Really?quote:
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol
Polygamie is huwelijk met meerdere partners.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?
Veel meer dan dat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?
Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Polygamie is huwelijk met meerdere partners.
ja weet ik, ik ben ook polyquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:34 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Veel meer dan dat.
[..]
Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.
Bedoel je niet polyamory?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?quote:
Vind dat weer een andere vorm, maar er zit waarheid in wat je stelt.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja weet ik, ik ben ook poly
Open relatie betekent volgens mij gewoon niet gesloten en dus niet mono. Poly is een (uitgebreide) variant daarbinnen?
Kan ook, het is en blijft een ruime definitie.quote:
Ja daar gaat over.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef Re het volgende:
gaat het over daten met meerdere personen tegelijk, ja, ok
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
+1quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:
[..]
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.
Natuurlijk kun je gezellig iets gaan drinken, daar zeg ik verder ook niets over. Ik zeg alleen dat je nu niet echt op me over komt als iemand die hier verder erg over nagedacht heeft en naïef is over zijn verwachtingen. Natuurlijk hoeft er geen seks plaats te vinden (een nee is een nee), maar het zou mij verbazen als dat niet uiteindelijk de afloop is gezien jouw eerdere posts...quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
Ik verbaas me nergens meer overquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1
Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.
Zoals ik het nu snap, sta je open voor seks, maar niet alleen seks, toch?
Snap ik het zo?
Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1
Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.
Zoals ik het nu snap, sta je open voor seks, maar niet alleen seks, toch?
Snap ik het zo?
eh nee ik wil het echt niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.
Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..quote:
Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t nietquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:06 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus niet
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee?
Ik vraag nergens of seks je enige intentie is? Maar ik mag hopen dat als je dates met hem positief uitvallen dat seks uiteindelijk wel op je verwachtingen lijstje staat ja. Anders zit hij bij voorbaat al in de friendzone en is het dus geen daten imo.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is.IK heb geen behoefte aan seks met hem as ik ga daten met hem.
Kut, ik wist dat ik iets verkeerd deed. Ik had alleen dates omdat ik het leuk vind een vrouw alle hoeken van mijn zolder te laten zien. Die ene minuut vliegt alleen altijd zo snel voorbij. Gelukkig ben ik net verhuisd naar een grotere ruimte, dan duurt het minimaal 2 minuten voordat de rondleiding geweest is.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Waarom date je dan? Het idee van daten voor monogame mensen is toch om een leuke partner tegen te komen, en daar heb je toch seks mee?
Dat is dus heel iets anders dan "IK WIL GEEN SEKS KLAAR". Dat is gewoon, ik wil rustig aan doen. Heeeeeeeel wat anders.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:15 schreef BeeGees het volgende:
[..]
ja precies, maar IK doe het niet meteen en dat is MIJN intentie niet. Ik snap niet wat daar raar aan is.IK heb geen behoefte aan seks met hem as ik ga daten met hem.
Dat hoeft ook niet meteen helder licht dat je bent maar als je iemand echt superleuk vind heb je die echt wel dolgraag in je voordat hij weer verder fladdert, seks is toch een manier om te binden schijnt het zo te zijn.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:12 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t niet
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik vraag nergens of seks je enige intentie is? Maar ik mag hopen dat als je dates met hem positief uitvallen dat seks uiteindelijk wel op je verwachtingen lijstje staat ja. Anders zit hij bij voorbaat al in de friendzone en is het dus geen daten imo.
ja maar waarom zo vragen naar de bekende weg, dat is toch logisch. Ik hoef geen seks meteen, punt en als het leuk is na een aantal dates komt het heus welquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:24 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dat is dus heel iets anders dan "IK WIL GEEN SEKS KLAAR". Dat is gewoon, ik wil rustig aan doen. Heeeeeeeel wat anders.
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.
Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:26 schreef BeeGees het volgende:
[..]
wat wil je nou horen? Seks komt heus wel aan bod als het super leuk blijkt na een aantal dates, maar ik ga niet meteen met de benen wijd en dat is mijn intentie niet. En daar heb ik ook geen behoefte aan. Ik snap niet wat daar onduidelijk aan is, das volgens mij allang duidelijk als iemand zegt te willen daten en niwt op zoek is naar seks.
Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.
Ik krijg hoofdpijn van zulks incompetent gedrag.
Mag in helpen duwen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen?
Wil je als straf als kasplantje eindigen?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zoiets ooit per ongeluk in een moeilijke bui date wil jij mij dan van een flat af duwen?
Vertel anders eens iets over je relatiestatus. Dat heb je dit topic nog niet gedaan.quote:
Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!
Daten en seks gaan hand in hand.
Dat is er onduidelijk aan.
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.
Omdat er een paar heldere lichten zijn die het na 33x uitleg nog niet helemaal begrijpen. Hoort erbijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:28 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hoeveel posts heb je nodig om te zeggen dat je gewoon wilt daten en dat seks komt na een paar dates.
Ik krijg hoofdpijn van zulks incompetent gedrag.
Thnx, ik moest hard op lachen. Ga je postst nog even terug lezen lieve schat.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Je maakt er iets heel anders van, maar doe je vaker volgens mij dus verbaast me niet.
Is goed.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.
Dat doen er wel meer hoor.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:32 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Je communiceert als een 10jarige met leerproblemen.
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raarquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:33 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Thnx, ik moest hard op lachen. Ga je postst nog even terug lezen lieve schat.
Ik en sommige anderen vroegen het je gewoon en ipv dat je gewoon kan zeggen "oh maar uiteindelijk wil ik wel", blijf je maar ontkennen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raar
Maar ik stop hiermee
Kijk ik ga ook niet daten met de intentie om direct te kunnen gaan glibberen en glijden. Echter als het gewoon gebeurt ga ik het niet uit de weg omdat je eerst zoveel dates moet hebben eer je bij elkaar mag kruipen.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb medelijden met die jongen![]()
Alhoewel driekwart van de mannen bestaat uit soortgelijke chappies dus boeien
Niet per se, al leid het een vaak wel tot het ander. Andersom komt ook voor overigensquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:29 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja maar jij blijft maar roepen dat je geen seks wil, seks nee, omg nee echt geen seks. Wel daten, maar neee ik wil geen seks!
Daten en seks gaan hand in hand.
Dat is er onduidelijk aan.
We zien de toekomstige topics wel geopend worden..quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:40 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb medelijden met die jongen![]()
Alhoewel driekwart van de mannen bestaat uit soortgelijke chappies dus boeien
Nou als iemand geen seks als mogelijke optie heeft na 1 of meerdere dates hoor ik het toch liever van de voren hoorquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef yats het volgende:
[..]
Niet per se, al leid het een vaak wel tot het ander. Andersom komt ook voor overigens
Ik ga gewoon niet daten met de intentie dat ik seks wil. Als ik enkel seks wil dan regel ik het wel makkelijker.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:41 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Kijk ik ga ook niet daten met de intentie om direct te kunnen gaan glibberen en glijden. Echter als het gewoon gebeurt ga ik het niet uit de weg omdat je eerst zoveel dates moet hebben eer je bij elkaar mag kruipen.
Ik vind jouw praatjes al een teken aan de wand, maar dat doet er ook niet toe.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:46 schreef UitStraling het volgende:
Ik vind geen seks op de eerste date eigenlijk al een teken aan de wand
Je moet ook niet zo veel naar hem luisterenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:47 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik vind jouw praatjes al een teken aan de wand, maar dat doet er ook niet toe.
Damn wat snap je nu niet? Hoeveel zeggen er nu dat ze alleen maar daten voor de seks?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:45 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet daten met de intentie dat ik seks wil. Als ik enkel seks wil dan regel ik het wel makkelijker.Als het echt leuk wordt dan gaat het vanzelf wel, maar gewoon niet meteen. Mooi dat men dat hier raar vindt.
Hahahaquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus als ik het nu goed begrijp wil beegee graag daten met een knaap en als het klikt dan wil ze eventueel dezelfde avond nog seks met hem?
Ik snap sowieso niet waarom je seks uit zou sluiten met iemand waar je mee datequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:44 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nou als iemand geen seks als mogelijke optie heeft na 1 of meerdere dates hoor ik het toch liever van de voren hoor
Wie ben jij en waar heb je VA gelaten?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Ze wil alleen onverwachts rauw anaal op de eerste date, vuig mens dat het isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:48 schreef BeamofLight het volgende:
Dus als ik het nu goed begrijp wil beegee graag daten met een knaap en als het klikt dan wil ze eventueel dezelfde avond nog seks met hem?
Je moet gewoon duidelijk zijn naar die gast toe:quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:01 schreef BeeGees het volgende:
Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus [quote]Op woensdag 14 oktober 2015 16:37 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Vrij duidelijk al vanaf het begin: ik ga niet daten om de seks. Dat jij vervolgens uitleg nodig hebt om te kunnen begrijpen dat seks heus wel komt als het na een X aantal dates leuk is, is raar
Maar ik stop hiermee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
probeer jij nou maar seks te hebben met een datequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je seks uit zou sluiten met iemand waar je mee date
Ik heb niets in de planning. Go with the flow.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer jij nou maar seks te hebben met een date
Jij kan ook alleen maar lullig doen he?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
probeer jij nou maar seks te hebben met een date
Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:53 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb niets in de planning. Go with the flow.
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:52 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je moet gewoon duidelijk zijn naar die gast toe:
"Ik heb geen seks op de 1e date!". Punt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee alleen gezoend, met tong volgens mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heey maar je hebt zaterdag toch geneukt met die Amerikaanse?
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee alleen gezoend, met tong volgens mij
Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans isquote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
"volgens mij"?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Yats en Deezertje op een date?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans is
oh dacht dat het over jou ging laat maar :squote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was er niet bij, maar meen dat dat hier voorbij kwam.
Ik ben net als Deezertje geen Amerikaansequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dacht dat het over jou ging laat maar :s
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef Re het volgende:
ja ho maar weer...
dit verwordt weer rap tot een SC, doe eens niet
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Over de friendzone blijven huilenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.
Je hebt nog veel te leren
Geen leukequote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
Arme jijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over de friendzone blijven huilen
nou ik had vorige week een date met een tindermatch maar dat was niet zo best. Ze verkondigde net iets te vaak "anders" te zijn dan andere meisjes. "Ik ben net een dude want ik drink bier" en ze lulde nogal veel over haar ex. Niet meer mee gepraatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezenquote:
Probleem van daten dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wistquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
Ah nee joh, ik ben ervan genezen na 2 dagen!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezen
Huhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist
Neen, hij mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:18 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Huh.. dan kies je ze ook wel uit of niet
Hoe lang had je die van te voren gesproken dan? En waar opgevist?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |