Jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Maar heeft er ook wel eens iemand gezegd dat je minder knap was dan hij dacht?
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richtenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap daar geen hol van. Wat maakt het nou uit dat iemand er goed uitziet? En dan "mag" je er een half uur op? Terwijl de crusties van god weet hoeveel voorgangsters er nog aanhangen? Kan me ook niet voorstellen dat het een goede minnaar is als hij zo met z'n bedpartners omgaat en kan me dan ook niet echt voorstellen dat dit verhaal waar is.
Dat helpt zeker mee.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Geen idee of dat het was, maar z'n 'boeit me geen fuck' houding zal ook vast geholpen hebben.
Volgens mij leg je een causaal verband dat er niet is.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richten
Die uitspraak snap ik niet.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:48 schreef yats het volgende:
[..]
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richten
[..]
Dat helpt zeker mee.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Volgens mij leg je een causaal verband dat er niet is.
Never mind, iets met persoonlijke ervaringquote:
Ik heb dit dus ook en vind dit zoooo kut. Want ik wil, net als wat jij zegt, niet onzeker over komen. Want je merkt gewoon dat iedereen daar echt een hekel aan heeft als je het toch doet. Alleen ik wil toch echt wel 'eerlijk' zijn. Dit zorgt er ook voor dat ik bijna niet durf af te spreken want ik vind het gewoon een kut gevoel en lullig voor een ander.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Maar het is gewoon echt zo
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb
Ik weet dat het een debiel probleem is maar ik vind het wel oprecht lullig
Hoaxquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik laat juist altijd gewoon merken bij leuke contacten dat ik ook zo m'n onzekerheden heb en daar is eigenlijk nog nooit iemand op afgeknapt.
Maar ik ben niet onzeker over mijn looks?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik laat juist altijd gewoon merken bij leuke contacten dat ik ook zo m'n onzekerheden heb en daar is eigenlijk nog nooit iemand op afgeknapt.
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Patoshik het volgende:
[..]
Ik heb dit dus ook en vind dit zoooo kut. Want ik wil, net als wat jij zegt, niet onzeker over komen. Want je merkt gewoon dat iedereen daar echt een hekel aan heeft als je het toch doet. Alleen ik wil toch echt wel 'eerlijk' zijn. Dit zorgt er ook voor dat ik bijna niet durf af te spreken want ik vind het gewoon een kut gevoel en lullig voor een ander.
Soms is het ook zo makkelijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Nope, dan ben je een negatievelingquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms is het ook zo makkelijk.
Waarom zou je ook eromheen draaien, iedereen heeft onvolkomenheden en het wordt vaak wel gewaardeerd als je gewoon oprecht en eerlijk bent wat dat betreft.
Ja, dan wordt er weer tegen je gezegd dat je niet zo onzeker moet doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Soms is het ook zo makkelijk.
Waarom zou je ook eromheen draaien, iedereen heeft onvolkomenheden en het wordt vaak wel gewaardeerd als je gewoon oprecht en eerlijk bent wat dat betreft.
Nee hoor, want op m'n onzekerheden na ben ik een sprankelend zonnetje Faxiequote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:50 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nope, dan ben je een negatieveling
Zulke mannen heb je ook volgens mij..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden onzeker geboren, kunnen ze een gouden vagijn hebben, de mooiste ogen ter wereld om in te verdrinken, de perfecte lijn hebben en titanium tieten dan nog, wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben, lekker schijt aan alles en dat werkt als een magneet op de vrouwen ook nog
Ik ook hoorquote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee hoor, want op m'n onzekerheden na ben ik een sprankelend zonnetje Faxie![]()
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden onzeker geboren, kunnen ze een gouden vagijn hebben, de mooiste ogen ter wereld om in te verdrinken, de perfecte lijn hebben en titanium tieten dan nog, wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben, lekker schijt aan alles en dat werkt als een magneet op de vrouwen ook nog
I knowquote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.
Die ken ik ook wel een ja, die was in zijn pubertijd hartstikke onzeker en dik en nu ziet hij eruit als een knappe versie van Enrique Iglesias en durft hij alleen nog maar kipfilet te eten en koopt hij zowat iedere week een hele nieuwe outfit om zijn verborgen onzekerheid te maskeren.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 12:59 schreef Yesse het volgende:
[..]
Zulke mannen heb je ook volgens mij..
De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:
[..]
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |