abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156848591
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Maar heeft er ook wel eens iemand gezegd dat je minder knap was dan hij dacht?
Ja
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156848604
Ik snap daar geen hol van. Wat maakt het nou uit dat iemand er goed uitziet? En dan "mag" je er een half uur op? Terwijl de crusties van god weet hoeveel voorgangsters er nog aanhangen? Kan me ook niet voorstellen dat het een goede minnaar is als hij zo met z'n bedpartners omgaat en kan me dan ook niet echt voorstellen dat dit verhaal waar is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156848640
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:41 schreef yats het volgende:

[..]

_O-

En werkte dat?
Geen idee of dat het was, maar z'n 'boeit me geen fuck' houding zal ook vast geholpen hebben.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:48:06 #229
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156848648
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik snap daar geen hol van. Wat maakt het nou uit dat iemand er goed uitziet? En dan "mag" je er een half uur op? Terwijl de crusties van god weet hoeveel voorgangsters er nog aanhangen? Kan me ook niet voorstellen dat het een goede minnaar is als hij zo met z'n bedpartners omgaat en kan me dan ook niet echt voorstellen dat dit verhaal waar is.
Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richten O+

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:47 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Geen idee of dat het was, maar z'n 'boeit me geen fuck' houding zal ook vast geholpen hebben.
Dat helpt zeker mee.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156848678
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:48 schreef yats het volgende:

[..]

Chubby zijn en daarom wel volledig alle aandacht op je partner en jou kunnen richten O+

Volgens mij leg je een causaal verband dat er niet is.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156848685
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:48 schreef yats het volgende:

[..]

[..]

Dat helpt zeker mee.
Die uitspraak snap ik niet.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:58:36 #232
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156848808
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:49 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Volgens mij leg je een causaal verband dat er niet is.
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:50 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Die uitspraak snap ik niet.
Never mind, iets met persoonlijke ervaring
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156849258
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben :P
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Maar het is gewoon echt zo ;(
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb :?

Ik weet dat het een debiel probleem is maar ik vind het wel oprecht lullig :')
Ik heb dit dus ook en vind dit zoooo kut. Want ik wil, net als wat jij zegt, niet onzeker over komen. Want je merkt gewoon dat iedereen daar echt een hekel aan heeft als je het toch doet. Alleen ik wil toch echt wel 'eerlijk' zijn. Dit zorgt er ook voor dat ik bijna niet durf af te spreken want ik vind het gewoon een kut gevoel en lullig voor een ander.
pi_156849298
Ik laat juist altijd gewoon merken bij leuke contacten dat ik ook zo m'n onzekerheden heb en daar is eigenlijk nog nooit iemand op afgeknapt.
pi_156849389
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:25 schreef Fripsel het volgende:
Ik laat juist altijd gewoon merken bij leuke contacten dat ik ook zo m'n onzekerheden heb en daar is eigenlijk nog nooit iemand op afgeknapt.
Hoax
pi_156849478
quote:
Maar ik ben niet onzeker over mijn looks?
Nogmaals: Ik zie er erg leuk uit, maar de foto's zorgen dat het er nog beter uit ziet en dat is niet eerlijk
Dus juist als ik er dan over ga miepen lijkt het alsof ik onzeker ben, terwijl ik dat zeker niet ben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156849522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:23 schreef Patoshik het volgende:

[..]

Ik heb dit dus ook en vind dit zoooo kut. Want ik wil, net als wat jij zegt, niet onzeker over komen. Want je merkt gewoon dat iedereen daar echt een hekel aan heeft als je het toch doet. Alleen ik wil toch echt wel 'eerlijk' zijn. Dit zorgt er ook voor dat ik bijna niet durf af te spreken want ik vind het gewoon een kut gevoel en lullig voor een ander.
:*
  donderdag 15 oktober 2015 @ 12:49:20 #238
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_156849718
quote:
Soms is het ook zo makkelijk.

Waarom zou je ook eromheen draaien, iedereen heeft onvolkomenheden en het wordt vaak wel gewaardeerd als je gewoon oprecht en eerlijk bent wat dat betreft.
pi_156849744
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Waarom zou je ook eromheen draaien, iedereen heeft onvolkomenheden en het wordt vaak wel gewaardeerd als je gewoon oprecht en eerlijk bent wat dat betreft.
Nope, dan ben je een negatieveling :(
pi_156849815
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:49 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Ja, dan wordt er weer tegen je gezegd dat je niet zo onzeker moet doen.
pi_156849849
Het is nooit goed ;(

Ow even ontopic dan maar: Ik zit weer een aantal dagen op Tinder :P
pi_156849894
Vrouwen worden onzeker geboren, kunnen ze een gouden vagijn hebben, de mooiste ogen ter wereld om in te verdrinken, de perfecte lijn hebben en titanium tieten dan nog, wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben, lekker schijt aan alles en dat werkt als een magneet op de vrouwen ook nog ;)
pi_156849915
quote:
16s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:50 schreef Faxie het volgende:

[..]

Nope, dan ben je een negatieveling :(
Nee hoor, want op m'n onzekerheden na ben ik een sprankelend zonnetje Faxie O+ _O-
pi_156849918
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Vrouwen worden onzeker geboren, kunnen ze een gouden vagijn hebben, de mooiste ogen ter wereld om in te verdrinken, de perfecte lijn hebben en titanium tieten dan nog, wat dat betreft ben ik blij dat ik een man ben, lekker schijt aan alles en dat werkt als een magneet op de vrouwen ook nog ;)
Zulke mannen heb je ook volgens mij..
Fuck the EBU
pi_156849934
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:59 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nee hoor, want op m'n onzekerheden na ben ik een sprankelend zonnetje Faxie O+ _O-
Ik ook hoor :{w
pi_156849938
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:57 schreef UitStraling het volgende:
True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.
pi_156849956
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

True. Heel hypocriet van me, maar zelfverzekerde mannen zonder dat het arrogant word is echt een turn on vind ik.
I know :7
pi_156850045
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 12:59 schreef Yesse het volgende:

[..]

Zulke mannen heb je ook volgens mij..
Die ken ik ook wel een ja, die was in zijn pubertijd hartstikke onzeker en dik en nu ziet hij eruit als een knappe versie van Enrique Iglesias en durft hij alleen nog maar kipfilet te eten en koopt hij zowat iedere week een hele nieuwe outfit om zijn verborgen onzekerheid te maskeren.
pi_156850147
Onzekere mannen genoeg helaas.

Opzich vind ik onzekerheid niet erg bij een man het is meer hoe hij daarmee omgaat. :)
  donderdag 15 oktober 2015 @ 13:14:15 #250
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156850233
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 13:00 schreef Fripsel het volgende:

[..]

De grote vraag is dan, wanneer ga je de lijn over dat het arrogant begint te worden?
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')