Tuurlijk joh Insoquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee omdat ik niet geloof dat het zonder indoctrinatie gebeurd.
100 procent hier mee eens overigensquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hypocrietje Fylax die nog tegen homos was enkele weken geleden
Scholenquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh Inso
Ouders pushen dat zeker, volgens jou?
Iedereen weet (behalve jij dus) dat ik toen zat te trollen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
Hypocrietje Fylax die nog tegen homos was enkele weken geleden
Dat lijkt me evident.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Fylax het volgende:
[..]
Tuurlijk joh Inso
Ouders pushen dat zeker, volgens jou?
Dit is waar ja. Trollen over homo's is ook niet grappig.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
100 procent hier mee eens overigens
Leuk om te trollen over iets waar je zo voor bent.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Iedereen weet (behalve jij dus) dat ik toen zat te trollen.
Ja en dat was na 2 dagen wel weer leuk geweest maar jij ging een week lang door.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou over alles moeten kunnen trollen.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Leuk om te trollen over iets waar je zo voor bent.
Kloptquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou over alles moeten kunnen trollen.
Dat maakt je niet minder hypocriet Fylaxquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals iedereen een mening mag hebben.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef Fylax het volgende:
Maar verder moet je over alles grappen kunnen maken etc.
Ik denk juist dat het merendeel van de menigte transgenders niet accepteerd, gedeeltelijk accepteerd, haat, niet mag, etc etc etc.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder hypocriet FylaxEn je hebt ook al bewezen behoorlijk populistisch te zijn. Je lult graag met de menigte mee. Dat doet Inso niet. Hoe tegenstrijdig z`n mening met de mijne is heb ik daar meer respect voor
Vind ik ook.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt. Net zoals iedereen een mening mag hebben.
Daarom lopen ze halfnaakt door de grachten in Amsterdamquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik denk juist dat het merendeel van de menigte transgenders niet accepteerd, gedeeltelijk accepteerd, haat, niet mag, etc etc etc.
Ook ik heb gewoon mijn excuses aangeboden aan Paxcon.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:17 schreef Insomnia_ het volgende:
Verder heb ik het AL LANG uitgesproken met Paxcon. Toen heb ik het te persoonlijk gemaakt, dat had ik niet moeten doen.
Ik blijf echter wel achter mijn mening staan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ook ik heb gewoon mijn excuses aangeboden aan Paxcon.
Hebben we het nu over de gay pride? Want daar lopen ook heel veel normale hetero mannen tussen (en vrouwen)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom lopen ze halfnaakt door de grachten in Amsterdam
En de rest vergeten wequote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hebben we het nu over de gay pride? Want daar lopen ook heel veel normale hetero mannen tussen (en vrouwen)
Daar heb ik het niet over.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:18 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Daarom lopen ze halfnaakt door de grachten in Amsterdam
Hahahaquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:19 schreef Fylax het volgende:
Ik denk dat ik juist een andere kant op ga als ik zeg voor transgenders te zijn etc, en niet met de menigte mee te lullen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |