Preciesquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik gok dat je daar voor bijzonder weinig een huis kunt huren....
Ze hadden daar in 2007 wat moeten kopen.
Als je toch achterstallig onderhoud wilt kan dat ook gewoon in NL
http://www.funda.nl/koop/vlagtwedde/huis-49527378-h-prinsenweg-3/
ik hou vna holland is bijna voorbij hoorquote:
al even mee bezig, was alleen in de rust even gezapt naar ditquote:
Guus is ook op npo3.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
ik hou vna holland is bijna voorbij hoor
Ze zijn denk ik niet heel ongelukkig nu en ze leven nog.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:57 schreef Cynix ® het volgende:
Je bedoelt: ze leven nog. Min of meer.
Ned 3!quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:58 schreef franklop het volgende:
[..]
ik hou vna holland is bijna voorbij hoor
altijd leukquote:
Dat zou je inderdaad niet van bouwvakkers verwachten.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef WammesWaggel het volgende:
Wel goed dat opoe opmerkte dat bouwvakkers die buiten werken als bootmannen eten
ow dan zal ik weer wat extra van zn cd's moeten inkopenquote:
Voor lui uit de randstad wel jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Best treurig, gedwongen in Vlagtwedde wonen. De acceptatie van Randstedelingen ligt daar ook niet bijster hoog en werk is er nauwelijks. Het is bijna een emigratie op zich.
Ga ik morgen wel even terugscrollen.quote:
Ligt dat ook niet veel aan de instelling van de randstedelingen zelf?quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:59 schreef Knutknuttsson het volgende:
Best treurig, gedwongen in Vlagtwedde wonen. De acceptatie van Randstedelingen ligt daar ook niet bijster hoog en werk is er nauwelijks. Het is bijna een emigratie op zich.
Ik hoop voor hun dat het meevalt. Denk dat ze voornamelijk eigen geld erin gestoken hebben. Zelfs in 2007 zullen banken niet zo gek zijn geweest hun te helpen dit avontuur te financieren.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:00 schreef kree het volgende:
Wat ik me afvraag vooral, na dat hele avontuur van die mensen.
Hoeveel in de min staan ze zeg maar ten opzichte van voor dat hele avontuur in euro's?
Ze echoën elkaar de hele uitzending na.quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 21:56 schreef Jester65 het volgende:
Hoe die man zijn vrouw napraat/aanvult. Goed team!
Dat betekent dat ze toen ongeveer een ton overwaarde op hun huis moeten hebben gehad....quote:Op zaterdag 17 oktober 2015 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik hoop voor hun dat het meevalt. Denk dat ze voornamelijk eigen geld erin gestoken hebben. Zelfs in 2007 zullen banken niet zo gek zijn geweest hun helpen dit avontuur te financieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |