is is het verband met SPH en goede glimlachquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
SPH studeren. Dus een goede glimlach en een lief koppie.
Ik weet niet op welke tinder jij zit maar echt niet elke vrouw daarop is leuk en aantrekkelijk, veel eenheidsworst, hipsters en tutjes, en dat hoeft ook niet want smaken verschillen. En juist die ene speciale wil je hebben dus dan blijven er al helemaal verdomd weinig over.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien komt het door tinder dat ik denk dat het gras overal groener is.. Maar daar ziet iedere meid van rond de 20 er even lekker uitallemaal van die sociale meisjes die SPH studeren. Dus een goede glimlach en een lief koppie.
Wel handig dat hij op SPH studentes valt. Heeft hij toch gelijk een hulpverlener gevonden..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is is het verband met SPH en goede glimlach
Solipsistisch is misschien een betere omschrijving, aangezien alleen jouw zienswijze telt en waar is, volgens je eigen woorden.quote:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Wel handig dat hij op SPH studentes valt. Heeft hij toch gelijk een hulpverlener gevonden..
Oh zo, nee zo erg is het ook weer niet. Wat ik bedoel is dat als ik iets zeg of vind. Dan sta ik er 100% achter. Ik zeg het niet zomaar. Ik kan dat namelijk onderbouwen van uit mijn oogpunt. Natuurlijk ben ik niet alles wetende en luister ik ook naar tegen argumenten. Dat is ook belangrijk omdat je vaak een tegen stelling inderuit kan halen als je goed luistert. Ik ben niet zomaar te overtuigen maar als iemand mij wijst op een ander punt wat mijn stelling tegen spreekt en die is goed onderbouwd zal ik direct toegeven dat ik er dan inderdaad naast zit.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:53 schreef Gray het volgende:
[..]
Solipsistisch is misschien een betere omschrijving, aangezien alleen jouw zienswijze telt en waar is, volgens je eigen woorden.
Date jij eigenlijk nog? Ik dacht dat je voorzien wasquote:
Dicht bij een studentenstad dus hoop leuke meidenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke tinder jij zit maar echt niet elke vrouw daarop is leuk en aantrekkelijk, veel eenheidsworst, hipsters en tutjes, en dat hoeft ook niet want smaken verschillen. En juist die ene speciale wil je hebben dus dan blijven er al helemaal verdomd weinig over.
En dan heb je ze alleen nog op uiterlijk gefilterd. Daarna komt het trial&error traject om uit die kleine poel nog eens een leuke persoonlijkheid te vissen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:52 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet op welke tinder jij zit maar echt niet elke vrouw daarop is leuk en aantrekkelijk, veel eenheidsworst, hipsters en tutjes, en dat hoeft ook niet want smaken verschillen. En juist die ene speciale wil je hebben dus dan blijven er al helemaal verdomd weinig over.
Onzin, niet iedereen is leuk, ook niet iedereen is waarschijnlijk jouw type,zelfde idee dat niet iedereen je vriend zal zijn. Maar dat soort dingen is alleen zo als je niet kieskeurig bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dicht bij een studentenstad dus hoop leuke meiden
Zeker, maar dat maakt het het ook meer dan waard als je uiteindelijk die ene leuke tegenkomt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:05 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
En dan heb je ze alleen nog op uiterlijk gefilterd. Daarna komt het trial&error traject om uit die kleine poel nog eens een leuke persoonlijkheid te vissen.
Ehm...nee...Ik kom genoeg profielen tegen waarvan ik denk,laat maar.Of ik ben kritisch,dat kan natuurlijk ook.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Misschien komt het door tinder dat ik denk dat het gras overal groener is.. Maar daar ziet iedere meid van rond de 20 er even lekker uitallemaal van die sociale meisjes die SPH studeren. Dus een goede glimlach en een lief koppie.
Dat is je pas 100x verteld hier dus doe nou niet alsof dat iets nieuws is. Ook zo onaantrekkelijk. Dat gebrek aan zelfreflectie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:34 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Dus ik ben te onzeker? Volgens anderen ben ik ook al niet echt aantrekkelijk. Zit me niet mee
For real?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:38 schreef Yummie-Yum het volgende:
Voor mij is het vrij makkelijk bijna iedereen heeft hetzelfde lijf en een penis, dat doet mij allemaal niet zoveel. Alleen een leuk hoofd erop doet het net wat meer
Nope, ik ben al geruime tijd niet meer beschikbaar op de dating / vrijgezellen markt. Dus date doe ik ook niet maar, net als versieren. Flirten doe ik nog wel heb ik me laten vertellen. Maar dat schijn ik met iedereen te doen en heb het zelf niet in de gaten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Date jij eigenlijk nog? Ik dacht dat je voorzien was
Een lichaam, inclusief de geslachtsdelen heeft mij nooit zoveel gedaan. OF het nu wat steviger of juist enorm mager is. Penissen heb ik in alle vormen en maten gezien, zelfs eentje die wel door een vrachtwagen leek platgereden dus dat ken ik allemaal al wel. Nou als iemand een leuk hoofd heeft dan ben ik voor veel meer te porren.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En qua karakter dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:44 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Een lichaam, inclusief de geslachtsdelen heeft mij nooit zoveel gedaan. OF het nu wat steviger of juist enorm mager is. Penissen heb ik in alle vormen en maten gezien, zelfs eentje die wel door een vrachtwagen leek platgereden dus dat ken ik allemaal al wel. Nou als iemand een leuk hoofd heeft dan ben ik voor veel meer te porren.
Dit is toch gewoon een slowchatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Date jij eigenlijk nog? Ik dacht dat je voorzien was
ja nou en, daar gaan we het dus niet over hebben in deze reeksquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nope, ik ben al geruime tijd niet meer beschikbaar op de dating / vrijgezellen markt. Dus date doe ik ook niet maar, net als versieren. Flirten doe ik nog wel heb ik me laten vertellen. Maar dat schijn ik met iedereen te doen en heb het zelf niet in de gaten.
flikker eens op knurftquote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon een slowchat
Wat een generalisatie.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:48 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Iedereen is toch al zo verrot op dat gebied dus dat maakt vrij weinig uit toch?
Ja klopt. Maar zie ik het wel inmiddels, dus is het soms nog eens leuk als het een keer niet zo blijkt te zijn.quote:
Bedenk je dan ook dat veel van die foto's niet realistisch zijn met de werkelijkheid. Vrouwen zijn een meester in het manipuleren van foto's. Zorgen altijd voor de juiste hoek, een filter erover heen en eventueel nog door photoshop halen. ..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:37 schreef Deezertje het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 15:44 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Nou als iemand een leuk hoofd heeft dan ben ik voor veel meer te porren.Oooh hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |