Komen geen stap verder inderdaad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:40 schreef Spaardertje het volgende:
Ze werken wel echt keihard, alleen hebben ze denk ik niet het vermogen om het goed aan te pakken.
Eens, qua uitspraak en looks. Maar wel een actieve ma Flodder. Kan de ekte ma Flodder niet wat van zeggen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:39 schreef Negentiendertig het volgende:
Die vrouw doet me denken aan ma Flodder
Hobbits hebben ook dat soort voeten.quote:
Ze heeft zelfs een cavia onder haar oksels!quote:
Dat hoofd, het haar, die gezichtsuitdrukking, dat accentquote:
Verstond ik ook..?!quote:
Ik zou trouwens ook niet vol in de make-up gaan om de toiletten schoon te maken....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:41 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat hoofd, het haar, die gezichtsuitdrukking, dat accent
Niet..quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij zal toch wel lokale vrienden hebben?
Zie je er 'naturel' ook zo uit als zij?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet vol in de make-up gaan om de toiletten schoon te maken....
Maar wel als je gasten ontvangt, toch?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik zou trouwens ook niet vol in de make-up gaan om de toiletten schoon te maken....
Mja, dan is van NL naar het Tsjechische platteland nog altijd geen leuke stap voor een opgroeiend kind.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:42 schreef TargaFlorio het volgende:
Hij zal toch wel lokale vrienden hebben?
Dan nog gok ik dat je er frisser uitziet en beschaafder spreektquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nuttige talenkennis voor zijn toekomst.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:44 schreef Spaardertje het volgende:
Wel tof dat dat kindje goed Tsjechisch kan
Lid van een een of ander Tsjechisch drugskartel?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nuttige talenkennis voor zijn toekomst.
Beetje maarquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Wat een afschuwelijke camping zo.
Haha als hij daar voor altijd blijft wel.. Maar ik ben daar alleen niet zo zeker van.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nuttige talenkennis voor zijn toekomst.
Maar dan issie wel graaaaaatischquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Negentiendertig het volgende:
3maanden voor een nieuwe snaar
Ik vond de reactie op de fiets weinig liefquote:
Na 8 jaar is dat toch niet heel vreemd?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:44 schreef Spaardertje het volgende:
Wel tof dat dat kindje goed Tsjechisch kan
Vrijwillig gaat toch geen mens naar zo'n blubberzooi...quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Briljante uitspraakquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Maar dan issie wel graaaaaatisch
4 toch? Van 2007 naar 2011.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Na 8 jaar is dat toch niet heel vreemd?
Ik vind het vreemder dat de ouders dat dan nog niet kunnen.
Heb je een punt,, stond ik even niet bij stil.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is niet 8 jaar later hoorquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar haar uitstraling wat momenten daarvoor welquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vond de reactie op de fiets weinig lief
Ze moeten er zelfs voor betalenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Vrijwillig gaat toch geen mens naar zo'n blubberzooi...
Nu wel, maar het zijn nog steeds geen lachebekkies.quote:
inderdaad jammerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben het dus niet gered. Jammer
Ik ben blij voor hun dat ze het opgegeven hebben. Op die leeftijd zo'n rotzooi en armoe.....dat moet je niet willenquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:49 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze hebben het dus niet gered. Jammer
Klopt, beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:50 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik ben blij voor hun dat ze het opgegeven hebben. Op die leeftijd zo'n rotzooi en armoe.....dat moet je niet willen
Ja dat doen wij in Brabant anders....beterquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:51 schreef Pisces29 het volgende:
Wat een lompe manier van praten. Hard, mompelend..
Dat klopt!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef kree het volgende:
Vindt t wel zielig eigenlijk, aan de inzet heeft het niet gelegen in ieder geval.
Zekerquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef kree het volgende:
Vindt t wel zielig eigenlijk, aan de inzet heeft het niet gelegen in ieder geval.
Nee, ik snap dat nog steeds niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het waren toch Westerlingen? Hoe komen ze in Vlagtwedde terecht? Is dat al duidelijk?
Gewoon een te laag startkapitaal. Met 150k extra hadden ze het wel gered.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef kree het volgende:
Kwamen nergens in aanmerking voor huurhuis?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Het waren toch Westerlingen? Hoe komen ze in Vlagtwedde terecht? Is dat al duidelijk?
Haha, ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Zelf immigratieplannen?
Na deze uitzending.
Er stond emigratieplannen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:53 schreef Mani89 het volgende:
Zelf immigratieplannen?
Na deze uitzending.
Ja dat bedoelde ik ook natuurlijk.quote:
Je krijgt daar misschien zelfs wel subsidie. Hahaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:54 schreef Knutknuttsson het volgende:
Financieel gezien is wonen in Vlagtwedde natuurlijk aantrekkelijk. Maar dat is ook het enige..
Ja en dat ze gewoon ongeluk hadden ook wel dus.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon een te laag startkapitaal. Met 150k extra hadden ze het wel gered.
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Op elke straathoek zit toch een GAMMA?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:53 schreef Joosie200 het volgende:
Is er handel in schroeven en verpakkingsmateriaal?
In de rest van Nederland bestaat dat nog niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Op elke straathoek zit toch een GAMMA?
Ik weet niet of Vlagtwedde een Gamma heeft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:55 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Kan ik me nauwelijks voorstellen. Op elke straathoek zit toch een GAMMA?
Ik gok dat je daar voor bijzonder weinig een huis kunt huren....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:52 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze leven nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef OProg het volgende:
Naja, het gaat gelukkig toch relatief goed nu.
Nee, wel in de buurt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik weet niet of Vlagtwedde een Gamma heeft.
Je bedoelt: ze leven nog. Min of meer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef OProg het volgende:
Naja, het gaat gelukkig toch relatief goed nu.
Succesnummers zullen ze nooit worden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Je bedoelt: ze leven nog. Min of meer.
Preciesquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar voor bijzonder weinig een huis kunt huren....
Ze hadden daar in 2007 wat moeten kopen.
Als je toch achterstallig onderhoud wilt kan dat ook gewoon in NL
http://www.funda.nl/koop/vlagtwedde/huis-49527378-h-prinsenweg-3/
ik hou vna holland is bijna voorbij hoorquote:
al even mee bezig, was alleen in de rust even gezapt naar ditquote:
Guus is ook op npo3.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
ik hou vna holland is bijna voorbij hoor
Ze zijn denk ik niet heel ongelukkig nu en ze leven nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
Je bedoelt: ze leven nog. Min of meer.
Ned 3!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
ik hou vna holland is bijna voorbij hoor
altijd leukquote:
Dat zou je inderdaad niet van bouwvakkers verwachten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel goed dat opoe opmerkte dat bouwvakkers die buiten werken als bootmannen eten
ow dan zal ik weer wat extra van zn cd's moeten inkopenquote:
Voor lui uit de randstad wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Best treurig, gedwongen in Vlagtwedde wonen. De acceptatie van Randstedelingen ligt daar ook niet bijster hoog en werk is er nauwelijks. Het is bijna een emigratie op zich.
Ga ik morgen wel even terugscrollen.quote:
Ligt dat ook niet veel aan de instelling van de randstedelingen zelf?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Best treurig, gedwongen in Vlagtwedde wonen. De acceptatie van Randstedelingen ligt daar ook niet bijster hoog en werk is er nauwelijks. Het is bijna een emigratie op zich.
Ik hoop voor hun dat het meevalt. Denk dat ze voornamelijk eigen geld erin gestoken hebben. Zelfs in 2007 zullen banken niet zo gek zijn geweest hun te helpen dit avontuur te financieren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:00 schreef kree het volgende:
Wat ik me afvraag vooral, na dat hele avontuur van die mensen.
Hoeveel in de min staan ze zeg maar ten opzichte van voor dat hele avontuur in euro's?
Ze echoën elkaar de hele uitzending na.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Jester65 het volgende:
Hoe die man zijn vrouw napraat/aanvult. Goed team!
Dat betekent dat ze toen ongeveer een ton overwaarde op hun huis moeten hebben gehad....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat het meevalt. Denk dat ze voornamelijk eigen geld erin gestoken hebben. Zelfs in 2007 zullen banken niet zo gek zijn geweest hun helpen dit avontuur te financieren.
Misschien wil die eigenaar van dat park in Oranje het wel overnemen, maakt ie er meteen een piri piri restaurantquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat het meevalt. Denk dat ze voornamelijk eigen geld erin gestoken hebben. Zelfs in 2007 zullen banken niet zo gek zijn geweest hun te helpen dit avontuur te financieren.
Kan het COA daar geen filiaal beginnen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:08 schreef waxmask het volgende:
[..]
Misschien wil die eigenaar van dat park in Oranje het wel overnemen, maakt ie er meteen een piri piri restaurant
Op zich niet zo'n gekke aanname. Denk dat ze zo rond de eeuwwisseling een huis hebben gekocht en in 2007 was de huizenmarkt op z'n top. Dan is een tonnetje overwaarde ( zeker als je netjes hebt afgelost) niet eens zo heel speciaal.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat betekent dat ze toen ongeveer een ton overwaarde op hun huis moeten hebben gehad....
Ben je ook niet je AOW kwijt als je officieel emigreert? Of behoud je je opgebouwde jaren zoals bij je pensioen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:09 schreef golfer het volgende:
En vanwege de vele regels in Nederland natuurlijk willen emigreren en bij terugkomst merken dat je niet gelijk gesubsidieerd alles meteen weer krijgt. Hij zou er bijna iets verkeerds over zeggen, maar gelukkig hield ie dat binnensmonds en zal ie het verder wel afreageren bij de verkiezingen door op de PVV te stemmen.
Nee hoor, alleen de jaren dat-ie niet in Nederland woonde. Rest blijft staan. Zou ook gek zijn, dan zou je je betaalde premie ook mee moeten krijgen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:12 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ben je ook niet je AOW kwijt als je officieel emigreert? Of behoud je je opgebouwde jaren zoals bij je pensioen?
Wie voor zijn 65e naar het buitenland vertrekt, levert AOW-pensioen in: 2% voor elk buitenlands jaar tot aan het 65e levensjaar.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:12 schreef waxmask het volgende:
Ben je ook niet je AOW kwijt als je officieel emigreert? Of behoud je je opgebouwde jaren zoals bij je pensioen?
Zal snel 67 worden, en dan jaarlijks een jaar erbij ongeveer.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie voor zijn 65e naar het buitenland vertrekt, levert AOW-pensioen in: 2% voor elk buitenlands jaar tot aan het 65e levensjaar.
Hadden ze het in het begin niet over ¤20.000 overwaarde?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Op zich niet zo'n gekke aanname. Denk dat ze zo rond de eeuwwisseling een huis hebben gekocht en in 2007 was de huizenmarkt op z'n top. Dan is een tonnetje overwaarde ( zeker als je netjes hebt afgelost) niet eens zo heel speciaal.
Zou best kunnen, dan klopt mijn verhaal dus niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Hadden ze het in het begin niet over ¤20.000 overwaarde?
Ja dat klopt, maar die wilden ze gebruiken om de toko op te knappen.... maar dat zou dus betekenen dat ze een volledige hypotheek op de hut ruïne zouden hebben kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:17 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Hadden ze het in het begin niet over ¤20.000 overwaarde?
Hoeveel zou dat bouwval gekost hebben, ¤40.000 ofzo? Als je dan ¤20.000 inbrengt is er wel een bank die dat wil financieren. Zeker in 2007.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja dat klopt, maar die wilden ze gebruiken om de toko op te knappen.... maar dat zou dus betekenen dat ze een volledige hypotheek op de hut ruïne zouden hebben kunnen krijgen?
Ze hebben 78k voor dat bouwval betaald.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:34 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Hoeveel zou dat bouwval gekost hebben, ¤40.000 ofzo? Als je dan ¤20.000 inbrengt is er wel een bank die dat wil financieren. Zeker in 2007.
Dat is wel veel. Maar ook dan is er wel een bank die wil financieren wanneer je er 1/5 eigen geld in stopt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze hebben 78k voor dat bouwval betaald.
Kan, maar dan moeten ze zo'n 60 k geleend hebben. Tegen de toch wat hogere rente in 2007, zeg een procent of 5, zijn ze nu dus een 500 ¤ per maand aan het lappen. En dat dus zeker nog een jaar of 10-15.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:45 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Dat is wel veel. Maar ook dan is er wel een bank die wil financieren wanneer je er 1/5 eigen geld in stopt.
Wow! Gekocht voor 78.000, 4 jaar ploeteren en investeren en dan voor 77.000 te koop. Die ze dus ook nog eens niet gaan krijgen. Het houdt niet op.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
Hier staat hun huis te koop, 77.000 euro. Dat het een camping is (geweest) wordt niet beschreven.
En tussentijds een keer leeggeroofdquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Wow! Gekocht voor 78.000, 4 jaar ploeteren en investeren en dan voor 77.000 te koop. Die ze dus ook nog eens niet gaan krijgen. Het houdt niet op.
Wel 2 hectare trouwens, aardig lappie! Alleen tamelijk incourant en waarschijnlijk een behoorlijke onbruikbare aggenebbis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
Pssst... de kinderen groeien nog steeds op hoor.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:32 schreef Deckard het volgende:
Beste uit deze aflevering dat de kinderen uiteindelijk nog de schade die ze is toegericht weer geheeld is. Jammer genoeg dat het opgroeien van de kinderen juist is gebeurd in de tijd dat ze die camping hadden en dus geen tijd.
Welke schade?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:32 schreef Deckard het volgende:
Beste uit deze aflevering dat de kinderen uiteindelijk nog de schade die ze is toegericht weer geheeld is. Jammer genoeg dat het opgroeien van de kinderen juist is gebeurd in de tijd dat ze die camping hadden en dus geen tijd.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]Ik hou mijn hart nu al vast voor als ze deze nieuwe ideeën een kans gaan geven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het meest opmerkelijke vind ik het totale gebrek aan zelfinzicht. Dat het niet lukte met de camping ligt niet aan het feit dat ze veel te weinig geld meenamen om de boel te verbouwen en af te maken, nee, het ligt aan alle rampen die hun zijn overkomen.Terwijl je als regelmatige kijker van 'Ik Vertrek' al kunt incalculeren dat tegenslagen er altijd bij horen. En verder: ze hadden totaal geen geld, maar wel een papegaai, nieuwe fiets, en in Vlagtwedde weer twee nieuwe teckels...
![]()
Eens. Rampen kun je inderdaad niet voorkomen. Maar vooraf goed nadenken wat er kán gebeuren en wat je wel of niet kunt opvangen had al iets geholpen. En wat kritischer en zuiniger omgaan met geld wat je sowieso al niet hebt kan daarbij ook helpen.quote:Op zondag 18 oktober 2015 07:22 schreef Rowlf het volgende:
Het meest opmerkelijke vind ik het totale gebrek aan zelfinzicht.
Ik las het ook, Senna/Fenna is vreemd.quote:Op zondag 18 oktober 2015 09:37 schreef Snoopyfrl het volgende:
Waarom heet Senna nu ineens Fenna? Ze missen de rust en de ruimte, daar hoeven ze niet voor terug naar Tsjechië, paar km verderop in Groningen staat ook de wereld aan verlaten (en vervallen) boerderijen te koop. Inderdaad, afgezien van de rampen was dit bij voorbaat gedoemd te mislukken. Ten eerste door het gebrek aan middelen om de boel goed uit de grond te stampen, ten tweede omdat je van een camping alleen sowieso bijna niet kunt bestaan. Ook als ze het wel redelijk neer hadden gezet, was het om die reden sappelen gebleven.
De jongste is bijna een tiener.quote:Op zondag 18 oktober 2015 00:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Pssst... de kinderen groeien nog steeds op hoor.
Die groeien ook nog steeds op.quote:
quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Adrie072 het volgende:
Was dit de laatste van de serie 10 jaar?
Volgende week komt Sara Kroos proberen grappig te doen op het tijdstip van Ik Vertrek.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Adrie072 het volgende:
Geen npo1 meer dan op zaterdagavond.quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:24 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Volgende week komt Sara Kroos proberen grappig te doen op het tijdstip van Ik Vertrek.
Jammer geen André en Henka! Ondanks dat we weten dat ze niet meer in Griekenland zitten..quote:Op zondag 18 oktober 2015 13:17 schreef Adrie072 het volgende:
quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 23:14 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ze worden aan het lijntje gehouden in de hondenzaak...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan je alleen in Nederland verkrijgen?quote:Op zondag 18 oktober 2015 11:33 schreef Deckard het volgende:
[..]
Sociale omgang, opleidingsniveau, algemene kennis.
Ja want een lolquote:Op zondag 18 oktober 2015 14:02 schreef k_man het volgende:
[..]
Ze worden aan het lijntje gehouden in de hondenzaak...
Dat vertellen ze en laten ze zelf al zien.quote:Op zondag 18 oktober 2015 15:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Dat kan je alleen in Nederland verkrijgen?
Gratisquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef penny-wise het volgende:
Dat stukje met die v-snaar was wel hilarisch..
Wat een baas die zoon
Kind zal heus wel meekrijgen dat zijn ouder geen cent te makken hebben en dacht dat hij goed nieuws had.quote:
het houdt niet op, niet vanzelfquote:
Met je slippers door de bagger. Ik blijf wel gratis thuisquote:Op zondag 18 oktober 2015 10:08 schreef Badr_Harry het volgende:
Wat een zooitje daar op de camping
Na het zien van deze aflevering weet ik ff niet wat ik moet zeggen
Ik heb nergens gehoord dat het voor de kinderen beter is in Nederland, dat komt gewoon uit de duimquote:
Je heb dat zoontje ook niet horen zeggen dat ie zich 's winters kapot verveelde en dat de papegaai z'n beste vriendje was? En je hebt 'm terug in Nederland niet met al z'n vrienden zien voetballen?quote:Op maandag 19 oktober 2015 00:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb nergens gehoord dat het voor de kinderen beter is in Nederland, dat komt gewoon uit de duim
Ik moest lachen manquote:Op zondag 18 oktober 2015 15:55 schreef penny-wise het volgende:
Dat stukje met die v-snaar was wel hilarisch..
Wat een baas die zoon
Ja, z'n timing voor de punchline was erg goed.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef Karina het volgende:
Vooral ook de ingelaste pauze van dat joch.
Je krijgt de v-snaar gratis opgestuurd
.......
Duurt wel drie maanden
Ik heb ook gehoord dat hij zich veel happier voelde en geen last had van zijn ADHD, zal allemaal wel 2 kanten hebben, maar het is gewoon een fabeltje dat je het op het Tsjechische plattelandquote:Op maandag 19 oktober 2015 16:11 schreef k_man het volgende:
[..]
Je heb dat zoontje ook niet horen zeggen dat ie zich 's winters kapot verveelde en dat de papegaai z'n beste vriendje was? En je hebt 'm terug in Nederland niet met al z'n vrienden zien voetballen?
Dat zei zijn moeder, terwijl de lichaamstaal wel duidelijk was van het joch.quote:Op maandag 19 oktober 2015 16:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ik heb ook gehoord dat hij zich veel happier voelde en geen last had van zijn ADHD
In Nederland is het wel wat beter geregeld, ook zit je in zo'n kutgat als Groningen. Daar is het wel zo dat er constant op gelet wordt of het niveau fatsoenlijk is.quote:zal allemaal wel 2 kanten hebben, maar het is gewoon een fabeltje dat je het op het Tsjechische platteland
slechter hebt dan ergens in een of ander plaatsje in Groningen. Zal allemaal lood om oud ijzer zijn
Nee, verloren tijd geweest dus.quote:Sws leer je Tsjechisch al heb je daar helaas niet heel veel aan buiten Tsjechie
Nou, een grasveld en een modderpoel. En in de verste verte geen reet te doen verder daar. En die ruïne nog erbij. Wat een treurnis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:45 schreef Knutknuttsson het volgende:
Waarom mensen uren in de auto gaan zitten voor zoiets is beyond me, dat kan ook gewoon op een camping in Drenthequote:Op dinsdag 20 oktober 2015 00:22 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nou, een grasveld en een modderpoel. En in de verste verte geen reet te doen verder daar. En die ruïne nog erbij. Wat een treurnis.
Mjah dat laatste is bij bijna alle 'deelnemers' aan dit programma het geval. Je kunt de bingokaart erbij pakken.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 12:11 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat een ontzettende treurigheid was dit, ik snap niet dat mensen met zo'n ontzettend slecht plan naar het buitenland vertrekken.
Tuurlijk leedvermaak is tenslotte het beste vermaak.quote:Op woensdag 21 oktober 2015 18:59 schreef AnneX het volgende:
En als de emigratie goed is aangepakt en uitgevoerd...dan vinden wij het saai om naar te kijken
Voornamelijk in de wat nieuwere uitzendingen, de oudere waren bijna allemaal kommer en kwel. En daarom leukerquote:Op woensdag 21 oktober 2015 21:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Voldoende afleveringen waar er geen van uit kwamen, althans de dingen waar je invloed op hebt
Het is ook gewoon niet makkelijk, zelfs niet met een goede voorbereiding je de taal redelijk spreekt en een ruim budget hebtquote:Op woensdag 21 oktober 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Tuurlijk leedvermaak is tenslotte het beste vermaak.
[..]
Voornamelijk in de wat nieuwere uitzendingen, de oudere waren bijna allemaal kommer en kwel. En daarom leuker
Klopt. Kun je nagaan als je dat allemaal níet voor elkaar hebt.quote:Op donderdag 22 oktober 2015 03:11 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet makkelijk, zelfs niet met een goede voorbereiding je de taal redelijk spreekt en een ruim budget hebt
Welke aflevering is dat precies? linkje?quote:Op vrijdag 23 oktober 2015 01:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik heb net pas voor het eerst de oorspronkelijke Biodanza-aflevering gezien. Ik heb hier echt keihard in mijn eentje zitten lachen. Geweldig, wat een volk!
Dat is deze. Je lacht je kapot.quote:Op woensdag 28 oktober 2015 08:23 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Welke aflevering is dat precies? linkje?
Ik herinner me eigenlijk alleen nog dat gejank om die vlammetjes.quote:Dit keer de favoriet van presentator en entertainer Joris Linssen. Het verhaal van Sylvia en Nico, die een relatie met een leeftijdsverschil van meer dan 20 jaar hadden, is Joris goed bij gebleven. Vooral vanwege hun impulsieve en toch vastberaden besluit om te emigreren. Nadat Sylvia en Nico de eerste weken in Spanje heel wat misverstanden met de vorige huurster en de eigenaar van hun toekomstige bar voor hun kiezen kregen, draaide de bar ondanks de onuitputtelijke inzet van het stel na een aantal maanden nog maar net quitte. Drie jaar na hun vertrek bezoeken we Sylvia en Nico opnieuw. Kunnen ze inmiddels goed leven van de bar of hebben ze het harde werken opgegeven? En hoe gaat het nog met He-Man de chihuahua?
Deze inderdaad.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 09:14 schreef alors het volgende:
Het is een hele recente. Kerel is veel jonger dan zij. Tent gekocht van een Engelse die niet betrouwbaar blijkt. Ze hebben zo'n klein pitbull-achtig hondje die naar de dierenarts moet omdat hij last van aambeien oid heeft. Ze spreken niet zo geweldig Spaans dus snappen dat pas na een beeldende omschrijving van de dierenarts
Was een best aardige uitzending voor ramptoeristen.quote:
Je krijgt toch te zien hoe het nu met ze gaat? Dat vind ik geen herhaling. Deze mensen leken me redelijk kansloos, dus ben wel benieuwd.quote:
Je krijgt maar 10 minuten te zien hoe het nu met ze gaat. Daarom vind ik het wel een herhaling.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 15:45 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je krijgt toch te zien hoe het nu met ze gaat? Dat vind ik geen herhaling. Deze mensen leken me redelijk kansloos, dus ben wel benieuwd.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:01 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Deze inderdaad.
Ik dacht overigens dat het seizoen afgelopen was. Niet dus.
Ik was dus niet de enige.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 13:34 schreef Knutknuttsson het volgende:
Leuk! Dacht ook dat het afgelopen was idd.
Nee, volgende week zaterdag komt het weer.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 19:26 schreef Cynix ® het volgende:
De, oorspronkelijk, laatste aflevering 10 was op 17 oktober, met Jeroen van der Boom. Geen idee of dit nu de állerlaatste daarvan is.
Frans Bauer is nu nog in beeld.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:17 schreef roos94 het volgende:
Kan iemand t zeggen als de spoiler voorbij is
Verder met de 10-jaar-later-serie dus?quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, volgende week zaterdag komt het weer.
ja, blijkbaar wel. Het is een aflevering met Cornald Maas over een stel dat naar Costa Rica ging.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Verder met de 10-jaar-later-serie dus?
Ze lieten zich wel door die Engelse naaienquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef tralalala het volgende:
Dit waren wel toffe mensen volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef tralalala het volgende:
Je kunt nu inschakelen.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:24 schreef roos94 het volgende:
Schakel ik net tijdens de spoilerchristus.
Wel een ontzettend ordinaire, volkse smaak hoor, en dan druk ik me voorzichtig uit.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:21 schreef tralalala het volgende:
Nou dat idd, hou helemaal niet van zulke mensenquote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel een ontzettend ordinaire, volkse smaak hoor, en dan druk ik me voorzichtig uit.
Op zich is dat niet zo gek. Al betwijfel ik of dat bij één van de 100 eettentjes in zo'n kustplaats al te veel moet zijn.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Wederom dat vage goodwill betalen...
Ik blijf het nogal een vaag, niet tastbaar, begrip vinden. Vierkante meters, ligging en potentiele omzet zijn makkelijker meetbaar.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:27 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op zich is dat niet zo gek. Al betwijfel ik of dat bij één van de 100 eettentjes in zo'n kustplaats al te veel moet zijn.
Oh dat vind ik ook, maar ik las 'tof' als bereid om te werken, geen klaagtypes, positief, etc.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:26 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Wel een ontzettend ordinaire, volkse smaak hoor, en dan druk ik me voorzichtig uit.
Mondplooien.quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 21:32 schreef XcUZ_Me het volgende:
Haar mondhoeken hangen op haar knieën ongeveer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |