Really?quote:
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol
Polygamie is huwelijk met meerdere partners.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?
Veel meer dan dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?
Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Polygamie is huwelijk met meerdere partners.
ja weet ik, ik ben ook polyquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:34 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Veel meer dan dat.
[..]
Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.
Bedoel je niet polyamory?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?quote:
Vind dat weer een andere vorm, maar er zit waarheid in wat je stelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik, ik ben ook poly
Open relatie betekent volgens mij gewoon niet gesloten en dus niet mono. Poly is een (uitgebreide) variant daarbinnen?
Kan ook, het is en blijft een ruime definitie.quote:
Ja daar gaat over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef Re het volgende:
gaat het over daten met meerdere personen tegelijk, ja, ok
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
+1quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.
Natuurlijk kun je gezellig iets gaan drinken, daar zeg ik verder ook niets over. Ik zeg alleen dat je nu niet echt op me over komt als iemand die hier verder erg over nagedacht heeft en naïef is over zijn verwachtingen. Natuurlijk hoeft er geen seks plaats te vinden (een nee is een nee), maar het zou mij verbazen als dat niet uiteindelijk de afloop is gezien jouw eerdere posts...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1
Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.
Zoals ik het nu snap, sta je open voor seks, maar niet alleen seks, toch?
Snap ik het zo?
Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1
Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.
Zoals ik het nu snap, sta je open voor seks, maar niet alleen seks, toch?
Snap ik het zo?
eh nee ik wil het echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.
Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..quote:
Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus niet
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee?
Ik vraag nergens of seks je enige intentie is? Maar ik mag hopen dat als je dates met hem positief uitvallen dat seks uiteindelijk wel op je verwachtingen lijstje staat ja. Anders zit hij bij voorbaat al in de friendzone en is het dus geen daten imo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is.IK heb geen behoefte aan seks met hem as ik ga daten met hem.
Kut, ik wist dat ik iets verkeerd deed. Ik had alleen dates omdat ik het leuk vind een vrouw alle hoeken van mijn zolder te laten zien. Die ene minuut vliegt alleen altijd zo snel voorbij. Gelukkig ben ik net verhuisd naar een grotere ruimte, dan duurt het minimaal 2 minuten voordat de rondleiding geweest is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee?
Dat is dus heel iets anders dan "IK WIL GEEN SEKS KLAAR". Dat is gewoon, ik wil rustig aan doen. Heeeeeeeel wat anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is.IK heb geen behoefte aan seks met hem as ik ga daten met hem.
Dat hoeft ook niet meteen helder licht dat je bent maar als je iemand echt superleuk vind heb je die echt wel dolgraag in je voordat hij weer verder fladdert, seks is toch een manier om te binden schijnt het zo te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t niet
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vraag nergens of seks je enige intentie is? Maar ik mag hopen dat als je dates met hem positief uitvallen dat seks uiteindelijk wel op je verwachtingen lijstje staat ja. Anders zit hij bij voorbaat al in de friendzone en is het dus geen daten imo.
ja maar waarom zo vragen naar de bekende weg, dat is toch logisch. Ik hoef geen seks meteen, punt en als het leuk is na een aantal dates komt het heus welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is dus heel iets anders dan "IK WIL GEEN SEKS KLAAR". Dat is gewoon, ik wil rustig aan doen. Heeeeeeeel wat anders.
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.
Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.
Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.
Ik krijg hoofdpijn van zulks incompetent gedrag.
Mag in helpen duwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen?
Wil je als straf als kasplantje eindigen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen?
Vertel anders eens iets over je relatiestatus. Dat heb je dit topic nog niet gedaan.quote:
Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!
Daten en seks gaan hand in hand.
Dat is er onduidelijk aan.
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.
Omdat er een paar heldere lichten zijn die het na 33x uitleg nog niet helemaal begrijpen. Hoort erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.
Ik krijg hoofdpijn van zulks incompetent gedrag.
Thnx, ik moest hard op lachen. Ga je postst nog even terug lezen lieve schat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.
Is goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.
Dat doen er wel meer hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Thnx, ik moest hard op lachen. Ga je postst nog even terug lezen lieve schat.
Ik en sommige anderen vroegen het je gewoon en ipv dat je gewoon kan zeggen "oh maar uiteindelijk wil ik wel", blijf je maar ontkennen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raar
Maar ik stop hiermee
Kijk ik ga ook niet daten met de intentie om direct te kunnen gaan glibberen en glijden. Echter als het gewoon gebeurt ga ik het niet uit de weg omdat je eerst zoveel dates moet hebben eer je bij elkaar mag kruipen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb medelijden met die jongen![]()
Alhoewel driekwart van de mannen bestaat uit soortgelijke chappies dus boeien
Niet per se, al leid het een vaak wel tot het ander. Andersom komt ook voor overigensquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!
Daten en seks gaan hand in hand.
Dat is er onduidelijk aan.
We zien de toekomstige topics wel geopend worden..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb medelijden met die jongen![]()
Alhoewel driekwart van de mannen bestaat uit soortgelijke chappies dus boeien
Nou als iemand geen seks als mogelijke optie heeft na 1 of meerdere dates hoor ik het toch liever van de voren hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Niet per se, al leid het een vaak wel tot het ander. Andersom komt ook voor overigens
Ik ga gewoon niet daten met de intentie dat ik seks wil. Als ik enkel seks wil dan regel ik het wel makkelijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Kijk ik ga ook niet daten met de intentie om direct te kunnen gaan glibberen en glijden. Echter als het gewoon gebeurt ga ik het niet uit de weg omdat je eerst zoveel dates moet hebben eer je bij elkaar mag kruipen.
Ik vind jouw praatjes al een teken aan de wand, maar dat doet er ook niet toe.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind geen seks op de eerste date eigenlijk al een teken aan de wand
Je moet ook niet zo veel naar hem luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik vind jouw praatjes al een teken aan de wand, maar dat doet er ook niet toe.
Damn wat snap je nu niet? Hoeveel zeggen er nu dat ze alleen maar daten voor de seks?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet daten met de intentie dat ik seks wil. Als ik enkel seks wil dan regel ik het wel makkelijker.Als het echt leuk wordt dan gaat het vanzelf wel, maar gewoon niet meteen. Mooi dat men dat hier raar vindt.
Hahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus als ik het nu goed begrijp wil beegee graag daten met een knaap en als het klikt dan wil ze eventueel dezelfde avond nog seks met hem?
Ik snap sowieso niet waarom je seks uit zou sluiten met iemand waar je mee datequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou als iemand geen seks als mogelijke optie heeft na 1 of meerdere dates hoor ik het toch liever van de voren hoor
Wie ben jij en waar heb je VA gelaten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Ze wil alleen onverwachts rauw anaal op de eerste date, vuig mens dat het isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus als ik het nu goed begrijp wil beegee graag daten met een knaap en als het klikt dan wil ze eventueel dezelfde avond nog seks met hem?
Je moet gewoon duidelijk zijn naar die gast toe:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:
Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus [quote]Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raar
Maar ik stop hiermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
probeer jij nou maar seks te hebben met een datequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je seks uit zou sluiten met iemand waar je mee date
Ik heb niets in de planning. Go with the flow.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer jij nou maar seks te hebben met een date
Jij kan ook alleen maar lullig doen he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer jij nou maar seks te hebben met een date
Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niets in de planning. Go with the flow.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet gewoon duidelijk zijn naar die gast toe:
"Ik heb geen seks op de 1e date!". Punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee alleen gezoend, met tong volgens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, met tong volgens mij
Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
"volgens mij"?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yats en Deezertje op een date?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans is
oh dacht dat het over jou ging laat maar :squote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was er niet bij, maar meen dat dat hier voorbij kwam.
Ik ben net als Deezertje geen Amerikaansequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dacht dat het over jou ging laat maar :s
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef Re het volgende:
ja ho maar weer...
dit verwordt weer rap tot een SC, doe eens niet
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Over de friendzone blijven huilenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.
Je hebt nog veel te leren
Geen leukequote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
Arme jijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over de friendzone blijven huilen
nou ik had vorige week een date met een tindermatch maar dat was niet zo best. Ze verkondigde net iets te vaak "anders" te zijn dan andere meisjes. "Ik ben net een dude want ik drink bier" en ze lulde nogal veel over haar ex. Niet meer mee gepraatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezenquote:
Probleem van daten dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wistquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
Ah nee joh, ik ben ervan genezen na 2 dagen!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezen
Huhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist
Neen, hij mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:18 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Huh.. dan kies je ze ook wel uit of niet
Hoe lang had je die van te voren gesproken dan? En waar opgevist?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist
Vijf minuten en op een datingsite. Hij ben geil, mijn antwoord daarop was kan je best wel helpen dat probleem op te lossen. Maar hij heeft het toch zelf op moeten lossen, wel op mijn bed.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:19 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Hoe lang had je die van te voren gesproken dan? En waar opgevist?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:21 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Vijf minuten en op een datingsite. Hij ben geil, mijn antwoord daarop was kan je best wel helpen dat probleem op te lossen. Maar hij heeft het toch zelf op moeten lossen, wel op mijn bed.
Of geen zin in een kwartier durend potje ballen met een dude die je net een minuut geleden binnen hebt gelatenquote:
hey fylax nog wezen flowen?quote:
Jawel.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
hey fylax nog wezen flowen?
huh tinder is toch 18+?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:28 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel.Maar wordt denk ik niets. Meisje zegt dat ze 't heel druk heeft enzo.
dus ben beetje opzoek naar nieuw iemand op tinder enzo
Dat had hij niet van te voren gezegd dat hij maar 15 minuten had.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Of geen zin in een kwartier durend potje ballen met een dude die je net een minuut geleden binnen hebt gelaten
vreemde kerel welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:29 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Dat had hij niet van te voren gezegd dat hij maar 15 minuten had.
Waarom.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:21 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Vijf minuten en op een datingsite. Hij ben geil, mijn antwoord daarop was kan je best wel helpen dat probleem op te lossen. Maar hij heeft het toch zelf op moeten lossen, wel op mijn bed.
Nee?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
huh tinder is toch 18+?
oohhhhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee?Als je 14 bent bijv kun je alleen mensen tussen 13-17 vinden
dat lijkt mij flauw.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee?Als je 14 bent bijv kun je alleen mensen tussen 13-17 vinden
Like a godquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij kan ook alleen maar lullig doen he?
Geef het goede voorbeeld en geef je vrouw een beurt. Krijgt ze ook eens aandacht, behalve je PCtje
Ehm...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse?
Jij let soms te goed opquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, jij bent een stuk leukerquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yats en Deezertje op een date?
Nu ben ik echt in de war
Tja, schijnbaar moet je direct en snel zijn volgens sommige experts hierquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ah nee joh, ik ben ervan genezen na 2 dagen!
Sommige mensenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:21 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Badoo?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:21 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
'sommige mensen' omdat ik Tinder niks vind na 2 dagen? Wat zijn hier voor mensen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sommige mensen
[ afbeelding ]
[..]
Badoo?
telefoonboom.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:05 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Sommige mensen
[ afbeelding ]
[..]
Badoo?
Zolang er een kwartiertje tussen zit en je er even een doekje overhaalt...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Yummie-Yum het volgende:
Wat vinden jullie van personen die er meerdere daten, niet per pur sang voor seks gewoon daten?
Weet niet. Ben niet voor ben niet tegen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Yummie-Yum het volgende:
Wat vinden jullie van personen die er meerdere daten, niet per pur sang voor seks gewoon daten?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zolang er een kwartiertje tussen zit en je er even een doekje overhaalt...
Dat vind ik vies.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Yummie-Yum het volgende:
Pff wat ben jij kritisch zegquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
Sorry hoor kan prima begrijpen dat het niet je ding is, maar zulke argumenten kun je zelf toch ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik vies.
Ik heb geen zin om iemand anders te proeven, of om in iemand anders zijn kwakje te roeren.
Die Fokkers blijven maar DM'en hequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef Yummie-Yum het volgende:
Kreeg nu weer een aanbod (netjes net neen gezegd)![]()
Neen, gewicht verliezen en een keer naar de kapper gaan deed wonderen, ben 10kg afgevallen weeg nog steeds teveel hoor. Maar het verschil is zichtbaar schijnbaarquote:
Hoe lang moet er tussen de vorige man zitten die klaar is gekomen in haar en dat jij het niet vies meer vind om seks te hebben met haar?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik vies.
Ik heb geen zin om iemand anders te proeven, of om in iemand anders zijn kwakje te roeren.
Pffffoe lekker die verkoudheid he, ik heb hem ook, ik voel me vandaag ook niet echt date materiaalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+ ik heb een hele zware verkoudheid te pakken. Dus ben ook niks waard.
9 Maanden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang moet er tussen de vorige man zitten die klaar is gekomen in haar en dat jij het niet vies meer vind om seks te hebben met haar?
Dit dus.quote:
Is dit een masturbatiegrap?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dus.
Loop je ook mee in de processie vanavond, Kaneel? Ik hoorde dat Vader Paulus zijn paarse pij aan heeft
Zou niet durven. Mag ook niet van mijn geloof.quote:
Seks voor het huwelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou niet durven. Mag ook niet van mijn geloof.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk
Maar even zonder dollen, ik heb geen zin om te daten met iemand die gister een ander de horizontale tango heeft liggen dansen. Is dat zo raar? (Niet perse aan jou gesteld)
De date.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk
Maar even zonder dollen, ik heb geen zin om te daten met iemand die gister een ander de horizontale tango heeft liggen dansen. Is dat zo raar? (Niet perse aan jou gesteld)
Vraag me vooral af waarom je daar geen zin in hebt? Wat maakt het uit, als iemand het niet zegt merk je het niet eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk
Vinden sommige mensen geen prettig idee/gevoel. Denk gros van de mensen niet. Iig niet als je iets serieus wilquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom je daar geen zin in hebt? Wat maakt het uit, als iemand het niet zegt merk je het niet eens.
en er komt een vervolg?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:48 schreef Nixx- het volgende:
Zo, net een leuke Okcupid date gehad met een polyamoreuse dame.
Johquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen geen prettig idee/gevoel. Denk gros van de mensen niet. Iig niet als je iets serieus wil
daarom dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Johik vraag dus waarom ze dat geen fijn/prettig gevoel vind.
Nee dat is geen daarom. Ik ben oprecht geïnteresseerd in de reden waarom. Een gevoel komt altijd ergens vandaanquote:
Vervelend is ook weer een gevoel. Welke gedachte/reden zit daar achter? Ik denk dat het voor niemand verkeerd is om daar eens over na te denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:
Is een vervelend idee denk ik. Als je gek op iemand bent al helemaal
Achter een gevoel hoeft geen aantoonbare reden te zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vervelend is ook weer een gevoel. Welke gedachte/reden zit daar achter? Ik denk dat het voor niemand verkeerd is om daar eens over na te denken.
Niet omdat ik vind dat iedereen een open relatie moet hebben of wat dan ook. Maar ik denk dat het wel goed is om te weten waarom je monogaam bent of niet.
Sorry ik geloof toch liever in een oorzaak-gevolg dan dat ik een emotionele speelbal ben met random gevoelens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Achter een gevoel hoeft geen aantoonbare reden te zitten.
Kijk jou even slim zijn, met je wikipedia linkje. Ik ben onder de indruk hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry ik geloof toch liever in een oorzaak-gevolg dan dat ik een emotionele speelbal ben met random gevoelens.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Emotie
Als je geen normaal gesprek kan voeren rot dan gewoon op naar de gym.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk jou even slim zijn, met je wikipedia linkje. Ik ben onder de indruk hoor.
Ik kan er niet altijd meteen mijn vinger op leggen, maar ja ik heb altijd een reden voor de dingen die ik voel ja. Eerdere ervaringen, angsten, opvoeding, de maatschappij, zijn daar in mijn ogen allemaal drijfveren in. En ik merk dat als ik die emoties probeer te begrijpen dat ik daar een stuk verder mee kom dan maar gewoon te denken "ja dat is gewoon zo".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk jou even slim zijn, met je wikipedia linkje. Ik ben onder de indruk hoor.
Weet jij bij elk gevoel dat je ervaart precies waardoor het komt?
Zullen we de hele open relatie definitiegevoelensvoordelennadelenwelnietinandersmanszaadroeren discussie in het open relatie topic houden? Als iemand er over wil praten kunnen ze die vast wel vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan er niet altijd meteen mijn vinger op leggen, maar ja ik heb altijd een reden voor de dingen die ik voel ja. Eerdere ervaringen, angsten, opvoeding, de maatschappij, zijn daar in mijn ogen allemaal drijfveren in. En ik merk dat als ik die emoties probeer te begrijpen dat ik daar een stuk verder mee kom dan maar gewoon te denken "ja dat is gewoon zo".
In dit geval he. Stel je hebt een relatie. Imo kom je ook dan wel eens iemand tegen die je mooi/lekker/leuk/interessant vind. Als je er dan voor kiest om monogaam te zijn, is het veel makkelijker om op een "zwak" moment die gevoelens te begrijpen en te weten waarom je er voor kiest om monogaam te zijn.
Maargoed, dat is mijn mening. Voel je vrij om er anders over te denken.
Een open relatie draait niet om seks maar om emotionele en persoonlijke ontwikkeling zonder je te beperken tot 1 partner. Mensen met een open relatie zijn op dat vlak veel verder ontwikkeld omdat zij zich geen beperkt speelveld opleggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 04:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Er is een open relatie topic in SEX.
Wat eigenlijk al genoeg zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
misschien beter voor het on-topic gehalte van dit topic om eens een eigen topic aan te maken hieroverquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan er niet altijd meteen mijn vinger op leggen, maar ja ik heb altijd een reden voor de dingen die ik voel ja. Eerdere ervaringen, angsten, opvoeding, de maatschappij, zijn daar in mijn ogen allemaal drijfveren in. En ik merk dat als ik die emoties probeer te begrijpen dat ik daar een stuk verder mee kom dan maar gewoon te denken "ja dat is gewoon zo".
In dit geval he. Stel je hebt een relatie. Imo kom je ook dan wel eens iemand tegen die je mooi/lekker/leuk/interessant vind. Als je er dan voor kiest om monogaam te zijn, is het veel makkelijker om op een "zwak" moment die gevoelens te begrijpen en te weten waarom je er voor kiest om monogaam te zijn.
Maargoed, dat is mijn mening. Voel je vrij om er anders over te denken.
Je had laatst een match die toch wel wilde afspreken? Had je het stof er even af kunnen blazen.. Het gezegde 'When it rains it pours' geldt ook voor daten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef Deezertje het volgende:
We moeten ook niet doen alsof je heel gemakkelijk een match of (seks)afspraakje kan regelen... Afgelopen week oorverdovend stil op Tinder, geen enkele match. Happn is hartstikke druk maar niemand liked terug. Werp genoeg hengeltjes uit, laat weten dat ik beschikbaar ben etc.
Ja maar ik werd best een beetje gek van d'r op de app en voelde me ook niet echt fysiek aangetrokken tot haar als ik wat recente foto's zie. Als ik dat zou loslaten zou ik misschien vaker wat 'meemaken' maar als ik de klik vooraf al niet voel, waarom dan afspreken? Bovendien wou ze eerst in de stad wat afspreken en niet thuis, dus dubbele teleurstelling achteraf wellicht (half uur reizen voor we bij mij of haar thuis zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je had laatst een match die toch wel wilde afspreken? Had je het stof er even af kunnen blazen.. Het gezegde 'When it rains it pours' geldt ook voor daten.
Lieve Deezer, nog één keer ga ik het proberen. Volgens mij is je probleem dat je heeeel negatief in het leven staat. Lees je berichtje nog eens na. Ik snap heel goed dat het niet leuk is om een week geen matches te krijgen en dat je er moe van wordt dat je steeds maar niemand vind. Maar mensen vinden het niet leuk om met iemand om te gaan die vooral negatief is. Die vibe zorgt ervoor dat je eigenlijk al met 3-0 achter staat voordat je begint. Plus, wat is 'laten weten dat je beschikbaar bent'?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef Deezertje het volgende:
We moeten ook niet doen alsof je heel gemakkelijk een match of (seks)afspraakje kan regelen... Afgelopen week oorverdovend stil op Tinder, geen enkele match. Happn is hartstikke druk maar niemand liked terug. Werp genoeg hengeltjes uit, laat weten dat ik beschikbaar ben etc.
Hoe kan je negatief overkomen als er geen match is en je dus geen berichten kan sturen btw?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve Deezer, nog één keer ga ik het proberen. Volgens mij is je probleem dat je heeeel negatief in het leven staat. Lees je berichtje nog eens na. Ik snap heel goed dat het niet leuk is om een week geen matches te krijgen en dat je er moe van wordt dat je steeds maar niemand vind. Maar mensen vinden het niet leuk om met iemand om te gaan die vooral negatief is. Die vibe zorgt ervoor dat je eigenlijk al met 3-0 achter staat voordat je begint. Plus, wat is 'laten weten dat je beschikbaar bent'?
Het lijkt me zo verschrikkelijk om jou te zijn. Zo weinig zelfreflectie beheersen. Zelfs als iemand met je op date gaat en het je haarfijn uitlegt is het niet waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kan je negatief overkomen als er geen match is en je dus geen berichten kan sturen btw?Ik kijk ook niet boos op mijn foto's ofzo haha. Beschikbaar is dat als ik een gesprek heb en het klikt dat ik voorstel om wat af te spreken deze week. Dus niet meteen de eerste zin: hey, wat doe jij vanavond?!
Wat voor zelfreflectie dan? Ik snap heus wel dat ik niet moet verwachten meteen een topmeid te scoren, maar het moet vooraf wel enigszins klikken. Als ik zelf elke avond een stukje vlees wil eten kan ik alsnog prima een vegetariër daten als zij gewoon wat anders eet tijdens de maaltijd. Maar als ze een hele andere opvatting over de wereld heeft of een beetje links-activistisch is ingesteld gaat 'm niet worden, snap je? Aanpassen ontkom je niet aan in een relatie, maar 't moet niet botsen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het lijkt me zo verschrikkelijk om jou te zijn. Zo weinig zelfreflectie beheersen. Zelfs als iemand met je op date gaat en het je haarfijn uitlegt is het niet waar.
Kom uit je droomwereld deezertje, je houding verpest het voor je. Als je echt zo graag verder wil komen in je leven, doe er iets mee. En hou er anders gewoon over op.
Doen we dat dan? Dat is het inderdaad niet. Nogmaals deezer, bij jou ligt het toch echt meer aan jezelf. Doe nu eens iets met wat hier gezegd word, dat zou je goed doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef Deezertje het volgende:
Is dat zo? Verder wel met je eens overigensquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je had laatst een match die toch wel wilde afspreken? Had je het stof er even af kunnen blazen.. Het gezegde 'When it rains it pours' geldt ook voor daten.
Wat is haar nummer? Een vrouw met bril die van voetbal houd, ik zie al twee pluspunten....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar ik werd best een beetje gek van d'r op de app en voelde me ook niet echt fysiek aangetrokken tot haar als ik wat recente foto's zie. Als ik dat zou loslaten zou ik misschien vaker wat 'meemaken' maar als ik de klik vooraf al niet voel, waarom dan afspreken? Bovendien wou ze eerst in de stad wat afspreken en niet thuis, dus dubbele teleurstelling achteraf wellicht (half uur reizen voor we bij mij of haar thuis zijn) En ze is niet eens zo lelijk hoor, maar ik voel me er gewoon niet aangetrokken toe, plus ze draagt een bril. En dat staat sommige mensen wel of niet (en mocht ze lenzen dragen dan is ze nog mijn type niet
) Plus ze is helemaal gek op voetbal en ik ben dat totaal niet... Niet dat je dezelfde hobby moet hebben maar sommige dingen werken gewoon niet. Zoals dat iemand gek is op honden en niets van katten moet hebben terwijl je zelf gek bent op katten en echt 0,0 hebt met honden.
dit is het dating topic, geen ik wil een relatie topic...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aanpassen ontkom je niet aan in een relatie,
Omdat ik dus geen klik voel. We verschillen al heel erg qua interesses en ze heeft niet iets wat mij nieuwsgierig maakt naar meer. Kan prima een drankje doen maar weet 99% zeker dat het daar bij blijft en ik geen interesse heb verder. Dat is zonde van mijn tijd, ook al heb ik misschien niets te doen verder die dagquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Doen we dat dan? Dat is het inderdaad niet. Nogmaals deezer, bij jou ligt het toch echt meer aan jezelf. Doe nu eens iets met wat hier gezegd word, dat zou je goed doen.
[..]
Is dat zo? Verder wel met je eens overigens
[..]
Wat is haar nummer? Een vrouw met bril die van voetbal houd, ik zie al twee pluspunten....
Nee, even zonder gein, waarom spreek je niet gewoon af? Daten is ook deels een numbers game en wie weet is iemand in het echt heel anders dan online?
Nee, dat is geen zonde van je tijd, dat is een gezonde manier om je tijd door te brengen. En wie weet verrast zo'n persoon je nog wel positief. Zo niet, ben je wel mooi een sociale ervaring rijker. En wat dat betreft kun je niet rijk genoeg zijn.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:56 schreef Deezertje het volgende:
Dat is zonde van mijn tijd, ook al heb ik misschien niets te doen verder die dag![]()
- Dat je je niet fysiek aangetrokken voelt, oké op zich een goed punt, ook als het stroef loopt moet je niet met de eerste de beste genoegen nemen om in een relatie te gaan. Maar een keer daten kan toch geen kwaad? Sowieso kan iemand heel anders overkomen in het echt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar ik werd best een beetje gek van d'r op de app en voelde me ook niet echt fysiek aangetrokken tot haar als ik wat recente foto's zie. Als ik dat zou loslaten zou ik misschien vaker wat 'meemaken' maar als ik de klik vooraf al niet voel, waarom dan afspreken? Bovendien wou ze eerst in de stad wat afspreken en niet thuis, dus dubbele teleurstelling achteraf wellicht (half uur reizen voor we bij mij of haar thuis zijn) En ze is niet eens zo lelijk hoor, maar ik voel me er gewoon niet aangetrokken toe, plus ze draagt een bril. En dat staat sommige mensen wel of niet (en mocht ze lenzen dragen dan is ze nog mijn type niet
) Plus ze is helemaal gek op voetbal en ik ben dat totaal niet... Niet dat je dezelfde hobby moet hebben maar sommige dingen werken gewoon niet. Zoals dat iemand gek is op honden en niets van katten moet hebben terwijl je zelf gek bent op katten en echt 0,0 hebt met honden.
Heel mooi gezegdquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, dat is geen zonde van je tijd, dat is een gezonde manier om je tijd door te brengen. En wie weet verrast zo'n persoon je nog wel positief. Zo niet, ben je wel mooi een sociale ervaring rijker. En wat dat betreft kun je niet rijk genoeg zijn.
Niet dat alles bij mij om 't uiterlijk draait, maar als je gewoon niet warm/nieuwsgierig naar d'r wordt staat ze daar al op achter. Mij doet een glimlach en pretoogjes al veel, en dat heeft bijna iedereen wel. Heeft ze dan ook nog weinig raakvlakken met mij dan staat ze 2-0 achter.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:59 schreef BeeGees het volgende:
Je weet wel snel waarom iemand niet bij je past terwijl je haar 0x hebt gezien, mijn god zeg. Hele waslijstdat iemand je type niet is: ok
maar dit is vaag
Omdat hij zich niet normaal kan gedragen in normale sociale situaties...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is het een groot obstakel dat ze niet meteen thuis af wil spreken? Zo vlak je echt meteen al een heel groot deel van de potentiële dates uit?
En je hoeft natuurlijk niet met iedereen af te spreken maar foto's zijn maar foto's. Als iemand aardig lijkt zou ik op zijn minst even gaan checken hoe ze er echt uit zien
Nee, ze staan bij jou niet 2-0 achter, elk minpuntje is een golden goal want daarna wil je niet meer en geef je ze nooit de kans om op 3-2 te komen. Wel lekker makkelijk om in je comfortzone te blijven, maar meer bereik je er niet mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet dat alles bij mij om 't uiterlijk draait, maar als je gewoon niet warm/nieuwsgierig naar d'r wordt staat ze daar al op achter. Mij doet een glimlach en pretoogjes al veel, en dat heeft bijna iedereen wel. Heeft ze dan ook nog weinig raakvlakken met mij dan staat ze 2-0 achter.
Ik heb dat niet op foto'squote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Niet dat alles bij mij om 't uiterlijk draait, maar als je gewoon niet warm/nieuwsgierig naar d'r wordt staat ze daar al op achter. Mij doet een glimlach en pretoogjes al veel, en dat heeft bijna iedereen wel. Heeft ze dan ook nog weinig raakvlakken met mij dan staat ze 2-0 achter.
Normaal vind ik het prima om in de stad te daten, maar nu het rijk voor mij alleen dus gewoon eens kijken wie daar op reageert. Bovendien was het gewoon bedoeld als samen eten/filmpje. En als ik me niet tot haar aangetrokken voel is openbaar daten niet mijn favo plek. De 'ben je trots als ze langs je loopt in het centrum' discussie enzo.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is het een groot obstakel dat ze niet meteen thuis af wil spreken? Zo vlak je echt meteen al een heel groot deel van de potentiële dates uit?
En je hoeft natuurlijk niet met iedereen af te spreken maar foto's zijn maar foto's. Als iemand aardig lijkt zou ik op zijn minst even gaan checken hoe ze er echt uit zien
Nee maar er is een verschil tussen onaantrekkelijk, nog niet woest aantrekkelijk en op elke slak zout leggenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef BeeGees het volgende:
Mwa uk zou ook niet afspreken met een onaantrekkelijk persoon (voor mij), dus doe het dan gewoon inderdaad niet.
Ze heeft redelijk wat foto's en bijna allemaal dezelfde houding etc. Mocht je weten waarom ik twijfel. DM even voor een pic.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik heb dat niet op foto's
Ik heb moeite met mijn pose vast houden zodat ik geen onderkin krijg, op het knopje van het toestel duwen en lachen tegelijkdan schiet lachen er vaak bij in
Wat ik probeer te zeggen: aantrekkingskracht is lastig bij een hand vol foto's
Ga gewoon checken hoe ze echt is?
Vooral omdat je niet echt veel andere dingen in je leven lijkt te hebben. Misschien hou je er wel een vriendschap aan over
Nogmaals, iemand kan in het echt niet alleen tegenvallen, het kan ook andersom, dat iemand juist enorm mee valt. Ik begrijp best dat je liever date met iemand waar je meteen al zoiets bij hebt van 'ja dit is een leuke vrouw'. Dat heb ik zelf ook en toch heb ik genoeg dates gehad waarbij ik vooraf twijfelde, toch afgesproken heb en achteraf daar blij om was omdat het wel gewoon een leuke middag/avond was, ook al leidde het tot niets. Baat het niet dan schaad het niet toch? Zelfs al leid het tot niets, een drankje doen en contacten opdoen is nooit een negatief iets. Wie weet tot wat voor nieuwe contacten dat weer leid toch? Dat betekent overigens niet dat je nooit spijt van een date mag hebben, ook die heeft iedereen weleens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:56 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik dus geen klik voel. We verschillen al heel erg qua interesses en ze heeft niet iets wat mij nieuwsgierig maakt naar meer. Kan prima een drankje doen maar weet 99% zeker dat het daar bij blijft en ik geen interesse heb verder. Dat is zonde van mijn tijd, ook al heb ik misschien niets te doen verder die dagEn nogmaals: ik ben zelf ook niet perfect, maar daten om te daten met iemand waar je niks mee hebt werkt bij mij niet.
Al mijn dates waar ik ook daadwerkelijk op date mee ben geweest hadden vooraf wel mijn interesse gewekt. Sommige vielen tegen, sommige juist niet. En van twee dates gewoon spijt gehad omdat ik vooraf al niets voelde maar toch ben gegaan op 'voordeel van twijfel' maar daar had ik binnen 1 minuut al door dat het verloren tijd was en dat was het ook. Dus als die twijfel er is, is die er niet voor niks.
Dat vind ik sowieso echt een heel bizarrequote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Normaal vind ik het prima om in de stad te daten, maar nu het rijk voor mij alleen dus gewoon eens kijken wie daar op reageert. Bovendien was het gewoon bedoeld als samen eten/filmpje. En als ik me niet tot haar aangetrokken voel is openbaar daten niet mijn favo plek. De 'ben je trots als ze langs je loopt in het centrum' discussie enzo.
Ben wel benieuwd hoe je dat voor je ziet. Wat nou als je de eerste tegenkomt en je dat super gezellig vind?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb vanavond 2 ontmoetingen in 1 klap, ga stappen. Best zin in. Alleen qua tijd moet het ff goed uitkomen
Lekker kortzichtig. Sommige mensen staan nu eenmaal minder goed op foto's, dus wie weet wat je mist?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef BeeGees het volgende:
Mwa uk zou ook niet afspreken met een onaantrekkelijk persoon (voor mij), dus doe het dan gewoon inderdaad niet.
Je loopt ook niet met lelijke vrienden in de stad? Stel je voor dat ze denken dat het je vriend/vriendin is?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
De 'ben je trots als ze langs je loopt in het centrum' discussie enzo.
Omdat ik me dus niet echt aangetrokken tot haar voel. Misschien denkt de rest wel dat we vrienden zijn en even bijkletsen, maar het is een date en zo staat zij er waarschijnlijk ook in.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso echt een heel bizarre
Waarom maakt het uit wat de rest van de wereld van jouw vangst denkt?
en laten we even eerlijk zijn, ben jij iemand waarbij mensen denken 'oh wow hoe heeft ze haar klauwen in die god gekregen?'
Waarom een date laten lopen omdat je deze week alleen thuis bent? Je kunt toch alsnog kijken wie hapt (maar de kans dat iemand gaat happen is natuurlijk vrij klein) en met haar wat gaan doen?
Alsof je vrienden hebt die je zien lopen in de stad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Omdat ik me dus niet echt aangetrokken tot haar voel. Misschien denkt de rest wel dat we vrienden zijn en even bijkletsen, maar het is een date en zo staat zij er waarschijnlijk ook in.
Dat dus!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Het zou goed voor je zijn om gewoon wat vrouwelijk contact te hebben. Eerst maar eens leren lopen voordat je aan de marathon begint. Ze hoeft niet gelijk je droomvrouw te zijn om een gezellige avond te hebben. Ervaringen opdoen, Deezertje.. Dat werkt alleen maar in je voordeel.
Yats; Daar lijkt het wel op, zodra er weer eens geyatst is zul je zien dat het allemaal weer een stuk makkelijker gaat.![]()
Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes.quote:
Hahaha, herkenbaar. Het is bij mij hummenahummena of ik lijk op een downyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Maar het is gewoon echt zo
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb
Ik weet dat het een debiel probleem is maar ik vind het wel oprecht lullig
Ik ken een Australische surfhunk die kreeg niet eens tijd om te douchen, de meiden zaten op een bankje buiten te wachten tot ze aan de beurt warenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes.![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat dat zo is? Ik denk dat ook altijd van mezelf..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar. Het is bij mij hummenahummena of ik lijk op een downyDe waarheid ligt in het midden, maar die downy pics plaats ik toch niet online
Ja, die gasten zijn er ook nog. Drie op een avond was geen uitzondering voor ze.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Australische surfhunk die kreeg niet eens tijd om te douchen, de meiden zaten op een bankje buiten te wachten tot ze aan de beurt waren
Ja, ik ken mezelf goed genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat zo is? Ik denk dat ook altijd van mezelf..
Maar.. M'n laatste date verdronk zo in m'n ogen dat hij niet eens doorhad dat het stoplicht waar we op stonden te wachten niet opmerkte toen hij groen in ons gezicht stond te knipperen inclusief het bekende ratelgeluid.
Drie? Die stuurde na acht meiden op een avond nog hele groepen meisjes huilend naar huis met de belofte dat ze binnenkort aan de beurt waren, nog nooit zoiets gezien en het was nog een chagrijnige gast ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, die gasten zijn er ook nog. Drie op een avond was geen uitzondering voor ze.
Dan gewoon diverse foto's plaatsen, een leuke, een minder leuke etc. Dan zien ze dat je verschillende 'gezichten' hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, ik ken mezelf goed genoeg
Ik ben een leuk meisje, zeker niet onaantrekkelijk maar de foto's geven geen eerlijk beeld
Nee geen discussie, maar ik benoem het vaak wel jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouEen foto vragen heeft vast geen zin?
Ga jij dan de hele discussie van 'ja maar stel je er nou niet te veel bij voor' aan?
Ik heb zo'n hekel aan onzeker overkomen dus dat vind ik ook lastig
Ik doe niet aan datingsites en date eigenlijk vooral mensen die ik al tijden ken. Ben meer van FWB, dan van vaste relaties, dus daar ben ik ook totaal niet naar op zoek. Weinig datingverhalen, dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Heb jij geen ervaringen te delen Copycat?
Dan ben je vast al wat langer vrijgezel dan, wel seks maar geen zin in een demanding kerel om je heen in je leven?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan datingsites en date eigenlijk vooral mensen die ik al tijden ken. Ben meer van FWB, dan van vaste relaties, dus daar ben ik ook totaal niet naar op zoek. Weinig datingverhalen, dus.
Maar zou op een eerste date met iemand die ik nog nooit gezien heb, nooit bij hem of mij thuis afspreken.
Ja maar het is echt wat DancingPhoebe ook al zegt: Het is of meteen 'Wow' of 'jezus is dit een mens? Het lijkt gesmolten of zo'quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gewoon diverse foto's plaatsen, een leuke, een minder leuke etc. Dan zien ze dat je verschillende 'gezichten' hebt.
Uiteindelijk ben je het toch echt zelf die op de foto staatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar het is echt wat DancingPhoebe ook al zegt: Het is of meteen 'Wow' of 'jezus is dit een mens? Het lijkt gesmolten of zo'
Die laatste laat ik niet eens op mijn computer staan joh, daar krijg ik zelf ook hoofdpijn van
Ik probeer wel diverse foto's te laten zien (hoofd, hele lijf, zomer/winter (scheelt bij mij 12 tinten in mijn haarkleur) etc) maar dan nog... Foto's doen iets magisch waardoor het heel wat lijkt
Ja, al een poos. Ook een aantal langere tot lange relaties gehad, met samenwonen, dit, dat, alles, maar ik doe het niet zo goed met verantwoordelijkheden en vastigheden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Dan ben je vast al wat langer vrijgezel dan, wel seks maar geen zin in een demanding kerel om je heen in je leven?
FWB is toch ook een soort dating ervaring?
Ja maar het is ook niet eerlijk om een van de lelijke foto's te sturenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je het toch echt zelf die op de foto staat
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes.![]()
![]()
![]()
Date-technisch gezien is dat handiger dan andersom. Ik sta juist belabberd op foto's en ben in het echt een stuk leuker. Maar gemaakt doen werkt in beide gevallen niet inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
What the...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie? Die stuurde na acht meiden op een avond nog hele groepen meisjes huilend naar huis met de belofte dat ze binnenkort aan de beurt waren, nog nooit zoiets gezien en het was nog een chagrijnige gast ook
Ik groei ook steeds meer naar dit leven toe merk ik, na een aantal lange vaste relaties, nooit gedacht maar ik voel me er prima onder eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, al een poos. Ook een aantal langere tot lange relaties gehad, met samenwonen, dit, dat, alles, maar ik doe het niet zo goed met verantwoordelijkheden en vastigheden.
FWB vind ik geen datingervaring omdat daten imo de insteek heeft van ergens naartoe werken en dat is bij mij nicht im frage. Astemblief niet!
Baas boven baas was dat, die gast zag er dan ook bruut goed uit dus ik snapte die meiden ergens wel maar toch mijn ogen uitgekeken, de rest van ons groepje was al blij als we eens per week een mooie toeriste in ons bed konden lullenquote:
Maar heeft er ook wel eens iemand gezegd dat je minder knap was dan hij dacht?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet eerlijk om een van de lelijke foto's te sturen
Ik heb dat 1x gedaan en hij was meteen van 'euhm nee laat maar' terwijl hij daarvoor wel enthousiast was
Later liepen we elkaar ergens tegen het lijf en vond hij mij wel leuk en was erg verbaast over die foto
Mijn verkering liet ik ook een van de lelijke foto's zien (met waarschuwing er bij) en die zei nog tijdens de eerste date dat hij blij was dat het allemaal wel mee viel
Dus ze geven allebei geen realistisch beeld. En dan ga ik iemand niet meteen weg jagen met een onrealistische lelijke foto.
Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar heeft er ook wel eens iemand gezegd dat je minder knap was dan hij dacht?
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richtenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap daar geen hol van. Wat maakt het nou uit dat iemand er goed uitziet? En dan "mag" je er een half uur op? Terwijl de crusties van god weet hoeveel voorgangsters er nog aanhangen? Kan me ook niet voorstellen dat het een goede minnaar is als hij zo met z'n bedpartners omgaat en kan me dan ook niet echt voorstellen dat dit verhaal waar is.
Dat helpt zeker mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee of dat het was, maar z'n 'boeit me geen fuck' houding zal ook vast geholpen hebben.
Volgens mij leg je een causaal verband dat er niet is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richten
Die uitspraak snap ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richten
[..]
Dat helpt zeker mee.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij leg je een causaal verband dat er niet is.
Never mind, iets met persoonlijke ervaringquote:
Ik heb dit dus ook en vind dit zoooo kut. Want ik wil, net als wat jij zegt, niet onzeker over komen. Want je merkt gewoon dat iedereen daar echt een hekel aan heeft als je het toch doet. Alleen ik wil toch echt wel 'eerlijk' zijn. Dit zorgt er ook voor dat ik bijna niet durf af te spreken want ik vind het gewoon een kut gevoel en lullig voor een ander.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Hoaxquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik laat juist altijd gewoon merken bij leuke contacten dat ik ook zo m'n onzekerheden heb en daar is eigenlijk nog nooit iemand op afgeknapt.
Maar ik ben niet onzeker over mijn looks?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik laat juist altijd gewoon merken bij leuke contacten dat ik ook zo m'n onzekerheden heb en daar is eigenlijk nog nooit iemand op afgeknapt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook en vind dit zoooo kut. Want ik wil, net als wat jij zegt, niet onzeker over komen. Want je merkt gewoon dat iedereen daar echt een hekel aan heeft als je het toch doet. Alleen ik wil toch echt wel 'eerlijk' zijn. Dit zorgt er ook voor dat ik bijna niet durf af te spreken want ik vind het gewoon een kut gevoel en lullig voor een ander.
Soms is het ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Nope, dan ben je een negatievelingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms is het ook zo makkelijk.
Waarom zou je ook eromheen draaien, iedereen heeft onvolkomenheden en het wordt vaak wel gewaardeerd als je gewoon oprecht en eerlijk bent wat dat betreft.
Ja, dan wordt er weer tegen je gezegd dat je niet zo onzeker moet doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms is het ook zo makkelijk.
Waarom zou je ook eromheen draaien, iedereen heeft onvolkomenheden en het wordt vaak wel gewaardeerd als je gewoon oprecht en eerlijk bent wat dat betreft.
Nee hoor, want op m'n onzekerheden na ben ik een sprankelend zonnetje Faxiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, dan ben je een negatieveling
Zulke mannen heb je ook volgens mij..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden onzeker geboren, kunnen ze een gouden vagijn hebben, de mooiste ogen ter wereld om in te verdrinken, de perfecte lijn hebben en titanium tieten dan nog, wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben, lekker schijt aan alles en dat werkt als een magneet op de vrouwen ook nog
Ik ook hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee hoor, want op m'n onzekerheden na ben ik een sprankelend zonnetje Faxie![]()
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden onzeker geboren, kunnen ze een gouden vagijn hebben, de mooiste ogen ter wereld om in te verdrinken, de perfecte lijn hebben en titanium tieten dan nog, wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben, lekker schijt aan alles en dat werkt als een magneet op de vrouwen ook nog
I knowquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.
Die ken ik ook wel een ja, die was in zijn pubertijd hartstikke onzeker en dik en nu ziet hij eruit als een knappe versie van Enrique Iglesias en durft hij alleen nog maar kipfilet te eten en koopt hij zowat iedere week een hele nieuwe outfit om zijn verborgen onzekerheid te maskeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zulke mannen heb je ook volgens mij..
De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.
Ik denk wanneer je niet uit durft te komen voor je eigen minpunten en doet alsof je niks fout kan doen en helemaal het einde bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?
Ik vind het altijd mooi dat een man gewoon achter zijn ideeën en zichzelf staat. Beetje lastig uit te leggen, maar gewoon zo'n kalmte over iemand heen, geen drang om iets te bewijzen, een bepaalde oprechtheid, ook in/over mindere punten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?
Oeh jij kan het goed omschrijven!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi dat een man gewoon achter zijn ideeën en zichzelf staat. Beetje lastig uit te leggen, maar gewoon zo'n kalmte over iemand heen, geen drang om iets te bewijzen, een bepaalde oprechtheid, ook in/over mindere punten.
Mijn FB zag er echt goddelijk uit. Afgetraind, lang, prachtogenMaar die had het er vaker over wat er allemaal leuk en lekker aan hem was dan ik...
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, dan ben je een negatieveling
Dan heb je bij voorbaat al de verkeerde persoon voor je naar mijn inziens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:54 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja, dan wordt er weer tegen je gezegd dat je niet zo onzeker moet doen.
Maar, kun je ook hard op toegeven dat je mindere kanten hebt? (Zonder in een Deezertje te veranderen. Sorry deezer, bedoel het niet lullig, ik hoop echt dat je op een dag het licht ziet).quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb meerdere keren het verwijt gekregen dar ik arrogant ben omdat ik doe wat ik wil, me totaal niks van anderen aantrek qua mening enz, ik altijd 100% achter m'n uitspraken sta. En ik vind me zelf natuurlijk niet arrogant
Maar dat is het probleem, die lijn is flinter dun.
Iemand die zichzelf te graag hoort praten hoort nooit wat een ander te zeggen heeft, dat verveeld bij de gemiddelde mens binnen vijf minuten ook al ben je nog zo leuk en interessantquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb meerdere keren het verwijt gekregen dar ik arrogant ben omdat ik doe wat ik wil, me totaal niks van anderen aantrek qua mening enz, ik altijd 100% achter m'n uitspraken sta. En ik vind me zelf natuurlijk niet arrogant
Oh ja hoor, ik ben alles op perfect na.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, kun je ook hard op toegeven dat je mindere kanten hebt? (Zonder in een Deezertje te veranderen. Sorry deezer, bedoel het niet lullig, ik hoop echt dat je op een dag het licht ziet).
Zeker waar! Maar valt dat dan niet onder het kopje normale interesse in de medenmens hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf te graag hoort praten hoort nooit wat een ander te zeggen heeft, dat verveeld bij de gemiddelde mens binnen vijf minuten ook al ben je nog zo leuk en interessant
Dat klinkt eigenlijk als een excuus van mensen die zo genoemd wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal een zelf verzekerde man ook niet te bedreigent kunnen zijn en dat enkele mensen daar dan maar een stempel "arrogant" op drukken?
Yep grote onzin, als je uitstraling en charisma goed zit dan lig je toch wel goed in de marktquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk als een excuus van mensen die zo genoemd worden
Net zo als mannen die zich verschuilen achter het hele 'vrouwen vallen alleen op badboys en ik ben nou eenmaal gewoon aardig'
Met jouw uitstraling, zit het wel goed toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep grote onzin, als je uitstraling en charisma goed zit dan lig je toch wel goed in de markt
Ik klaag nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met jouw uitstraling, zit het wel goed toch?
Weet ik niet, maar oke wat anders dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk als een excuus van mensen die zo genoemd worden
Haha ja precies, ik zeg dan altijd dat ze oer saai zijnquote:Net zo als mannen die zich verschuilen achter het hele 'vrouwen vallen alleen op badboys en ik ben nou eenmaal gewoon aardig'
Dat lijkt me eerder egocentrisch.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Deezert waarom heb je d'r niet verrast met een andere foto?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:09 schreef BeeGees het volgende:
Deezertje, ik snap heel goed dat je haar niet aantrekkelijk vindt.
Omdat?quote:
heb je deezertje zelf ook gezien?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:09 schreef BeeGees het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:09 schreef BeeGees het volgende:
Die tweede foto was wat minder (al kan dat ook aan het shirt liggen), maar die eerste foto was best ok.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je deezertje zelf ook gezien?
Ik vond echt niets mis met dat meisje. Geen doutzen maar verder zag ze er heel aardig uit
Dus ik ben te onzeker? Volgens anderen ben ik ook al niet echt aantrekkelijk. Zit me niet meequote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, kun je ook hard op toegeven dat je mindere kanten hebt? (Zonder in een Deezertje te veranderen. Sorry deezer, bedoel het niet lullig, ik hoop echt dat je op een dag het licht ziet).
Misschien komt het door tinder dat ik denk dat het gras overal groener is.. Maar daar ziet iedere meid van rond de 20 er even lekker uitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je deezertje zelf ook gezien?
Ik vond echt niets mis met dat meisje. Geen doutzen maar verder zag ze er heel aardig uit
is is het verband met SPH en goede glimlachquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
SPH studeren. Dus een goede glimlach en een lief koppie.
Ik weet niet op welke tinder jij zit maar echt niet elke vrouw daarop is leuk en aantrekkelijk, veel eenheidsworst, hipsters en tutjes, en dat hoeft ook niet want smaken verschillen. En juist die ene speciale wil je hebben dus dan blijven er al helemaal verdomd weinig over.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien komt het door tinder dat ik denk dat het gras overal groener is.. Maar daar ziet iedere meid van rond de 20 er even lekker uitallemaal van die sociale meisjes die SPH studeren. Dus een goede glimlach en een lief koppie.
Wel handig dat hij op SPH studentes valt. Heeft hij toch gelijk een hulpverlener gevonden..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is is het verband met SPH en goede glimlach
Solipsistisch is misschien een betere omschrijving, aangezien alleen jouw zienswijze telt en waar is, volgens je eigen woorden.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel handig dat hij op SPH studentes valt. Heeft hij toch gelijk een hulpverlener gevonden..
Oh zo, nee zo erg is het ook weer niet. Wat ik bedoel is dat als ik iets zeg of vind. Dan sta ik er 100% achter. Ik zeg het niet zomaar. Ik kan dat namelijk onderbouwen van uit mijn oogpunt. Natuurlijk ben ik niet alles wetende en luister ik ook naar tegen argumenten. Dat is ook belangrijk omdat je vaak een tegen stelling inderuit kan halen als je goed luistert. Ik ben niet zomaar te overtuigen maar als iemand mij wijst op een ander punt wat mijn stelling tegen spreekt en die is goed onderbouwd zal ik direct toegeven dat ik er dan inderdaad naast zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Solipsistisch is misschien een betere omschrijving, aangezien alleen jouw zienswijze telt en waar is, volgens je eigen woorden.
Date jij eigenlijk nog? Ik dacht dat je voorzien wasquote:
Dicht bij een studentenstad dus hoop leuke meidenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke tinder jij zit maar echt niet elke vrouw daarop is leuk en aantrekkelijk, veel eenheidsworst, hipsters en tutjes, en dat hoeft ook niet want smaken verschillen. En juist die ene speciale wil je hebben dus dan blijven er al helemaal verdomd weinig over.
En dan heb je ze alleen nog op uiterlijk gefilterd. Daarna komt het trial&error traject om uit die kleine poel nog eens een leuke persoonlijkheid te vissen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke tinder jij zit maar echt niet elke vrouw daarop is leuk en aantrekkelijk, veel eenheidsworst, hipsters en tutjes, en dat hoeft ook niet want smaken verschillen. En juist die ene speciale wil je hebben dus dan blijven er al helemaal verdomd weinig over.
Onzin, niet iedereen is leuk, ook niet iedereen is waarschijnlijk jouw type,zelfde idee dat niet iedereen je vriend zal zijn. Maar dat soort dingen is alleen zo als je niet kieskeurig bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dicht bij een studentenstad dus hoop leuke meiden
Zeker, maar dat maakt het het ook meer dan waard als je uiteindelijk die ene leuke tegenkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan heb je ze alleen nog op uiterlijk gefilterd. Daarna komt het trial&error traject om uit die kleine poel nog eens een leuke persoonlijkheid te vissen.
Ehm...nee...Ik kom genoeg profielen tegen waarvan ik denk,laat maar.Of ik ben kritisch,dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien komt het door tinder dat ik denk dat het gras overal groener is.. Maar daar ziet iedere meid van rond de 20 er even lekker uitallemaal van die sociale meisjes die SPH studeren. Dus een goede glimlach en een lief koppie.
Dat is je pas 100x verteld hier dus doe nou niet alsof dat iets nieuws is. Ook zo onaantrekkelijk. Dat gebrek aan zelfreflectie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus ik ben te onzeker? Volgens anderen ben ik ook al niet echt aantrekkelijk. Zit me niet mee
For real?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:38 schreef Yummie-Yum het volgende:
Voor mij is het vrij makkelijk bijna iedereen heeft hetzelfde lijf en een penis, dat doet mij allemaal niet zoveel. Alleen een leuk hoofd erop doet het net wat meer
Nope, ik ben al geruime tijd niet meer beschikbaar op de dating / vrijgezellen markt. Dus date doe ik ook niet maar, net als versieren. Flirten doe ik nog wel heb ik me laten vertellen. Maar dat schijn ik met iedereen te doen en heb het zelf niet in de gaten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Date jij eigenlijk nog? Ik dacht dat je voorzien was
Een lichaam, inclusief de geslachtsdelen heeft mij nooit zoveel gedaan. OF het nu wat steviger of juist enorm mager is. Penissen heb ik in alle vormen en maten gezien, zelfs eentje die wel door een vrachtwagen leek platgereden dus dat ken ik allemaal al wel. Nou als iemand een leuk hoofd heeft dan ben ik voor veel meer te porren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En qua karakter dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:44 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Een lichaam, inclusief de geslachtsdelen heeft mij nooit zoveel gedaan. OF het nu wat steviger of juist enorm mager is. Penissen heb ik in alle vormen en maten gezien, zelfs eentje die wel door een vrachtwagen leek platgereden dus dat ken ik allemaal al wel. Nou als iemand een leuk hoofd heeft dan ben ik voor veel meer te porren.
Dit is toch gewoon een slowchatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Date jij eigenlijk nog? Ik dacht dat je voorzien was
ja nou en, daar gaan we het dus niet over hebben in deze reeksquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nope, ik ben al geruime tijd niet meer beschikbaar op de dating / vrijgezellen markt. Dus date doe ik ook niet maar, net als versieren. Flirten doe ik nog wel heb ik me laten vertellen. Maar dat schijn ik met iedereen te doen en heb het zelf niet in de gaten.
flikker eens op knurftquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een slowchat
Wat een generalisatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:48 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Iedereen is toch al zo verrot op dat gebied dus dat maakt vrij weinig uit toch?
Ja klopt. Maar zie ik het wel inmiddels, dus is het soms nog eens leuk als het een keer niet zo blijkt te zijn.quote:
Bedenk je dan ook dat veel van die foto's niet realistisch zijn met de werkelijkheid. Vrouwen zijn een meester in het manipuleren van foto's. Zorgen altijd voor de juiste hoek, een filter erover heen en eventueel nog door photoshop halen. ..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:44 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Nou als iemand een leuk hoofd heeft dan ben ik voor veel meer te porren.Oooh hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |