Yats en Deezertje op een date?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Deezertje Amerikaans is
oh dacht dat het over jou ging laat maar :squote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ja was er niet bij, maar meen dat dat hier voorbij kwam.
Ik ben net als Deezertje geen Amerikaansequote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dacht dat het over jou ging laat maar :s
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:04 schreef Re het volgende:
ja ho maar weer...
dit verwordt weer rap tot een SC, doe eens niet
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Maar waarom uberhaupt de focus op seks? Ga daten, kijk of het klikt en als je in je slipje wegglijdt duik je lekker het bed in. Of dat bij date 1 is of 10.
Over de friendzone blijven huilenquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De focus op liefde is een enkeltje friendzone.
Je hebt nog veel te leren
Geen leukequote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
Arme jijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Over de friendzone blijven huilen
nou ik had vorige week een date met een tindermatch maar dat was niet zo best. Ze verkondigde net iets te vaak "anders" te zijn dan andere meisjes. "Ik ben net een dude want ik drink bier" en ze lulde nogal veel over haar ex. Niet meer mee gepraatquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok dat is waar, iemand nog leuke date verhalen of......?
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde
quote:Op woensdag 14 oktober 2015 16:55 schreef Fripsel het volgende:
[..]triestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezenquote:
Probleem van daten dusquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:08 schreef Yummie-Yum het volgende:
Probleem voor mij met internet daten is gewoon zo, wil best geneukt worden maar als er van te voren niet geknuffeld en gekust kan worden, en men er niet fijn de tijd voor neemt en met haast het afwerkt dan voel ik mij net een hoer. En dat zie je steeds vaker, de laatste twee dates waren zo, waar de laatste nog eens lastig was daarna want het was niks volgens hem. Maar dan wel weken ernaar emmeren of ik niet nog wel een keer wilde
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wistquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:13 schreef Fripsel het volgende:
[..]
+1 dit herken ik wel. Ik ben niet vies van seks maar wil me niet van te voren al vastleggen daarop. Vind het niet erg om het er kort over te hebben, of als het echt heel erg klikt dat het gebeurd. Maar zodra de focus erop te groot word ben ik weg.
Ah nee joh, ik ben ervan genezen na 2 dagen!quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Slinger je Tinder maar weer aan. Dan hoef je het niet te lezen
Huhquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist
Neen, hij mijquote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:18 schreef BeeGees het volgende:
[..]
Huh.. dan kies je ze ook wel uit of niet
Hoe lang had je die van te voren gesproken dan? En waar opgevist?quote:Op woensdag 14 oktober 2015 17:17 schreef Yummie-Yum het volgende:
[..]
Letterlijk gehad, kerel komt binnen broek omlaag terwijl hij dat doet zegt hij letterlijk heb 15 minuten schiet eens op. Ja dan boos worden dat erbij mij niets gebeurt of er waar van word. Blijkt hij ook nog een vriendin te hebben zonder dat zij er ook maar iets van wist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |