Ik geloof er niet in dat dat kan.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ook als het je broertje zou zijn?
Of meer kans hebbend erop je zusje. Omdat je broertje al stuk ouder is.
Voegt niks meer toe?
Nee dat weet ik. Maar als?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat dat kan.
Biologisch gezien ben je gewoon man of vrouw. (Extreme uitzonderingen daargelaten)quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:09 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ga ik nu niet voor je zoeken. Als jij zin hebt mag jij wel nu alvast een bron plaatsen waarin staat dat het een keuze is.
Dat jij er zo over denkt betekend niet dat het niet kan gebeuren.quote:
Het is biologisch onmogelijk. Behalve bij een hermafrodiet.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat jij er zo over denkt betekend niet dat het niet kan gebeuren.
ken jij mensen die biologisch man of vrouw zijn buiten hermafrodieten?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Waar is jouw bron dan dat het een keuze is?
Je mag ook gewoon eerlijk zeggen dat je geen bron gaat/wil zoeken, zoals ik net ook deed.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ken jij mensen die biologisch man of vrouw zijn buiten hermafrodieten?
Nee, een non-antwoord. Je ziet toch overal in de wereld dat het kan gebeurenquote:
Biologisch ben je gewoon man of vrouw.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, een non-antwoord. Je ziet toch overal in de wereld dat het kan gebeuren
Dus bij je familie ook. Het is niet dat jouw familie is uitgesloten van nakomelingen die wel een verstoorde hersenwerking hebben. Om het maar even zo cru te noemen. Want ik denk dat dat het hele eieren eten si bij transgenders
Toch is het mogelijk dat je zusje over 8 of 10 jaar zegt dat ze al die tijd liever een jongetje geweest wou zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is biologisch onmogelijk. Behalve bij een hermafrodiet.
BIOLOGISCH FYLAX.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon eerlijk zeggen dat je geen bron gaat/wil zoeken, zoals ik net ook deed.
Je zusje wordt biologisch gezien een vrouw ja. Maar STEL nou dat ze zich fysiek en mentaal een man voelt. Geef dan gewoon antwoordquote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch ben je gewoon man of vrouw.
Want dan ontwikkeld ze opeens een penis?quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Toch is het mogelijk dat je zusje over 8 of 10 jaar zegt dat ze al die tijd liever een jongetje geweest wou zijn.
Qua lichaam.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Biologisch ben je gewoon man of vrouw.
Maar die kenmerken gaan naar loop van tijd allemaal weg.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
BIOLOGISCH FYLAX.
Je bent simpelweg geen vrouw als je mannelijke kenmerken hebt. Of je dat nu leuk vind of niet.
Dat is voor mij net zo non-vraag als ze opeens een paard zou zijn.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zusje wordt biologisch gezien een vrouw ja. Maar STEL nou dat ze zich fysiek en mentaal een man voelt. Geef dan gewoon antwoordIs ze dan nutteloos?
Nee maar de chirurg maakt er wel 1 bij haar.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Want dan ontwikkeld ze opeens een penis?
Nee omdat ik niet geloof dat het zonder indoctrinatie gebeurd.quote:Op donderdag 1 oktober 2015 02:13 schreef Fylax het volgende:
Inso wil er gewoon niet over nadenken dat een van zijn familieleden transgender zou zijn.
Vind 'ie vast eng ofzo om over na te denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |