Wat is het dan??quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Ik vroeg welk programma. Dat heeft hij niet gezegd. Alleen Ned 2. Dat is geen programma.
Ik ga serieus die discussie niet voerenquote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Jawel. Ik vroeg welk programma. Dat heeft hij niet gezegd. Alleen Ned 2. Dat is geen programma.
Lees maar terug.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:33 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ga serieus die discussie niet voeren
Hoeveel programma's worden er bij jou dan tegelijk op Ned 2 uitgezonden?quote:
Heeft Syrië eilanden in de Middellandse zee eigenlijk?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Absoluut, maar met mijn budget wordt het gewoon enkele reis Syrie ofzo.
Ja jullie gaan er vanuit dat ik mijn tv ga aanzetten omdat iemand dat hier zegt. Niet mijn fout....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hoeveel programma's worden er bij jou dan tegelijk op Ned 2 uitgezonden?
Het was gewoon een kansloos overbodige vraag.
neequote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Syrië eilanden in de Middellandse zee eigenlijk?
Nog niet.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heeft Syrië eilanden in de Middellandse zee eigenlijk?
Oh, nu is het weer iets anders.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:34 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja jullie gaan er vanuit dat ik mijn tv ga aanzetten omdat iemand dat hier zegt. Niet mijn fout....
Nee je zei ga maar kijken. Heb ik niet gedaan. Ben niet naar de tv gelopen om hem aan te zetten omdat jij niet wilde zeggen waar het over ging...quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:35 schreef Specularium het volgende:
[..]
Oh, nu is het weer iets anders.
Het werd niet verteld met de intentie het later terug te kijken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:35 schreef Yasmin23 het volgende:
ALs ik het dus wil terug kijken is het handig als ik het programma weet mensen...... ..........
Dat doet er niet toe. Hoef ik ook niet bij voorbaat duidelijk te maken. Jullie gaan er vanuit dat de tv aan stond. Heb ik nergens gezegd....quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het werd niet verteld met de intentie het later terug te kijken.
Je zou eens van je dikke reet komen.quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 20:36 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nee je zei ga maar kijken. Heb ik niet gedaan. Ben niet naar de tv gelopen om hem aan te zetten omdat jij niet wilde zeggen waar het over ging...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |