Nee dat is geen daarom. Ik ben oprecht geïnteresseerd in de reden waarom. Een gevoel komt altijd ergens vandaanquote:
Vervelend is ook weer een gevoel. Welke gedachte/reden zit daar achter? Ik denk dat het voor niemand verkeerd is om daar eens over na te denken.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:30 schreef BeeGees het volgende:
Is een vervelend idee denk ik. Als je gek op iemand bent al helemaal
Achter een gevoel hoeft geen aantoonbare reden te zitten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vervelend is ook weer een gevoel. Welke gedachte/reden zit daar achter? Ik denk dat het voor niemand verkeerd is om daar eens over na te denken.
Niet omdat ik vind dat iedereen een open relatie moet hebben of wat dan ook. Maar ik denk dat het wel goed is om te weten waarom je monogaam bent of niet.
Sorry ik geloof toch liever in een oorzaak-gevolg dan dat ik een emotionele speelbal ben met random gevoelens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Achter een gevoel hoeft geen aantoonbare reden te zitten.
Kijk jou even slim zijn, met je wikipedia linkje. Ik ben onder de indruk hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Sorry ik geloof toch liever in een oorzaak-gevolg dan dat ik een emotionele speelbal ben met random gevoelens.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Emotie
Als je geen normaal gesprek kan voeren rot dan gewoon op naar de gym.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk jou even slim zijn, met je wikipedia linkje. Ik ben onder de indruk hoor.
Ik kan er niet altijd meteen mijn vinger op leggen, maar ja ik heb altijd een reden voor de dingen die ik voel ja. Eerdere ervaringen, angsten, opvoeding, de maatschappij, zijn daar in mijn ogen allemaal drijfveren in. En ik merk dat als ik die emoties probeer te begrijpen dat ik daar een stuk verder mee kom dan maar gewoon te denken "ja dat is gewoon zo".quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:56 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk jou even slim zijn, met je wikipedia linkje. Ik ben onder de indruk hoor.
Weet jij bij elk gevoel dat je ervaart precies waardoor het komt?
Zullen we de hele open relatie definitiegevoelensvoordelennadelenwelnietinandersmanszaadroeren discussie in het open relatie topic houden? Als iemand er over wil praten kunnen ze die vast wel vinden.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan er niet altijd meteen mijn vinger op leggen, maar ja ik heb altijd een reden voor de dingen die ik voel ja. Eerdere ervaringen, angsten, opvoeding, de maatschappij, zijn daar in mijn ogen allemaal drijfveren in. En ik merk dat als ik die emoties probeer te begrijpen dat ik daar een stuk verder mee kom dan maar gewoon te denken "ja dat is gewoon zo".
In dit geval he. Stel je hebt een relatie. Imo kom je ook dan wel eens iemand tegen die je mooi/lekker/leuk/interessant vind. Als je er dan voor kiest om monogaam te zijn, is het veel makkelijker om op een "zwak" moment die gevoelens te begrijpen en te weten waarom je er voor kiest om monogaam te zijn.
Maargoed, dat is mijn mening. Voel je vrij om er anders over te denken.
Een open relatie draait niet om seks maar om emotionele en persoonlijke ontwikkeling zonder je te beperken tot 1 partner. Mensen met een open relatie zijn op dat vlak veel verder ontwikkeld omdat zij zich geen beperkt speelveld opleggen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 04:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Er is een open relatie topic in SEX.
Wat eigenlijk al genoeg zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
misschien beter voor het on-topic gehalte van dit topic om eens een eigen topic aan te maken hieroverquote:Op donderdag 15 oktober 2015 00:02 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik kan er niet altijd meteen mijn vinger op leggen, maar ja ik heb altijd een reden voor de dingen die ik voel ja. Eerdere ervaringen, angsten, opvoeding, de maatschappij, zijn daar in mijn ogen allemaal drijfveren in. En ik merk dat als ik die emoties probeer te begrijpen dat ik daar een stuk verder mee kom dan maar gewoon te denken "ja dat is gewoon zo".
In dit geval he. Stel je hebt een relatie. Imo kom je ook dan wel eens iemand tegen die je mooi/lekker/leuk/interessant vind. Als je er dan voor kiest om monogaam te zijn, is het veel makkelijker om op een "zwak" moment die gevoelens te begrijpen en te weten waarom je er voor kiest om monogaam te zijn.
Maargoed, dat is mijn mening. Voel je vrij om er anders over te denken.
Je had laatst een match die toch wel wilde afspreken? Had je het stof er even af kunnen blazen.. Het gezegde 'When it rains it pours' geldt ook voor daten.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef Deezertje het volgende:
We moeten ook niet doen alsof je heel gemakkelijk een match of (seks)afspraakje kan regelen... Afgelopen week oorverdovend stil op Tinder, geen enkele match. Happn is hartstikke druk maar niemand liked terug. Werp genoeg hengeltjes uit, laat weten dat ik beschikbaar ben etc.
Ja maar ik werd best een beetje gek van d'r op de app en voelde me ook niet echt fysiek aangetrokken tot haar als ik wat recente foto's zie. Als ik dat zou loslaten zou ik misschien vaker wat 'meemaken' maar als ik de klik vooraf al niet voel, waarom dan afspreken? Bovendien wou ze eerst in de stad wat afspreken en niet thuis, dus dubbele teleurstelling achteraf wellicht (half uur reizen voor we bij mij of haar thuis zijnquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je had laatst een match die toch wel wilde afspreken? Had je het stof er even af kunnen blazen.. Het gezegde 'When it rains it pours' geldt ook voor daten.
Lieve Deezer, nog één keer ga ik het proberen. Volgens mij is je probleem dat je heeeel negatief in het leven staat. Lees je berichtje nog eens na. Ik snap heel goed dat het niet leuk is om een week geen matches te krijgen en dat je er moe van wordt dat je steeds maar niemand vind. Maar mensen vinden het niet leuk om met iemand om te gaan die vooral negatief is. Die vibe zorgt ervoor dat je eigenlijk al met 3-0 achter staat voordat je begint. Plus, wat is 'laten weten dat je beschikbaar bent'?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef Deezertje het volgende:
We moeten ook niet doen alsof je heel gemakkelijk een match of (seks)afspraakje kan regelen... Afgelopen week oorverdovend stil op Tinder, geen enkele match. Happn is hartstikke druk maar niemand liked terug. Werp genoeg hengeltjes uit, laat weten dat ik beschikbaar ben etc.
Hoe kan je negatief overkomen als er geen match is en je dus geen berichten kan sturen btw?quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:32 schreef Yesse het volgende:
[..]
Lieve Deezer, nog één keer ga ik het proberen. Volgens mij is je probleem dat je heeeel negatief in het leven staat. Lees je berichtje nog eens na. Ik snap heel goed dat het niet leuk is om een week geen matches te krijgen en dat je er moe van wordt dat je steeds maar niemand vind. Maar mensen vinden het niet leuk om met iemand om te gaan die vooral negatief is. Die vibe zorgt ervoor dat je eigenlijk al met 3-0 achter staat voordat je begint. Plus, wat is 'laten weten dat je beschikbaar bent'?
Het lijkt me zo verschrikkelijk om jou te zijn. Zo weinig zelfreflectie beheersen. Zelfs als iemand met je op date gaat en het je haarfijn uitlegt is het niet waar.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:35 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Hoe kan je negatief overkomen als er geen match is en je dus geen berichten kan sturen btw?Ik kijk ook niet boos op mijn foto's ofzo haha. Beschikbaar is dat als ik een gesprek heb en het klikt dat ik voorstel om wat af te spreken deze week. Dus niet meteen de eerste zin: hey, wat doe jij vanavond?!
Wat voor zelfreflectie dan? Ik snap heus wel dat ik niet moet verwachten meteen een topmeid te scoren, maar het moet vooraf wel enigszins klikken. Als ik zelf elke avond een stukje vlees wil eten kan ik alsnog prima een vegetariër daten als zij gewoon wat anders eet tijdens de maaltijd. Maar als ze een hele andere opvatting over de wereld heeft of een beetje links-activistisch is ingesteld gaat 'm niet worden, snap je? Aanpassen ontkom je niet aan in een relatie, maar 't moet niet botsen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:38 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Het lijkt me zo verschrikkelijk om jou te zijn. Zo weinig zelfreflectie beheersen. Zelfs als iemand met je op date gaat en het je haarfijn uitlegt is het niet waar.
Kom uit je droomwereld deezertje, je houding verpest het voor je. Als je echt zo graag verder wil komen in je leven, doe er iets mee. En hou er anders gewoon over op.
Doen we dat dan? Dat is het inderdaad niet. Nogmaals deezer, bij jou ligt het toch echt meer aan jezelf. Doe nu eens iets met wat hier gezegd word, dat zou je goed doen.quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:16 schreef Deezertje het volgende:
Is dat zo? Verder wel met je eens overigensquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je had laatst een match die toch wel wilde afspreken? Had je het stof er even af kunnen blazen.. Het gezegde 'When it rains it pours' geldt ook voor daten.
Wat is haar nummer? Een vrouw met bril die van voetbal houd, ik zie al twee pluspunten....quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:30 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Ja maar ik werd best een beetje gek van d'r op de app en voelde me ook niet echt fysiek aangetrokken tot haar als ik wat recente foto's zie. Als ik dat zou loslaten zou ik misschien vaker wat 'meemaken' maar als ik de klik vooraf al niet voel, waarom dan afspreken? Bovendien wou ze eerst in de stad wat afspreken en niet thuis, dus dubbele teleurstelling achteraf wellicht (half uur reizen voor we bij mij of haar thuis zijn) En ze is niet eens zo lelijk hoor, maar ik voel me er gewoon niet aangetrokken toe, plus ze draagt een bril. En dat staat sommige mensen wel of niet (en mocht ze lenzen dragen dan is ze nog mijn type niet
) Plus ze is helemaal gek op voetbal en ik ben dat totaal niet... Niet dat je dezelfde hobby moet hebben maar sommige dingen werken gewoon niet. Zoals dat iemand gek is op honden en niets van katten moet hebben terwijl je zelf gek bent op katten en echt 0,0 hebt met honden.
dit is het dating topic, geen ik wil een relatie topic...quote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:47 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Aanpassen ontkom je niet aan in een relatie,
Omdat ik dus geen klik voel. We verschillen al heel erg qua interesses en ze heeft niet iets wat mij nieuwsgierig maakt naar meer. Kan prima een drankje doen maar weet 99% zeker dat het daar bij blijft en ik geen interesse heb verder. Dat is zonde van mijn tijd, ook al heb ik misschien niets te doen verder die dagquote:Op donderdag 15 oktober 2015 10:49 schreef yats het volgende:
[..]
Doen we dat dan? Dat is het inderdaad niet. Nogmaals deezer, bij jou ligt het toch echt meer aan jezelf. Doe nu eens iets met wat hier gezegd word, dat zou je goed doen.
[..]
Is dat zo? Verder wel met je eens overigens
[..]
Wat is haar nummer? Een vrouw met bril die van voetbal houd, ik zie al twee pluspunten....
Nee, even zonder gein, waarom spreek je niet gewoon af? Daten is ook deels een numbers game en wie weet is iemand in het echt heel anders dan online?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |