abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:18:56 #201
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_156848134
:N mensen mensen mensen toch :N
Hij zal toch nooit luisteren, hij geeft toch de hele wereld de schuld. Zo lang hij hij die houding blijft vasthouden praat je tegen een stuk beton en zal het op date gebied een kansloos hoopje mens blijven die niks zal bereiken.

Eigen schuld....
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_156848141
Goede trouwens om eens te proberen als je iemand een date voorstelt:

- Potentiele date: Waar zullen we afspreken?
- Jijzelf: Zullen we bij mij thuis doen?
- PD: Nou ik spreek liever in de stad af
- Jij: Waarom?
- PD: Ik ken je helemaal niet en uit veiligheidsoogpunt liever op een neutrale plek de eerste keer
- Jij: Oké, maar ik vind je eigenlijk lelijk dus zou me niet trots voelen, wordt liever niet gezien in het openbaar met je.

:') :') :')
pi_156848174
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:18 schreef yats het volgende:

[..]

Dat dus!

Zou het? O-)
Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes. _O- :D :'(
pi_156848179
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben :P
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Maar het is gewoon echt zo ;(
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb :?

Ik weet dat het een debiel probleem is maar ik vind het wel oprecht lullig :')
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156848206
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb juist het tegenovergestelde. Ik sta best leuk op foto's, leuker dan ik ben :P
Maar als je dat uit gaat leggen geloven ze je niet of ze denken dat je een onzeker mutsje bent
Ik ben daardoor altijd bang dat ik iemand per ongeluk catfish zeg maar. Dat ze iets heel anders verwachten dan ze krijgen.
Maar ja ik ga ook niet mijn best doen om lelijk op foto's te staan zodat ik iets te sturen heb :?

Hahaha, herkenbaar. Het is bij mij hummenahummena of ik lijk op een downy :') De waarheid ligt in het midden, maar die downy pics plaats ik toch niet online :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156848229
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Gestoorde Australier die ik op reis ontmoet heb douchte nooit nadat hij weer iets geregeld had. Volgens hem konden ze dat de volgende dag ruiken en verhoogde dat zijn succes. _O- :D :'(
Ik ken een Australische surfhunk die kreeg niet eens tijd om te douchen, de meiden zaten op een bankje buiten te wachten tot ze aan de beurt waren :D
pi_156848237
quote:

Weet je zeker dat dat zo is? Ik denk dat ook altijd van mezelf..

Maar.. M'n laatste date verdronk zo in m'n ogen dat hij niet eens doorhad dat het stoplicht waar we op stonden te wachten niet opmerkte toen hij groen in ons gezicht stond te knipperen inclusief het bekende ratelgeluid. :@
pi_156848248
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Hahaha, herkenbaar. Het is bij mij hummenahummena of ik lijk op een downy :') De waarheid ligt in het midden, maar die downy pics plaats ik toch niet online :')
Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jou :P Een foto vragen heeft vast geen zin?

Ga jij dan de hele discussie van 'ja maar stel je er nou niet te veel bij voor' aan?
Ik heb zo'n hekel aan onzeker overkomen dus dat vind ik ook lastig
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156848272
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:24 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Ik ken een Australische surfhunk die kreeg niet eens tijd om te douchen, de meiden zaten op een bankje buiten te wachten tot ze aan de beurt waren :D
Ja, die gasten zijn er ook nog. Drie op een avond was geen uitzondering voor ze.
pi_156848277
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:24 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Weet je zeker dat dat zo is? Ik denk dat ook altijd van mezelf..

Maar.. M'n laatste date verdronk zo in m'n ogen dat hij niet eens doorhad dat het stoplicht waar we op stonden te wachten niet opmerkte toen hij groen in ons gezicht stond te knipperen inclusief het bekende ratelgeluid. :@
Ja, ik ken mezelf goed genoeg
Ik ben een leuk meisje, zeker niet onaantrekkelijk maar de foto's geven geen eerlijk beeld
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156848301
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Ja, die gasten zijn er ook nog. Drie op een avond was geen uitzondering voor ze.
Drie? Die stuurde na acht meiden op een avond nog hele groepen meisjes huilend naar huis met de belofte dat ze binnenkort aan de beurt waren, nog nooit zoiets gezien en het was nog een chagrijnige gast ook _O-
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:29:58 #212
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_156848327
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja, ik ken mezelf goed genoeg
Ik ben een leuk meisje, zeker niet onaantrekkelijk maar de foto's geven geen eerlijk beeld
Dan gewoon diverse foto's plaatsen, een leuke, een minder leuke etc. Dan zien ze dat je verschillende 'gezichten' hebt.
pi_156848330
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:25 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik ben wel heel nieuwsgierig naar jou :P Een foto vragen heeft vast geen zin?

Ga jij dan de hele discussie van 'ja maar stel je er nou niet te veel bij voor' aan?
Ik heb zo'n hekel aan onzeker overkomen dus dat vind ik ook lastig
Nee geen discussie, maar ik benoem het vaak wel ja :D

En nee, dat heeft geen zin!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:32:03 #214
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156848358
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:04 schreef UitStraling het volgende:

Heb jij geen ervaringen te delen Copycat?
Ik doe niet aan datingsites en date eigenlijk vooral mensen die ik al tijden ken. Ben meer van FWB, dan van vaste relaties, dus daar ben ik ook totaal niet naar op zoek. Weinig datingverhalen, dus.

Maar zou op een eerste date met iemand die ik nog nooit gezien heb, nooit bij hem of mij thuis afspreken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156848393
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:32 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik doe niet aan datingsites en date eigenlijk vooral mensen die ik al tijden ken. Ben meer van FWB, dan van vaste relaties, dus daar ben ik ook totaal niet naar op zoek. Weinig datingverhalen, dus.

Maar zou op een eerste date met iemand die ik nog nooit gezien heb, nooit bij hem of mij thuis afspreken.
Dan ben je vast al wat langer vrijgezel dan, wel seks maar geen zin in een demanding kerel om je heen in je leven?
FWB is toch ook een soort dating ervaring?
pi_156848415
Mijn eerste date ooit als "volwassen persoon" was echt naïef als fuck. Met iemand die veeeeeeeel ouder was dan mij en meteen bij hem thuis en niemand wist waar ik was. o|O
pi_156848419
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:29 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dan gewoon diverse foto's plaatsen, een leuke, een minder leuke etc. Dan zien ze dat je verschillende 'gezichten' hebt.
Ja maar het is echt wat DancingPhoebe ook al zegt: Het is of meteen 'Wow' of 'jezus is dit een mens? Het lijkt gesmolten of zo'
Die laatste laat ik niet eens op mijn computer staan joh, daar krijg ik zelf ook hoofdpijn van

Ik probeer wel diverse foto's te laten zien (hoofd, hele lijf, zomer/winter (scheelt bij mij 12 tinten in mijn haarkleur) etc. maar dan nog... Foto's doen iets magisch waardoor het heel wat lijkt
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156848443
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:35 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar het is echt wat DancingPhoebe ook al zegt: Het is of meteen 'Wow' of 'jezus is dit een mens? Het lijkt gesmolten of zo'
Die laatste laat ik niet eens op mijn computer staan joh, daar krijg ik zelf ook hoofdpijn van

Ik probeer wel diverse foto's te laten zien (hoofd, hele lijf, zomer/winter (scheelt bij mij 12 tinten in mijn haarkleur) etc) maar dan nog... Foto's doen iets magisch waardoor het heel wat lijkt
Uiteindelijk ben je het toch echt zelf die op de foto staat :)
pi_156848444
JE hebt al zo weinig foto's om jezelf een beetje realistisch te laten zien, ik maak liever geen mogelijk op aan een downy pic :@
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:38:49 #220
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156848472
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:34 schreef UitStraling het volgende:

Dan ben je vast al wat langer vrijgezel dan, wel seks maar geen zin in een demanding kerel om je heen in je leven?
FWB is toch ook een soort dating ervaring?
Ja, al een poos. Ook een aantal langere tot lange relaties gehad, met samenwonen, dit, dat, alles, maar ik doe het niet zo goed met verantwoordelijkheden en vastigheden.
FWB vind ik geen datingervaring omdat daten imo de insteek heeft van ergens naartoe werken en dat is bij mij nicht im frage. Astemblief niet!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156848513
quote:
1s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:37 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Uiteindelijk ben je het toch echt zelf die op de foto staat :)
Ja maar het is ook niet eerlijk om een van de lelijke foto's te sturen
Ik heb dat 1x gedaan en hij was meteen van 'euhm nee laat maar' terwijl hij daarvoor wel enthousiast was
Later liepen we elkaar ergens tegen het lijf en vond hij mij wel leuk en was erg verbaast over die foto
Mijn verkering liet ik ook een van de lelijke foto's zien (met waarschuwing er bij :P ) en die zei nog tijdens de eerste date dat hij blij was dat het allemaal wel mee viel

Dus ze geven allebei geen realistisch beeld. En dan ga ik iemand niet meteen weg jagen met een onrealistische lelijke foto.
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:41:19 #222
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156848522
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:21 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

_O-

En werkte dat?

quote:

Date-technisch gezien is dat handiger dan andersom. Ik sta juist belabberd op foto's en ben in het echt een stuk leuker. Maar gemaakt doen werkt in beide gevallen niet inderdaad.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:28 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Drie? Die stuurde na acht meiden op een avond nog hele groepen meisjes huilend naar huis met de belofte dat ze binnenkort aan de beurt waren, nog nooit zoiets gezien en het was nog een chagrijnige gast ook _O-
What the...
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156848531
quote:
7s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:38 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ja, al een poos. Ook een aantal langere tot lange relaties gehad, met samenwonen, dit, dat, alles, maar ik doe het niet zo goed met verantwoordelijkheden en vastigheden.
FWB vind ik geen datingervaring omdat daten imo de insteek heeft van ergens naartoe werken en dat is bij mij nicht im frage. Astemblief niet!
Ik groei ook steeds meer naar dit leven toe merk ik, na een aantal lange vaste relaties, nooit gedacht maar ik voel me er prima onder eigenlijk.
Ik kan doen en laten wat ik wil, complete vrijheid en als ik af en toe een leuke avond wil hebben dan kan het ook makkelijk.
pi_156848562
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:41 schreef yats het volgende:

[..]

What the...
Baas boven baas was dat, die gast zag er dan ook bruut goed uit dus ik snapte die meiden ergens wel maar toch mijn ogen uitgekeken, de rest van ons groepje was al blij als we eens per week een mooie toeriste in ons bed konden lullen :{
pi_156848584
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:40 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ja maar het is ook niet eerlijk om een van de lelijke foto's te sturen
Ik heb dat 1x gedaan en hij was meteen van 'euhm nee laat maar' terwijl hij daarvoor wel enthousiast was
Later liepen we elkaar ergens tegen het lijf en vond hij mij wel leuk en was erg verbaast over die foto
Mijn verkering liet ik ook een van de lelijke foto's zien (met waarschuwing er bij :P ) en die zei nog tijdens de eerste date dat hij blij was dat het allemaal wel mee viel

Dus ze geven allebei geen realistisch beeld. En dan ga ik iemand niet meteen weg jagen met een onrealistische lelijke foto.
Maar heeft er ook wel eens iemand gezegd dat je minder knap was dan hij dacht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')