SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Jaarlijks ondergaan honderden hormoonbehandeling en operaties om vrouw of man te worden waar wij niks van horen.
Ik bedoel niet dat hij dan niet meer trans is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wie zijn wij dat om te bepalen?
Dan mag ik net zo goed bepalen dat niemand trans is
Zekerquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh sommige worden echt wel goed omgebouwd
Alleen in het weekend.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Wie is er allemaal transgender dan in deze SC?
Ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Ach. Aan het einde was het gewoon pakken om het pakken. Ook over z'n vermeende trans zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik bedoel niet dat hij dan niet meer trans is.
Ik bedoel dat dat de reden is dat hij niet serieus genomen werd. Als hij gewoon normaal deed prima.
Inhet begin deden mensen heel normaal tegen hem trouwensVeel mensen appten ook met hem enzo
Hij is een transseksueell, hij werkt in een bordeelll, van smorgens zeven tot vijf is hij een omgebouwdd wijffquote:
Klopt, ik ook. Ik heb van Louis Theroux gezien.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
ZekerTegenwoordig is het gelukkig veel minder een issue.
Je hebt echt mensen die vanaf kind al met poppen spelen en liever jurkjes dragen dan voetballen en vechten.
Keer docu over gezien is pittig wat die mensen door moeten.
Je hoeft daar sowieso de media niet mee in al kan het soms anderen wel helpen een drempel over te gaan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Ook genoeg waar het geen succes is waar we niets van horen.
Patrick.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had al zo'n vermoeden.
Je jongensnaam was zeker Adam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Het zou handig zijn als er een was die wat toevoegde.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Je hoeft daar sowieso de media niet mee in al kan het soms anderen wel helpen een drempel over te gaan.
Zoals homofilie in de jaren 50.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Patrick.Ik Aylin als meisje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Het ging soms te ver ja. Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik kan men og een R&P topic herinneren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het ging soms te ver ja. Daar heb je gelijk in
maar die kerel haalde dan ook het bloed onder je nagels vandaan
quote:
Zijn er genoeg dan ben je gewoon niet goed geïnformeerd of kijk je verkeerdquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het zou handig zijn als er een was die wat toevoegde.
Ik wel.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus nu niet met zn allen doen alsof jullie zo 100% pro trans waren
Nee, ik vind het raar dat open minded mensen iemand pakken op trans zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Hier bedoel je zeker mee dat dat kenmerkende is voor die mensen
Geen problemen mee.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
100 procent pro-transquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
Dus achter gesloten deuren, eens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
100 procent contra-aandacht er mee zoeken
Tenzij in een documentaire of zo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent pro-trans
100 procent contra-aandacht er mee zoeken
De bijbel spreekt over de boom als zuurstoffabriek en niet over de boom van het leven of de zondeval. Die striktheid benauwt me en verstikt alle poëzie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:34 schreef Fylax het volgende:
Nee hoor. Je mag het wel benoemen. Maar d voorbeelden die ik noemde wat hij deed reageer jij dan weer niet op dusja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dus achter gesloten deuren, eens.
Welke voorbeelden? Dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee hoor. Je mag het wel benoemen. Maar d voorbeelden die ik noemde wat hij deed reageer jij dan weer niet op dusja.
Apart dat die mensen dan zo vaak zo in het nieuws komen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed mensen die er aandacht mee zoeken die moet ik niet zo nee. Maar dat heeft niks met transgender te maken, dat heeft gewoon te maken met die gene zijn of haar persoonlijkheid.
Zo vaak in het nieuws komen? Valt toch wel mee?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Apart dat die mensen dan zo vaak zo in het nieuws komen.
Maar ik geloof jullie hoor!!
Ah jaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Wat heb jij trouwens een big smile op je PF Fylax?
Ik dacht dat je altijd keek als Jaden Smth
Vrijwel allemaal aandachtszoekersquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo vaak in het nieuws komen? Valt toch wel mee?
Misschien in Engeland maar ik zie er hier niet veel voorbij komen in het nieuws.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Vrijwel allemaal aandachtszoekers
Nee. Dat hij tientallen topics opende over de problemen die hij had met zijn vriendinnen doen alsof hij een meisje was. Terwijl hij nooit in transitie heeft gezeten.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke voorbeelden? Dat ze het bloed onder je nagels vandaan haalde?
DAt doen normale heteros ook
Geindoctrineerd door westerse mediaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Elan het volgende:
Vier op de duizend jongens en meisjes willen liever van het andere geslacht zijn. Inso maakt er een heel issue van en rukt alles uit zijn verband.
Het zal ook weer niet.
In Engeland ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien in Engeland maar ik zie er hier niet veel voorbij komen in het nieuws.
Klopt. Zei toch al dat het soms te ver ging. Maar het bitchen an sich ging om hem en niet om hoe hijzich voeldequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Werd er (ook door jou) vaak genoeg bijgehaald.
Oh ja want de media is daar ook echt debet aanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Geindoctrineerd door westerse media
Klopt. Maar dan wel raar dat open minded iemand dan niet op zn vervelende gedrag aanpakte maar om zn "geder"quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Zei toch al dat het soms te ver ging. Maar het bitchen an sich ging om hem en niet om hoe hijzich voelde
Maar er komen nauwelijks transgenders in het nieuws. Ook niet op aandacht vragende manieren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Tuurlijk kiest de media alleen de aandachtshoeren uit die op televisie komen.
Zo lijkt het net alsof alle transgenders aandachtshoeren zijn.
Wanneer gaan een transgender iets toeveogen aan de wereld.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Oh ja want de media is daar ook echt debet aan. Ben je weer paranoïde broertje ?
True.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er komen nauwelijks transgenders in het nieuws. Ook niet op aandacht vragende manieren.
Slechte eigenschap ja. Maar dt maakt diegene niet opeens small-minded. Gewoon behoorlijk geirriteerd om diegenequote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Maar dan wel raar dat open minded iemand dan niet op zn vervelende gedrag aanpakte maar om zn "geder"
Gast, wat kijk jij allemaal?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:41 schreef Fylax het volgende:
Tuurlijk kiest de media alleen de aandachtshoeren uit die op televisie komen.
Zo lijkt het net alsof alle transgenders aandachtshoeren zijn.
Daarom zit die Jenner al een jaar in het nieuws.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar er komen nauwelijks transgenders in het nieuws. Ook niet op aandacht vragende manieren.
Tja. Op zn minst erg frappant te noemenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Slechte eigenschap ja. Maar dt maakt diegene niet opeens small-minded. Gewoon behoorlijk geirriteerd om diegene
Dat is niet een jaar en dat is 1 transgender persoon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom zit die Jenner al een jaar in het nieuws.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is niet een jaar en dat is 1 transgender persoon.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan een transgender iets toeveogen aan de wereld.
Een wetenschappelijk doorbraak. Een belangrijke positie.
wat is dit voor raar criteriumquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wanneer gaan een transgender iets toeveogen aan de wereld.
Een wetenschappelijk doorbraak. Een belangrijke positie.
Ik vind het raar dat ze zo normaal zijn maar nooit iets toevoegen.quote:
Dat mag. Maar vind het echt niet terecht dat je het dan afdoet dat diegene die bitchen op hem dan niet pro-trans zijn. Dat slaat echt kut op peren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:43 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tja. Op zn minst erg frappant te noemen
Waarom moet dat? Genoeg niet transgenders die ook niks toevoegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze zo normaal zijn maar nooit iets toevoegen.
Hoe weet jij nou of er geen transgenders zijn op topposities, niet iedereen loopt ermee te koopquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat ze zo normaal zijn maar nooit iets toevoegen.
Welke transgender voegt iets toe.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Fylax het volgende:
Ik snap het hele idee van iets toevoegen niet helemaal. Moet elk persoon op deze wereld iets toevoegen of voegen alle transgenders niets toe, maar de rest wel?
Bij vrijwel iedereen zie je het.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
Hoe weet jij nou of er geen transgenders zijn op topposities, niet iedereen loopt ermee te koop
In polen hadden we een trans in het parlementquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Elan het volgende:
Inso zijn rechtse Poolse roots spelen hem weer parten. Homofoob geblaat.
Nadat ze het gezegd hebbenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bij vrijwel iedereen zie je het.
Dat zeg ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Paxcon het volgende:
Alsof alle hetero's iets baanbrekends hebben ontdekt
Er zijn er genoeg die "chick" in OITNB is ook een transgender. Sophia of zo.quote:
Poeh als ik dit echt moet gaan opzoeken dan kan ik er wel een aantal vinden. Ik weet dat er laatst nog een transgender is aangenomen bij een groot nieuw bedrijf, als 1 van de eerste werknemers. Kan je even niet zeggen welke want ik heb dat niet onthouden.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke transgender voegt iets toe.
Sophiaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die "chick" in OITNB is ook een transgender. Sophia of zo.
Balian Buschbaum olympisch kampioen.
Brammetjuh bevestigd mijn beeld van aandachtszoekers. Ik vind hem best te pruimen tegenwoordig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat mag. Maar vind het echt niet terecht dat je het dan afdoet dat diegene die bitchen op hem dan niet pro-trans zijn. Dat slaat echt kut op peren.
Jij bent ook niet tegen homo`s en je kotst op Brammetje. Komt om dezelfde reden als wij op hem deden ;P
Geen idee. Niet elke transgender zegt dat hij/zij dat is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke transgender voegt iets toe.
Ah dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk iets toevoegen. Gelijk antwoord op je eigen vraagquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In polen hadden we een trans in het parlement
En die heb ik moeten voordragenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Elan het volgende:
[..]
Ah dus blijkbaar kunnen ze wel degelijk iets toevoegen. Gelijk antwoord op je eigen vraag
Pardon geen groot nieuw bedrijf, dat heb ik verkeerd onthouden.quote:Voor het eerst is een openlijke transgender aangenomen voor een baan in het Witte Huis. De als man geboren Raffi Freedman-Gurspan wordt directeur welzijn en personeelswerving.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Dat moet je gewoon toegeven Inso. Je ziet het pas als ze zeggen dat ze trans zijn. Dat is bij iedereen zo
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:48 schreef Amarantha het volgende:
Maar goed werkt wel in het witte huis. Mwah dan heb je wel wat bereikt.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt.
Obama moet zich progressief voordoen
Heb er net ook twee bekende genoemd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
En die heb ik moeten voordragen
Nadat ie Syrie heeft laten ontsporen. Hillary tot 15 jaar geleden anti-homo was moet ie natuurlijk wat goodwill kwekenquote:
Denk je oprecht niet dat dat zo is?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Fok-it het volgende:
Obama detacheert even een transgender omdat hij ziijn uitstraling wil verbeteren![]()
Verbied ik het iemand, Fylaxje?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Fylax het volgende:
Snap niet dat je perse iets moet toevoegen. Waarom moet een transgender iets toevoegen? Laat ieder gewoon zijn/haar leven leven.
Neh, wil gewoon graag begrijpen waarom er volgens jou iets bereikt moet worden door transgenders.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Verbied ik het iemand, Fylaxje?
Of die vrouw heeft het openbaar gemaakt nadat ze is aangenomen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Denk je oprecht niet dat dat zo is?
Dat is natuurlijk PR
Niemand hoeft iets te bereiken.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:50 schreef Fylax het volgende:
[..]
Neh, wil gewoon graag begrijpen waarom er volgens jou iets bereikt moet worden door transgenders.
Ach Obama heeft het hele Syrie conflict op zn naam staan zo'n beetje.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:50 schreef Fok-it het volgende:
Maar ja, zal mijn naïeve evenbeeld wel weer zijn die dat denkt
De gemiddelde Nederlander ook niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Niemand hoeft iets te bereiken.
Ik probeer alleen te zeggen dat de gemiddelde trans niet echt intelligent of succesvol is
Maar er zijn wel Nederlanders die succesvol zijn in hun functie.quote:
Misschien wel ja!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:53 schreef Fylax het volgende:
Misschien ook transgenders die het niet vertellen, je weet 't niet.
En transgenders falen allemaal of zo?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar er zijn wel Nederlanders die succesvol zijn in hun functie.
Is niet te ontkennen
Ik vind er wel relatief veel falen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:53 schreef Elan het volgende:
[..]
En transgenders falen allemaal of zo?
En dat baseer je op?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind er wel relatief veel falen.
Dat er een keer een operatie mis gaat zegt niets over falen in het levenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind er wel relatief veel falen.
Tv?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:53 schreef Divje het volgende:
Pot, Pan, TV, TS, CD e.d.
Zijn ook mensen.
Jij wel?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
En dat baseer je op?
Ken je er zoveel dan?
Ik vind ze weinig toevoegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:54 schreef Divje het volgende:
[..]
Dat er een keer een operatie mis gaat zegt niets over falen in het leven
Nope, dus ik kan niet zeggen of ze falen of niet.quote:
Alle vrouwen zijn trans.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nope, dus ik kan niet zeggen of ze falen of niet.
Dat heeft trouwens verder ook niets met transgenders te maken, of je faalt of niet.
trusten elanquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Elan het volgende:
ga deze enerverende discussie verlaten
welterusten luitjes.
Oh ja tuurlijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Divje het volgende:
[..]
cross-dressers. tv kan ik ff niet meer opkomen
Maar als ik zeg dat ik de gemiddelde pvv-er niks vind toevoegen, weinig intelligent vind overkomen om nog maar te zwijgen van succesvol zijn is het hek sneller van de dam.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
Ze zijn allemaal echt hoogstintelligend.
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar als ik zeg dat ik de gemiddelde pvv-er niks vind toevoegen, weinig intelligent vind overkomen om nog maar te zwijgen van succesvol zijn is het hek sneller van de dam.
Gebaseerd op een politieke denkwijze.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:57 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Dat is een normale mening in Nederland
Ik geloof daar niet inquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fok-it het volgende:
Bij transgenders gebaseerd op wat? Het gevoel dat ze in een verkeerd lichaam zitten?
En mensen die vinden dat ze een boom zijnquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
we hebben ook nog de AG, BG, GF, en nog vele meer.
Morgen even langs de AGFquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van he. binary gender fluidquote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.quote:
Haha.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar weet jij alles van he. binary gender fluid
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.
Of geloven jullie dat mensen een hond/kat/dolfijn/boom zijn
Dus alle transgenders faken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Aandachtszoekers.
Of geloven jullie dat mensen een hond/kat/dolfijn/boom zijn
Hoezo? Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie zich voelt.quote:
Want jij weet van iedereen hoeveel docu`s ze hebben gekeken?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Heb ik meer gedaan dan de meesten hier
Geloven anderen net zo zeer bij anderenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Snap niet hoe je kunt denken dat ze faken.
Ja hoor. Maar dat iemand zich in een verkeerd lichaam voelt zitten is natuurlijk wel wat makkelijker te beredeneren dan iemand die zich een dolfijn voeltquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Hoezo? Iedereen mag toch zelf bepalen hoe ie zich voelt.
Willen jullie dan stoppen met bepalen voor anderen wat beredeneerbaar is? Bij voorbaat dank.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
Ja hoor. Maar dat iemand zich in een verkeerd lichaam voelt zitten is natuurlijk wel wat makkelijker te beredeneren dan iemand die zich een dolfijn voelt
Heeft niemand gezegd. Je bent zelf ook olympisch kampioen woorden verdraaien hoor Insoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:00 schreef Insomnia_ het volgende:
Hahahaha
Jullie bepalen dus hoe mensen zich moeten voelen!?
Niet te vergelijken!!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heeft niemand gezegd. Je bent zelf ook olympisch kampioen woorden verdraaien hoor Inso
Mensen die zich dol-fijn voelen en dat uiten zijn meestal homo.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar dat iemand zich in een verkeerd lichaam voelt zitten is natuurlijk wel wat makkelijker te beredeneren dan iemand die zich een dolfijn voelt
Biologisch gezien wel ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef Fylax het volgende:
Zit allemaal tussen de oren he Inso, dat transgender zijn?
Tuurlijk is het niet te vergelijken. Maar wil dat meteen zeggen dat ik voor andere mensen bepaal hoe ze zich voelen? Ik keur het toch nergens af?quote:
Ik ook nergens.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:03 schreef Fok-it het volgende:
Tuurlijk is het niet te vergelijken. Maar wil dat meteen zeggen dat ik voor andere mensen bepaal hoe ze zich voelen? Ik keur het toch nergens af?
Wat als 1 van je kinderen later tegen je zegt dat hij/zij denkt dat hij/zij in het verkeerde lichaam zit?quote:
Gaat niet gebeuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat als 1 van je kinderen later tegen je zegt dat hij/zij denkt dat hij/zij in het verkeerde lichaam zit?
Nee. Maar jij vergelijkt het met mensen die zich een dolfijn voelen. Daarmee maak je het enigszins belachelijk. Dat is hetzelfde als dat je homo`s vergelijkt met mannen die op apen vallen ikzeg maar watquote:
Allebei de mensen zijn net zo heilig overtuigd van hoe ze zich voelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Maar jij vergelijkt het met mensen die zich een dolfijn voelen. Daarmee maak je het enigszins belachelijk. Dat is hetzelfde als dat je homo`s vergelijkt met mannen die op apen vallen ikzeg maar wat
Dit antwoord voorspelde ik al. Maar goed 'gaat niet gebeuren' is natuurlijk niet realistisch want dat kan wel gebeuren.quote:
God Inso jij ook alquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Is namelijk geindoctrineerd.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Amarantha het volgende:
Dit antwoord voorspelde ik al. Maar goed 'gaat niet gebeuren' is natuurlijk niet realistisch want dat kan wel gebeuren.
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee hoor.
Is namelijk geindoctrineerd.
Nou misschien komen er over 50 jaar wel transities waarin je dierlijke hormonen krijgt toegediend. Dan neem ik m`n woorden terugquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:05 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Allebei de mensen zijn net zo heilig overtuigd van hoe ze zich voelen.
Wie ben jij om te bepalen dat dat een rare redenatie is.
Jij bent wel goed met mensen die een andere mening hebben he.quote:
Dat is gewoon een belachelijk antwoordquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij bent wel goed met mensen die een andere mening hebben he.
Jij mag net zo min oordelen over anderen hun gevoelens dan ik. Ik ridiculiseer niemand.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou misschien komen er over 50 jaar wel transities waarin je dierlijke hormonen krijgt toegediend. Dan neem ik m`n woorden terug
Waarom?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is gewoon een belachelijk antwoordWat wil je dat ik daar op ga zeggen.
Dat een gender een keuze is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Fylax het volgende:
Wat is geïndoctrineerd?
(niet de definitie)
Omdat het gewoon wel kan dat 1 van je kinderen later dat gevoel heeft.quote:
Waarom.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Omdat het gewoon wel kan dat 1 van je kinderen later dat gevoel heeft.
Alsof ze daar voor hebben gekozen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat een gender een keuze is.
Biologisch gezien natuurlijk onzin
Het is niets anders dan een keuze.quote:
Vind je homo zijn dan ook een keuze?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is niets anders dan een keuze.
Of je het er nu mee eens bent of niet.
Oke. Dan mag je zeggen dat je het fake vind. Prima.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij mag net zo min oordelen over anderen hun gevoelens dan ik. Ik ridiculiseer niemand.
Ik dacht dat jij langer in GRTD postte?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Vind je homo zijn dan ook een keuze?
Ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Stel nou dat er iemand in je familie zoiets openbaar maakt? Hou je dan precies hetzelfde stigma als wat je nu hebt?
Ja dat klopt. Maar even voor zekerheid nog vragen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij langer in GRTD postte?
Ook als het je broertje zou zijn?quote:
Ga ik nu niet voor je zoeken. Als jij zin hebt mag jij wel nu alvast een bron plaatsen waarin staat dat het een keuze is.quote:
Ik geloof er niet in dat dat kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als het je broertje zou zijn?
Of meer kans hebbend erop je zusje. Omdat je broertje al stuk ouder is.
Voegt niks meer toe?
Nee dat weet ik. Maar als?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat dat kan.
Biologisch gezien ben je gewoon man of vrouw. (Extreme uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga ik nu niet voor je zoeken. Als jij zin hebt mag jij wel nu alvast een bron plaatsen waarin staat dat het een keuze is.
Dat jij er zo over denkt betekend niet dat het niet kan gebeuren.quote:
Het is biologisch onmogelijk. Behalve bij een hermafrodiet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat jij er zo over denkt betekend niet dat het niet kan gebeuren.
ken jij mensen die biologisch man of vrouw zijn buiten hermafrodieten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar is jouw bron dan dat het een keuze is?
Je mag ook gewoon eerlijk zeggen dat je geen bron gaat/wil zoeken, zoals ik net ook deed.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken jij mensen die biologisch man of vrouw zijn buiten hermafrodieten?
Nee, een non-antwoord. Je ziet toch overal in de wereld dat het kan gebeurenquote:
Biologisch ben je gewoon man of vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, een non-antwoord. Je ziet toch overal in de wereld dat het kan gebeuren
Dus bij je familie ook. Het is niet dat jouw familie is uitgesloten van nakomelingen die wel een verstoorde hersenwerking hebben. Om het maar even zo cru te noemen. Want ik denk dat dat het hele eieren eten si bij transgenders
Toch is het mogelijk dat je zusje over 8 of 10 jaar zegt dat ze al die tijd liever een jongetje geweest wou zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is biologisch onmogelijk. Behalve bij een hermafrodiet.
BIOLOGISCH FYLAX.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon eerlijk zeggen dat je geen bron gaat/wil zoeken, zoals ik net ook deed.
Je zusje wordt biologisch gezien een vrouw ja. Maar STEL nou dat ze zich fysiek en mentaal een man voelt. Geef dan gewoon antwoordquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch ben je gewoon man of vrouw.
Want dan ontwikkeld ze opeens een penis?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het mogelijk dat je zusje over 8 of 10 jaar zegt dat ze al die tijd liever een jongetje geweest wou zijn.
Qua lichaam.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch ben je gewoon man of vrouw.
Maar die kenmerken gaan naar loop van tijd allemaal weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BIOLOGISCH FYLAX.
Je bent simpelweg geen vrouw als je mannelijke kenmerken hebt. Of je dat nu leuk vind of niet.
Dat is voor mij net zo non-vraag als ze opeens een paard zou zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zusje wordt biologisch gezien een vrouw ja. Maar STEL nou dat ze zich fysiek en mentaal een man voelt. Geef dan gewoon antwoordIs ze dan nutteloos?
Nee maar de chirurg maakt er wel 1 bij haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want dan ontwikkeld ze opeens een penis?
Nee omdat ik niet geloof dat het zonder indoctrinatie gebeurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:13 schreef Fylax het volgende:
Inso wil er gewoon niet over nadenken dat een van zijn familieleden transgender zou zijn.
Vind 'ie vast eng ofzo om over na te denken.
Tuurlijk joh Insoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet geloof dat het zonder indoctrinatie gebeurd.
100 procent hier mee eens overigensquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hypocrietje Fylax die nog tegen homos was enkele weken geleden
Scholenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh Inso
Ouders pushen dat zeker, volgens jou?
Iedereen weet (behalve jij dus) dat ik toen zat te trollen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hypocrietje Fylax die nog tegen homos was enkele weken geleden
Dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh Inso
Ouders pushen dat zeker, volgens jou?
Dit is waar ja. Trollen over homo's is ook niet grappig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent hier mee eens overigens
Leuk om te trollen over iets waar je zo voor bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen weet (behalve jij dus) dat ik toen zat te trollen.
Ja en dat was na 2 dagen wel weer leuk geweest maar jij ging een week lang door.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou over alles moeten kunnen trollen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk om te trollen over iets waar je zo voor bent.
Kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou over alles moeten kunnen trollen.
Dat maakt je niet minder hypocriet Fylaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals iedereen een mening mag hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
Maar verder moet je over alles grappen kunnen maken etc.
Ik denk juist dat het merendeel van de menigte transgenders niet accepteerd, gedeeltelijk accepteerd, haat, niet mag, etc etc etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder hypocriet FylaxEn je hebt ook al bewezen behoorlijk populistisch te zijn. Je lult graag met de menigte mee. Dat doet Inso niet. Hoe tegenstrijdig z`n mening met de mijne is heb ik daar meer respect voor
Vind ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals iedereen een mening mag hebben.
Daarom lopen ze halfnaakt door de grachten in Amsterdamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het merendeel van de menigte transgenders niet accepteerd, gedeeltelijk accepteerd, haat, niet mag, etc etc etc.
Ook ik heb gewoon mijn excuses aangeboden aan Paxcon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heb ik het AL LANG uitgesproken met Paxcon. Toen heb ik het te persoonlijk gemaakt, dat had ik niet moeten doen.
Ik blijf echter wel achter mijn mening staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook ik heb gewoon mijn excuses aangeboden aan Paxcon.
Hebben we het nu over de gay pride? Want daar lopen ook heel veel normale hetero mannen tussen (en vrouwen)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom lopen ze halfnaakt door de grachten in Amsterdam
En de rest vergeten wequote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de gay pride? Want daar lopen ook heel veel normale hetero mannen tussen (en vrouwen)
Daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom lopen ze halfnaakt door de grachten in Amsterdam
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef Fylax het volgende:
Ik denk dat ik juist een andere kant op ga als ik zeg voor transgenders te zijn etc, en niet met de menigte mee te lullen.
Nogmaals: Daarom ook de term 'in een verkeerd lichaam geboren'quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch ga je niet van gender veranderen hoor
Gay pride is wel een slecht voorbeeld. Daar staat alles te feesten. Homo, lesbo, hetero, trans etc.quote:
Er is niet veel meer dan dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals: Daarom ook de term 'in een verkeerd lichaam geboren'
Lach maar. Ik ben vaak de enige in de klas, in een Arianator-groepsgesprek met een andere mening dan de rest.quote:
Je woont in fucking Nijmegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar. Ik ben vaak de enige in de klas, in een Arianator-groepsgesprek met een andere mening dan de rest.
Dit mag je geloven, dit mag je niet geloven. Maar ik zeg dat ik het meen.
Natuurlijk. Je praat met 14-jarigen. 90 procent weet niet wat transgender is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar. Ik ben vaak de enige in de klas, in een Arianator-groepsgesprek met een andere mening dan de rest.
Dit mag je geloven, dit mag je niet geloven. Maar ik zeg dat ik het meen.
Dan zou iedereen het met hem eens moeten zijn toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je woont in fucking Nijmegen.
Links hippie walhalla.
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou iedereen het met hem eens moeten zijn toch?
Niet alleen over transgenders, niet alleen met 14-jarigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je praat met 14-jarigen. 90 procent weet niet wat transgender is.
Je woont in NIjmegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet alleen over transgenders, niet alleen met 14-jarigen.
Ik snap dat jullie denken: "Haha, die Fylax zit weer lekker onzin te lullen", maar mijn eigen mening wordt vaak aan de kant geduwd. Had ik maar dezelfde mening als zij moeten hebben, andere meningen horen namelijk niet.
Ik praat - op FOK! en familieleden na - nooit met volwassenen, laat staan een discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je woont in NIjmegen.
Vrijwel alle volwassenen zijn het met je eens.
Daarom ging je ook zo vaak door toen Paxcon liet weten het niet leuk te vindenquote:
Een grapje die te lang door ging, uit de hand liep. Inderdaad. Daar heb ik dan ook sorry voor gezegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ging je ook zo vaak door toen Paxcon liet weten het niet leuk te vinden
Maar wat ben je pro-homo hoor!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een grapje die te lang door ging, uit de hand liep. Inderdaad. Daar heb ik dan ook sorry voor gezegd.
Grappen en spotten moet over alles en iedereen kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wat ben je pro-homo hoor!!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Grappen en spotten moet over alles en iedereen kunnen.
Het liep helemaal niet uit de hand Fylax. Je zag dat Inso tegendraads posten en je wilde meedoen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een grapje die te lang door ging, uit de hand liep. Inderdaad. Daar heb ik dan ook sorry voor gezegd.
Ja, ik bedoel tegendraads met de gemiddelde mening hier. Tuurlijk je eigen meningquote:
Ik ga niet weer herhalen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het liep helemaal niet uit de hand Fylax. Je zag dat Inso tegendraads posten en je wilde meedoen.
Je ziet nu the other way around en nu komt het je weer het beste uit om voorzitter van de belangenvereniging van transgenders te spelen.
Ik accepteer je mening best hoor. Niet iedereen hoeft alles goed te keuren of voor te zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:29 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar ik denk dat jullie net zo min of minder beseffen dat iemand anders daar anders over kan denken dan ik.
Biologisch gezien is dat net zo ridicuul.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:31 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat jij dat dan vergelijkt met hetzelfde als dat je zusje een paard zou willen zijn. Tsja, dat kan er bij mij maar moeilijk in.
Misschien niet. Maar het zou wel apart zijn als je dan een totaal veranderde kijk erop hebt. Want je bent er nu best extreem in. Dat zou normaal gesporken dan niet zomaar kunnen veranderenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder vind ik op iemands emoties inspelen sowieso geen goede insteek.
Ik geloof niet dat het kan gebeuren.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:33 schreef Fok-it het volgende:
Misschien niet. Maar het zou wel apart zijn als je dan een totaal veranderde kijk erop hebt. Want je bent er nu best extreem in. Dat zou normaal gesporken dan niet zomaar kunnen veranderen
Morgen weer Libertarisch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:33 schreef Fylax het volgende:
Het was me een genoegen. Ik ga slapen. Tot straks.
Ik ben gewoon lekker Fylax.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgen weer Libertarisch?
Tot morgen
Ja en ik snap niet dat je dat zo kan zienquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
Het is een vraag als dit
Wat als jouw moeder opeens een koe was, zou het dan nog je moeder zijn
Omdat mensen dat hebben bedacht. Niet omdat het natuurlijk is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Een vrouw kan zich ombouwen tot man.
Daar heb je een punt ja. Maar dan is het alsnog de vraag of je dat gelijk wilt zetten aan dieren. Naja dat kan ik niet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat mensen dat hebben bedacht. Niet omdat het natuurlijk is.
En toch zijn er mensen die zich dier voelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar heb je een punt ja. Maar dan is het alsnog de vraag of je dat gelijk wilt zetten aan dieren. Naja dat kan ik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |