abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_156831364
Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic

pi_156831370
Omdat het zo tering lang duurde. }:|
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:27:33 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156831447
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:15 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Maar waarom? :')
Really?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_156831477
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol :@
pi_156831526
quote:
15s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Polygamie meer dan prima, open relaties werken voor mij gewoon niet. Vind dat ook wel jammer, vooral dat polygamie verboden is. Verder date weleens op het internet maar wat daar het resultaat soms van is, niet echt succesvol :@
poly is toch gewoon een vorm van een open relatie?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_156831550
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Polygamie is huwelijk met meerdere partners.
pi_156831588
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:31 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

Veel meer dan dat.

quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:32 schreef ElDinosaur het volgende:

[..]

Polygamie is huwelijk met meerdere partners.
Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.
pi_156831715
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:27 schreef yats het volgende:

[..]

Really?
jep
pi_156831808
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:34 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Veel meer dan dat.

[..]

Juist. Met toevoeging dat gewoon verkering/relatie ook kan.
ja weet ik, ik ben ook poly :P
Open relatie betekent volgens mij gewoon niet gesloten en dus niet mono. Poly is een (uitgebreide) variant daarbinnen?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:45:29 #10
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_156831866
Alles hierboven is bull shit
pi_156831896
quote:
15s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:28 schreef Yummie-Yum het volgende:
Bedoel je niet polyamory?
pi_156831945
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:45 schreef BeamofLight het volgende:
Alles hierboven is bull shit
Waarom zo veroordelend?
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:48:30 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_156831946
gaat het over daten met meerdere personen tegelijk, ja, ok :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 14 oktober 2015 @ 15:48:45 #14
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156831954
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:39 schreef BeeGees het volgende:

[..]

jep
Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_156832014
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:43 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

ja weet ik, ik ben ook poly :P
Open relatie betekent volgens mij gewoon niet gesloten en dus niet mono. Poly is een (uitgebreide) variant daarbinnen?
Vind dat weer een andere vorm, maar er zit waarheid in wat je stelt.
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:46 schreef Nixx- het volgende:

[..]

Bedoel je niet polyamory?
Kan ook, het is en blijft een ruime definitie.

quote:
6s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef Re het volgende:
gaat het over daten met meerdere personen tegelijk, ja, ok :)
Ja daar gaat over.
pi_156832066
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:

[..]

Ok, nogmaals dan. Ik heb meerdere posts van jou langs zien komen waarin je duidelijk aangeeft die gast helemaal te zien zitten. Echter, je knapte af op het feit dat hij direct over seks was. Dat kan en is een persoonlijke keus. Echter, later geef je aan toch met hem af te willen spreken 'omdat hij bijgedraaid is'. Dat noem ik naïef. Denk je echt dat zijn intentie nu ineens anders is?
Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
pi_156832108
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:48 schreef yats het volgende:

[..]

+1

Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.

Zoals ik het nu snap, sta je open voor seks, maar niet alleen seks, toch?

Snap ik het zo?
pi_156832120
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Ik denk het mogelijk is dat we gezellig afspreken en dat seks iets is tussen 2 personen, dus als ik niet wil dan niet. Vandaar dus
Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.
pi_156832191
quote:
0s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:55 schreef Yummie-Yum het volgende:

[..]

Mensen draaien niet zo snel bij op zulke punten.
Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.
  woensdag 14 oktober 2015 @ 16:01:00 #20
416931 yats
(non) Average Joe
pi_156832249
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:53 schreef BeeGees het volgende:

[..]

Natuurlijk kun je gezellig iets gaan drinken, daar zeg ik verder ook niets over. Ik zeg alleen dat je nu niet echt op me over komt als iemand die hier verder erg over nagedacht heeft en naïef is over zijn verwachtingen. Natuurlijk hoeft er geen seks plaats te vinden (een nee is een nee), maar het zou mij verbazen als dat niet uiteindelijk de afloop is gezien jouw eerdere posts...

quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

+1

Eerst is het helemaal fout als gasten dat doen, en snap je uberhaupt niet dat vrouwen daar op in gaan. Precies wat je nu verteld zei ik al meteen als optie "kaart aan dat je daarvoor geen contact hebt en dat je gewoon een normaal gesprek wil hebben", maar je zat niet op tinder voor seks en het gaat je niet om seks etc. etc.

Snap ik het zo?
Ik verbaas me nergens meer over :X
pi_156832267
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:54 schreef Fripsel het volgende:

[..]

+1

Snap ik het zo?
Het gaat mij niet om seks en ik wil geen seks. Als ik seks wil dan ga ik stappen, naar een clubavond of bel ik iemand op. Hij zei dat hij samen met me in bed wil liggen, ik zei dat ik niet op zoek ben naar seks, hij zegt dat hij wel ziet hoe het loopt en als t leuk is os t leuk en wordt het vanzelf wel meer (min of meer). Hij begint vaak het gesprek en zegt niks over seks id samen in bed liggen. Wat moet ik dan? Afkappen? Ik ga daten met hem en zie wel hoe t loopt, maar seks heb ik dus niet
pi_156832291
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 15:58 schreef Fripsel het volgende:

[..]

Ja maar volgens mij wil ze best, maar wil ze daar niet al op vastgepind worden voordat ze een eerste ontmoeting heeft.
eh nee ik wil het echt niet.
pi_156832372
quote:
1s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:02 schreef BeeGees het volgende:

[..]

eh nee ik wil het echt niet.
Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..
Fuck the EBU
pi_156832473
8)7 soms twijfel ik echt of sommige mensen wel helemaal honderd zijn.

/en dat meen ik oprecht en mijn god wat heb ik een hekel aan gekte, zodra ik daar ook maar een half procent van bespeur ren ik hard weg.
pi_156832507
quote:
7s.gif Op woensdag 14 oktober 2015 16:06 schreef Yesse het volgende:

[..]

Dan zou ik alle mannen dat even vertellen, want het is een redelijke ongeschreven regel dat seks bij een relatie hoort. En als je die mannen op deze manier aan het lijntje gaat houden vind ik dat echt niet netjes..
Nu snap ik je niet meer, ik ga gewoon niet meteen seks hebben en daar heb ik ook geen zin in. Meer is t niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')