Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes.quote:
Hahaha, herkenbaar. Het is bij mij hummenahummena of ik lijk op een downyquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Maar het is gewoon echt zo
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb
Ik weet dat het een debiel probleem is maar ik vind het wel oprecht lullig
Ik ken een Australische surfhunk die kreeg niet eens tijd om te douchen, de meiden zaten op een bankje buiten te wachten tot ze aan de beurt warenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes.![]()
![]()
![]()
Weet je zeker dat dat zo is? Ik denk dat ook altijd van mezelf..quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hahaha, herkenbaar. Het is bij mij hummenahummena of ik lijk op een downyDe waarheid ligt in het midden, maar die downy pics plaats ik toch niet online
Ja, die gasten zijn er ook nog. Drie op een avond was geen uitzondering voor ze.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken een Australische surfhunk die kreeg niet eens tijd om te douchen, de meiden zaten op een bankje buiten te wachten tot ze aan de beurt waren
Ja, ik ken mezelf goed genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat zo is? Ik denk dat ook altijd van mezelf..
Maar.. M'n laatste date verdronk zo in m'n ogen dat hij niet eens doorhad dat het stoplicht waar we op stonden te wachten niet opmerkte toen hij groen in ons gezicht stond te knipperen inclusief het bekende ratelgeluid.
Drie? Die stuurde na acht meiden op een avond nog hele groepen meisjes huilend naar huis met de belofte dat ze binnenkort aan de beurt waren, nog nooit zoiets gezien en het was nog een chagrijnige gast ookquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, die gasten zijn er ook nog. Drie op een avond was geen uitzondering voor ze.
Dan gewoon diverse foto's plaatsen, een leuke, een minder leuke etc. Dan zien ze dat je verschillende 'gezichten' hebt.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, ik ken mezelf goed genoeg
Ik ben een leuk meisje, zeker niet onaantrekkelijk maar de foto's geven geen eerlijk beeld
Nee geen discussie, maar ik benoem het vaak wel jaquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jouEen foto vragen heeft vast geen zin?
Ga jij dan de hele discussie van 'ja maar stel je er nou niet te veel bij voor' aan?
Ik heb zo'n hekel aan onzeker overkomen dus dat vind ik ook lastig
Ik doe niet aan datingsites en date eigenlijk vooral mensen die ik al tijden ken. Ben meer van FWB, dan van vaste relaties, dus daar ben ik ook totaal niet naar op zoek. Weinig datingverhalen, dus.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:04 schreef UitStraling het volgende:
Heb jij geen ervaringen te delen Copycat?
Dan ben je vast al wat langer vrijgezel dan, wel seks maar geen zin in een demanding kerel om je heen in je leven?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik doe niet aan datingsites en date eigenlijk vooral mensen die ik al tijden ken. Ben meer van FWB, dan van vaste relaties, dus daar ben ik ook totaal niet naar op zoek. Weinig datingverhalen, dus.
Maar zou op een eerste date met iemand die ik nog nooit gezien heb, nooit bij hem of mij thuis afspreken.
Ja maar het is echt wat DancingPhoebe ook al zegt: Het is of meteen 'Wow' of 'jezus is dit een mens? Het lijkt gesmolten of zo'quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan gewoon diverse foto's plaatsen, een leuke, een minder leuke etc. Dan zien ze dat je verschillende 'gezichten' hebt.
Uiteindelijk ben je het toch echt zelf die op de foto staatquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar het is echt wat DancingPhoebe ook al zegt: Het is of meteen 'Wow' of 'jezus is dit een mens? Het lijkt gesmolten of zo'
Die laatste laat ik niet eens op mijn computer staan joh, daar krijg ik zelf ook hoofdpijn van
Ik probeer wel diverse foto's te laten zien (hoofd, hele lijf, zomer/winter (scheelt bij mij 12 tinten in mijn haarkleur) etc) maar dan nog... Foto's doen iets magisch waardoor het heel wat lijkt
Ja, al een poos. Ook een aantal langere tot lange relaties gehad, met samenwonen, dit, dat, alles, maar ik doe het niet zo goed met verantwoordelijkheden en vastigheden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:34 schreef UitStraling het volgende:
Dan ben je vast al wat langer vrijgezel dan, wel seks maar geen zin in een demanding kerel om je heen in je leven?
FWB is toch ook een soort dating ervaring?
Ja maar het is ook niet eerlijk om een van de lelijke foto's te sturenquote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:37 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Uiteindelijk ben je het toch echt zelf die op de foto staat
quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes.![]()
![]()
![]()
Date-technisch gezien is dat handiger dan andersom. Ik sta juist belabberd op foto's en ben in het echt een stuk leuker. Maar gemaakt doen werkt in beide gevallen niet inderdaad.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
What the...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drie? Die stuurde na acht meiden op een avond nog hele groepen meisjes huilend naar huis met de belofte dat ze binnenkort aan de beurt waren, nog nooit zoiets gezien en het was nog een chagrijnige gast ook
Ik groei ook steeds meer naar dit leven toe merk ik, na een aantal lange vaste relaties, nooit gedacht maar ik voel me er prima onder eigenlijk.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, al een poos. Ook een aantal langere tot lange relaties gehad, met samenwonen, dit, dat, alles, maar ik doe het niet zo goed met verantwoordelijkheden en vastigheden.
FWB vind ik geen datingervaring omdat daten imo de insteek heeft van ergens naartoe werken en dat is bij mij nicht im frage. Astemblief niet!
Baas boven baas was dat, die gast zag er dan ook bruut goed uit dus ik snapte die meiden ergens wel maar toch mijn ogen uitgekeken, de rest van ons groepje was al blij als we eens per week een mooie toeriste in ons bed konden lullenquote:
Maar heeft er ook wel eens iemand gezegd dat je minder knap was dan hij dacht?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 11:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja maar het is ook niet eerlijk om een van de lelijke foto's te sturen
Ik heb dat 1x gedaan en hij was meteen van 'euhm nee laat maar' terwijl hij daarvoor wel enthousiast was
Later liepen we elkaar ergens tegen het lijf en vond hij mij wel leuk en was erg verbaast over die foto
Mijn verkering liet ik ook een van de lelijke foto's zien (met waarschuwing er bij) en die zei nog tijdens de eerste date dat hij blij was dat het allemaal wel mee viel
Dus ze geven allebei geen realistisch beeld. En dan ga ik iemand niet meteen weg jagen met een onrealistische lelijke foto.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |