abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156831364
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

pi_156831370
Omdat het zo tering lang duurde. }:|
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:27:33 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156831447
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar waarom? :')
Really?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156831477
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol :@
pi_156831526
quote:
15s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol :@
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156831550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Polygamie is huwelijk met meerdere partners.
pi_156831588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Veel meer dan dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Polygamie is huwelijk met meerdere partners.
Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.
pi_156831715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:27 schreef yats het volgende:

[..]

Really?
jep
pi_156831808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:34 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Veel meer dan dat.

[..]

Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.
ja weet ik, ik ben ook poly :P
Open relatie betekent volgens mij gewoon niet gesloten en dus niet mono. Poly is een (uitgebreide) variant daarbinnen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:45:29 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156831866
Alles hierboven is bull shit
pi_156831896
quote:
15s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Bedoel je niet polyamory?
pi_156831945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Alles hierboven is bull shit
Waarom zo veroordelend?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:48:30 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156831946
gaat het over daten met meerdere personen tegelijk, ja, ok :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:48:45 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156831954
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:39 schreef BeeGees het volgende:

[..]

jep
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156832014
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja weet ik, ik ben ook poly :P
Open relatie betekent volgens mij gewoon niet gesloten en dus niet mono. Poly is een (uitgebreide) variant daarbinnen?
Vind dat weer een andere vorm, maar er zit waarheid in wat je stelt.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:46 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Bedoel je niet polyamory?
Kan ook, het is en blijft een ruime definitie.

quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef Re het volgende:
gaat het over daten met meerdere personen tegelijk, ja, ok :)
Ja daar gaat over.
pi_156832066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
pi_156832108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:

[..]

+1

Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.

Zoals ik het nu snap, sta je open voor seks, maar niet alleen seks, toch?

Snap ik het zo?
pi_156832120
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.
pi_156832191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.
Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:01:00 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156832249
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je gezellig iets gaan drinken, daar zeg ik verder ook niets over. Ik zeg alleen dat je nu niet echt op me over komt als iemand die hier verder erg over nagedacht heeft en naïef is over zijn verwachtingen. Natuurlijk hoeft er geen seks plaats te vinden (een nee is een nee), maar het zou mij verbazen als dat niet uiteindelijk de afloop is gezien jouw eerdere posts...

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

+1

Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.

Snap ik het zo?
Ik verbaas me nergens meer over :X
pi_156832267
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

+1

Snap ik het zo?
Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus niet
pi_156832291
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.
eh nee ik wil het echt niet.
pi_156832372
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:02 schreef BeeGees het volgende:

[..]

eh nee ik wil het echt niet.
Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..
Fuck the EBU
pi_156832473
8)7 soms twijfel ik echt of sommige mensen wel helemaal honderd zijn.

/en dat meen ik oprecht en mijn god wat heb ik een hekel aan gekte, zodra ik daar ook maar een half procent van bespeur ren ik hard weg.
pi_156832507
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:06 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..
Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t niet
pi_156832548
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus niet
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee? :?
pi_156832592
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee? :?
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is. :') IK heb geen behoefte aan seks met hem as ik ga daten met hem.
pi_156832650
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is. :') IK heb geen behoefte aan seks met hem as ik ga daten met hem.
Ik vraag nergens of seks je enige intentie is? Maar ik mag hopen dat als je dates met hem positief uitvallen dat seks uiteindelijk wel op je verwachtingen lijstje staat ja. Anders zit hij bij voorbaat al in de friendzone en is het dus geen daten imo.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:18:25 #29
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156832656
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Kut, ik wist dat ik iets verkeerd deed. Ik had alleen dates omdat ik het leuk vind een vrouw alle hoeken van mijn zolder te laten zien. Die ene minuut vliegt alleen altijd zo snel voorbij. Gelukkig ben ik net verhuisd naar een grotere ruimte, dan duurt het minimaal 2 minuten voordat de rondleiding geweest is.
pi_156832814
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Dat is dus heel iets anders dan "IK WIL GEEN SEKS KLAAR". Dat is gewoon, ik wil rustig aan doen. Heeeeeeeel wat anders.
Fuck the EBU
pi_156832861
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t niet
Dat hoeft ook niet meteen helder licht dat je bent maar als je iemand echt superleuk vind heb je die echt wel dolgraag in je voordat hij weer verder fladdert, seks is toch een manier om te binden schijnt het zo te zijn.
Sterker nog zelfs zoenen is als je het biologisch bekijkt slechts een manier om alvast afweerstoffen uit te wisselen via het speeksel zodat de eventuele baby alvast antistoffen heeft.
pi_156832877
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ik vraag nergens of seks je enige intentie is? Maar ik mag hopen dat als je dates met hem positief uitvallen dat seks uiteindelijk wel op je verwachtingen lijstje staat ja. Anders zit hij bij voorbaat al in de friendzone en is het dus geen daten imo.
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.
pi_156832912
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:24 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dat is dus heel iets anders dan "IK WIL GEEN SEKS KLAAR". Dat is gewoon, ik wil rustig aan doen. Heeeeeeeel wat anders.
ja maar waarom zo vragen naar de bekende weg, dat is toch logisch. Ik hoef geen seks meteen, punt en als het leuk is na een aantal dates komt het heus wel :')
pi_156832929
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.

Ik krijg hoofdpijn van zulks incompetent gedrag. }:|
pi_156832956
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!

Daten en seks gaan hand in hand.

Dat is er onduidelijk aan.
pi_156832959
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.

Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen? :{
pi_156832973
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen? :{
Mag in helpen duwen?
pi_156832994
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mag in helpen duwen?
Jij mag mij wel duwen ja :7
pi_156832996
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Wil je als straf als kasplantje eindigen?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:31:45 #40
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_156833002
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:30 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Mag in helpen duwen?
Vertel anders eens iets over je relatiestatus. Dat heb je dit topic nog niet gedaan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_156833012
Ze lijkt op een scharrel waarmee het geprobeerd heb dat was echt een ramp ;(
pi_156833021
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!

Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.
pi_156833032
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.
pi_156833035
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Omdat er een paar heldere lichten zijn die het na 33x uitleg nog niet helemaal begrijpen. Hoort erbij
pi_156833054
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Thnx, ik moest hard op lachen. Ga je postst nog even terug lezen lieve schat.
pi_156833057
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Is goed.
pi_156833059
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Dat doen er wel meer hoor.
pi_156833120
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Thnx, ik moest hard op lachen. Ga je postst nog even terug lezen lieve schat.
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raar

Maar ik stop hiermee
pi_156833205
Ik heb medelijden met die jongen ;(

Alhoewel driekwart van de mannen bestaat uit soortgelijke chappies dus boeien :)
pi_156833220
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raar

Maar ik stop hiermee
Ik en sommige anderen vroegen het je gewoon en ipv dat je gewoon kan zeggen "oh maar uiteindelijk wil ik wel", blijf je maar ontkennen.

Ik ken je niet, en er zitten genoeg rare vogels op fok dus het kan best zijn dat je serieus helemaal niet wilde.
pi_156833238
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:

Alhoewel driekwart van de mannen bestaat uit soortgelijke chappies dus boeien :)
Kijk ik ga ook niet daten met de intentie om direct te kunnen gaan glibberen en glijden. Echter als het gewoon gebeurt ga ik het niet uit de weg omdat je eerst zoveel dates moet hebben eer je bij elkaar mag kruipen.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:41:50 #52
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156833241
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Niet per se, al leid het een vaak wel tot het ander. Andersom komt ook voor overigens O-)
pi_156833281

Zo zie ik het.
pi_156833303
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:

We zien de toekomstige topics wel geopend worden..
pi_156833306
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef yats het volgende:

[..]

Niet per se, al leid het een vaak wel tot het ander. Andersom komt ook voor overigens O-)
Nou als iemand geen seks als mogelijke optie heeft na 1 of meerdere dates hoor ik het toch liever van de voren hoor O-)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 16:45:00 ]
pi_156833314
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Kijk ik ga ook niet daten met de intentie om direct te kunnen gaan glibberen en glijden. Echter als het gewoon gebeurt ga ik het niet uit de weg omdat je eerst zoveel dates moet hebben eer je bij elkaar mag kruipen.
Ik ga gewoon niet daten met de intentie dat ik seks wil. Als ik enkel seks wil dan regel ik het wel makkelijker. _O- Als het echt leuk wordt dan gaat het vanzelf wel, maar gewoon niet meteen. Mooi dat men dat hier raar vindt. _O-
pi_156833345
Ik vind geen seks op de eerste date eigenlijk al een teken aan de wand :)
pi_156833359
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind geen seks op de eerste date eigenlijk al een teken aan de wand :)
Ik vind jouw praatjes al een teken aan de wand, maar dat doet er ook niet toe. :P
pi_156833373
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:47 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik vind jouw praatjes al een teken aan de wand, maar dat doet er ook niet toe. :P
Je moet ook niet zo veel naar hem luisteren :@
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:48:28 #60
242666 BeamofLight
pi_156833384
Dus als ik het nu goed begrijp wil beegee graag daten met een knaap en als het klikt dan wil ze eventueel dezelfde avond nog seks met hem?
pi_156833385
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:45 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik ga gewoon niet daten met de intentie dat ik seks wil. Als ik enkel seks wil dan regel ik het wel makkelijker. _O- Als het echt leuk wordt dan gaat het vanzelf wel, maar gewoon niet meteen. Mooi dat men dat hier raar vindt. _O-
Damn wat snap je nu niet? Hoeveel zeggen er nu dat ze alleen maar daten voor de seks? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 16:48:44 ]
pi_156833396
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus als ik het nu goed begrijp wil beegee graag daten met een knaap en als het klikt dan wil ze eventueel dezelfde avond nog seks met hem?
Hahaha
pi_156833440
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:51:14 #64
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156833451
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:44 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Nou als iemand geen seks als mogelijke optie heeft na 1 of meerdere dates hoor ik het toch liever van de voren hoor O-)
Ik snap sowieso niet waarom je seks uit zou sluiten met iemand waar je mee date O-)

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Wie ben jij en waar heb je VA gelaten?
pi_156833465
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Ze wil alleen onverwachts rauw anaal op de eerste date, vuig mens dat het is :{w
pi_156833474
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:

Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus [quote]1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar ik stop hiermee
Je moet gewoon duidelijk zijn naar die gast toe:

"Ik heb geen seks op de 1e date!". Punt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:52:15 #67
242666 BeamofLight
pi_156833477
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:51 schreef yats het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom je seks uit zou sluiten met iemand waar je mee date O-)
probeer jij nou maar seks te hebben met een date
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:53:01 #68
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156833489
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ik heb niets in de planning. Go with the flow.
pi_156833501
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Jij kan ook alleen maar lullig doen he?

Geef het goede voorbeeld en geef je vrouw een beurt. Krijgt ze ook eens aandacht, behalve je PCtje
pi_156833516
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ik heb niets in de planning. Go with the flow.
Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse? :{
pi_156833536
quote:
4s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je moet gewoon duidelijk zijn naar die gast toe:

"Ik heb geen seks op de 1e date!". Punt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_156833546
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:54 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse? :{
Nee alleen gezoend, met tong volgens mij :D
pi_156833551
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:

[..]

-O-
pi_156833564
quote:

[..]

Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans is :P
pi_156833588
quote:

[..]

"volgens mij"? _O-
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156833601
"Ik dacht dat het een tong was, had net zo goed zijn huig kunnen zijn"
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156833619
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:56 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans is :P
Yats en Deezertje op een date?

Nu ben ik echt in de war _O-
pi_156833631
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

"volgens mij"? _O-
Ja was er niet bij, maar meen dat dat hier voorbij kwam.
pi_156833635
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:57 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Yats en Deezertje op een date?

Dan zou ik de vlieg op de schouder willen zijn :Y
pi_156833644
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja was er niet bij, maar meen dat dat hier voorbij kwam.
oh dacht dat het over jou ging laat maar :s
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156833759
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

oh dacht dat het over jou ging laat maar :s
Ik ben net als Deezertje geen Amerikaanse :D
  woensdag 14 oktober 2015 @ 17:04:58 #82
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156833778
ja ho maar weer...

dit verwordt weer rap tot een SC, doe eens niet
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_156833817
quote:
3s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef Re het volgende:
ja ho maar weer...

dit verwordt weer rap tot een SC, doe eens niet
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
pi_156833838
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde :')
pi_156833841
quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:43 schreef Yummie-Yum het volgende:
[ afbeelding ]

Zo zie ik het.
Die heb ik weleens gespeeld met iemand :@
pi_156833874
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.

Je hebt nog veel te leren ;(
pi_156833890
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:09 schreef Faxie het volgende:

[..]

De focus op liefde is een enkeltje friendzone.

Je hebt nog veel te leren ;(
Over de friendzone blijven huilen :')
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156833894
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

Geen leuke -O- had vanavond misschien een date met iemand die ik tijd terug al paar keer gezien had. Maar hij twijfelde heel erg om het door te laten gaan omdat hij uitslagen van het ziekenhuis zou krijgen van z'n moeder die borstkanker heeft. Heb gezegd dat die date wel kan wachten en dat als hij z'n ei kwijt wil hij me wel weet te vinden.

+ ik heb een hele zware verkoudheid te pakken. Dus ben ook niks waard.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2015 17:11:57 ]
pi_156833921
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

Over de friendzone blijven huilen :')
Arme jij ;(
pi_156833941
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]

nou ik had vorige week een date met een tindermatch maar dat was niet zo best. Ze verkondigde net iets te vaak "anders" te zijn dan andere meisjes. "Ik ben net een dude want ik drink bier" en ze lulde nogal veel over haar ex. Niet meer mee gepraat
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
pi_156833945
quote:
8s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde :')
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
pi_156833974
quote:

[..]

SPOILER
triest
pi_156833989
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:14 schreef BeeGees het volgende:

[..]

triest
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezen ;)
pi_156834008
quote:
8s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem van daten dus :D
pi_156834021
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:

[..]

+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist :')
pi_156834025
quote:
14s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:15 schreef Godshand het volgende:

[..]

Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezen ;)
Ah nee joh, ik ben ervan genezen na 2 dagen!
pi_156834036
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:16 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Probleem van daten dus :D
Mannen soms, pff.
pi_156834037
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist :')
Huh :') .. dan kies je ze ook wel uit of niet :P
pi_156834057
quote:
17s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:18 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Huh :') .. dan kies je ze ook wel uit of niet :P
Neen, hij mij :)
pi_156834068
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Hoe lang had je die van te voren gesproken dan? En waar opgevist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')