Ik denk wanneer je niet uit durft te komen voor je eigen minpunten en doet alsof je niks fout kan doen en helemaal het einde bent.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?
Ik vind het altijd mooi dat een man gewoon achter zijn ideeën en zichzelf staat. Beetje lastig uit te leggen, maar gewoon zo'n kalmte over iemand heen, geen drang om iets te bewijzen, een bepaalde oprechtheid, ook in/over mindere punten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?
Oeh jij kan het goed omschrijven!quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind het altijd mooi dat een man gewoon achter zijn ideeën en zichzelf staat. Beetje lastig uit te leggen, maar gewoon zo'n kalmte over iemand heen, geen drang om iets te bewijzen, een bepaalde oprechtheid, ook in/over mindere punten.
Mijn FB zag er echt goddelijk uit. Afgetraind, lang, prachtogenMaar die had het er vaker over wat er allemaal leuk en lekker aan hem was dan ik...
Dat is wat anders.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, dan ben je een negatieveling
Dan heb je bij voorbaat al de verkeerde persoon voor je naar mijn inziens.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:54 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ja, dan wordt er weer tegen je gezegd dat je niet zo onzeker moet doen.
Maar, kun je ook hard op toegeven dat je mindere kanten hebt? (Zonder in een Deezertje te veranderen. Sorry deezer, bedoel het niet lullig, ik hoop echt dat je op een dag het licht ziet).quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb meerdere keren het verwijt gekregen dar ik arrogant ben omdat ik doe wat ik wil, me totaal niks van anderen aantrek qua mening enz, ik altijd 100% achter m'n uitspraken sta. En ik vind me zelf natuurlijk niet arrogant
Maar dat is het probleem, die lijn is flinter dun.
Iemand die zichzelf te graag hoort praten hoort nooit wat een ander te zeggen heeft, dat verveeld bij de gemiddelde mens binnen vijf minuten ook al ben je nog zo leuk en interessantquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Ik heb meerdere keren het verwijt gekregen dar ik arrogant ben omdat ik doe wat ik wil, me totaal niks van anderen aantrek qua mening enz, ik altijd 100% achter m'n uitspraken sta. En ik vind me zelf natuurlijk niet arrogant
Oh ja hoor, ik ben alles op perfect na.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, kun je ook hard op toegeven dat je mindere kanten hebt? (Zonder in een Deezertje te veranderen. Sorry deezer, bedoel het niet lullig, ik hoop echt dat je op een dag het licht ziet).
Zeker waar! Maar valt dat dan niet onder het kopje normale interesse in de medenmens hebben?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Iemand die zichzelf te graag hoort praten hoort nooit wat een ander te zeggen heeft, dat verveeld bij de gemiddelde mens binnen vijf minuten ook al ben je nog zo leuk en interessant
Dat klinkt eigenlijk als een excuus van mensen die zo genoemd wordenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zal een zelf verzekerde man ook niet te bedreigent kunnen zijn en dat enkele mensen daar dan maar een stempel "arrogant" op drukken?
Yep grote onzin, als je uitstraling en charisma goed zit dan lig je toch wel goed in de marktquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk als een excuus van mensen die zo genoemd worden
Net zo als mannen die zich verschuilen achter het hele 'vrouwen vallen alleen op badboys en ik ben nou eenmaal gewoon aardig'
Met jouw uitstraling, zit het wel goed toch?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Yep grote onzin, als je uitstraling en charisma goed zit dan lig je toch wel goed in de markt
Ik klaag nietquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Met jouw uitstraling, zit het wel goed toch?
Weet ik niet, maar oke wat anders dan?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat klinkt eigenlijk als een excuus van mensen die zo genoemd worden
Haha ja precies, ik zeg dan altijd dat ze oer saai zijnquote:Net zo als mannen die zich verschuilen achter het hele 'vrouwen vallen alleen op badboys en ik ben nou eenmaal gewoon aardig'
Dat lijkt me eerder egocentrisch.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:36 schreef ook_gek het volgende:
Deezert waarom heb je d'r niet verrast met een andere foto?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:09 schreef BeeGees het volgende:
Deezertje, ik snap heel goed dat je haar niet aantrekkelijk vindt.
Omdat?quote:
heb je deezertje zelf ook gezien?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:09 schreef BeeGees het volgende:
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:09 schreef BeeGees het volgende:
Die tweede foto was wat minder (al kan dat ook aan het shirt liggen), maar die eerste foto was best ok.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je deezertje zelf ook gezien?
Ik vond echt niets mis met dat meisje. Geen doutzen maar verder zag ze er heel aardig uit
Dus ik ben te onzeker? Volgens anderen ben ik ook al niet echt aantrekkelijk. Zit me niet meequote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:39 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar, kun je ook hard op toegeven dat je mindere kanten hebt? (Zonder in een Deezertje te veranderen. Sorry deezer, bedoel het niet lullig, ik hoop echt dat je op een dag het licht ziet).
Misschien komt het door tinder dat ik denk dat het gras overal groener is.. Maar daar ziet iedere meid van rond de 20 er even lekker uitquote:Op donderdag 15 oktober 2015 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
heb je deezertje zelf ook gezien?
Ik vond echt niets mis met dat meisje. Geen doutzen maar verder zag ze er heel aardig uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |