abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:00:29 #176
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156847836
------
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:02:25 #177
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_156847857
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:56 schreef Deezertje het volgende:

Dat is zonde van mijn tijd, ook al heb ik misschien niets te doen verder die dag :P
Nee, dat is geen zonde van je tijd, dat is een gezonde manier om je tijd door te brengen. En wie weet verrast zo'n persoon je nog wel positief. Zo niet, ben je wel mooi een sociale ervaring rijker. En wat dat betreft kun je niet rijk genoeg zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_156847874
Wel humor dat de ene blauwe het probeert te stoppen en dat de andere blauwe er gewoon op doorgaat _O-
pi_156847884
Sorry Deezertje, het kan natuurlijk prima dat je geen klik voelt maar je lijkt ook wel heel erg op zoek naar minpuntjes om maar niet te hoeven daten zodra de ander wel een keer wil. Of je houd zo erg vast aan een perfect plaatje dat het sowieso nooit wat gaat worden. Als je je eisenlijst maar lang genoeg gaat houden vind je niemand die daaraan voldoet.

quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:30 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ja maar ik werd best een beetje gek van d'r op de app en voelde me ook niet echt fysiek aangetrokken tot haar als ik wat recente foto's zie. Als ik dat zou loslaten zou ik misschien vaker wat 'meemaken' maar als ik de klik vooraf al niet voel, waarom dan afspreken? Bovendien wou ze eerst in de stad wat afspreken en niet thuis, dus dubbele teleurstelling achteraf wellicht (half uur reizen voor we bij mij of haar thuis zijn :P) En ze is niet eens zo lelijk hoor, maar ik voel me er gewoon niet aangetrokken toe, plus ze draagt een bril. En dat staat sommige mensen wel of niet (en mocht ze lenzen dragen dan is ze nog mijn type niet :P) Plus ze is helemaal gek op voetbal en ik ben dat totaal niet... Niet dat je dezelfde hobby moet hebben maar sommige dingen werken gewoon niet. Zoals dat iemand gek is op honden en niets van katten moet hebben terwijl je zelf gek bent op katten en echt 0,0 hebt met honden.
- Dat je je niet fysiek aangetrokken voelt, oké op zich een goed punt, ook als het stroef loopt moet je niet met de eerste de beste genoegen nemen om in een relatie te gaan. Maar een keer daten kan toch geen kwaad? Sowieso kan iemand heel anders overkomen in het echt.
- Waarom niet willen als iemand in de stad wil afspreken? Lijkt me heel logisch, ten eerste kan het enorm awkward worden als je bij iemand thuis afspreekt, ten tweede is het uit veiligheidsoverwegingen zeer goed te begrijpen, volgens mij ben jij begin 20 en zal zij dat dan ook wel zijn. Als je altijd alleen maar aanstuurt op een thuisdate snap ik dat een deel daarop weer afhaakt.
- Een bril is wel een heel erg gezocht argument om iemand maar niet aantrekkelijk te vinden.
- Dat ze gek is op voetbal en jij niet, prima als je een beetje dezelfde hobby's wilt maar alles hetzelfde is toch ook niet de bedoeling? Bovendien, again, waarom niet op een date gaan?

Echt, stap eens af van dat ideaalplaatje wat je na al die tijd in je hoofd gevormd hebt en blijkbaar magische proporties aan heeft genomen en ga gewoon eens op een leuke date als iemand enthousiast is. Daarna kun je altijd nog concluderen dat het niet klikt, je eindigt er niet van met een ring om je vinger en een getekende trouwakte.
pi_156847887
quote:
9s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:02 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, dat is geen zonde van je tijd, dat is een gezonde manier om je tijd door te brengen. En wie weet verrast zo'n persoon je nog wel positief. Zo niet, ben je wel mooi een sociale ervaring rijker. En wat dat betreft kun je niet rijk genoeg zijn.
Heel mooi gezegd :Y
Heb jij geen ervaringen te delen Copycat?
pi_156847893
Ik heb vanavond 2 ontmoetingen in 1 klap, ga stappen. Best zin in. Alleen qua tijd moet het ff goed uitkomen :P
pi_156847910
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:59 schreef BeeGees het volgende:
Je weet wel snel waarom iemand niet bij je past terwijl je haar 0x hebt gezien, mijn god zeg. Hele waslijst :') dat iemand je type niet is: ok :') maar dit is vaag
Niet dat alles bij mij om 't uiterlijk draait, maar als je gewoon niet warm/nieuwsgierig naar d'r wordt staat ze daar al op achter. Mij doet een glimlach en pretoogjes al veel, en dat heeft bijna iedereen wel. Heeft ze dan ook nog weinig raakvlakken met mij dan staat ze 2-0 achter.
pi_156847929
Waarom is het een groot obstakel dat ze niet meteen thuis af wil spreken? Zo vlak je echt meteen al een heel groot deel van de potentiële dates uit?

En je hoeft natuurlijk niet met iedereen af te spreken maar foto's zijn maar foto's. Als iemand aardig lijkt zou ik op zijn minst even gaan checken hoe ze er echt uit zien
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156847947
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef rhubarbje het volgende:
Waarom is het een groot obstakel dat ze niet meteen thuis af wil spreken? Zo vlak je echt meteen al een heel groot deel van de potentiële dates uit?

En je hoeft natuurlijk niet met iedereen af te spreken maar foto's zijn maar foto's. Als iemand aardig lijkt zou ik op zijn minst even gaan checken hoe ze er echt uit zien
Omdat hij zich niet normaal kan gedragen in normale sociale situaties...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_156847953
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet dat alles bij mij om 't uiterlijk draait, maar als je gewoon niet warm/nieuwsgierig naar d'r wordt staat ze daar al op achter. Mij doet een glimlach en pretoogjes al veel, en dat heeft bijna iedereen wel. Heeft ze dan ook nog weinig raakvlakken met mij dan staat ze 2-0 achter.
Nee, ze staan bij jou niet 2-0 achter, elk minpuntje is een golden goal want daarna wil je niet meer en geef je ze nooit de kans om op 3-2 te komen. Wel lekker makkelijk om in je comfortzone te blijven, maar meer bereik je er niet mee.
pi_156847966
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:05 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ik heb dat niet op foto's
Ik heb moeite met mijn pose vast houden zodat ik geen onderkin krijg, op het knopje van het toestel duwen en lachen tegelijk ;( dan schiet lachen er vaak bij in

Wat ik probeer te zeggen: aantrekkingskracht is lastig bij een hand vol foto's
Ga gewoon checken hoe ze echt is?
Vooral omdat je niet echt veel andere dingen in je leven lijkt te hebben. Misschien hou je er wel een vriendschap aan over
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156847972
Mwa uk zou ook niet afspreken met een onaantrekkelijk persoon (voor mij), dus doe het dan gewoon inderdaad niet.
pi_156847980
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:06 schreef rhubarbje het volgende:

Normaal vind ik het prima om in de stad te daten, maar nu het rijk voor mij alleen dus gewoon eens kijken wie daar op reageert. Bovendien was het gewoon bedoeld als samen eten/filmpje. En als ik me niet tot haar aangetrokken voel is openbaar daten niet mijn favo plek. De 'ben je trots als ze langs je loopt in het centrum' discussie enzo.
pi_156847997
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef BeeGees het volgende:
Mwa uk zou ook niet afspreken met een onaantrekkelijk persoon (voor mij), dus doe het dan gewoon inderdaad niet.
Nee maar er is een verschil tussen onaantrekkelijk, nog niet woest aantrekkelijk en op elke slak zout leggen
Deezertje doet sowieso het laatste

Ik sta best wel open voor iemand waarvan ik op een foto niet meteen weg smelt. Aantrekkingskracht zit voor mij toch heel erg in hoe iemand beweegt, lacht, ruikt, me aan kijkt etc
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156848003
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:08 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Ik heb dat niet op foto's
Ik heb moeite met mijn pose vast houden zodat ik geen onderkin krijg, op het knopje van het toestel duwen en lachen tegelijk ;( dan schiet lachen er vaak bij in

Wat ik probeer te zeggen: aantrekkingskracht is lastig bij een hand vol foto's
Ga gewoon checken hoe ze echt is?
Vooral omdat je niet echt veel andere dingen in je leven lijkt te hebben. Misschien hou je er wel een vriendschap aan over
Ze heeft redelijk wat foto's en bijna allemaal dezelfde houding etc. Mocht je weten waarom ik twijfel. DM even voor een pic.
pi_156848020
Stuur maar
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:12:04 #192
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156848029
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 10:56 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik dus geen klik voel. We verschillen al heel erg qua interesses en ze heeft niet iets wat mij nieuwsgierig maakt naar meer. Kan prima een drankje doen maar weet 99% zeker dat het daar bij blijft en ik geen interesse heb verder. Dat is zonde van mijn tijd, ook al heb ik misschien niets te doen verder die dag :P En nogmaals: ik ben zelf ook niet perfect, maar daten om te daten met iemand waar je niks mee hebt werkt bij mij niet.

Al mijn dates waar ik ook daadwerkelijk op date mee ben geweest hadden vooraf wel mijn interesse gewekt. Sommige vielen tegen, sommige juist niet. En van twee dates gewoon spijt gehad omdat ik vooraf al niets voelde maar toch ben gegaan op 'voordeel van twijfel' maar daar had ik binnen 1 minuut al door dat het verloren tijd was en dat was het ook. Dus als die twijfel er is, is die er niet voor niks.
Nogmaals, iemand kan in het echt niet alleen tegenvallen, het kan ook andersom, dat iemand juist enorm mee valt. Ik begrijp best dat je liever date met iemand waar je meteen al zoiets bij hebt van 'ja dit is een leuke vrouw'. Dat heb ik zelf ook en toch heb ik genoeg dates gehad waarbij ik vooraf twijfelde, toch afgesproken heb en achteraf daar blij om was omdat het wel gewoon een leuke middag/avond was, ook al leidde het tot niets. Baat het niet dan schaad het niet toch? Zelfs al leid het tot niets, een drankje doen en contacten opdoen is nooit een negatief iets. Wie weet tot wat voor nieuwe contacten dat weer leid toch? Dat betekent overigens niet dat je nooit spijt van een date mag hebben, ook die heeft iedereen weleens.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156848030
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Normaal vind ik het prima om in de stad te daten, maar nu het rijk voor mij alleen dus gewoon eens kijken wie daar op reageert. Bovendien was het gewoon bedoeld als samen eten/filmpje. En als ik me niet tot haar aangetrokken voel is openbaar daten niet mijn favo plek. De 'ben je trots als ze langs je loopt in het centrum' discussie enzo.
Dat vind ik sowieso echt een heel bizarre
Waarom maakt het uit wat de rest van de wereld van jouw vangst denkt?

en laten we even eerlijk zijn, ben jij iemand waarbij mensen denken 'oh wow hoe heeft ze haar klauwen in die god gekregen?'

Waarom een date laten lopen omdat je deze week alleen thuis bent? Je kunt toch alsnog kijken wie hapt (maar de kans dat iemand gaat happen is natuurlijk vrij klein) en met haar wat gaan doen?
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_156848074
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:04 schreef BeeGees het volgende:
Ik heb vanavond 2 ontmoetingen in 1 klap, ga stappen. Best zin in. Alleen qua tijd moet het ff goed uitkomen :P
Ben wel benieuwd hoe je dat voor je ziet. Wat nou als je de eerste tegenkomt en je dat super gezellig vind?
pi_156848075
Het zou goed voor je zijn om gewoon wat vrouwelijk contact te hebben. Eerst maar eens leren lopen voordat je aan de marathon begint. Ze hoeft niet gelijk je droomvrouw te zijn om een gezellige avond te hebben. Ervaringen opdoen, Deezertje.. Dat werkt alleen maar in je voordeel.

Yats; Daar lijkt het wel op, zodra er weer eens geyatst is zul je zien dat het allemaal weer een stuk makkelijker gaat. :P
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:16:37 #196
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156848095
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef BeeGees het volgende:
Lekker kortzichtig. Sommige mensen staan nu eenmaal minder goed op foto's, dus wie weet wat je mist?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156848101
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:09 schreef Deezertje het volgende:
De 'ben je trots als ze langs je loopt in het centrum' discussie enzo.
Je loopt ook niet met lelijke vrienden in de stad? Stel je voor dat ze denken dat het je vriend/vriendin is? :')
Als je iemand leuk vind maakt het toch geen donder uit wat de rest van de wereld er van denkt?
pi_156848110
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:12 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Dat vind ik sowieso echt een heel bizarre
Waarom maakt het uit wat de rest van de wereld van jouw vangst denkt?

en laten we even eerlijk zijn, ben jij iemand waarbij mensen denken 'oh wow hoe heeft ze haar klauwen in die god gekregen?'

Waarom een date laten lopen omdat je deze week alleen thuis bent? Je kunt toch alsnog kijken wie hapt (maar de kans dat iemand gaat happen is natuurlijk vrij klein) en met haar wat gaan doen?
Omdat ik me dus niet echt aangetrokken tot haar voel. Misschien denkt de rest wel dat we vrienden zijn en even bijkletsen, maar het is een date en zo staat zij er waarschijnlijk ook in.
pi_156848130
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:17 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Omdat ik me dus niet echt aangetrokken tot haar voel. Misschien denkt de rest wel dat we vrienden zijn en even bijkletsen, maar het is een date en zo staat zij er waarschijnlijk ook in.
Alsof je vrienden hebt die je zien lopen in de stad. ;(
  donderdag 15 oktober 2015 @ 11:18:54 #200
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156848132
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2015 11:15 schreef ElDinosaur het volgende:
Het zou goed voor je zijn om gewoon wat vrouwelijk contact te hebben. Eerst maar eens leren lopen voordat je aan de marathon begint. Ze hoeft niet gelijk je droomvrouw te zijn om een gezellige avond te hebben. Ervaringen opdoen, Deezertje.. Dat werkt alleen maar in je voordeel.

Yats; Daar lijkt het wel op, zodra er weer eens geyatst is zul je zien dat het allemaal weer een stuk makkelijker gaat. :P
Dat dus!

Zou het? O-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')