullen.quote:
Bedtijd dus.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat LTKDV het topic weer verneuken met Youtube spetterpoep.
De specialiteit van het huisquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:10 schreef Specularium het volgende:
Nu gaat LTKDV het topic weer verneuken met Youtube spetterpoep.
Dezequote:
Flume godquote:
Oino is geweldig jaquote:
Ah ik luister echt nooit radio eigenlijkquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oino is geweldig jaDraaiden ze een half jaar geleden gelukkig helemaal plat op StuBru
quote:Op donderdag 22 oktober 2015 22:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Die zit echt wel mee te gluren hoor, maar die doet waarschijnlijk net of hij druk is/een leven heeft.
StuBru is dan ook de enige zender die ik tolereerquote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:47 schreef Kauai het volgende:
[..]
Ah ik luister echt nooit radio eigenlijk
Ik ontdek alles via Spotify
Haha, ja.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]Iedereen die mij een beetje kent, weet dat ik op donderdagavond zelden thuis ben.
Dat maken wij wel uit.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
Specularium for FA kan trouwens niet. De kleur blauw die zijn naam dan krijgt, kleurt niet mooi bij zijn UI.
Als Specularium FA wordt, wie moet er dan NWS modden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |