Nogmaals: Daarom ook de term 'in een verkeerd lichaam geboren'quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch ga je niet van gender veranderen hoor
Gay pride is wel een slecht voorbeeld. Daar staat alles te feesten. Homo, lesbo, hetero, trans etc.quote:
Er is niet veel meer dan dat.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:20 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nogmaals: Daarom ook de term 'in een verkeerd lichaam geboren'
Lach maar. Ik ben vaak de enige in de klas, in een Arianator-groepsgesprek met een andere mening dan de rest.quote:
Je woont in fucking Nijmegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar. Ik ben vaak de enige in de klas, in een Arianator-groepsgesprek met een andere mening dan de rest.
Dit mag je geloven, dit mag je niet geloven. Maar ik zeg dat ik het meen.
Natuurlijk. Je praat met 14-jarigen. 90 procent weet niet wat transgender is.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Fylax het volgende:
[..]
Lach maar. Ik ben vaak de enige in de klas, in een Arianator-groepsgesprek met een andere mening dan de rest.
Dit mag je geloven, dit mag je niet geloven. Maar ik zeg dat ik het meen.
Dan zou iedereen het met hem eens moeten zijn toch?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je woont in fucking Nijmegen.
Links hippie walhalla.
Klopt.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zou iedereen het met hem eens moeten zijn toch?
Niet alleen over transgenders, niet alleen met 14-jarigen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk. Je praat met 14-jarigen. 90 procent weet niet wat transgender is.
Je woont in NIjmegen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:23 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niet alleen over transgenders, niet alleen met 14-jarigen.
Ik snap dat jullie denken: "Haha, die Fylax zit weer lekker onzin te lullen", maar mijn eigen mening wordt vaak aan de kant geduwd. Had ik maar dezelfde mening als zij moeten hebben, andere meningen horen namelijk niet.
Ik praat - op FOK! en familieleden na - nooit met volwassenen, laat staan een discussie.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Je woont in NIjmegen.
Vrijwel alle volwassenen zijn het met je eens.
Daarom ging je ook zo vaak door toen Paxcon liet weten het niet leuk te vindenquote:
Een grapje die te lang door ging, uit de hand liep. Inderdaad. Daar heb ik dan ook sorry voor gezegd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom ging je ook zo vaak door toen Paxcon liet weten het niet leuk te vinden
Maar wat ben je pro-homo hoor!!quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een grapje die te lang door ging, uit de hand liep. Inderdaad. Daar heb ik dan ook sorry voor gezegd.
Grappen en spotten moet over alles en iedereen kunnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:26 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar wat ben je pro-homo hoor!!
quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Grappen en spotten moet over alles en iedereen kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |