quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zolang er een kwartiertje tussen zit en je er even een doekje overhaalt...
Dat vind ik vies.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:19 schreef Yummie-Yum het volgende:
Wat vinden jullie van personen die er meerdere daten, niet per pur sang voor seks gewoon daten?
Pff wat ben jij kritisch zegquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
Sorry hoor kan prima begrijpen dat het niet je ding is, maar zulke argumenten kun je zelf toch ook niet serieus nemenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik vies.
Ik heb geen zin om iemand anders te proeven, of om in iemand anders zijn kwakje te roeren.
Die Fokkers blijven maar DM'en hequote:Op woensdag 14 oktober 2015 19:09 schreef Yummie-Yum het volgende:
Kreeg nu weer een aanbod (netjes net neen gezegd)![]()
Neen, gewicht verliezen en een keer naar de kapper gaan deed wonderen, ben 10kg afgevallen weeg nog steeds teveel hoor. Maar het verschil is zichtbaar schijnbaarquote:
Hoe lang moet er tussen de vorige man zitten die klaar is gekomen in haar en dat jij het niet vies meer vind om seks te hebben met haar?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat vind ik vies.
Ik heb geen zin om iemand anders te proeven, of om in iemand anders zijn kwakje te roeren.
Pffffoe lekker die verkoudheid he, ik heb hem ook, ik voel me vandaag ook niet echt date materiaalquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+ ik heb een hele zware verkoudheid te pakken. Dus ben ook niks waard.
9 Maanden.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe lang moet er tussen de vorige man zitten die klaar is gekomen in haar en dat jij het niet vies meer vind om seks te hebben met haar?
Dit dus.quote:
Is dit een masturbatiegrap?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:33 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit dus.
Loop je ook mee in de processie vanavond, Kaneel? Ik hoorde dat Vader Paulus zijn paarse pij aan heeft
Zou niet durven. Mag ook niet van mijn geloof.quote:
Seks voor het huwelijkquote:Op woensdag 14 oktober 2015 20:54 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Zou niet durven. Mag ook niet van mijn geloof.
Nee hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk
Maar even zonder dollen, ik heb geen zin om te daten met iemand die gister een ander de horizontale tango heeft liggen dansen. Is dat zo raar? (Niet perse aan jou gesteld)
De date.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk
Maar even zonder dollen, ik heb geen zin om te daten met iemand die gister een ander de horizontale tango heeft liggen dansen. Is dat zo raar? (Niet perse aan jou gesteld)
Vraag me vooral af waarom je daar geen zin in hebt? Wat maakt het uit, als iemand het niet zegt merk je het niet eens.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Seks voor het huwelijk
Vinden sommige mensen geen prettig idee/gevoel. Denk gros van de mensen niet. Iig niet als je iets serieus wilquote:Op woensdag 14 oktober 2015 21:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Vraag me vooral af waarom je daar geen zin in hebt? Wat maakt het uit, als iemand het niet zegt merk je het niet eens.
en er komt een vervolg?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 22:48 schreef Nixx- het volgende:
Zo, net een leuke Okcupid date gehad met een polyamoreuse dame.
Johquote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:23 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Vinden sommige mensen geen prettig idee/gevoel. Denk gros van de mensen niet. Iig niet als je iets serieus wil
daarom dus.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 23:24 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Johik vraag dus waarom ze dat geen fijn/prettig gevoel vind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |